Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.3


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

29 λεπτά πριν, lexotamilf είπε

Ξέρουμε αν η έκπτωση 40% στο Power Home Smart Night είναι και για τους 12 μήνες ή για λιγότερο;

Προφανώς, αφού η διάρκεια της σύμβασης είναι 12μηνη. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Silverage είπε

Πόσο καιρό περίπου κάνει η αλλαγή παρόχου;

Στις 25/10 έκανα την αίτηση ηλεκτρονικά, στις 30 ήρθε ο ΔΕΔΔΗΕ και μέτρησε.

Μια χαρα... Ειναι κανονικα.. Το θεμα ποτε  εστειλε ο παροχος την αλλαγη στον Δεδδηε;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μια χαρα... Ειναι κανονικα.. Το θεμα ποτε  εστειλε ο παροχος την αλλαγη στον Δεδδηε;;

Ο ΔΕΔΔΗΕ λογικά ήρθε μετά απο εντολή της Ζενίθ γιατί ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι θα περάσει στις 30/10 14:00 το μεσημέρι. Μετά ξαναήρθε για μέτρηση στις 31/10 που ήταν και η μέρα που έγραφε ο λογαριασμός ότι θα γίνει η επόμενη καταμέτρηση.

Επεξ/σία από Silverage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Silverage είπε

Ο ΔΕΔΔΗΕ λογικά ήρθε μετά απο εντολή της Ζενίθ γιατί ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι θα περάσει στις 30/10 14:00 το μεσημέρι. Μετά ξαναήρθε για μέτρηση στις 31/10 που ήταν και η μέρα που έγραφε ο λογαριασμός ότι θα γίνει η επόμενη καταμέτρηση.

Εσενα σου ηρθε μηνυμα οτι θα περασει ο Δεδδηε για την αλλαγη παροχου ... Με μηνυμα.. Και μετα ηρθαν για την προγραματισμενη καταμετρηση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2024 στις 9:05 ΜΜ, lnoldori είπε

Καλησπέρα στην παρέα. Καταρχήν να πω ότι λυπάμαι που βλέπω ότι κάποια παιδιά, τα οποία έιχαν βοηθήσει πάρα πολύ με τις γνώσεις τους και την δουλειά τους, δεν είναι πια εδώ. Από την άλλη βλέπω και άλλους που επίσης είχαν κάνει εξαίρετη δουλειά και χαίρομαι που παρέμειναν εδώ για να μας ξεστραβώνουν.

Στα του θέματος, έχω μια απορία, αν κάποιος ξέρει και έχει όρεξη απαντάει :

Ήμουν σε κάποιο σταθερό εξαμήνου το οποίο έληξε και με την λήξη του μου έκαναν αυτόματη ανανέωση στο νέο πρόγραμμα ,το οποίο αντικατέστησε αυτό που ήμουν, και το οποίο είναι πιο ακριβό από το προηγούμενο, με αποτέλεσμα ο λογαριασμός να φουσκώσει κανά 30ευρω παραπάνω.

Σε ερώτηση που τους απεύθυνα για το αν είχαν το δικαίωμα να προβούν σε μια τέτοια κίνηση χωρίς να με ενημερώσουν, η απάντηση ήταν :

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι θα έπρεπε στην περίπτωση αυτή να σεβαστούν τους όρους της αρχικής σύμβασης και εφόσον αυτό δεν ήταν δυνατόν , διότι το πρόγραμμα είχε καταργηθεί, να με ενημερώσουν προκειμένου να αποφασίσω αν θα μείνω στην εταιρία, η σε ποιο πρόγραμμα θα ήθελα να μεταπηδήσω.

Στην αναφορά του παραπάνω έλαβα ως απάντηση το εξής :

Κοινώς μου λέει, αν ήθελε ο πάροχος έφτιαχνε ένα πρόγραμμα Χ, το οποίο είχε την δεκαπλάσια τιμή και με πετούσε εκεί μέσα και μέχρι να καταλάβω τι γίνεται θα μπορούσε να χρεώνει ότι του αρέσει.

Ερώτηση Α, μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο? Μπορώ να αντιδράσω με κάποιο τρόπο?

Ερώτηση Βου, αν αποφασίσω να φύγω για άλλες παραλίες μπορεί να μου βαρέσει ποινή για μη τήρηση του νέου εξαμήνου συμβολαίου?

Ερώτηση Γου, έχει κανείς το Power Home Direct Plus για να μου πει αν αξίζει να την κάνω προς τα εκεί?

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικώς για τον χρόνο σας.

Απάντηση Α: μπορεί να το κάνει, είναι γραμμένο και στους όρους που υπέγραψες

Απάντηση Β: από την στιγμή που έχεις τελειώσει η διάρκεια του σταθερού και σε έχει πετάξει σε κάποιο κυμαινόμενο φεύγεις όποτε θέλεις χωρίς πέναλτι

7 ώρες πριν, lexotamilf είπε

Ξέρουμε αν η έκπτωση 40% στο Power Home Smart Night είναι και για τους 12 μήνες ή για λιγότερο;

Είναι για όλο το διάστημα της σύμβασης που ορίζεται σε 12 μήνες

3 ώρες πριν, PedroG είπε

My Protergia με 9.90€ πάγιο και 115 kW δωρεάν κάθε μήνα έχω κατανάλωση χαμηλή......τι ξέρετε για το πρόγραμμα αυτό παιδιά;

Είναι το φοιτητικό βγαίνει 0,086 η kWh. Αν έχεις τόσο λίγο κάτσε σε αυτό, αν το υπερβαίνεις το επιπλέον θα είναι αρκετά υψηλό. 

Η Ζενίθ έχει κυμαινόμενο για λίγες μέρες ακόμα χωρίς πάγιο που αυτή τη στιγμή βγαίνει πιο κάτω από αυτό

22 ώρες πριν, konstantinost24 είπε

Μεγάλο πάγιο για τόσο μικρή κατανάλωση 9,90 τον μηνα. Για την κατανάλωση που περιγράφεται σας προτείνω το Nrg Hybrid 2.0  κίτρινο με Σταθερή τελικη τιμη για τις πρώτες 150 κιλοβατωρες κάθε μήνα στα 9,5 λεπτα για 12 μήνες και για τις υπόλοιπες κιλοβατωρες του μήνα κυμαινομενη Χρέωση βάσει κόστους+ περιθώριο εμπορίας προμηθευτή που σε αυτό το πρόγραμμα είναι η τιμή κόστους+ 0,0399 . Το παγιο ειναι στα 5 ευρώ και σας διασφαλίζει σε ανοιχτό χωρίς δεσμευση συμβόλαιο για τις 150 κιλοβατωρες σταθερή χαμηλή τιμή και μόνο για τις υπόλοιπες 30 μέχρι τις 180 αφού λέτε το πολύ 180 θα είναι κυμαινομενη η χρεωση

Δεν ξέρω αν δουλεύεις για την nrg, πάντως η τιμή για τις επιπλέον είναι αρκετά τσουχτερή.

Τον Σεπτέμβριο βγήκε 0,21484 (για το hybrid 1.0 που έχει τον ίδιο τρόπο υπολογισμού).

Οπότε για τις 180kWh θα βγει μια μέση τιμή 0,11497 

Εννοείται ότι ούτε και το σταθερό της Protergia τον συμφέρει τον άνθρωπο. Αν θέλει σταθερό ίσως το Direct Plus της Ζενίθ με δώρο τα πάγια 6 μηνών

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, PedroG είπε

My Protergia με 9.90€ πάγιο και 115 kW δωρεάν κάθε μήνα έχω κατανάλωση χαμηλή......τι ξέρετε για το πρόγραμμα αυτό παιδιά;

Αυτό το πρόγραμμα είναι "κραχτης" πιο πολύ γιατί με τον τρόπο που τιμολογει συμφέρει μόνο όταν η κατανάλωση είναι αυστηρά γύρω στις 115kwh +-50 οπότε αν δεν είναι τόση η κατανάλωση βγαίνει ακριβό. Πχ με την χαμηλή χονδρική ΤΕΑ 0.0906 τον Οκτώβρη θα έβγαινε η τιμή της κατανάλωσης που υπερβαίνει τις 115kwh στα 0.20€/LWh.  Θα πρότεινα το smart night με το προμο έως 05/11 που είναι καλύτερο του για κάθε κατανάλωση κατά 99%

Επεξ/σία από juanjk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/11/2024 at 21:32, bilham said:

Απάντηση Α: μπορεί να το κάνει, είναι γραμμένο και στους όρους που υπέγραψες

Απάντηση Β: από την στιγμή που έχεις τελειώσει η διάρκεια του σταθερού και σε έχει πετάξει σε κάποιο κυμαινόμενο φεύγεις όποτε θέλεις χωρίς πέναλτι

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου αλλά αν έχεις την καλοσύνη και γνωρίζεις θα ήθελα να μου πεις το εξής,

Αφού το πρόγραμμα για το οποίο είχα συνάψει την σύμβαση έληξε δεν θα έπρεπε να με ενημερώσουν για την μετάβαση μου σε άλλο σταθερό μπλε χρώματος τιμολογίου με ακριβότερη τιμή?

Επίσης επειδή είναι μπλε, δεν μπορούν να μου ζητήσουν ρήτρα αποχώρησης στην περίπτωση που φύγω για άλλη εταιρία?

Τέλος έχει κανείς εμπειρία από το Power Home Direct Plus για να μου πει αν αξίζει να την κάνω προς τα εκεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Σπερα Guys!!!! Εχουμε εκκαθαριστικο λογαριασμο protergia με πιστωτικο ποσο. Ο λογαριασμος αυτος ηταν ο τελευταιος πριν παμε σε Ζενιθ. Τι διαδικασια ακολουθουμε ωστε να παρουμε το ποσο?! Εψαξα μεσα στο σαιτ για επιλογη οπως και στην ΔΕΗ με αντιστοιχο αιτημα αλλα δεν βρηκα κατι. Τους καλεις κ το κανεις τηλεφωνικως?! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mdkamael είπε

'Σπερα Guys!!!! Εχουμε εκκαθαριστικο λογαριασμο protergia με πιστωτικο ποσο. Ο λογαριασμος αυτος ηταν ο τελευταιος πριν παμε σε Ζενιθ. Τι διαδικασια ακολουθουμε ωστε να παρουμε το ποσο?! Εψαξα μεσα στο σαιτ για επιλογη οπως και στην ΔΕΗ με αντιστοιχο αιτημα αλλα δεν βρηκα κατι. Τους καλεις κ το κανεις τηλεφωνικως?! 

Να του Δωσεις τον IBAN...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lnoldori είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου αλλά αν έχεις την καλοσύνη και γνωρίζεις θα ήθελα να μου πεις το εξής,

Αφού το πρόγραμμα για το οποίο είχα συνάψει την σύμβαση έληξε δεν θα έπρεπε να με ενημερώσουν για την μετάβαση μου σε άλλο σταθερό μπλε χρώματος τιμολογίου με ακριβότερη τιμή?

Επίσης επειδή είναι μπλε, δεν μπορούν να μου ζητήσουν ρήτρα αποχώρησης στην περίπτωση που φύγω για άλλη εταιρία?

Τέλος έχει κανείς εμπειρία από το Power Home Direct Plus για να μου πει αν αξίζει να την κάνω προς τα εκεί?

Όπως σου είπα και παραπάνω, στους όρους της αίτησής σου για το μπλε ανέφερε ότι μετά τη λήξη του θα μεταβείς σε κάποιο κίτρινο της εταιρείας (κατά 99%)

Δεν ασχολούνται με τους πελάτες τους, τους θεωρούν πρόβατα, ότι δεν θα πάρουν χαμπάρι τι γίνεται και θα τους αρμέγουν κανονικά. Όταν και άμα ξυπνήσουν και πάνε να φύγουν θα τους κάνουν μία αντιπροσφορά με την οποία θα υπάρχει κάποιο κέρδος για τον πελάτη για κάποιο διάστημα και σύντομα θα τον αρμέγουν και πάλι!

Αυτό συμβαίνει με όλους τους παρόχους ή τουλάχιστον με τους περισσότερους

Όσον αφορά το πέναλτι αν φύγεις, δεν σε αφορά γιατί έχει τελειώσει η διάρκεια του μπλε που είχες και είσαι ελεύθερος να πας όπου θέλεις. Εκτός κι αν έχεις υπογράψει για νέο μπλε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...