Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.3


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναρωτιέμαι ποια θα είναι η χρυσή τομή για να λειτουργήσει το νήμα ικανοποιώντας και την δέσμευση  "πως εδώ θα συζητάμε για προσφορές και τιμολόγια που είναι διαθέσιμα για όλους και μπορεί κάποιος να τα βρει και στις επίσημες σελίδες των παρόχων"

Πολύ συχνά κάποια δώρα και κάποιες προσφορές δεν αναγράφονται στις ιστοσελίδες των παρόχων.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Θέλω τα φώτα σας σε ένα πρόβλημα που έχω. Τέλη Ιουνίου πάω τη σύνδεση των πεθερικών μου στην Elpedison πρόγραμμα bright με bonus 35 € δωροεπιταγή Public και 50 € go4more. Η αίτηση έγινε μέσω ενός συνεργάτη από εταιρεία (οι γνωστοί που μας πέρνουν τηλέφωνο....)

Αρχές Ιουλίου έκανα αίτηση στο ίδιο πρόγραμμα τόσο για τη σύνδεση που είχα στο σπίτι μου στα Τρίκαλα, όσο και για αυτό που έχω στη Θεσσαλονίκη. Σαν bonus είχα μόνο τη δωροεπιταγή Public καθώς οι πόντοι go4more δεν ήταν πια στο πακέτο.

Κανά μήνα μετά μου ήρθαν στο viber οι δύο δωροεπιταγές για τις δικές μου συνδέσεις, όχι όμως εκείνη του πεθερού μου, η οποία μέχρι και σήμερα αγνοείται (μαζί με τους πόντους go4more).

Πήρα τηλέφωνο την Πέμπτη την elpedison για να δω τι γίνεται και έλαβα την εξής απάντηση : ¨Εμείς δεν έχουμε καμία ένδειξη ή ενημέρωση από τον συνεργάτη ότι πρέπει να λάβετε κάποιο δώρο". Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον συνεργάτη μας. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την συγκεκριμένη εταιρεία "συνεργάτη" τους είπα το πρόβλημα και μου είπαν ότι θα το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Εδώ επισημαίνω ότι προσπάθησα στο ενδιάμεσο διάστημα να επικοινωνήσω μέσω viber με τον "σύμβουλο" που θα ήταν υποτίθεται σε άμεση επαφή μαζί μου και μου κάνει τον αλέκο ("θα το δώ" "είχα δουλειά κλπ").

Πως να το χειριστώ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, geopro είπε

Αναρωτιέμαι ποια θα είναι η χρυσή τομή για να λειτουργήσει το νήμα ικανοποιώντας και την δέσμευση  "πως εδώ θα συζητάμε για προσφορές και τιμολόγια που είναι διαθέσιμα για όλους και μπορεί κάποιος να τα βρει και στις επίσημες σελίδες των παρόχων"

Πολύ συχνά κάποια δώρα και κάποιες προσφορές δεν αναγράφονται στις ιστοσελίδες των παρόχων.

Έχει τοποθετηθεί επισήμως η διαχείριση του forum. Καμία αναφορά σε δώρα που δεν αναγράφονται στην ιστιοσελίδα των παρόχων δημοσίως σε αυτό το νήμα. Σας παρακαλώ όλους, γιατί είναι κρίμα να κλειδώσει οριστικά.

2 ώρες πριν, yiankap είπε

Καλημέρα. Θέλω τα φώτα σας σε ένα πρόβλημα που έχω. Τέλη Ιουνίου πάω τη σύνδεση των πεθερικών μου στην Elpedison πρόγραμμα bright με bonus 35 € δωροεπιταγή Public και 50 € go4more. Η αίτηση έγινε μέσω ενός συνεργάτη από εταιρεία (οι γνωστοί που μας πέρνουν τηλέφωνο....)

Αρχές Ιουλίου έκανα αίτηση στο ίδιο πρόγραμμα τόσο για τη σύνδεση που είχα στο σπίτι μου στα Τρίκαλα, όσο και για αυτό που έχω στη Θεσσαλονίκη. Σαν bonus είχα μόνο τη δωροεπιταγή Public καθώς οι πόντοι go4more δεν ήταν πια στο πακέτο.

Κανά μήνα μετά μου ήρθαν στο viber οι δύο δωροεπιταγές για τις δικές μου συνδέσεις, όχι όμως εκείνη του πεθερού μου, η οποία μέχρι και σήμερα αγνοείται (μαζί με τους πόντους go4more).

Πήρα τηλέφωνο την Πέμπτη την elpedison για να δω τι γίνεται και έλαβα την εξής απάντηση : ¨Εμείς δεν έχουμε καμία ένδειξη ή ενημέρωση από τον συνεργάτη ότι πρέπει να λάβετε κάποιο δώρο". Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον συνεργάτη μας. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την συγκεκριμένη εταιρεία "συνεργάτη" τους είπα το πρόβλημα και μου είπαν ότι θα το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Εδώ επισημαίνω ότι προσπάθησα στο ενδιάμεσο διάστημα να επικοινωνήσω μέσω viber με τον "σύμβουλο" που θα ήταν υποτίθεται σε άμεση επαφή μαζί μου και μου κάνει τον αλέκο ("θα το δώ" "είχα δουλειά κλπ").

Πως να το χειριστώ?

 

myrae αν αναγράφεται ρητά το δώρο στη σύμβαση που είχες υπογράψει, με επισύναψη της σύμβασης και των pdf των δώρων.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, yiankap είπε

Καλημέρα. Θέλω τα φώτα σας σε ένα πρόβλημα που έχω. Τέλη Ιουνίου πάω τη σύνδεση των πεθερικών μου στην Elpedison πρόγραμμα bright με bonus 35 € δωροεπιταγή Public και 50 € go4more. Η αίτηση έγινε μέσω ενός συνεργάτη από εταιρεία (οι γνωστοί που μας πέρνουν τηλέφωνο....)

Αρχές Ιουλίου έκανα αίτηση στο ίδιο πρόγραμμα τόσο για τη σύνδεση που είχα στο σπίτι μου στα Τρίκαλα, όσο και για αυτό που έχω στη Θεσσαλονίκη. Σαν bonus είχα μόνο τη δωροεπιταγή Public καθώς οι πόντοι go4more δεν ήταν πια στο πακέτο.

Κανά μήνα μετά μου ήρθαν στο viber οι δύο δωροεπιταγές για τις δικές μου συνδέσεις, όχι όμως εκείνη του πεθερού μου, η οποία μέχρι και σήμερα αγνοείται (μαζί με τους πόντους go4more).

Πήρα τηλέφωνο την Πέμπτη την elpedison για να δω τι γίνεται και έλαβα την εξής απάντηση : ¨Εμείς δεν έχουμε καμία ένδειξη ή ενημέρωση από τον συνεργάτη ότι πρέπει να λάβετε κάποιο δώρο". Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον συνεργάτη μας. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την συγκεκριμένη εταιρεία "συνεργάτη" τους είπα το πρόβλημα και μου είπαν ότι θα το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Εδώ επισημαίνω ότι προσπάθησα στο ενδιάμεσο διάστημα να επικοινωνήσω μέσω viber με τον "σύμβουλο" που θα ήταν υποτίθεται σε άμεση επαφή μαζί μου και μου κάνει τον αλέκο ("θα το δώ" "είχα δουλειά κλπ").

Πως να το χειριστώ?

 

Οι πόντοι goformore είχαν για όρο ότι μπορούν να αποδοθούν εντός 5 μηνών από την ενεργοποίηση δυστυχώς. Τώρα τα public σίγουρα κάντε αίτημα ΡΑΕ. Αν δεν έχουν public να στείλουν διαθέσιμα μετά από τόσο καιρό τα πιστώσουν στο λογαριασμό τα λεφτά 

Επεξ/σία από Ioan12
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έψαξα το mail των πεθερικών. Δεν βλέπω να πήραν κάποιο έγγραφο για να υπογράψουν. Μόνο τηλεφωνικά τους είχαν πάρει για επιβεβαίωση αν θυμάμαι καλά. Μα καλά δεν ήταν προωθητική ενέργεια της elpedison αυτή προς όλους τους πελάτες? Είναι δυνατόν το δώρο να εξαρτάται από το τι θα γράψει ο συνεργάτης?

 

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, VirusX2gr είπε

Στο e-contract της Zenith στο smart night στους ορους του συμβολαίου εχει τους παλιους χωρις το 40%, το εχει κανει κανεις online και ολα καλα?

Θα σε καλέσουν τηλεφωνικά για επιβεβαίωση.Τονιζεις οτι αφορά την προσφορά του 40% και τσεκάρεις ότι θα λάβεις τους αντίστοιχους όρους στη σύμβαση που θα σου αποστείλουν. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

έχω 2 παροχές στο Γ21 επαγγελματικό της volton Green Ειδικό Business 21 με χρέωση για τον 9ο 0,2073 (!!) και δεν μπορώ να μεταφερθώ στο νέο κίτρινο πρόγραμμα με σταθερή τιμή μέχρι Νοέμβριο με χρέωση  0,093 γιατί είναι μόνο για νέους πελάτες. Σε ποια εταιρεία με συμφέρει να τις μεταφέρω??

 

Ευχαριστώ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Volton Blue Fixed 6Μ_04 με σταθερή τιμή kWh για 6 μήνες με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Αρχική τιμή 0,1990 -20% αντίστροφη έκπτωση συνέπειας. τελική τιμή 0,1590 και πάγιο 11,90€

Σε περίπτωση πρόωρης αποχώρησης, ο πελάτης επιβαρύνεται με penalty 15€ ανά εναπομείναντα μήνα 

Ουδέν σχόλιον!

1 λεπτό πριν, perlepes είπε

Καλησπέρα,

έχω 2 παροχές στο Γ21 επαγγελματικό της volton Green Ειδικό Business 21 με χρέωση για τον 9ο 0,2073 (!!) και δεν μπορώ να μεταφερθώ στο νέο κίτρινο πρόγραμμα με σταθερή τιμή μέχρι Νοέμβριο με χρέωση  0,093 γιατί είναι μόνο για νέους πελάτες. Σε ποια εταιρεία με συμφέρει να τις μεταφέρω??

 

Ευχαριστώ! 

Πόσες kWh; Ίσως σε συμφέρει το σταθερό της PROTERGIA - ΗΡΩΝ

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, yiankap είπε

Έψαξα το mail των πεθερικών. Δεν βλέπω να πήραν κάποιο έγγραφο για να υπογράψουν. Μόνο τηλεφωνικά τους είχαν πάρει για επιβεβαίωση αν θυμάμαι καλά. Μα καλά δεν ήταν προωθητική ενέργεια της elpedison αυτή προς όλους τους πελάτες? Είναι δυνατόν το δώρο να εξαρτάται από το τι θα γράψει ο συνεργάτης?

 

Τα public δεν υπήρχαν ως επίσημο δώρο από την elpedison.(εννοω να υπαρχει στο site τους ως προσθετη παροχή)Αναφορικα με το promo των 50 ευρώ σε go4more πόντους από τη στιγμή που δεν έχεις όρους μπορείς να επικαλεστείς το ότι υπήρχε δημοσιευμένο στο site τους.

 

Promo_go4more Terms_elpedison_gr Μονόφλλο Ρεύμα Αέριο 052024 εως 15_06-4.pdf

11 λεπτά πριν, bilham είπε

 Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Volton Blue Fixed 6Μ_04 με σταθερή τιμή kWh για 6 μήνες με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Αρχική τιμή 0,1990 -20% αντίστροφη έκπτωση συνέπειας. τελική τιμή 0,1590 και πάγιο 11,90€

Σε περίπτωση πρόωρης αποχώρησης, ο πελάτης επιβαρύνεται με penalty 15€ ανά εναπομείναντα μήνα 

Ουδέν σχόλιον!

Αδιάφορο και ασύμφορο. Ευχαριστούμε όμως για την ενημέρωση.Οταν παρατίθενται νέα προγράμματα καλό είναι να αναρτάται και το ανάλογο link.

https://volton.gr/services/volton-blue-fixed-6m/

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Τα public δεν υπήρχαν ως επίσημο δώρο από την elpedison.(εννοω να υπαρχει στο site τους ως προσθετη παροχή)Αναφορικα με το promo των 50 ευρώ σε go4more πόντους από τη στιγμή που δεν έχεις όρους μπορείς να επικαλεστείς το ότι υπήρχε δημοσιευμένο στο site τους.

 

Promo_go4more Terms_elpedison_gr Μονόφλλο Ρεύμα Αέριο 052024 εως 15_06-4.pdf 222.38 kB · 1 download

Αδιάφορο και ασύμφορο. 

volton είναι ποτέ δεν είχε βγάλει κάποιο μπλε σταθερό που να αξίζει. Το protect την ενδιαφέρει και προωθεί 

Επεξ/σία από Ioan12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα σήμερα τηλέφωνο στην elpedison , ελεγξαν κλήσεις , έλεγξαν συμβόλαιο πουθενά δεν λέει για τα δώρα και ρίχνουν την ευθύνη καθαρά στην συνεργαζόμενη εταιρεία. Από ότι είδα στις αξιολογήσεις της στο google  το έχει ξανακάνει. Οπότε δεν έχω επιλογή θα κάνω καταγγελία σε ΡΑΕ, ΙΝΚΑ, Συνήγορο καταναλωτή και γραμματεια καταναλωτή και σε ότι άλλο υπάρχει και θα αφήσω να βρουν αυτοί ποιος φταίει.....

2 λεπτά πριν, yiankap είπε

Πήρα σήμερα τηλέφωνο στην elpedison , ελεγξαν κλήσεις , έλεγξαν συμβόλαιο πουθενά δεν λέει για τα δώρα και ρίχνουν την ευθύνη καθαρά στην συνεργαζόμενη εταιρεία. Από ότι είδα στις αξιολογήσεις της στο google  το έχει ξανακάνει. Οπότε δεν έχω επιλογή θα κάνω καταγγελία σε ΡΑΕ, ΙΝΚΑ, Συνήγορο καταναλωτή και γραμματεια καταναλωτή και σε ότι άλλο υπάρχει και θα αφήσω να βρουν αυτοί ποιος φταίει.....

Θα στείλω επίσης και σχετικό μύνημα στον "συνεργάτη" που για  να πάρει το συμβόλαιο έλεγε ότι  θα ήταν μαζί μου συνέχεια για να καλύψει και τις μελλοντικές μου ανάγκες, για τις όποιες ενέργειες  θα κάνω....

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiankap είπε

Πήρα σήμερα τηλέφωνο στην elpedison , ελεγξαν κλήσεις , έλεγξαν συμβόλαιο πουθενά δεν λέει για τα δώρα και ρίχνουν την ευθύνη καθαρά στην συνεργαζόμενη εταιρεία. Από ότι είδα στις αξιολογήσεις της στο google  το έχει ξανακάνει. Οπότε δεν έχω επιλογή θα κάνω καταγγελία σε ΡΑΕ, ΙΝΚΑ, Συνήγορο καταναλωτή και γραμματεια καταναλωτή και σε ότι άλλο υπάρχει και θα αφήσω να βρουν αυτοί ποιος φταίει.....

Θα στείλω επίσης και σχετικό μύνημα στον "συνεργάτη" που για  να πάρει το συμβόλαιο έλεγε ότι  θα ήταν μαζί μου συνέχεια για να καλύψει και τις μελλοντικές μου ανάγκες, για τις όποιες ενέργειες  θα κάνω....

Χρειάζεται προσοχή πρέπει πάντα να ελέγχουμε ότι υπάρχουν τα pdf από τα promo στο συμβόλαιο. Μπορεί να έγινε κατά λάθος ή επίτηδες από την πωλήτρια. Αν ήταν γραμμένα θα μπορούσες να τα διεκδικήσεις και να τα πάρεις. Τα public κανονικά γράφονται στο συμβόλαιο όπως και τα goformore καθώς ήταν επίσημα promo. Μόνο ο Σκλαβενίτης δεν γράφονταν στο συμβόλαιο πάντα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, yiankap said:

Έψαξα το mail των πεθερικών. Δεν βλέπω να πήραν κάποιο έγγραφο για να υπογράψουν. Μόνο τηλεφωνικά τους είχαν πάρει για επιβεβαίωση αν θυμάμαι καλά. Μα καλά δεν ήταν προωθητική ενέργεια της elpedison αυτή προς όλους τους πελάτες? Είναι δυνατόν το δώρο να εξαρτάται από το τι θα γράψει ο συνεργάτης?

 

Ναι, κάθε κανάλι πώλησης της Elpedison κάνει τα δικά του. Γενικώς η Elpedison ΔΕΝ είναι άξια εμπιστοσύνης πλέον, παρά μόνο αν δίνει έκπτωση στο λογαριασμό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ioan12 είπε

Χρειάζεται προσοχή πρέπει πάντα να ελέγχουμε ότι υπάρχουν τα pdf από τα promo στο συμβόλαιο. Μπορεί να έγινε κατά λάθος ή επίτηδες από την πωλήτρια. Αν ήταν γραμμένα θα μπορούσες να τα διεκδικήσεις και να τα πάρεις. Τα public κανονικά γράφονται στο συμβόλαιο όπως και τα goformore καθώς ήταν επίσημα promo. Μόνο ο Σκλαβενίτης δεν γράφονταν στο συμβόλαιο πάντα 

Έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που τα public δεν ήταν γραμμένα στο συμβόλαιο.Προσωπικα δε μου έχει τύχει,  πάντα απαιτώ να αναγράφονται στη σύμβαση.(Επίσημο promo δεν ήταν ακριβώς,από τη στιγμή που δεν αναφερόταν ρητά στην ιστοσελίδα τους,εν αντίθεση με το promo του go4more)

Κατά τα λοιπά συμφωνώ απόλυτα,προσοχή στη σύμβαση που υπογράφουμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...