Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, tempo είπε

μια ερώτηση για το Power Home Smart Night.

Δημιούργησα τώρα τον λογαριασμό μου στο myZenith και κοιτάω στην καρτέλα τα προϊόντα μου. Εκεί αναφέρει το όνομα του προγράμματος και 

Πάγιο €5

Έκπτωση Dual Energy 5%

Έκπτωση συνέπειας 5%

Δεν αναφέρει το -40% έκπτωση, ούτε το μηδενικό πάγιο.

Έτσι είναι και σε εσας;

2η ερωτηση: αναφέρει:Ημερομηνία Έναρξης Εκπροσώπησης 19 Οκτωβρίου 2024 ενώ εγώ έδωσα στις 14 του μηνός την ένδειξη του μετρητή μαζί με την αίτηση. Απο πότε θα αρχίσει να μετράει η zenith και μέχρι πότε θα μετρήσει η ΔΕΗ που είναι ο παλιός πάροχος;

 

Την διάβασες την σύμβαση?

Άρθρο 4

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, tempo είπε

μια ερώτηση για το Power Home Smart Night.

Δημιούργησα τώρα τον λογαριασμό μου στο myZenith και κοιτάω στην καρτέλα τα προϊόντα μου. Εκεί αναφέρει το όνομα του προγράμματος και 

Πάγιο €5

Έκπτωση Dual Energy 5%

Έκπτωση συνέπειας 5%

Δεν αναφέρει το -40% έκπτωση, ούτε το μηδενικό πάγιο.

Έτσι είναι και σε εσας;

2η ερωτηση: αναφέρει:Ημερομηνία Έναρξης Εκπροσώπησης 19 Οκτωβρίου 2024 ενώ εγώ έδωσα στις 14 του μηνός την ένδειξη του μετρητή μαζί με την αίτηση. Απο πότε θα αρχίσει να μετράει η zenith και μέχρι πότε θα μετρήσει η ΔΕΗ που είναι ο παλιός πάροχος;

 

Αναφορικά με το πρώτο ερώτημα,απλά τσεκάρεις τη σύμβαση που έχεις υπογράψει.Γραφει αναλυτικά τις εκπτώσεις που δικαιούσαι και λογικά και τα δωρεάν πάγια για όλη τη διάρκεια της σύμβασης.

Αναφορικά με το δεύτερο η ημερομηνία εκπροσώπησης είναι αυτή που ξεκινάει η τιμολόγηση απο τη ζενιθ.(μέχρι τότε υπάγεσαι στον προηγούμενο παροχο,ασχέτως ποτέ έκανες την αίτηση.προφανως άργησε η ζενιθ να στείλει το αίτημα στην περίπτωση σου)

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
20 minutes ago, GREGORYMO said:

Την διάβασες την σύμβαση?

Άρθρο 4

 

15 minutes ago, messinia3 said:

Αναφορικά με το πρώτο ερώτημα,απλά τσεκάρεις τη σύμβαση που έχεις υπογράψει.Γραφει αναλυτικά τις εκπτώσεις που δικαιούσαι και λογικά και τα δωρεάν πάγια για όλη τη διάρκεια της σύμβασης.

 

ναι στην σύμβαση αναφέρει κανονικά το 40% και τα δωρεάν πάγια.

16 minutes ago, messinia3 said:

Αναφορικά με το δεύτερο η ημερομηνία εκπροσώπησης είναι αυτή που ξεκινάει η τιμολόγηση απο τη ζενιθ.(μέχρι τότε υπάγεσαι στον προηγούμενο παροχο,ασχέτως ποτέ έκανες την αίτηση.προφανως άργησε η ζενιθ να στείλει το αίτημα στην περίπτωση σου)

Και απο την στιγμή που έκανα το αίτημα μέχρι την ημερομηνία εκπροσώπησης πως θα χρεώσει ο προηγούμενος πάροχος; Η κατανάλωση αυτού του διαστήματος πως θα προκύψει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.capital.gr/market-news/3880574/metlen-o-xeimonas-xekina-me-sigouria-protergia/

Κρατάει την ίδια τιμή στο value easy και για Νοέμβριο η protergia.Με την ΤΕΑ να πέφτει ίσως θα μπορούσαν να προχωρήσουν και σε μείωση κάποιοι παροχοι.

15 λεπτά πριν, tempo είπε

 

ναι στην σύμβαση αναφέρει κανονικά το 40% και τα δωρεάν πάγια.

Και απο την στιγμή που έκανα το αίτημα μέχρι την ημερομηνία εκπροσώπησης πως θα χρεώσει ο προηγούμενος πάροχος; Η κατανάλωση αυτού του διαστήματος πως θα προκύψει;

Θα πάρει ως μέτρηση μέχρι τις 18 του μήνα αυτή που έστειλες ως αρχική ένδειξη στη ζενιθ στις 14.

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 3
Δημοσ.
Στις 22/10/2024 στις 3:28 ΜΜ, messinia3 είπε

Έλα μου ντε?Κι εγώ εκπροσώπηση από 03/09 με δύο καταμετρησεις από ΔΕΔΔΗΕ και δεν έχω λάβει ακόμα τίποτα σε λογαριασμό. 

Τους πήρα τηλέφωνο στην αρχή μου είπαν ότι ο πρώτος λογαριασμός αργεί ,μετά μπήκανε στο λογαριασμό μου είδαν τις μετρήσεις μου που έχω δώσει 2 φορές και σημειώσανε ότι πράγματι θα πρέπει να είχε βγει και θα το κοιτάξουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, favou2000 είπε

Τους πήρα τηλέφωνο στην αρχή μου είπαν ότι ο πρώτος λογαριασμός αργεί ,μετά μπήκανε στο λογαριασμό μου είδαν τις μετρήσεις μου που έχω δώσει 2 φορές και σημειώσανε ότι πράγματι θα πρέπει να είχε βγει και θα το κοιτάξουν.

Καλά τις ιδιες μπουρδες είπαν και σε μένα με 2 μετρήσεις ΔΕΔΔΗΕ μάλιστα.Εχουν περασει πάνω από 45 μέρες τους απάντησα τηλεφωνικά και δεν ασχολήθηκα με το θα το κοιτάξουν.(myrae γιατί δεν έχω λάβει λογαριασμό, χάνω τσάμπα το 5% της συνέπειας,επειδή αυτοί αργούν)

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, ειμαι κι εγω ανάμεσα στο Power Home Smart Night και στο Power Home Direct Plus της Ζενιθ. Είχα σκοπο να προχωρήσω με το μπλε για να ξενοιασω για 1 χρονο αλλα το smart night φαινεται πολύ ελκυστικό.

1) Στη σελίδα https://zenith.gr/el/for-the-home/electricity/power-home-smart-night/ αναφέρει "Ειδική Προσφορά: 40% έκπτωση στην τελική τιμή προμήθειας" και μετα αστερίκο ότι "*Η έκπτωση ισχύει για νέους πελάτες που σύναψαν σύμβαση κατά τον μήνα Αύγουστο και για περιορισμένο χρόνο."

Απ'ότι βλέπω στο νήμα ο περιορισμένος χρόνος έχει επεκταθεί μέχρι 31/10? Το λέει κάπου αυτό επίσημα?

2) Τώρα είμαι στον Ηρων και μου κράτησαν εγγύηση 50€ αυτό πότε και πως θα το παρω πίσω, εχει κανεις εμπειρια?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Tol1as είπε

Καλησπέρα, ειμαι κι εγω ανάμεσα στο Power Home Smart Night και στο Power Home Direct Plus της Ζενιθ. Είχα σκοπο να προχωρήσω με το μπλε για να ξενοιασω για 1 χρονο αλλα το smart night φαινεται πολύ ελκυστικό.

1) Στη σελίδα https://zenith.gr/el/for-the-home/electricity/power-home-smart-night/ αναφέρει "Ειδική Προσφορά: 40% έκπτωση στην τελική τιμή προμήθειας" και μετα αστερίκο ότι "*Η έκπτωση ισχύει για νέους πελάτες που σύναψαν σύμβαση κατά τον μήνα Αύγουστο και για περιορισμένο χρόνο."

Απ'ότι βλέπω στο νήμα ο περιορισμένος χρόνος έχει επεκταθεί μέχρι 31/10? Το λέει κάπου αυτό επίσημα?

2) Τώρα είμαι στον Ηρων και μου κράτησαν εγγύηση 50€ αυτό πότε και πως θα το παρω πίσω, εχει κανεις εμπειρια?

1)Στη σύμβαση που θα λάβεις θα πρέπει να αναφέρει την έκπτωση του 40%.

2)θα γίνει συμψηφισμός στον τελικό λογαριασμό που θα λάβεις απο Ηρωνα. Αν προκύπτει  και μετά τον τελικο πιστωτικό πόσο κάνεις αίτημα και το ζητάς σε λογαριασμό (Σε τραπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ δεν έχει και προμήθεια)

  • Thanks 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Καλά τις ιδιες μπουρδες είπαν και σε μένα με 2 μετρήσεις ΔΕΔΔΗΕ μάλιστα.Εχουν περασει πάνω από 45 μέρες τους απάντησα τηλεφωνικά και δεν ασχολήθηκα με το θα το κοιτάξουν.(myrae γιατί δεν έχω λάβει λογαριασμό, χάνω τσάμπα το 5% της συνέπειας,επειδή αυτοί αργούν)

Το 5% δεν το χαρίζουμε,Έχω βάλει πάγια.

Δημοσ.
2 hours ago, messinia3 said:

https://www.capital.gr/market-news/3880574/metlen-o-xeimonas-xekina-me-sigouria-protergia/

Κρατάει την ίδια τιμή στο value easy και για Νοέμβριο η protergia.Με την ΤΕΑ να πέφτει ίσως θα μπορούσαν να προχωρήσουν και σε μείωση κάποιοι παροχοι.

Θα πάρει ως μέτρηση μέχρι τις 18 του μήνα αυτή που έστειλες ως αρχική ένδειξη στη ζενιθ στις 14.

H volton τουλάχιστον για το πρόγραμμα μέσω skroutz  είχε πει πως αν πέσει η τιμή ΤΕΑ θα την ρίξουν και αυτή και πως η προστασία είναι για το Max που θα πληρώσεις,  άντε πάει καιρός που μας πληρώνανε για να καταναλώνουμε ρεύμα !

Δημοσ.
12 ώρες πριν, teo_3 είπε

Κάτω απο 25€ έτσι και αλλιώς χρεώνει μεταφορικά, άρα αυτό που λες δεν μπορεί να γίνει, θα χρεωθείς x5 μεταφορικά.
Μπορείς να κάνεις 1 παραγγελία απο δύο καταστήματα με προιόντα αξίας τουλάχιστον 25€ και κάτω απο 5 κιλά απο κάθε κατάστημα για να γίνει η εξαργύρωση του κουπονιού. 

Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Ο όρος κάτω απο 5 κιλά αποτελεί προυπόθεση για τα δωρεάν μεταφορικά ή για να μπορέσω να κάνω την εξαργυρωση της δωροκαρτας;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, favou2000 είπε

Το 5% δεν το χαρίζουμε,Έχω βάλει πάγια.

Βρε κι εγώ έχω βάλει.Αν όμως είχε έρθει ο πρώτος εκκαθαριστικος λογαριασμός, με τις μετρησεις Σεπτεμβριου,σε αυτόν που θεωρητικά θα περίμενα για Οκτωβριο θα υπήρχε και το 5% της συνέπειας....εξου και το  myrae για τη συνέπεια που τσάμπα χάνω. 

Παρεμπιπτόντως επειδή δεν είδα να έχει αναφερθεί το φεκ για την επιδότηση του Σεπτεμβρίου περιλαμβάνει όλα τα κίτρινα και πράσινα τιμολόγια. Ουσιαστικά δηλαδή η αλλαγή είναι ότι τη λαμβάνουν ακόμα και υβριδικά κίτρινα με σταθερή τιμή μήνα,όπως ήταν του Ήρωνα π.χ.20240205757.pdf

  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, ΑΠΟΛΛΩΝ83 said:

Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Ο όρος κάτω απο 5 κιλά αποτελεί προυπόθεση για τα δωρεάν μεταφορικά ή για να μπορέσω να κάνω την εξαργυρωση της δωροκαρτας;

δωρεάν μεταφορικά για κάθε επιμέρους αποστολή άνω των 25€ και έως 5 κιλών

για εξαργύρωση των 50€ θέλεις ή αγορά απο ένα μαγαζί με προιόντα αξίας 50€+ και εώς 5 κιλά ή μία παραγγελία απο δύο μαγαζιά κόστους 25€+ και εώς 5 κιλά έκαστο για να εξαργυρώσεις τον έναν κωδικό.
Φυσικά μπορείς να πάρεις κάτι αξίας <50€ αλλά χάνεις το υπόλοιπο του κουπονιού

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Ο όρος κάτω απο 5 κιλά αποτελεί προυπόθεση για τα δωρεάν μεταφορικά ή για να μπορέσω να κάνω την εξαργυρωση της δωροκαρτας;

Παιδιά είμαστε εκτός θέματος - έχει γίνει το νήμα support για το Skroutz Plus; Ψάξτε λίγο στη σελίδα του Skroutz... Μπαίνουμε να διαβάσουμε κάτι για τα προγράμματα ρεύματος και χανόμαστε!

Skroutz Plus: Νέα Υπηρεσία | Skroutz.gr

 

image.png.53ec9fae188996e662d908f655b72749.png

Επεξ/σία από Geoponer
  • Confused 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, teo_3 είπε

δωρεάν μεταφορικά για κάθε επιμέρους αποστολή άνω των 25€ και έως 5 κιλών

για εξαργύρωση των 50€ θέλεις ή αγορά απο ένα μαγαζί με προιόντα αξίας 50€+ και εώς 5 κιλά ή μία παραγγελία απο δύο μαγαζιά κόστους 25€+ και εώς 5 κιλά έκαστο για να εξαργυρώσεις τον έναν κωδικό.
Φυσικά μπορείς να πάρεις κάτι αξίας <50€ αλλά χάνεις το υπόλοιπο του κουπονιού

Σε ευχαριστώ και πάλι. Επειδή δεν ημουν μαλλον  σαφης, μια τελευταια διευκρινιση, αν θες: Αν κάνω παραγγελία ανω των 5 κιλών, χάνω μεν τα δωρεάν μεταφορικά αλλά μπορώ να χρησιμοποιησω τα 50 ευρώ της δωροκάρτας, σωστά; Με αλλα λογια η δωροκαρτα ειναι εξαργυρωσιμη ανεξαρτήτως κιλών του προιοντος, σωστά;

  • Like 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...