Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη λαμβάνουμε υπόψη μας μόνο την περίπτωση κάποιου που δεν έχει, και αλλάζει μόνο τα δύο λάστιχα.

Σε οποιονδήποτε από εμάς μπορεί να συμβεί αυτή η περίπτωση, π.χ. να πέσεις σε μια λακούβα από τις χιλιάδες που αποφεύγουμε κάθε χρόνο και να σου σπάσει ζάντα & αντίστοιχα λάστιχο για άλλαγμα.

Τι θα κάνεις τότε, θα αλλάξεις και τα τέσσερα; Δε νομίζω. Θα βρεθείς στην απόφαση του που να βάλω το 1 ή 2 καινούργια λάστιχα.

1 hour ago, alor said:

Τα καινούργια πάντα μπροστά όπου είναι  το τιμόνι, το φρένο κ γκάζι τα μπροστινά λάστιχα κρατάνε όλο το αμάξι για αυτό φθείρονται και ποιο γρήγορα . Όλα τα άλλα είναι βλακείες, όταν έχεις μόνο δύο καινούργια λάστιχα δεν έχεις κανένα λόγο να τρέχεις και να πιέζεις το αυτοκίνητο, αυτο από μόνο του αρκεί να σε προστατεύσει από την υποστροφή. 

Ναι την ίδια φαϊνή ιδέα με εσένα είχε ο αδερφός μου, και αποφάσισε πριν 10 χρόνια να βάλει μπροστά τα καινούργια.

Μετά πήρε παραμάζωμα τις μπαριέρες στην κάθοδο της Συγγρού, στο Δέλτα Φαλήρου, στο ρεύμα προς Γλυφάδα. Γιατί του έφυγε ο κώλος χωρίς να προλάβει να αντιδράσει. Ευτυχώς η ζημιά ήταν μικρή.

Στους ελληνικούς δρόμους γυαλί δε χρειάζεται να τρέχεις, η υπερστροφή σου έρχεται πριν προλάβεις να καταλάβεις τι έγινε.

Επεξ/σία από Hik
  • Like 5
  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Hik είπε

Μετά πήρε παραμάζωμα τις μπαριέρες στην κάθοδο της Συγγρού, στο Δέλτα Φαλήρου, στο ρεύμα προς Γλυφάδα. Γιατί του έφυγε ο κώλος χωρίς να προλάβει να αντιδράσει.

Με τι συνθήκες;

Έτρεχε; Έκανε απότομη κίνηση; Ήταν βρεγμένο το οδόστρωμα;

Γιατί με φυσιολογική οδήγηση είναι κάπως δύσκολο έως απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

 

 

 

ολες οι εταιριες λενε τα νεα λαστιχα πισω αξονα...ενα απο τα παραπανω βιντεο ειναι 22 ετων παλιο

Προφανώς κ δεν εννοούν ότι τα παλιά θα είναι τπτ άχυρα 5ετιας λιωμένα.. 

Επεξ/σία από kage
  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, alor είπε

Τα καινούργια πάντα μπροστά όπου είναι  το τιμόνι, το φρένο κ γκάζι τα μπροστινά λάστιχα κρατάνε όλο το αμάξι για αυτό φθείρονται και ποιο γρήγορα . Όλα τα άλλα είναι βλακείες, όταν έχεις μόνο δύο καινούργια λάστιχα δεν έχεις κανένα λόγο να τρέχεις και να πιέζεις το αυτοκίνητο, αυτο από μόνο του αρκεί να σε προστατεύσει από την υποστροφή. 

Καλά ρε κι εσυ, η Michelin διαφωνεί μαζί σου, και αν έμπαινες στον κόπο θα διάβαζες ότι έκαναν δοκιμές και δεν έχουν βγάλει αυθαίρετο αποτέλεσμα. Τι διάολο μόνο τον τίτλο διαβάζεις και μπαίνεις να γράψεις την π@π@ριά σου;

  • Like 5
Δημοσ.
9 ώρες πριν, alor είπε

Τα καινούργια πάντα μπροστά όπου είναι  το τιμόνι, το φρένο κ γκάζι τα μπροστινά λάστιχα κρατάνε όλο το αμάξι για αυτό φθείρονται και ποιο γρήγορα . Όλα τα άλλα είναι βλακείες, όταν έχεις μόνο δύο καινούργια λάστιχα δεν έχεις κανένα λόγο να τρέχεις και να πιέζεις το αυτοκίνητο, αυτο από μόνο του αρκεί να σε προστατεύσει από την υποστροφή. 

Ο κλασσικός, ο μ___, ο Ε___.

Ο "τα ξέρω όλα, άσε τι λένε αυτοί" κλπ κλπ

Συγγνώμη, δεν σε ξέρω. Αλλά το άρθρο αναφέρει τις δοκιμές που έκανε η εταιρία και τα αποτελέσματα. Ντροπή λίγο...

  • Like 7
Δημοσ.

Διάβασα το άρθρο και διαφωνώ γιατί αναφέρεται σε μη ρεαλιστικές για το μέσο οδηγό καταστάσεις. Υπερστροφή είναι εξαιρετικά απίθανο να συναντήσει ο μέσος οδηγός ενός προσθιοκίνητου οχήματος. Για αυτόν είναι καλύτερο να έχει τα πιο καινούργια ελαστικά μπροστά όπου έχουν πολύ καλύτερη απόδοση στο στρίψιμο και κυρίως στο απότομο φρενάρισμα (πολύ συνηθισμένη κατάσταση εντός πόλης όπου μπορεί να σου πεταχτεί κάποιος ή να φρενάρει απότομα ο μπροστινός).  

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά εντάξει, βάλτε τα εσείς σε ένα FWD πίσω και να σας δω σε ορεινές περιοχές μια βροχερή μέρα... 😂

Πού να τοποθετηθούν τα νέα ελαστικά:

Σε αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση που χρησιμοποιούνται σε ορεινές περιοχές, τα νέα ελαστικά πρέπει να τοποθετούνται στον μπροστινό άξονα. Αυτό γίνεται επειδή:

  1. Κίνηση: Τα μπροστινά ελαστικά είναι υπεύθυνα για τη μετάδοση της κίνησης.
  2. Κατεύθυνση και έλεγχος: Τα μπροστινά ελαστικά παρέχουν το τιμόνι και βοηθούν στον έλεγχο του οχήματος, κάτι πολύ σημαντικό στις στροφές σε ορεινές διαδρομές.
  3. Πρόσφυση σε ανηφόρες: Στις ανηφόρες, η καλή κατάσταση των μπροστινών ελαστικών είναι κρίσιμη για να διατηρηθεί η πρόσφυση.

Συμπέρασμα:

Για ένα ΙΧ με μπροστινή κίνηση που κινείται σε ορεινές περιοχές, τα νέα ελαστικά πρέπει να τοποθετούνται στον μπροστινό άξονα για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή πρόσφυση και έλεγχος του οχήματος.

 
Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/9/2024 στις 10:24 ΠΜ, phanispal είπε

Κάποιων τα οικονομικά μπορεί να είναι πολύ οριακά, γι' αυτό να επιλέγουν να αλλάζουν ανά δυάδες.

Και μένα με χαλάει σαν ιδέα να έχω πάντα φθαρμένα ελαστικά στο όχημά μου, αλλά αν ο άλλος δε βγαίνει με τίποτα..

Επίσης έχουν ανέβει αρκετά οι τιμές τα τελευταία 1-2 χρόνια.

Αν ειναι ολα ιδια, τοτε στη μεση της ζωης τους τα κανεις μια τραμπα μπρος πισω. Ωστε να ειναι πιο ομοιομορφα.

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, redbullboy είπε

Αντίστοιχα θα έρθει ο επόμενος και θα βρίσει εσένα γιατί δεν αγοράζεις ελαστικά κάθε 6 μήνες, και γιατί δεν φοράς χειμερινά τον χειμώνα και θερινά το καλοκαίρι. Κινδυνεύει να τον σκοτωσεις γιατί τσινγκουνευτηκες τα ελαστικά. Σωστα; Που είναι τελικά το όριο, ποιος ορίζει το "καινούριο" ελαστικό;

Όσοι δεν έχουν επιχειρήματα, πετάνε την μπάλα στην κερκίδα 😏

Φιλικά, ελπίζω να μην χρησιμοποιούμε τις ίδιες οδικές αρτηρίες στην Αττική, επειδή από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητό σου...

Υ.Γ. δεύτερη φορά που κάνεις λάθος, κάνοντας την υπόθεση πως δεν έχω δεύτερο σετ χειμερινά ελαστικά με τις ζάντες τους στο γκαράζ. Να δω τι άλλο θα μας προσάψουν όσοι έχουν "οικονομική αδυναμία" να συντηρήσουν το όχημά τους 🙄

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Καλά εντάξει, βάλτε τα εσείς σε ένα FWD πίσω και να σας δω σε ορεινές περιοχές μια βροχερή μέρα... 😂

Πού να τοποθετηθούν τα νέα ελαστικά:

Σε αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση που χρησιμοποιούνται σε ορεινές περιοχές, τα νέα ελαστικά πρέπει να τοποθετούνται στον μπροστινό άξονα. Αυτό γίνεται επειδή:

  1. Κίνηση: Τα μπροστινά ελαστικά είναι υπεύθυνα για τη μετάδοση της κίνησης.
  2. Κατεύθυνση και έλεγχος: Τα μπροστινά ελαστικά παρέχουν το τιμόνι και βοηθούν στον έλεγχο του οχήματος, κάτι πολύ σημαντικό στις στροφές σε ορεινές διαδρομές.
  3. Πρόσφυση σε ανηφόρες: Στις ανηφόρες, η καλή κατάσταση των μπροστινών ελαστικών είναι κρίσιμη για να διατηρηθεί η πρόσφυση.

Συμπέρασμα:

Για ένα ΙΧ με μπροστινή κίνηση που κινείται σε ορεινές περιοχές, τα νέα ελαστικά πρέπει να τοποθετούνται στον μπροστινό άξονα για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή πρόσφυση και έλεγχος του οχήματος.

 

Και στη πρωτη στροφη θα σου φυγει με το πλαι, και θα σκασεις σε κολωνα η οποια θα βρει στο κεφαλι σου.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να το κάνουμε λίγο λιανά:

Ο λόγος που κρατάμε τα φθαρμένα μπροστά, στο μέσο μπροστινοκίνητο αμάξι, για τη μέση οδήγηση που κάνει ο μέσος οδηγός, είναι γιατί έτσι ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ!

Καλύτερα να σου φύγει λίγο νωρίτερα η μούρη, που μαζεύται εύκολα, παρά να νομίζεις ότι έχεις πρόσφυση και να σου φύγει απότομα ο κώλος που από το μέσο οδηγό δε μαζεύται και έχει αποτέλεσμα το τετακε.

Επεξ/σία από lordvec
  • Like 6
Δημοσ.

Ίσως θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν και οι ιδιαιτερότητες των Ελληνικών σαπουνόδρομων.

Στη συντριπτική πλειοψηφία των τεστ νέων ελαστικών, τα βγάζουν όλα κορυφαία στο στεγνό δρόμο. Τα αγοράζεις και ύστερα ψάχνεσαι γιατί στο τάδε σημείο το αυτοκίνητο έφυγε, λες και πατούσε σε πάγο. Γιατί το ανέφερα αυτό. ?

Στο δικό μου παλιό αυτοκίνητο, είναι δύσκολο να σου πετάξει κώλο σε στροφή.

Όμως αν τα μπροστά ελαστικά είναι φθαρμένα, σε μια εκκίνηση σε ελαφριά ανηφόρα θα σπινιάρει.

Αν ξεκινήσω σε φανάρι/διασταύρωση να στρίψω, καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει προοδευτικά (από σταματημένο), στη μέση της στροφής το αυτοκίνητο χάνει την πρόσφυση και συνεχίζει ευθεία.  Αν το παρακείμενο πεζοδρόμιο απέχει, προλαβαίνεις να αφήσεις γκάζι, να επαναφερθεί η πρόσφυση και το αυτοκίνητο θα αρχίσει να στρίβει ξανά.

Οπότε αναλόγως για ποιο αυτοκίνητο μιλάμε (κάποια πετάνε κώλο στις στροφές πολύ πιο εύκολα από άλλα), για ποιες στροφές, σε ποιους δρόμους και με ποιες ταχύτητες. ?

 

Τα φθαρμένα λάστιχα τα οποία θα προκαλέσουν απώλεια πρόσφυσης,  χρήζουν αντικατάστασης και στους σαπουνόδρομους της Ελλάδας, δεν είναι λύση η τράμπα. Εξάλλου, μπρος με πίσω δεν θα διαφέρουν δραματικά σε ικανότητα πρόσφυσης. Καλύτερα να αλλάζονται και τα 4, για να αποφεύγονται τυχόν σενάρια απώλειας πρόσφυσης μπρος ή πίσω.

Πιθανώς μιας και τα ταξίδια με μεγαλύτερες ταχύτητες είναι πιο επικίνδυνα όταν χαθεί η πρόσφυση με κίνδυνο πολύ σοβαρό τραυματισμό, ενώ μια απώλεια πρόσφυσης με χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη, το πολύ να σου κοστίσει έναν προφυλακτήρα, αλλά δεν αποκλείεται να χτυπήσεις έστω και ελαφριά και άνθρωπο.

Με τα παραπάνω ήθελα να καταδείξω πως αναλόγως των συνθηκών οδήγησης του καθενός, τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του κλπ, σε κάποια σενάρια θα προδοθεί από την απώλεια πρόσφυσης εμπρός και σε κάποια άλλα από την απώλεια πίσω.

Θα είχε λογική να εξαχθεί ένα συμπέρασμα ΑΝ τα 2 ελαστικά είναι λίγο πιο φθαρμένα από τα άλλα, που συμφέρει να τοποθετηθούν, αλλά στην Ελλάδα το καλύτερο είναι να αλλαχθούν και τα 4.

Δεν έχουμε δρόμους με πρόσφυση  πίστας για να σκεφτόμαστε που να βάλουμε τα ελαστικά που δεν πιάνουν καλά. Η απάντηση (για μένα) είναι πουθενά.  Απλά κατεβάζουμε τα όρια ταχύτητας, διατηρούμε μεγαλύτερες αποστάσεις κλπ, ώσπου να αλλάξουμε όλα τα ελαστικά μας.

 

Δημοσ.
1 hour ago, NiKoSmile said:

Συμπέρασμα:

Για ένα ΙΧ με μπροστινή κίνηση που κινείται σε ορεινές περιοχές, τα νέα ελαστικά πρέπει να τοποθετούνται στον μπροστινό άξονα για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή πρόσφυση και έλεγχος του οχήματος.

Στις συνθήκες και με τον τρόπο που το λες, το συμπέρασμα είναι να αλλάζουν και τα 4 κάθε φορά, όχι να μπουν μπροστά να καινούργια.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Καλά εντάξει, βάλτε τα εσείς σε ένα FWD πίσω και να σας δω σε ορεινές περιοχές μια βροχερή μέρα... 😂

 
 

Επειδή καλή ώρα χθες ήμουν σε πίστα που οι 7 στις 10 στροφές είναι πέταλα, με βροχή, σε FWD, το τι κώλο πετάει το αμάξι δεν φαντάζεσαι. Και αυτό με τα μπροστά πιο φθαρμένα από τα πίσω, άμα ίσχυε το αντίθετο και είχε ακόμα λιγότερο grip δεν θα μαζεύονταν με καμία. 

Αυτά με ταχύτητες 35-50km/h. 

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Επειδή καλή ώρα χθες ήμουν σε πίστα που οι 7 στις 10 στροφές είναι πέταλα, με βροχή, σε FWD, το τι κώλο πετάει το αμάξι δεν φαντάζεσαι. Και αυτό με τα μπροστά πιο φθαρμένα από τα πίσω, άμα ίσχυε το αντίθετο και είχε ακόμα λιγότερο grip δεν θα μαζεύονταν με καμία. 

Αυτά με ταχύτητες 35-50km/h. 

Απόλυτα λογικό τα μπροστά να είναι τα πιο φθαρμένα. Πάντα στα FWD τα μπροστινά ελαστικά φθείρονται γρηγορότερα. Με τις χιλιάδες παραμέτρους που μπαίνουν στην εξίσωση ασφάλειας, τι έχει μεγαλύτερη βαρύτητα πιστεύεις; Η κοινή λογική λέει ότι πρώτα αλλάζουμε τα πιο φθαρμένα ελαστικά. Εννοείτε αν τα πίσω ήταν τα πιο φθαρμένα θα άλλαζες τα πίσω (περίπτωση RWD). Αυτό γιατί το πιο φθαρμένο είναι και το πιο επικίνδυνο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...