Προς το περιεχόμενο

Η Ευρώπη αριθμεί πλέον περισσότερους από 900.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να καταλαβω,  αν δεν εχεις ιδιωτικο χωρο σταθμευσης, πας στο σταθμο φορτισης, αφηνεις το αυτοκινητο να φορτιζει, επιστρεφεις στο σπιτι, και μετα απο το λιγοτερο 20 λεπτα επιστρεφεις ξανα στο σταθμο φορτισης για να παραλαβεις το αυτοκινητο?   Και ολα αυτα οταν υπαρχουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης  που προμηθευεσαι καυσιμο στο λεπτο?

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα έπερνα ηλεκτρικο μόνο αν είχα πλήρη αυτονομία σπίτι και το φόρτιζα έτσι. Αλλιώς στα 50 λεπτά που χρεώνουν δεν συμφερει με τίποτα. Το αφήνεις το βράδυ στην πρίζα το πρωί έτοιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, ringboy said:

Για να καταλαβω,  αν δεν εχεις ιδιωτικο χωρο σταθμευσης, πας στο σταθμο φορτισης, αφηνεις το αυτοκινητο να φορτιζει, επιστρεφεις στο σπιτι, και μετα απο το λιγοτερο 20 λεπτα επιστρεφεις ξανα στο σταθμο φορτισης για να παραλαβεις το αυτοκινητο?   Και ολα αυτα οταν υπαρχουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης  που προμηθευεσαι καυσιμο στο λεπτο?

Για να καταλάβεις, εάν δεν έχεις ιδιωτικό χώρο στάθμευσης δεν παίρνεις ηλεκτρικό. 

1 hour ago, paraskdi said:

Αγορά σε ελεύθερη πτώση τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Λογικό, κόβονται οι επιδοτήσεις. Και σε εμάς το Κινούμαι ηλεκτρικά 3 θα είναι μάλλον και το τελευταίο.  

12 minutes ago, Arkin said:

Θα έπερνα ηλεκτρικο μόνο αν είχα πλήρη αυτονομία σπίτι και το φόρτιζα έτσι. Αλλιώς στα 50 λεπτά που χρεώνουν δεν συμφερει με τίποτα. Το αφήνεις το βράδυ στην πρίζα το πρωί έτοιμο. 

Πλήρη αυτονομία... Εννοείς πάνελ ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Για να καταλάβεις, εάν δεν έχεις ιδιωτικό χώρο στάθμευσης δεν παίρνεις ηλεκτρικό. 

Λογικό, κόβονται οι επιδοτήσεις. Και σε εμάς το Κινούμαι ηλεκτρικά 3 θα είναι μάλλον και το τελευταίο.  

Πλήρη αυτονομία... Εννοείς πάνελ ? 

Πάνελ ναι 10αρι η 15αρι σε σκεπή με μπαταρία ώστε να φορτίζουμε και το βράδυ κανονικά. Πλήρη αυτονομία δηλαδή σε δεη να πληρώνουμε μόνο Δήμο ερτ όχι στυλ net metering που πληρώνεις δεδδηε προμήθειες. 

Έχω ένα γείτονα έβαλε πριν κανα μήνα πήγε σε αντλία θερμότητας και θα πάρει τώρα κάποιο byd η mg ηλεκτρικό και θα ησυχάσει και από ρεύμα και από βενζίνη στο αμαξι και από πετρέλαιο θέρμανσης. Πλήρη αυτονομία είναι το μέλλον πάνελ συν αντλία θερμότητας συν ηλεκτρικό. Με τόσο ήλιο που έχουμε Ελλάδα με ένα 15αρι πάνελ τα έχεις όλα. Αρκεί να έχεις τη σκεπή εννοείται. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Arkin said:

Πάνελ ναι 10αρι η 15αρι σε σκεπή με μπαταρία ώστε να φορτίζουμε και το βράδυ κανονικά. Πλήρη αυτονομία δηλαδή σε δεη να πληρώνουμε μόνο Δήμο ερτ όχι στυλ net metering που πληρώνεις δεδδηε προμήθειες. 

Έχω ένα γείτονα έβαλε πριν κανα μήνα πήγε σε αντλία θερμότητας και θα πάρει τώρα κάποιο byd η mg ηλεκτρικό και θα ησυχάσει και από ρεύμα και από βενζίνη και από πετρέλαιο στο αμάξι. Πλήρη αυτονομία είναι το μέλλον πάνελ συν αντλία θερμότητας συν ηλεκτρικό. Με τόσο ήλιο που έχουμε Ελλάδα με ένα 15αρι πάνελ τα έχεις όλα. Αρκεί να έχεις τη σκεπή εννοείται. 

 15αρη εννοείς 15KW πανελς ? 

Πόσα στοιχίζει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ii_die_4 είπε

 15αρη εννοείς 15KW πανελς ? 

Πόσα στοιχίζει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα?  

Γυρω στα 20-25 χιλιάρικα στοιχίζει όλα μαζί με μεγάλη μπαταρία και δεν ξέρω τι γίνεται και με τις επιδοτήσεις από το κράτος δίνουν ένα ποσοστό για φωτοβολταϊκά. 

Σκεψου η αντλία θερμότητας να δουλεύει μόνιμα να έχεις μέσα 23 βαθμούς χειμώνα καλοκαίρι χωρίς κλιματιστικο η πετρέλαιο και μηδέν βενζίνη στο αμάξι. Θέλει μια αρχική επένδυση αλλά η απόσβεση θα είναι γρήγορη εγώ θέλω 4 χιλιάδες πετρέλαιο θέρμανσης το χρόνο και 2000 βενζίνη στο ένα αμάξι συν 1500 ευρώ ρεύμα και πάλι δεν έχω μόνιμα 23 βαθμούς σπίτι. Σε μια 5ετια έχεις κάνει απόσβεση πάνελ συν αντλία και ένα μέρος και από το αμάξι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Arkin είπε

Γυρω στα 20-25 χιλιάρικα στοιχίζει όλα μαζί με μεγάλη μπαταρία και δεν ξέρω τι γίνεται και με τις επιδοτήσεις από το κράτος δίνουν ένα ποσοστό για φωτοβολταϊκά. 

Σκεψου η αντλία θερμότητας να δουλεύει μόνιμα να έχεις μέσα 23 βαθμούς χειμώνα καλοκαίρι χωρίς κλιματιστικο η πετρέλαιο και μηδέν βενζίνη στο αμάξι. Θέλει μια αρχική επένδυση αλλά η απόσβεση θα είναι γρήγορη εγώ θέλω 4 χιλιάδες πετρέλαιο θέρμανσης το χρόνο και 2000 βενζίνη στο ένα αμάξι συν 1500 ευρώ ρεύμα και πάλι δεν έχω μόνιμα 23 βαθμούς σπίτι. Σε μια 5ετια έχεις κάνει απόσβεση πάνελ συν αντλία και ένα μέρος και από το αμάξι. 

Οχι.

Μεχρι 10Kwp σε αφηνουν να βαλεις.

Και ειναι αρκετα πιο κατω απο τα 20-25 που λες.

Η μπαταρια επιδοτειται στο 100%, και τα πανελ 25-35 %.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, gjp1000 είπε

Ασφαλεια ζωης ,πυροσβεστηρα και μην μασας

Ντιζελακι και καθαρισες ,ουτε αναμονες φορτισης ουτε μπαταριες μετα απο καμια 5ετια

και γιατί βλέπουμε κάθε βδομάδα να γίνονται πυροφάνη συνέχεια θερμικά αυτοκίνητα. Ενα ηλεκτρικό να πιάνει φωτιά έτσι στα καλά καθούμενα όπως γίνεται εδώ Ελλάδα συνέχεια με τα θερμικά δεν έχω δει. 

16 ώρες πριν, lost2 είπε

Και στο καπάκι σου έρχεται στο μυαλό οι ειδήσεις που έχεις διαβάσει πριν λίγο καιρό , όπως η απαγόρευση των ηλεκτρικών μέχρι το 2035, η απαγόρευση των ηλεκτρικών στα πλοία στο ελαδισταν , και λες τι στα διαόλια γίνετε ωρέ; τι σχιζοφρένεια ζούμε...

στα tesla μονο για τα καράβια γιατί ηλεκτρικά που οι λοστρόμοι δεν γνωρίζουν καν ότι είναι ηλεκτρικά μπαίνεις κανονικά με ότι μπαταρία θέλεις μέσα. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Οχι.

Μεχρι 10Kwp σε αφηνουν να βαλεις.

Και ειναι αρκετα πιο κατω απο τα 20-25 που λες.

Η μπαταρια επιδοτειται στο 100%, και τα πανελ 25-35 %.

 

Ο γείτονας νομιζω 10αρι το έβαλε στα 19 χιλιάρικα με μπαταρία μαζί με την επιδότηση. Λες να με είπε 19 σύνολο και να πλήρωσε 10 με την επιδότηση? Εμείς έχουμε 2 παροχές 2οροφο σπίτι πρακτικά 2 σπίτια δηλαδή λογικά μέχρι 20kw δεν μπορώ να βάλω στη σκεπή? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

η επιδότηση ειναι για να παρουν τεσλα και μερσεντες των 60κ ευρω οι πλουσιοι. δεν ειναι για σενα. γιαυτο και τωρα που ερχονται φθηνα ηλεκτρικα, μολις μαζεψεις τα λεφτα να παρεις θα την κοψουν 😁

σε μια χωρα οπως λες με αμαξια 20ετιας, πουλανε φουμαρα για οικολογια και φυσικους πορους αλλα δινουν 9κ επιδοτηση για ηλεκτρικο και ενα αγγουρι για υβριδικο. το οχημα που οντως θα μπορουσες να αγοράσεις με νορμαλ λεφτα αν σε βοηθουσε λιγο το κρατος και να μειωσεις σημερα τις εκπομπες ρυπων. 

Η επιδοτηση ειναι για να τολμησει να γινει καποιος Beta tester και να παρει ενα ηλεκτρικο σε τιμη οσο κανει ενα αντιστοιχο θερμικο. 

 

5 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ο γείτονας νομιζω 10αρι το έβαλε στα 19 χιλιάρικα με μπαταρία μαζί με την επιδότηση. Λες να με είπε 19 σύνολο και να πλήρωσε 10 με την επιδότηση? Εμείς έχουμε 2 παροχές 2οροφο σπίτι πρακτικά 2 σπίτια δηλαδή λογικά μέχρι 20kw δεν μπορώ να βάλω στη σκεπή? 

Τοσο περιπου πηγε και σε μενα.

Μπορεις να βαλεις 2 10ρια στη σκεπη, ενα ανα παροχη.

Οχι 1 20ρι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Η επιδοτηση ειναι για να τολμησει να γινει καποιος Beta tester και να παρει ενα ηλεκτρικο σε τιμη οσο κανει ενα αντιστοιχο θερμικο. 

 

Τοσο περιπου πηγε και σε μενα.

Μπορεις να βαλεις 2 10ρια στη σκεπη, ενα ανα παροχη.

Οχι 1 20ρι.

Έτσι το σκέφτομαι ναι 2 10αρια 1 μεγάλη αντλία αν γίνεται και για τα 2 σπίτια τώρα έχω ένα καυστήρα πετρελαίου το καλύπτει όλο 220τμ μαζί και αλλαγή το βασικό αμάξι σε ηλεκτρικό τώρα που έπεσαν οι τιμές. Το 10αρι σου πήγε 10 χιλιάρικα με την επιδότηση δηλαδή η 19 με την επιδότηση πόσα σου έφυγαν από την τσέπη? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Arkin είπε

Έτσι το σκέφτομαι ναι 2 10αρια 1 μεγάλη αντλία αν γίνεται και για τα 2 σπίτια τώρα έχω ένα καυστήρα πετρελαίου το καλύπτει όλο 220τμ μαζί και αλλαγή το βασικό αμάξι σε ηλεκτρικό τώρα που έπεσαν οι τιμές. Το 10αρι σου πήγε 10 χιλιάρικα με την επιδότηση δηλαδή η 19 με την επιδότηση πόσα σου έφυγαν από την τσέπη? 

~19 εδωσα, και η επιδοτηση μου δωσε πισω 10.500. Μονο η μπαταρια ειχε 8.200, και επιδοτηθηκε 100%.

Αν δεν υπηρχε η επιδοτηση παλι θα ειχα βαλει απλα χωρις μπαταρια.

Ο λογος που επιδοτουν και σου χαριζουν την μπαταρια ειναι για την εξομαλυνση του δικτυου. Γιατι χωρις μπαταρια θα ειχες τεραστια παραγωγη το μεσημερι, που θα πρεπε να απορροφηθει απο το δικτυο, ενω το βραδυ θα ειχες τεραστια ζητηση απο το δικτυο.

Ετσι με τη μπαταρια αυτη η τεραστια διαφορα μειωνεται και ισως και εξαλειφεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

~19 εδωσα, και η επιδοτηση μου δωσε πισω 10.500. Μονο η μπαταρια ειχε 8.200, και επιδοτηθηκε 100%.

Αν δεν υπηρχε η επιδοτηση παλι θα ειχα βαλει απλα χωρις μπαταρια.

Ο λογος που επιδοτουν και σου χαριζουν την μπαταρια ειναι για την εξομαλυνση του δικτυου. Γιατι χωρις μπαταρια θα ειχες τεραστια παραγωγη το μεσημερι, που θα πρεπε να απορροφηθει απο το δικτυο, ενω το βραδυ θα ειχες τεραστια ζητηση απο το δικτυο.

Ετσι με τη μπαταρια αυτη η τεραστια διαφορα μειωνεται και ισως και εξαλειφεται.

Άψογα πολύ καλή τιμή τα 8.5k για 10αρι με μπαταρία και είσαι πλήρως αυτονομος είτε μέρα είτε βράδυ με τη μπαταρία που απόλυτα συνετό που τη δίνουν δώρο για να μη γονατίσει το δίκτυο. Θα το δω λίγο για την επιφάνεια που ζητάει ένα 10αρι γιατί 2 10αρια σε μια σκεπή δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να μπουν συν ηλιακό θερμοσίφωνα 200 λίτρα που έχω. 

Βγήκαμε λίγο offtopic αλλά πιστεύω ενδιαφέρει πολύ κόσμο όλη αυτή η συζήτηση ώστε να δούμε στο 100% τι μπορεί να σου προσφέρει ένα ηλεκτρικό πηγαίνοντας εξολοκλήρου σε 100% αυτονομία στα πάντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την είσοδο των κινεζικών στην ευρώπη θα αρχίσει να βλέπει και ο ελληνας τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών.

Το έχουν καταλάβει και οι ίδιες ευρωπαϊκές εταιρίες πλέον, ότι δεν μπορούν να ανταγωνιστούν στα χαμηλά βαλάντια.

Χαρακτηριστικο παράδειγμα ο όμιλος stellantis που αγόρασε μέρος της κινεζικής leapmotor και θα αρχίσει να πουλά παραπάνω από αξιοπρεπή αμαξάκια των 15000 ευρώ κινεζικής κατασκευής και πολωνικής συναρμολόγησης για να γλιτώνουν τους δασμούς. Δείτε leapmotor t03.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...