Προς το περιεχόμενο

Η Ευρώπη αριθμεί πλέον περισσότερους από 900.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 hours ago, ea6gka said:

Στα ντίζελακια έχεις  αλλά προβλήματα , σάπια πετρέλαια, adblue βλάβες , μπεκ , βουλωμένα dpf και πάει λέγοντας 

Στα 4 diesel που είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, τώρα εάν εσείς ακούτε για τα εισαγωγής με 400,000 χλμ, τον άλλον που βάζει πετρέλαιο θέρμανσης κλπ κλπ καλά να πάθουν!

2 hours ago, flogerakos said:

Να προσθεσω, δεν έχεις τέλη κυκλοφοριας, έχεις σχεδόν μηδενική φθορα στα φρενα και αν εισαι σε κανενα προγραμμα εξοικονομω με πανελ και μπαταριες έχεις μηδενικο κόστος φόρτισης.

Εάν δεν υπήρχε η επιδοτήσεις δεν θα τα αγόραζαν!

1 hour ago, nepomuk said:

Στην κατασταση που βρισκεται η χωρα , οι πολιτες και ο στολος των αυτοκινητων  αυτη τη στιγμη , θεωρω ως αντικοινωνικο το μετρο

της επιδοτησης των ηλεκτρικων . Οταν παρα πολλοι δυσκολευονται η δεν πληρωνουν καθολου για ασφαλεια , ΚΤΕΟ και συντηρηση , ενω ο στολος καθημερινα γερναει,

πιο πολυ ως ανεκδοτο μοιαζει αυτη η συζητηση για τα ηλεκτρικα .

Ακομα πιο αντικοινωνικο μετρο θεωρω την απαλλαγη τους απο τα τελη κυκλοφοριας , οταν πληρωνουν ακομα και τα μοτοποδηλατα .

Δεν το καταλαβα , τα ηλεκτρικα δεν κανουν χρηση του δημοσιου οδικου δικτυου ; Τα τελη ειναι ανταποδοτικα ενεκα της χρησης του οδικου δικτυου που συνεχως χρηζει συντηρησης και βελτιωσης . Εχει κανεις αμφιβολια οτι η απαλλαγη απο τα τελη δεν θα επιφερει την αναλογη μειωση στη ηδη λειψη συντηρηση των δρομων ;

Ακομα και θεμα συνταγματικοτητας τιθεται , οτι δηλ συμμετεχουμε στα βαρη αναλογα με το εχειν μας .

Δηλ εγω ο πενητας με το "σαραβαλακι" να πληρωνω και με το παραπανω φορους και τελη και ο κατα  τεκμηριο πιο ευκαταστατος

που αγοραζει ηλεκτρικο να απαλλασεται . Ημαρτον ! ΑΔΙΚΙΑ , καταφωρη.

Ενω σε ολα ειμαστε ουραγοι , επιδοτουμε τα ηλεκτρικα αντι για ενα  γενναιο προγραμμα αποσυρσης υπεργηρων οχηματων .

Δεν λεω οχι  στα ηλεκτρικα  , ομως θα μπορουσαν να περιμενουν , πχ σε μια πενταετια οταν θα εχουν ωριμασει και οι τεχνολογιες οχηματων

και μπαταριων και αναφερομαι στη χωρα μας  -  ψωροκωσταινα πλεον , για τους Νορβηγους ουτε συζητηση .

Και τα diesel με χαμηλούς ρύπους δεν πληρώνουν!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Tzini_Gr είπε

τι νταβαντουρι ειχε γινει πριν 2-3 χρονια σε ολη τν ευρωπη κ ξεκινησαν την κρατικη επιδοτηση; ζητηση > προσφορα κ γιαυτο ειχε ακριβηνει κ ακομα ειναι ακριβο το ρευμα οταν πριν τν ακριβεια θυμαμαι το ρευμα το πληρωνα 0,064€ / kW... αλλα μαζι με τν κρατικη επιδοτηση προμοταραν περισσοτερο τα ηλεκτροκινητα... ε αυτα τα δυο δεν πανε μαζι μαναμ

Για να καταλαβω, πιανεις μια ειδικη περισταση, που εχει ομαλοποιηθει εδω και καιρο, για να στηριξεις το επιχειρημα κατα της ηλεκτροκινησης; Τωρα που εχουν ομαλοποιηθει τα πραγματα λοιπον και η Ευρωπη ειναι πιο αυτονομη ενεργειακα απο πριν πρεπει να εισαι ΟΚ να υποθεσω;

Επεξ/σία από asmilon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Στα 4 diesel που είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, τώρα εάν εσείς ακούτε για τα εισαγωγής με 400,000 χλμ, τον άλλον που βάζει πετρέλαιο θέρμανσης κλπ κλπ καλά να πάθουν!

Εάν δεν υπήρχε η επιδοτήσεις δεν θα τα αγόραζαν!

Και τα diesel με χαμηλούς ρύπους δεν πληρώνουν!

κακως ! αυτα τα χρηματα θα λειψουν απο τη συντηρηση των δρομων .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, nepomuk said:

κακως ! αυτα τα χρηματα θα λειψουν απο τη συντηρηση των δρομων .

Ναι ακριβώς….τοσα χρόνια που δεν υπήρχαν οι μηδενικοί ρύποι είχαμε δρόμους Γερμανίας, όταν άρχισαν οι απαλλαγές γεμίσαμε Γούβες….που ζείτε πραγματικά.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Είναι η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτρικών και επίσης ο κύριος πάροχος μπαταριών στην Tesla.

Τα αμάξια της έχουν κορυφαία ασφάλεια και τεχνολογία. 

Απο εκεί και πέρα, παίρνεις ένα αμάξι που δεν χρειάζεται σέρβις και γεμίζει με 10€, αρκεί να φορτίζεις σπίτι και έχουν την καλύτερη μπαταρία.  

Ότι γλυτώσεις από τις βενζίνες θα πρέπει να τα δώσεις μια και καλή όταν θα έρθει η ώρα της μπαταρίας. 

(Μεταπώλητικη αξία μαύρα χάλια)

Τα σέρβις που δεν έχεις έχουν να κάνουν με τον κινητήρα, λάδια μπουζί και μακροπρόθεσμα πολλαπλασιαστές .  Ότι γλυτώνεις και από εκεί θα τα δώσεις στα ελαστικά και αναρτήσεις. ( Πολύ ακριβότερα από τα ΚΕΚ και με μικρότερη διάρκεια ζωής)

Παρόλα αυτά όσοι κάνουν την επιλογή να τα αγοράσουν θα πρέπει να έχουν δικό τους πάρκινγκ για να είναι εφήμερα τουλάχιστον οικονομικά 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Στην κατασταση που βρισκεται η χωρα , οι πολιτες και ο στολος των αυτοκινητων  αυτη τη στιγμη , θεωρω ως αντικοινωνικο το μετρο

της επιδοτησης των ηλεκτρικων . Οταν παρα πολλοι δυσκολευονται η δεν πληρωνουν καθολου για ασφαλεια , ΚΤΕΟ και συντηρηση , ενω ο στολος καθημερινα γερναει,

πιο πολυ ως ανεκδοτο μοιαζει αυτη η συζητηση για τα ηλεκτρικα .

Ακομα πιο αντικοινωνικο μετρο θεωρω την απαλλαγη τους απο τα τελη κυκλοφοριας , οταν πληρωνουν ακομα και τα μοτοποδηλατα .

Δεν το καταλαβα , τα ηλεκτρικα δεν κανουν χρηση του δημοσιου οδικου δικτυου ; Τα τελη ειναι ανταποδοτικα ενεκα της χρησης του οδικου δικτυου που συνεχως χρηζει συντηρησης και βελτιωσης . Εχει κανεις αμφιβολια οτι η απαλλαγη απο τα τελη δεν θα επιφερει την αναλογη μειωση στη ηδη λειψη συντηρηση των δρομων ;

Ακομα και θεμα συνταγματικοτητας τιθεται , οτι δηλ συμμετεχουμε στα βαρη αναλογα με το εχειν μας .

Δηλ εγω ο πενητας με το "σαραβαλακι" να πληρωνω και με το παραπανω φορους και τελη και ο κατα  τεκμηριο πιο ευκαταστατος

που αγοραζει ηλεκτρικο να απαλλασεται . Ημαρτον ! ΑΔΙΚΙΑ , καταφωρη.

Ενω σε ολα ειμαστε ουραγοι , επιδοτουμε τα ηλεκτρικα αντι για ενα  γενναιο προγραμμα αποσυρσης υπεργηρων οχηματων .

Δεν λεω οχι  στα ηλεκτρικα  , ομως θα μπορουσαν να περιμενουν , πχ σε μια πενταετια οταν θα εχουν ωριμασει και οι τεχνολογιες οχηματων

και μπαταριων και αναφερομαι στη χωρα μας  -  ψωροκωσταινα πλεον , για τους Νορβηγους ουτε συζητηση .

η επιδότηση ειναι για να παρουν τεσλα και μερσεντες των 60κ ευρω οι πλουσιοι. δεν ειναι για σενα. γιαυτο και τωρα που ερχονται φθηνα ηλεκτρικα, μολις μαζεψεις τα λεφτα να παρεις θα την κοψουν 😁

σε μια χωρα οπως λες με αμαξια 20ετιας, πουλανε φουμαρα για οικολογια και φυσικους πορους αλλα δινουν 9κ επιδοτηση για ηλεκτρικο και ενα αγγουρι για υβριδικο. το οχημα που οντως θα μπορουσες να αγοράσεις με νορμαλ λεφτα αν σε βοηθουσε λιγο το κρατος και να μειωσεις σημερα τις εκπομπες ρυπων. 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Στα 4 diesel που είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, τώρα εάν εσείς ακούτε για τα εισαγωγής με 400,000 χλμ, τον άλλον που βάζει πετρέλαιο θέρμανσης κλπ κλπ καλά να πάθουν!

Εάν δεν υπήρχε η επιδοτήσεις δεν θα τα αγόραζαν!

Και τα diesel με χαμηλούς ρύπους δεν πληρώνουν!

Στα δύο που έχω πάντως το ένα έχει πλέον αφαιρεθεί το dpf γιατί δεν παλευόταν και δεν μιλάμε για οδήγηση εντός πόλης αλλά το 99% εκτός και με μεγάλες διαδρομές και φυσικά χωρίς καραγκιοζοπετρέλαια.

Το άλλο έχει 1000km και είναι επαγγελματικό και το diesel ήταν μονόδρομος. Αν υπήρχε κάτι αξιόλογο ηλεκτρικό στις ανάλογες τιμές που βρίσκουμε σήμερα τα BYD ή τα MG δεν θα το σκεπτόμουν καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, asmilon said:

Για να καταλαβω, πιανεις μια ειδικη περισταση, που εχει ομαλοποιηθει εδω και καιρο, για να στηριξεις το επιχειρημα κατα της ηλεκτροκινησης; Τωρα που εχουν ομαλοποιηθει τα πραγματα λοιπον και η Ευρωπη ειναι πιο αυτονομη ενεργειακα απο πριν πρεπει να εισαι ΟΚ να υποθεσω;

που εχει ομαλοποιηθει βρε συ; εδω τουλαχιστον στην ελλαδα η κατασταση που ακομα μεχρι και σημερα πληρωνεις το ρευμα αερα πατερα;

Και οχι ακομα δεν ειμαι ΟΚ προσωπικα οταν σου βγαζουν αποφαση τα ηλεκτροκινητα οταν μπαινουν πλοιο να εχουν το 40 ή 60% (δεν θυμαμαι) της μπαταρια τους + οτι η αποφαση για φουλ ηλεκτρισμο παει στο 2030+  ή αυτοκινητοβιομηχανιες αποσυρονται απο τν ενισχυση της ηλεκτροκινησης, αυτο σημαινει κιολας πως δεν ειναι ακομα ετοιμοι (οφτοπικ βεβαια γτ δν εχει να κανει με τν ακριβεια)

 

Επεξ/σία από Tzini_Gr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη είναι λαμπρό.”

Και το πορτοφόλι μου άδειο. Λέω να αρχίσω να πηγαίνω με τα πόδια περισσότερο για άθληση και υγεία και για να μου μείνουν και οι πενταροδεκάρες που έχω για τα βαθιά γεράματα.

Σημείωση:

Η Ελλάδα του 2024 στην Ευρωπαϊκή ένωση δεν παράγει γενικά τίποτα παρά μόνο προβλήματα για τους εταίρους. Απορώ πως δεν μας έχουν σουτάρει ακόμα εκτός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαρέθηκα να διαβασω ολο το αρθρο, μοιαζει με διαφήμιση. 

Ναι τα ηλεκτρικά ειναι το μέλλον, ναι αν κάποιος θελει να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο (τονίζω το καινούργιο) αν μπορεί να πάρει ηλεκτρικό μπορει να τον συμφέρει καλύτερα. 

Εγω θα περιμένω. Θα παρω ηλεκτρικό οταν πραγματικά χρειάζομαι να αλλαξω αυτοκίνητο. Να δουμε πως θα συνεχίσουν και οι επιδοτήσεις πανευρωπαϊκά. 

 Για οποιον έχει όρεξη:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Vault13 είπε

+ Τα καλωδια μεταφορας ρευματος; :) 

Το ολο συστημα μεταφορας και διανομης , κεντρα υψηλης τασης , μετασχηματιστες , κτλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...