Moderators Malthador Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 3 hours ago, ipsydetor said: κατι τέτοιο θα κάνω αν και ένα τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή δεν κάνει και κακό...ελπιζω να ειμαι ο μονος που δεν διαβασε πως η αποστολες ειναι στην Θηβα Δεν θα μάθεις κάτι διαφορετικό από τον ΣτΚ: 4.3. Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων; Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή,συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε γραπτώς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή. ------------ Γιατί δεν επιστρέφεις το προϊόν μόνος σου στο πιο κοντινό σου κατάστημα; Φθηνότερα θα σου βγει.
GamingMaster424 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Τον έχετε ξεσκίσει τον Συνήγορο του Καταναλωτή για πράγματα που ήδη αναφέρονται ρητά στη νομοθεσία, λες και υπάρχει ποτέ περίπτωση να πιέσει το εκάστοτε κατάστημα να γίνει το δικό σας ενώ δεν σας καλύπτει ο νόμος. Είναι απόλυτα λογικοί οι όροι του Jumbo και πρακτικά όλες οι επιχειρήσεις αυτό εφαρμόζουν, αν η επιστροφή γίνεται για λόγους πέρα από το να είναι το προϊόν ελαττωματικό/σπασμένο ή να έχει αποσταλεί λάθος προϊόν, προφανώς και τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Αλίμονο αν η εκάστοτε επιχείρηση χρεωνόταν τα μεταφορικά για κάτι στο οποίο δεν φέρει ευθύνη, όπως το να άλλαξε γνώμη ο αγοραστής. Μόνο στα ρούχα είναι αρκετά διαδεδομένες οι δωρεάν επιστροφές και αυτό για να προσφέρεται η δυνατότητα της δοκιμής, αλλά και επειδή τα έξοδα αποστολής είναι σχεδόν πάντα σε πολύ λογικά πλαίσια, λόγω του μικρού βάρους και όγκου αποστολής, σε συνδυασμό με τα μεγάλα περιθώρια κέρδους που συνήθως έχουν τα προϊόντα αυτά. 2
REPLAY33 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Ο άνθρωπος απλά θέλει να επισημάνει ότι η επιστροφή των προϊόντων είναι ακριβότερη από την αγορά τους
poulinos Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 1 minute ago, REPLAY33 said: Ο άνθρωπος απλά θέλει να επισημάνει ότι η επιστροφή των προϊόντων είναι ακριβότερη από την αγορά τους ναι και το εχω δει απειρες φορες.ξερεις ποσα ατομα πουλανε πραγματα στο marketplace τα οποια δεν εχουν χρησιμοποιηθει επειδη ειναι λαθος νουμερο και πολλα τα εχουν παρει απο εξωτερικο? απο το να το στειλει ο αλλος εξωτερικο σου λεει κοψε 30 ευρω και δωστο ελλαδα.εχω παρει διαφορα πραγματα με καρτελακια πανω. καλως ή κακως τα ταχυδρομικα πονανε ειδικα οταν εχεις βαρος και ογκο. 5 hours ago, GamingMaster424 said: Τον έχετε ξεσκίσει τον Συνήγορο του Καταναλωτή για πράγματα που ήδη αναφέρονται ρητά στη νομοθεσία, λες και υπάρχει ποτέ περίπτωση να πιέσει το εκάστοτε κατάστημα να γίνει το δικό σας ενώ δεν σας καλύπτει ο νόμος. ποσες φορες το εχω πει οτι κατι τετοιες υπηρεσιες δεν ειναι να απορεις που δεν σηκωνουν στο τελος το τηλεφωνο 😛 .ποσοι θα παιρνουν και θα ρωτανε οτι μπορεις να φανταστεις........... χωρις να εχουν διαβασει καν του ορους στο site. μονο και μονο επειδη θεωρουν οτι πρεπει να εχουν δικιο.μαλλον κολλανε στο "ο πελατης εχει παντα δικιο" ειλικρινα τους λυπαμαι τι θα ακουνε. οπως τα ιδια ακουγα και εγω οταν ειχα παει σε call center... 3
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 47 λεπτά πριν, REPLAY33 είπε Ο άνθρωπος απλά θέλει να επισημάνει ότι η επιστροφή των προϊόντων είναι ακριβότερη από την αγορά τους Σύνηθες στα κινέζικα ,το τζάμπο γιατί να διαφέρει; 1
poulinos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 13 minutes ago, Ukforthemoment said: Σύνηθες στα κινέζικα ,το τζάμπο γιατί να διαφέρει; μα γιατι στο jumbo οπως λεει η διαφημιση. JUMBO,τα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ είμαστε ΕΜΕΙΣ 2
ipsydetor Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, Malthador είπε Δεν θα μάθεις κάτι διαφορετικό από τον ΣτΚ: 4.3. Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων; Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή,συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε γραπτώς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή. ------------ Γιατί δεν επιστρέφεις το προϊόν μόνος σου στο πιο κοντινό σου κατάστημα; Φθηνότερα θα σου βγει. γιατι εχει συμανση επιστροφης μονο στο eshop στην ξακουστη Θηβα 9 ώρες πριν, REPLAY33 είπε Ο άνθρωπος απλά θέλει να επισημάνει ότι η επιστροφή των προϊόντων είναι ακριβότερη από την αγορά τους πεστα αδερφε μου ...με πιασανε ολοι απο τα μουτρα Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου από ipsydetor 1 2
poulinos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, ipsydetor said: γιατι εχει συμανση επιστροφης μονο στο eshop στην ξακουστη Θηβα πεστα αδερφε μου ...με πιασανε ολοι απο τα μουτρα κανεις δεν σε πιασε απο τα μουτρα.δηλαδη αν εσυ παρεις λαπτοπ απο εξωτερικο θα πρεπει ο αλλος να πληρωσει 60 70 εξοδα αποστολης επειδη εσυ δεν το θες?αν ηταν ετσι τα μισα μαγαζια θα ειχαν κλεισει. σιγουρα βλακεια που δεν μπορεις να το επιστρεψεις οπουδηποτε αφου υπαρχουν μαγαζια παντου 3
christakos07 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, ipsydetor said: γιατι εχει συμανση επιστροφης μονο στο eshop στην ξακουστη Θηβα πεστα αδερφε μου ...με πιασανε ολοι απο τα μουτρα Συγγνώμη θα ορίσεις που ακριβώς έχει τις αποθήκες επιστροφής το Jumbo ή το κάθε κατάστημα; Σου απέκρυψε την τοποθεσία κατά τη διάρκεια της παραγγελίας; Απλά για μια ακόμη φορά την αφέλεια του εκάστοτε καταναλωτή πρέπει να την επωμιστεί το οποιοδήποτε κατάστημα. Σήμερα τυγχάνει να είναι το τζάμπο, που είναι μισητό. Αύριο βέβαια, θα πουλάτε τσαμπουκάδες σε πιο μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στη λογική του ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εφόσον σου φαίνεται παραλογισμός το κόστος μεταφοράς, βάλτα στο λεωφορείο ή τρένο και ξεφορτώσε τα στην Θήβα. Λες και αν οι αποθήκες ήταν στην Μαγούλα, το κόστος μεταφοράς θα διέφερε σημαντικά. Ευκαιρία να τους μεταλαμπαδεύσεις και τις γνώσεις σου, αφού η τοποθεσία δε σε βολεύει: https://corporate.e-jumbo.gr/eykairies-karieras/theseis-ergasias/voithos-apothikis-ioannina-158512/ Επιπλέον η νομοθεσία είναι σαφής και επειδή δεν είναι υπέρ σας ξινίζετε και βγάζετε παράλογους τους υπόλοιπους. Χάρισε το και μην επιμένεις, ειδικά δημόσια. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου από christakos07 2
ipsydetor Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου ο,τι και να σου πω τωρα θα ειναι λιγο.... 19 ώρες πριν, GamingMaster424 είπε Τον έχετε ξεσκίσει τον Συνήγορο του Καταναλωτή για πράγματα που ήδη αναφέρονται ρητά στη νομοθεσία, λες και υπάρχει ποτέ περίπτωση να πιέσει το εκάστοτε κατάστημα να γίνει το δικό σας ενώ δεν σας καλύπτει ο νόμος. Είναι απόλυτα λογικοί οι όροι του Jumbo και πρακτικά όλες οι επιχειρήσεις αυτό εφαρμόζουν, αν η επιστροφή γίνεται για λόγους πέρα από το να είναι το προϊόν ελαττωματικό/σπασμένο ή να έχει αποσταλεί λάθος προϊόν, προφανώς και τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Αλίμονο αν η εκάστοτε επιχείρηση χρεωνόταν τα μεταφορικά για κάτι στο οποίο δεν φέρει ευθύνη, όπως το να άλλαξε γνώμη ο αγοραστής. Μόνο στα ρούχα είναι αρκετά διαδεδομένες οι δωρεάν επιστροφές και αυτό για να προσφέρεται η δυνατότητα της δοκιμής, αλλά και επειδή τα έξοδα αποστολής είναι σχεδόν πάντα σε πολύ λογικά πλαίσια, λόγω του μικρού βάρους και όγκου αποστολής, σε συνδυασμό με τα μεγάλα περιθώρια κέρδους που συνήθως έχουν τα προϊόντα αυτά. δεν ειπα πουθενα για δωρεαν εξοδα μεταφορας ξαναδιαβασε αλλη μια φορα τι εχω γραψει χωρις να κανεις τοποθετηση 2
SabotazNic Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 14 ώρες πριν, REPLAY33 είπε Ο άνθρωπος απλά θέλει να επισημάνει ότι η επιστροφή των προϊόντων είναι ακριβότερη από την αγορά τους Δεν είναι ακριβή. Είναι ακριβός ο τρόπος αποστολής που διάλεξε. 5 ώρες πριν, ipsydetor είπε γιατι εχει συμανση επιστροφης μονο στο eshop στην ξακουστη Θηβα Δεν έχει διαφορά που θα τα στείλεις, οπότε δεν έχει νόημα αν είναι Θήβα, Αγρίνιο ή Αλεξανδρούπολη
GamingMaster424 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 53 minutes ago, ipsydetor said: δεν ειπα πουθενα για δωρεαν εξοδα μεταφορας ξαναδιαβασε αλλη μια φορα τι εχω γραψει χωρις να κανεις τοποθετηση Νομίζω ήταν ξεκάθαρο το ότι το σχόλιό μου ήταν γενικό. Το αν θα κάνουμε τοποθέτηση ή όχι σε κάτι που γράφτηκε δημόσια εμείς θα το αποφασίσουμε, όχι εσύ. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα