mader Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Σοβαρά τωρα, ποιος νοήμων θα αγόραζε ηλεκτρικό αυτοκίνητο σημερα; Σε 7-8 χρονια ισως... 4
Dinos1973 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, ea6gka said: Στα ντίζελακια έχεις αλλά προβλήματα , σάπια πετρέλαια, adblue βλάβες , μπεκ , βουλωμένα dpf και πάει λέγοντας Στα 4 diesel που είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, τώρα εάν εσείς ακούτε για τα εισαγωγής με 400,000 χλμ, τον άλλον που βάζει πετρέλαιο θέρμανσης κλπ κλπ καλά να πάθουν! 2 hours ago, flogerakos said: Να προσθεσω, δεν έχεις τέλη κυκλοφοριας, έχεις σχεδόν μηδενική φθορα στα φρενα και αν εισαι σε κανενα προγραμμα εξοικονομω με πανελ και μπαταριες έχεις μηδενικο κόστος φόρτισης. Εάν δεν υπήρχε η επιδοτήσεις δεν θα τα αγόραζαν! 1 hour ago, nepomuk said: Στην κατασταση που βρισκεται η χωρα , οι πολιτες και ο στολος των αυτοκινητων αυτη τη στιγμη , θεωρω ως αντικοινωνικο το μετρο της επιδοτησης των ηλεκτρικων . Οταν παρα πολλοι δυσκολευονται η δεν πληρωνουν καθολου για ασφαλεια , ΚΤΕΟ και συντηρηση , ενω ο στολος καθημερινα γερναει, πιο πολυ ως ανεκδοτο μοιαζει αυτη η συζητηση για τα ηλεκτρικα . Ακομα πιο αντικοινωνικο μετρο θεωρω την απαλλαγη τους απο τα τελη κυκλοφοριας , οταν πληρωνουν ακομα και τα μοτοποδηλατα . Δεν το καταλαβα , τα ηλεκτρικα δεν κανουν χρηση του δημοσιου οδικου δικτυου ; Τα τελη ειναι ανταποδοτικα ενεκα της χρησης του οδικου δικτυου που συνεχως χρηζει συντηρησης και βελτιωσης . Εχει κανεις αμφιβολια οτι η απαλλαγη απο τα τελη δεν θα επιφερει την αναλογη μειωση στη ηδη λειψη συντηρηση των δρομων ; Ακομα και θεμα συνταγματικοτητας τιθεται , οτι δηλ συμμετεχουμε στα βαρη αναλογα με το εχειν μας . Δηλ εγω ο πενητας με το "σαραβαλακι" να πληρωνω και με το παραπανω φορους και τελη και ο κατα τεκμηριο πιο ευκαταστατος που αγοραζει ηλεκτρικο να απαλλασεται . Ημαρτον ! ΑΔΙΚΙΑ , καταφωρη. Ενω σε ολα ειμαστε ουραγοι , επιδοτουμε τα ηλεκτρικα αντι για ενα γενναιο προγραμμα αποσυρσης υπεργηρων οχηματων . Δεν λεω οχι στα ηλεκτρικα , ομως θα μπορουσαν να περιμενουν , πχ σε μια πενταετια οταν θα εχουν ωριμασει και οι τεχνολογιες οχηματων και μπαταριων και αναφερομαι στη χωρα μας - ψωροκωσταινα πλεον , για τους Νορβηγους ουτε συζητηση . Και τα diesel με χαμηλούς ρύπους δεν πληρώνουν! 3 1
asmilon Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Tzini_Gr είπε τι νταβαντουρι ειχε γινει πριν 2-3 χρονια σε ολη τν ευρωπη κ ξεκινησαν την κρατικη επιδοτηση; ζητηση > προσφορα κ γιαυτο ειχε ακριβηνει κ ακομα ειναι ακριβο το ρευμα οταν πριν τν ακριβεια θυμαμαι το ρευμα το πληρωνα 0,064€ / kW... αλλα μαζι με τν κρατικη επιδοτηση προμοταραν περισσοτερο τα ηλεκτροκινητα... ε αυτα τα δυο δεν πανε μαζι μαναμ Για να καταλαβω, πιανεις μια ειδικη περισταση, που εχει ομαλοποιηθει εδω και καιρο, για να στηριξεις το επιχειρημα κατα της ηλεκτροκινησης; Τωρα που εχουν ομαλοποιηθει τα πραγματα λοιπον και η Ευρωπη ειναι πιο αυτονομη ενεργειακα απο πριν πρεπει να εισαι ΟΚ να υποθεσω; Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου από asmilon 1
nepomuk Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 7 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Στα 4 diesel που είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, τώρα εάν εσείς ακούτε για τα εισαγωγής με 400,000 χλμ, τον άλλον που βάζει πετρέλαιο θέρμανσης κλπ κλπ καλά να πάθουν! Εάν δεν υπήρχε η επιδοτήσεις δεν θα τα αγόραζαν! Και τα diesel με χαμηλούς ρύπους δεν πληρώνουν! κακως ! αυτα τα χρηματα θα λειψουν απο τη συντηρηση των δρομων .
Dinos1973 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 1 minute ago, nepomuk said: κακως ! αυτα τα χρηματα θα λειψουν απο τη συντηρηση των δρομων . Ναι ακριβώς….τοσα χρόνια που δεν υπήρχαν οι μηδενικοί ρύποι είχαμε δρόμους Γερμανίας, όταν άρχισαν οι απαλλαγές γεμίσαμε Γούβες….που ζείτε πραγματικά. 7
panoskatos Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Είναι η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτρικών και επίσης ο κύριος πάροχος μπαταριών στην Tesla. Τα αμάξια της έχουν κορυφαία ασφάλεια και τεχνολογία. Απο εκεί και πέρα, παίρνεις ένα αμάξι που δεν χρειάζεται σέρβις και γεμίζει με 10€, αρκεί να φορτίζεις σπίτι και έχουν την καλύτερη μπαταρία. Ότι γλυτώσεις από τις βενζίνες θα πρέπει να τα δώσεις μια και καλή όταν θα έρθει η ώρα της μπαταρίας. (Μεταπώλητικη αξία μαύρα χάλια) Τα σέρβις που δεν έχεις έχουν να κάνουν με τον κινητήρα, λάδια μπουζί και μακροπρόθεσμα πολλαπλασιαστές . Ότι γλυτώνεις και από εκεί θα τα δώσεις στα ελαστικά και αναρτήσεις. ( Πολύ ακριβότερα από τα ΚΕΚ και με μικρότερη διάρκεια ζωής) Παρόλα αυτά όσοι κάνουν την επιλογή να τα αγοράσουν θα πρέπει να έχουν δικό τους πάρκινγκ για να είναι εφήμερα τουλάχιστον οικονομικά Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου από panoskatos 1
basilis_k6 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, nepomuk είπε Στην κατασταση που βρισκεται η χωρα , οι πολιτες και ο στολος των αυτοκινητων αυτη τη στιγμη , θεωρω ως αντικοινωνικο το μετρο της επιδοτησης των ηλεκτρικων . Οταν παρα πολλοι δυσκολευονται η δεν πληρωνουν καθολου για ασφαλεια , ΚΤΕΟ και συντηρηση , ενω ο στολος καθημερινα γερναει, πιο πολυ ως ανεκδοτο μοιαζει αυτη η συζητηση για τα ηλεκτρικα . Ακομα πιο αντικοινωνικο μετρο θεωρω την απαλλαγη τους απο τα τελη κυκλοφοριας , οταν πληρωνουν ακομα και τα μοτοποδηλατα . Δεν το καταλαβα , τα ηλεκτρικα δεν κανουν χρηση του δημοσιου οδικου δικτυου ; Τα τελη ειναι ανταποδοτικα ενεκα της χρησης του οδικου δικτυου που συνεχως χρηζει συντηρησης και βελτιωσης . Εχει κανεις αμφιβολια οτι η απαλλαγη απο τα τελη δεν θα επιφερει την αναλογη μειωση στη ηδη λειψη συντηρηση των δρομων ; Ακομα και θεμα συνταγματικοτητας τιθεται , οτι δηλ συμμετεχουμε στα βαρη αναλογα με το εχειν μας . Δηλ εγω ο πενητας με το "σαραβαλακι" να πληρωνω και με το παραπανω φορους και τελη και ο κατα τεκμηριο πιο ευκαταστατος που αγοραζει ηλεκτρικο να απαλλασεται . Ημαρτον ! ΑΔΙΚΙΑ , καταφωρη. Ενω σε ολα ειμαστε ουραγοι , επιδοτουμε τα ηλεκτρικα αντι για ενα γενναιο προγραμμα αποσυρσης υπεργηρων οχηματων . Δεν λεω οχι στα ηλεκτρικα , ομως θα μπορουσαν να περιμενουν , πχ σε μια πενταετια οταν θα εχουν ωριμασει και οι τεχνολογιες οχηματων και μπαταριων και αναφερομαι στη χωρα μας - ψωροκωσταινα πλεον , για τους Νορβηγους ουτε συζητηση . η επιδότηση ειναι για να παρουν τεσλα και μερσεντες των 60κ ευρω οι πλουσιοι. δεν ειναι για σενα. γιαυτο και τωρα που ερχονται φθηνα ηλεκτρικα, μολις μαζεψεις τα λεφτα να παρεις θα την κοψουν 😁 σε μια χωρα οπως λες με αμαξια 20ετιας, πουλανε φουμαρα για οικολογια και φυσικους πορους αλλα δινουν 9κ επιδοτηση για ηλεκτρικο και ενα αγγουρι για υβριδικο. το οχημα που οντως θα μπορουσες να αγοράσεις με νορμαλ λεφτα αν σε βοηθουσε λιγο το κρατος και να μειωσεις σημερα τις εκπομπες ρυπων. 10
freegr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Μόνο στην ελλαδα καθυστερήσαμε αρκετά την ώρα που δεν υπάρχουν κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα
Vault13 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, nepomuk είπε εχεις την εντυπωση οτι το δικτυο επαρκει ; + Τα καλωδια μεταφορας ρευματος; 1
manolis940 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Στα 4 diesel που είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, τώρα εάν εσείς ακούτε για τα εισαγωγής με 400,000 χλμ, τον άλλον που βάζει πετρέλαιο θέρμανσης κλπ κλπ καλά να πάθουν! Εάν δεν υπήρχε η επιδοτήσεις δεν θα τα αγόραζαν! Και τα diesel με χαμηλούς ρύπους δεν πληρώνουν! Στα δύο που έχω πάντως το ένα έχει πλέον αφαιρεθεί το dpf γιατί δεν παλευόταν και δεν μιλάμε για οδήγηση εντός πόλης αλλά το 99% εκτός και με μεγάλες διαδρομές και φυσικά χωρίς καραγκιοζοπετρέλαια. Το άλλο έχει 1000km και είναι επαγγελματικό και το diesel ήταν μονόδρομος. Αν υπήρχε κάτι αξιόλογο ηλεκτρικό στις ανάλογες τιμές που βρίσκουμε σήμερα τα BYD ή τα MG δεν θα το σκεπτόμουν καθόλου.
Tzini_Gr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 7 hours ago, asmilon said: Για να καταλαβω, πιανεις μια ειδικη περισταση, που εχει ομαλοποιηθει εδω και καιρο, για να στηριξεις το επιχειρημα κατα της ηλεκτροκινησης; Τωρα που εχουν ομαλοποιηθει τα πραγματα λοιπον και η Ευρωπη ειναι πιο αυτονομη ενεργειακα απο πριν πρεπει να εισαι ΟΚ να υποθεσω; που εχει ομαλοποιηθει βρε συ; εδω τουλαχιστον στην ελλαδα η κατασταση που ακομα μεχρι και σημερα πληρωνεις το ρευμα αερα πατερα; Και οχι ακομα δεν ειμαι ΟΚ προσωπικα οταν σου βγαζουν αποφαση τα ηλεκτροκινητα οταν μπαινουν πλοιο να εχουν το 40 ή 60% (δεν θυμαμαι) της μπαταρια τους + οτι η αποφαση για φουλ ηλεκτρισμο παει στο 2030+ ή αυτοκινητοβιομηχανιες αποσυρονται απο τν ενισχυση της ηλεκτροκινησης, αυτο σημαινει κιολας πως δεν ειναι ακομα ετοιμοι (οφτοπικ βεβαια γτ δν εχει να κανει με τν ακριβεια) Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου από Tzini_Gr 1
alexpap Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου “Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη είναι λαμπρό.” Και το πορτοφόλι μου άδειο. Λέω να αρχίσω να πηγαίνω με τα πόδια περισσότερο για άθληση και υγεία και για να μου μείνουν και οι πενταροδεκάρες που έχω για τα βαθιά γεράματα. Σημείωση: Η Ελλάδα του 2024 στην Ευρωπαϊκή ένωση δεν παράγει γενικά τίποτα παρά μόνο προβλήματα για τους εταίρους. Απορώ πως δεν μας έχουν σουτάρει ακόμα εκτός. 1
dbrillis Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Βαρέθηκα να διαβασω ολο το αρθρο, μοιαζει με διαφήμιση. Ναι τα ηλεκτρικά ειναι το μέλλον, ναι αν κάποιος θελει να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο (τονίζω το καινούργιο) αν μπορεί να πάρει ηλεκτρικό μπορει να τον συμφέρει καλύτερα. Εγω θα περιμένω. Θα παρω ηλεκτρικό οταν πραγματικά χρειάζομαι να αλλαξω αυτοκίνητο. Να δουμε πως θα συνεχίσουν και οι επιδοτήσεις πανευρωπαϊκά. Για οποιον έχει όρεξη:
nepomuk Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, Vault13 είπε + Τα καλωδια μεταφορας ρευματος; Το ολο συστημα μεταφορας και διανομης , κεντρα υψηλης τασης , μετασχηματιστες , κτλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα