Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους

Πριν 5 ήμερες εκανα μια αγορά από jumbo eshop.

Για να 'αποφύγω' μεταφορικά (5 ευρώ) πρόσθεσα ένα αντικείμενο ακομα ώστε να ξεπεράσει η παραγγελία τα 50 ευρώ.

Τελικά με την αγορά δεν έμεινα ικανοποιημένος και ζήτησαν επιστροφή χρημάτων, και εδώ ξεκινάει το 'καλο' της υπέθεσες.

Συμπλήρωσα την φόρμα ως ΄έχει και μου απαντάνε πως η χρέωση επιβαρύνει εμένα ( το ποιο αναγράφεται και στους όρους επιστροφών) όλα καλα μέχρι εδώ

μου στέλνουν την διεύθυνση της επιστροφής και η τοποθεσία (διεύθυνση) ειναι στην Θήβα.

Καλώ την acs courier τους λέω τις διαστάσεις και το βάρος της κούτας και μου λένε μια αξία 62 ευρώ.

καλο?

 

  • Haha 6
  • Super Moderators
Δημοσ.

Tην αναφέρει κατ' επανάληψη στους όρους επιστροφών τη διεύθυνση επιστροφής.

Με αυτό το πλαίσιο και αυτή την απόσταση, προσωπικά μόνο αν ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι μου κάνει το προϊόν (δηλαδή το είχα δει από κοντά σε κατάστημα) θα έκανα παραγγελία.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Snoob είπε

Tην αναφέρει κατ' επανάληψη στους όρους επιστροφών τη διεύθυνση επιστροφής.

Με αυτό το πλαίσιο και αυτή την απόσταση, προσωπικά μόνο αν ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι μου κάνει το προϊόν (δηλαδή το είχα δει από κοντά σε κατάστημα) θα έκανα παραγγελία.

θεωρείς πως δικαιολογεί την όλη πολιτική επιστροφών ?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τι εννοείς "δικαιολογεί την όλη πολιτική επιστροφών";

Γράφουν ρητά το πλαίσιο, ποιος χρεώνεται τα έξοδα (οι ίδιοι αν το προϊόν παραδόθηκε με ζημιά, ο υπαναχωρών αν απλά δεν του κάνει) και πού πρέπει να επιστραφεί το προϊόν. Δεν έκρυψαν κάτι, εξαρχής ήταν απόλυτα ξεκάθαροι. Έτσι όπως το γράφεις, είναι σαν να έβγαλαν λαγό από το καπέλο, "α, ξέρεις, η επιστροφή είναι στη Θήβα". 

Λέω, λοιπόν, πως υπό αυτές τις προϋποθέσεις, είναι τεράστιο ρίσκο να παραγγείλεις κάτι που δεν ξέρεις αν σου κάνει, γιατί η επιστροφή παίζει να είναι (όπως και ήταν, στην περίπτωσή σου) εντελώς ασύμφορη.

Τώρα, αν νομίζεις πως κάποιος από τους όρους των επιστροφών είναι καταχρηστικός, δοκίμασε μια ερώτηση στο συνήγορο του καταναλωτή. Απλά, είμαι της άποψης πως, αυτά τα πράγματα, σκόπιμο είναι να τα τσεκάρουμε πριν την παραγγελία. Μετά, πολλές φορές είναι αργά.

Προσωπικά, το ανέφερα και πριν, υπό τέτοιο πλαίσιο μόνο αν ήμουν 101% σίγουρος ότι μου κάνει το προϊόν θα διακινδύνευα παραγγελία, οι όροι επιστροφής σε περίπτωση υπαναχώρησης είναι τελείως ασύμφοροι. Δεν ξέρω αν είναι παράνομοι/αθέμιτοι, αλλά (και δεν το λέω με διάθεση κακοφανισμού, απλά τη γνώμη μου καταθέτω) είναι άστοχο τις επιφυλάξεις/ενστάσεις αυτές να τις ψάχνουμε εκ των υστέρων. 

Δεν χάνεις κάτι να κάνεις μια ερώτηση, πάντως.

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, ipsydetor said:

Καλημέρα σε όλους

Πριν 5 ήμερες εκανα μια αγορά από jumbo eshop.

Για να 'αποφύγω' μεταφορικά (5 ευρώ) πρόσθεσα ένα αντικείμενο ακομα ώστε να ξεπεράσει η παραγγελία τα 50 ευρώ.

Τελικά με την αγορά δεν έμεινα ικανοποιημένος και ζήτησαν επιστροφή χρημάτων, και εδώ ξεκινάει το 'καλο' της υπέθεσες.

Συμπλήρωσα την φόρμα ως ΄έχει και μου απαντάνε πως η χρέωση επιβαρύνει εμένα ( το ποιο αναγράφεται και στους όρους επιστροφών) όλα καλα μέχρι εδώ

μου στέλνουν την διεύθυνση της επιστροφής και η τοποθεσία (διεύθυνση) ειναι στην Θήβα.

Καλώ την acs courier τους λέω τις διαστάσεις και το βάρος της κούτας και μου λένε μια αξία 62 ευρώ.

καλο?

 

δεν καλυπτουν ολες οι εταιρειες την χρεωση για επιστροφη και ειναι λογικο.και δεν ειναι μονο ελλαδα.η   seagate μου λεει χρεωση δικη σου και η   corsair μου λεει πληρωμενη.

εφοσον ολα αναφερονται δεν υπαρχει κατι weird.

επισης προσωπικα πριν παρω οτιδηποτε το ψαχνω να δω αν μου κανει για να μην καταληξω σε αυτο. τωρα απο το  temu της ελλαδας(jumbo) δεν ξερω τι περιμενες να παρεις.

Quote

Τελικά με την αγορά δεν έμεινα ικανοποιημένος 

 

Επεξ/σία από poulinos
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ipsydetor είπε

Καλώ την acs courier τους λέω τις διαστάσεις και το βάρος της κούτας και μου λένε μια αξία 62 ευρώ.

καλο?

 

Και γιατί με κουριερ και όχι με ΕΛΤΑ? 

  • Like 1
Δημοσ.

προφανώς το πακέτο θα είναι ογκώδες οπότε και με ΕΛΤΑ να πάει, το κόστος δε θα είναι μικρό. Για μια αγορά ~45€ πάλι θα είναι ασύμφορο. 

Το κακό είναι ότι ούτε 1 στους 10 διαβάζουν τους όρους όταν είναι να κάνουν μια αγορά. Μετά κάτι πάει στραβά και αρχίζει η κλάψα.

Μήπως να το κρατούσες για να το δωρήσεις κάπου;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Neptu είπε

προφανώς το πακέτο θα είναι ογκώδες οπότε και με ΕΛΤΑ να πάει, το κόστος δε θα είναι μικρό. Για μια αγορά ~45€ πάλι θα είναι ασύμφορο. 

Το κακό είναι ότι ούτε 1 στους 10 διαβάζουν τους όρους όταν είναι να κάνουν μια αγορά. Μετά κάτι πάει στραβά και αρχίζει η κλάψα.

Μήπως να το κρατούσες για να το δωρήσεις κάπου;

κατι τέτοιο θα κάνω αν και ένα τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή δεν κάνει και κακό...ελπιζω να ειμαι ο μονος που δεν διαβασε πως η αποστολες ειναι στην Θηβα 

  • Haha 2
Δημοσ.
17 minutes ago, ipsydetor said:

κατι τέτοιο θα κάνω αν και ένα τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή δεν κάνει και κακό...ελπιζω να ειμαι ο μονος που δεν διαβασε πως η αποστολες ειναι στην Θηβα 

σκεψου και το αναποδο. αν ηταν αθηνα ενας θα ελεγε οτι γιατι ειναι αθηνα και οχι λαρισα.

απο εκει και περα.ενα αντικειμενο ειναι που κανει 45 ή πολλα? β.παντα μπορεις να το βαλεις αγγελια για να το πουλησεις εστω και με μικρη χασουρα. και βεβαια παντα μπορεις να το χαρισεις ή να το ανταλλαξεις με κατι αλλο.

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, ipsydetor είπε

κατι τέτοιο θα κάνω αν και ένα τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή δεν κάνει και κακό...ελπιζω να ειμαι ο μονος που δεν διαβασε πως η αποστολες ειναι στην Θηβα 

Aν ήταν αποστολή στην Αθήνα πόση διαφορά θα έκανε στο κόστος;

Δημοσ.

Και τι θα κάνει ο συνήγορος δηλαδή; Θα τους υποχρεώσει να πληρώσουν τα μεταφορικά; Να ήταν χαλασμένο το αντικείμενο οκ, αλλά τώρα απλά άλλαξες γνώμη. Δε πιστεύω ότι θα κάνεις κάτι. Πούλησε το ή κράτησε το να το δωρήσεις.

Εγώ έχω κρατήσει αντικείμενο και το έχω δωρήσει μετά από χρόνια....

Δημοσ.

Mε αυτό εδώ τι εννοούν?

Επιστροφή Προϊόντων e-Shop σε Κατάστημα JUMBO

Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το e-JUMBO (εκτός από αυτά με την σήμανση Διαθέσιμο μόνο Online) μπορούν να επιστραφούν και σε κάποιο Κατάστημα JUMBO, εφόσον α) δεν είναι σπασμένα, δεν έχουν ελλιπή τεμάχια ή ελλιπής συσκευασία) και β) θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα του προϊόντος στο κατάστημα αυτό. Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, παρακαλούμε πριν την επίσκεψή σας να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα της επιλογής σας (τηλέφωνα επικοινωνίας) για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, οι συνάδελφοί μας θα σας παραπέμψουν στο κοντινότερο με εσάς κατάστημα όπου θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή. Στην περίπτωση που υπάρξει μεταβολή στην τιμή του προϊόντος που επιθυμείτε να επιστρέψετε, το φυσικό κατάστημα δύναται να προχωρήσει στην αλλαγή σύμφωνα με την τρέχουσα τιμή προϊόντος στο κατάστημα . Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και εφόσον η αγορά έγινε ηλεκτρονικά σας προτείνουμε να καταχωρήσετε το αίτημα επιστροφής σας εδώ https://www.e-jumbo.gr/order-login/

Tέλος, τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το e-JUMBO με την σήμανση Διαθέσιμο μόνο Online δεν μπορούν να επιστραφούν σε κατάστημα, μπορείτε να τα επιστρέψετε μόνο στο e-shop JUMBO καταχωρώντας την σχετική φόρμα Επιστροφής με βάση τους όρους επιστροφών εδώ.

Οι ημέρες και οι ώρες επιστροφών στα Καταστήματα αναγράφονται εδώ

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Neptu είπε

προφανώς το πακέτο θα είναι ογκώδες οπότε και με ΕΛΤΑ να πάει, το κόστος δε θα είναι μικρό. Για μια αγορά ~45€ πάλι θα είναι ασύμφορο. 

Αρκετα μικροτερο θα ειναι το κοστος. Τοσο, που ισως αξιζει να γινει η επιστροφη

1 ώρα πριν, ipsydetor είπε

κατι τέτοιο θα κάνω αν και ένα τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή δεν κάνει και κακό...ελπιζω να ειμαι ο μονος που δεν διαβασε πως η αποστολες ειναι στην Θηβα 

Η Θηβα εντος Ελλαδας παραμενει, οποτε δεν αλλαζει κατι. 

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Mε αυτό εδώ τι εννοούν?

Αν δεν ειναι μονο Online διαθεσιμα, επιστροφη γινεται μονο σε καταστημα στο οποιο υπαρχει το ιδιο προιον σε διαθεσιμοτητα.

Δικο τους το μαγαζι, δικοι τους και οι οροι...

Δημοσ.
8 hours ago, ipsydetor said:

Καλημέρα σε όλους

Πριν 5 ήμερες εκανα μια αγορά από jumbo eshop.

Για να 'αποφύγω' μεταφορικά (5 ευρώ) πρόσθεσα ένα αντικείμενο ακομα ώστε να ξεπεράσει η παραγγελία τα 50 ευρώ.

Τελικά με την αγορά δεν έμεινα ικανοποιημένος και ζήτησαν επιστροφή χρημάτων, και εδώ ξεκινάει το 'καλο' της υπέθεσες.

Συμπλήρωσα την φόρμα ως ΄έχει και μου απαντάνε πως η χρέωση επιβαρύνει εμένα ( το ποιο αναγράφεται και στους όρους επιστροφών) όλα καλα μέχρι εδώ

μου στέλνουν την διεύθυνση της επιστροφής και η τοποθεσία (διεύθυνση) ειναι στην Θήβα.

Καλώ την acs courier τους λέω τις διαστάσεις και το βάρος της κούτας και μου λένε μια αξία 62 ευρώ.

καλο?

 

Όλα μου φαίνονται φυσιολογικά. Και εγώ όποτε έχω κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης έχω Επιβαρυνθεί με τα μεταφορικά. Τελευταία φορά την προηγούμενη βδομάδα που αναγκάστηκα να στείλω Θεσσαλονίκη.

Η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα κι εμείς οι αθηναίοι τείνουμε να το ξεχνάμε συχνά

Δημοσ.

Ασχετα με το αν συμπαθω ή οχι το καταστημα, ο ορος δεν ειναι παραλογος. Φαγανε ηδη τα μεταφορικα της αποστολης, δε γινεται να τρωνε και τα μεταφορικα της επιστροφης, δεδομενου οτι δεν προκειται για ελαττωματικο προϊον αλλα για κατι που απλα δεν το θελει ο πελατης. Επισης, ο συνηγορος δε νομιζω οτι θα πετυχει κατι, το μαγαζι καλλιστα μπορει να απαντησει οτι ο ορος βρισκεται μεταξυ αυτων που αποδεχθηκες κατα την αγορα (με αλλα λογια, ας προσεχες, απλα πιο κομψα).

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...