Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Εννοείτε αν τα πίσω ήταν τα πιο φθαρμένα θα άλλαζες τα πίσω (περίπτωση RWD)

Εντωμεταξυ και στα RWD τα μπροστα ειναι, γιατι αυτα ειναι που τρωνε το ζορι στο φρεναρισμα 😅

Γενικα τα αλλαζεις ολα. Αν εισαι σε τοσο κακη οικονομικη κατασταση που δεν μπορεις να δωσεις 300 ανα 3-4 χρονια και αλλαζεις μονο τα 2, εκεί κρίνεις μόνος σου ανάλογα τις διαδρομές που κάνεις. Εγώ που είμαι επαρχία και έχω στροφιλίκι και βουνό στην καθημερινότητά μου, θα ακολουθούσα την συμβουλή της Μισελέν. 

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Εντωμεταξυ και στα RWD τα μπροστα ειναι, γιατι αυτα ειναι που τρωνε το ζορι στο φρεναρισμα 😅

Όχι βέβαια. Είναι σαν να λες ότι η ισχύς που εφαρμόζεται συνολικά στα μπροστινά ελαστικά είναι μεγαλύτερη από τα πίσω 😂. Η φθορά των πίσω ελαστικών στα RWD οχήματα είναι εξ ορισμού πιο έντονη λόγω της κίνησης, της κατανομής βάρους και της ισχύς που εφαρμόζεται κατά την επιτάχυνση που υπερκαλύπτει τη φθορά από το φρενάρισμα στους μπροστινούς τροχούς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/9/2024 στις 2:29 ΜΜ, Nabuko είπε

Ισχύει πάντα αυτό? και σε εμένα που έχω πισωκούνα?

οχι.

Στις 8/9/2024 στις 11:29 ΜΜ, poulinos είπε

ισχυει οτι καποιοι ειναι πιο χαλαροι σε καποιους ελεγχους απο αλλους.

το εχω διαβασει αυτο που λες.οτι αν ειναι σωστα αποθηκευμενο γενικα χανει  παρα πολυ λιγο απο την ζωη του. και ισχυει και σε αλλα πραγματα αυτο.

το κακο ειναι μην βαλει ο λαστιχας κανα παλιο λαστιχο σε κανεναν που δεν ξερει επειδη του ειχε ξεμεινει.μην νομιζεις οτι ολοι ξερουν να διαβαζουν την ημερομηνια στα λαστιχα ή οτι θα κατσουν να ασχοληθουν.

γιαυτο αγοραζουμε σχετικα φρεσκα ελαστικα.εγω το κυνηγαω να ειναι μεχρι 6 μηνων.

23 ώρες πριν, alor είπε

Τα καινούργια πάντα μπροστά όπου είναι  το τιμόνι, το φρένο κ γκάζι τα μπροστινά λάστιχα κρατάνε όλο το αμάξι για αυτό φθείρονται και ποιο γρήγορα . Όλα τα άλλα είναι βλακείες, όταν έχεις μόνο δύο καινούργια λάστιχα δεν έχεις κανένα λόγο να τρέχεις και να πιέζεις το αυτοκίνητο, αυτο από μόνο του αρκεί να σε προστατεύσει από την υποστροφή. 

βαλε και το βαρος της μηχανης μπροστα,κανεις δεν το ανεφερε.

36 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Όχι βέβαια. Είναι σαν να λες ότι η ισχύς που εφαρμόζεται συνολικά στα μπροστινά ελαστικά είναι μεγαλύτερη από τα πίσω 😂. Η φθορά των πίσω ελαστικών στα RWD οχήματα είναι εξ ορισμού πιο έντονη λόγω της κίνησης, της κατανομής βάρους και της ισχύς που εφαρμόζεται κατά την επιτάχυνση που υπερκαλύπτει τη φθορά από το φρενάρισμα στους μπροστινούς τροχούς.

και με την μηχανη μπροστα,δεν εχεις επισης μεγαλο βαρος? παντως στα πισωκινητα συνισταται να μην γινεται αλλαγη εμπρος πισω,ολα μαζι αλλαγη στο τελος ακριβως γιαυτο τον λογο,εχει βαρος και εμπρος και πισω και ζοριζονται το ιδιο για διαφορετικους λογους.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Όχι βέβαια. Είναι σαν να λες ότι η ισχύς που εφαρμόζεται συνολικά στα μπροστινά ελαστικά είναι μεγαλύτερη από τα πίσω 😂. Η φθορά των πίσω ελαστικών στα RWD οχήματα είναι εξ ορισμού πιο έντονη λόγω της κίνησης, της κατανομής βάρους και της ισχύς που εφαρμόζεται κατά την επιτάχυνση που υπερκαλύπτει τη φθορά από το φρενάρισμα στους μπροστινούς τροχούς.

ανάλογα την ιπποδυναμη και το βαρος.

ακόμα και σε μηχανάκια με πολιτισμενο τετρακυλινδρο μοτερ συμβαίνει αυτό να φθείρεται  το μπροστινό ελαστικό (πχ bandit suzuki 650cc με damping rod πιρουνι, βαρυ μοτερ μπροστα και γραμμικοτητα) πιο ευκολα αν δεν καφριζεις το οχημα με burnout.

Επεξ/σία από salss
Δημοσ.
1 hour ago, NiKoSmile said:

Όχι βέβαια. Είναι σαν να λες ότι η ισχύς που εφαρμόζεται συνολικά στα μπροστινά ελαστικά είναι μεγαλύτερη από τα πίσω 😂. Η φθορά των πίσω ελαστικών στα RWD οχήματα είναι εξ ορισμού πιο έντονη λόγω της κίνησης, της κατανομής βάρους και της ισχύς που εφαρμόζεται κατά την επιτάχυνση που υπερκαλύπτει τη φθορά από το φρενάρισμα στους μπροστινούς τροχούς.

Δεν θεωρώ ότι είναι τόσο έντονη η διαφορά όσο την περιγράφεις, εκτός κι αν κάνουν συνέχεια 0-100 στα RWD.

Μπροστά έχεις βάρος μηχανής, στρίψιμο τροχών (βάλε και το στρίψιμο χωρίς κίνηση σε παρκάρισμα πχ) και φυσικά το φρενάρισμα.

Οπότε θα έλεγα ότι είναι ψιλο-κοντά η φθορά και των 4ων ελαστικών κι όχι πιο έντονη κάπου.

Δημοσ.

Aυτό το πράγμα ρε παιδιά που το θέμα έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες και εμείς ακόμα το συζητάμε. 

Δεν ξέρουμε καλύτερα εμείς, ο μπαμπάς μας, ο θείος από το χωριό, ο φίλος μας.

Ούτε είμαστε η εξαίρεση, ούτε το αυτοκίνητό μας είναι η εξαίρεση, ούτε οι συνθήκες οδήγησής μας η εξαίρεση.

Αυτό κάποια στιγμή να μας μπει καλά στο μυαλό ότι δεν είμαστε οι πιο έξυπνοι από όλους και ότι το καλύτερο συνήθως που έχουμε να κάνουμε είναι απλά να ακολουθούμε το αποδεδειγμένο best practice. Δε ξέρουμε καλύτερα! 

(και δε βγάζω κανέναν μας από αυτή τη γενίκευση, λίγο πολύ όλοι έχουμε τα τυφλά μας σημεία)

  • Like 6
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Narayan είπε

Όσοι δεν έχουν επιχειρήματα, πετάνε την μπάλα στην κερκίδα 😏

Φιλικά, ελπίζω να μην χρησιμοποιούμε τις ίδιες οδικές αρτηρίες στην Αττική, επειδή από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητό σου...

Υ.Γ. δεύτερη φορά που κάνεις λάθος, κάνοντας την υπόθεση πως δεν έχω δεύτερο σετ χειμερινά ελαστικά με τις ζάντες τους στο γκαράζ. Να δω τι άλλο θα μας προσάψουν όσοι έχουν "οικονομική αδυναμία" να συντηρήσουν το όχημά τους 🙄

Άσε τις κερκίδες και τις μπάλες. Από τα γραφόμενά μου δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτα γιατί μάλλον απαντάς σε κάποιον άλλο, έχεις μπλέξει τους φανταστικούς εχθρούς...

Αυτό που σου εξηγώ είναι ότι δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη στιγμή που τα ελαστικά "χάλασαν", δεν είναι γάλα. Και γι αυτό πρέπει να λείπουν οι κάθετες απόψεις για κάτι υποκειμενικό.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, salss είπε

ανάλογα την ιπποδυναμη και το βαρος.

 

Αυτό.

2 ώρες πριν, jimmy213 είπε

Δεν θεωρώ ότι είναι τόσο έντονη η διαφορά όσο την περιγράφεις, εκτός κι αν κάνουν συνέχεια 0-100 στα RWD.

Μπροστά έχεις βάρος μηχανής, στρίψιμο τροχών (βάλε και το στρίψιμο χωρίς κίνηση σε παρκάρισμα πχ) και φυσικά το φρενάρισμα.

Οπότε θα έλεγα ότι είναι ψιλο-κοντά η φθορά και των 4ων ελαστικών κι όχι πιο έντονη κάπου.

Ιπποδυναμη και βάρος παίζουν ρόλο. 

Εγώ πάντως τα πίσω τα καίω για πλάκα 😁

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ghostaki είπε

Aυτό το πράγμα ρε παιδιά που το θέμα έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες και εμείς ακόμα το συζητάμε. 

Δεν ξέρουμε καλύτερα εμείς, ο μπαμπάς μας, ο θείος από το χωριό, ο φίλος μας.

Στις γραπτές εξετάσεις διπλώματος οδήγησης αν απαντήσεις σωστά κόπηκες! Ως σωστή απάντηση έχουν την επιλογή τοποθέτησης των νέων ελαστικών στον εμπρός άξονα, όπως ο θείος από το χωριό και ο μαστρομήτσος.

(Προσωπικά επιλέγω να τοποθετώ νέα τετράδα και πάντα αλλάζω τα μπρος - πίσω στις 10.000χλμ.Την μοναδική φορά που άλλαξα μόνο δυο ελαστικά τοποθέτησα τα καινούργια πίσω, όπως συστήνεται εδώ και χρόνια ανεξάρτητα από την μετάδοση της κίνησης).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, northjohn said:

(Προσωπικά επιλέγω να τοποθετώ νέα τετράδα και πάντα αλλάζω τα μπρος - πίσω στις 10.000χλμ.Την μοναδική φορά που άλλαξα μόνο δυο ελαστικά τοποθέτησα τα καινούργια πίσω, όπως συστήνεται εδώ και χρόνια ανεξάρτητα από την μετάδοση της κίνησης).

Και φαντάζομαι έβαλες τα υπάρχοντα πισινά μπροστά και πέταξες τα παλιά μπροστινά. Μια χαρά ως λύση ανάγκης 

Την τράμπα μπρος πίσω την κάνεις μαζί με τις ζάντες να υποθέσω; 

Επεξ/σία από lordvec
Δημοσ.
2 ώρες πριν, lordvec είπε

Την τράμπα μπρος πίσω την κάνεις μαζί με τις ζάντες να υποθέσω; 

Μαζί ελαστικό και ζάντα πάντα στην ίδια πλευρά (δεξί μπροστινό αλλαγή με δεξί πίσω και αντίστοιχα αριστερά)

 

2 ώρες πριν, lordvec είπε

Και φαντάζομαι έβαλες τα υπάρχοντα πισινά μπροστά και πέταξες τα παλιά μπροστινά. Μια χαρά ως λύση ανάγκης 

Ακριβώς, είναι η πρώτη φορά που το κάνω αφού ξέχασα να κάνω την αλλαγή μπρος-πίσω και το κατάλαβα όταν έφτασα στις 20000χλμ.Τα κράτησα μέχρι τις 25000χλμ αλλά το πέλμα ήταν οριακό και αναγκάστηκα να αγοράσω μόνο δυο αφού τα πίσω ήταν σχεδόν καινούργια παρά τα χιλιόμετρα. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, northjohn said:

Μαζί ελαστικό και ζάντα πάντα στην ίδια πλευρά (δεξί μπροστινό αλλαγή με δεξί πίσω και αντίστοιχα αριστερά. 

Αυτό το έχεις ψάξει ή μήπως αν τα λάστιχα δεν είναι με φορά κύλισης πρέπει να πάνε σταυρωτά? Γιατί έχω αυτήν την αίσθηση αλλά δε θυμάμαι αν είναι "εμπειρικό" ή το έχω διαβάσει από κάποια σοβαρή πηγή... 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, lordvec είπε

κύλισης πρέπει να πάνε σταυρωτά?

Στα τετρακίνητα ίσως .Στα προσθιοκίνητα εμπρός πίσω στην ίδια πλευρά και φυσικά ζυγοστάθμιση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν το κάνεις σταυρωτά (χωρίς φορά κύλισης πάντα) θα έχεις πρόβλημα.

Δημοσ.

Συγχαρητήρια στη Michelin.

Πέρα από διαφημιση μέσω εστιατορίων και ημερολογίων, αυτή η ανακοίνωση είναι από τις πιο ουσιώδεις διαφημίσεις και συνεισφορές της στην οδική ασφάλεια.

 

Αν χάσεις τον πίσω άξονα σε μπροστοκίνητο, είναι πολύ δυσκολότερο να τον επαναφέρεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...