Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, RothFTP είπε

Το Power Home Smart Night της Ζενίθ για πόσο καιρό θα έχει αυτή τη 40% έκπτωση; 

Αυτό που λέει ότι ισχύει η έκπτωση για νέους πελάτες που σύναψαν σύμβαση κατά τον μήνα Αύγουστο, παραδέχομαι δεν το καταλαβαίνω. Σημαίνει ότι αν εγώ κάνω νέο συμβόλαιο δεν παίρνω την εν λόγω έκπτωση;

Συμφέρει αυτό ή άλλο κίτρινο με  ΚΟΤ Α' ή η ρήτρα αναπροσαρμογής/μηχανισμός διακύμανσης θα είναι μεγάλο καπέλο, στο οποίο δεν θα παίρνω κάποια έκπτωση, όπως παίρνω στις κιλοβατώρες;

Η προσφορά ισχύει για νέες αιτήσεις που ενεργοποιούνται έως 19/10 και ισχύει για 12 μήνες από την ενεργοποίηση χωρίς χορ όλη δέσμευση μιας και κίτρινο. Ισχύουν κανονικά οι εκπτώσεις ΚΟΤ που υπολογίζονται μετά την έκπτωση του 40%. 

Για "μόνιμη λύση" σε κίτρινο είναι η καλύτερη περίπτωση.

Επεξ/σία από juanjk
  • Thanks 3
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, juanjk είπε

Η προσφορά ισχύει για νέες αιτήσεις που ενεργοποιούνται έως 19/10 και ισχύει για 12 μήνες από την ενεργοποίηση χωρίς χορ όλη δέσμευση μιας και κίτρινο. Ισχύουν κανονικά οι εκπτώσεις ΚΟΤ που υπολογίζονται μετά την έκπτωση του 40%. 

Για "μόνιμη λύση" σε κίτρινο είναι η καλύτερη περίπτωση.

Σε χιλιοευχαριστώ για την απάντηση!

Ο μηχανισμός διακύμανσης (ή ρήτρα αναπροσαρμογής) με κάνει να διστάζω, να πω την αλήθεια.

Πάντως, αντίστοιχα στο myhome4all της ΔΕΗ, που ήταν πάλι κίτρινο, ο μηχανισμός διακύμανσης μου ερχόταν αρνητικός κάθε μήνα. Αναρωτιέμαι γιατί συνέβαινε αυτό κι αν θα είναι έτσι και με εναλλακτικούς παρόχους, όπως η Ζενίθ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, RothFTP said:

Σε χιλιοευχαριστώ για την απάντηση!

Ο μηχανισμός διακύμανσης (ή ρήτρα αναπροσαρμογής) με κάνει να διστάζω, να πω την αλήθεια.

Πάντως, αντίστοιχα στο myhome4all της ΔΕΗ, που ήταν πάλι κίτρινο, ο μηχανισμός διακύμανσης μου ερχόταν αρνητικός κάθε μήνα. Αναρωτιέμαι γιατί συνέβαινε αυτό κι αν θα είναι έτσι και με εναλλακτικούς παρόχους, όπως η Ζενίθ.

Αναφέρει το Power Home Smart Night κάπου για μηχανισμό διακύμανσης ή ρήτρα αναπροσαρμογής;

Επεξ/σία από tempo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, RothFTP είπε

Σε χιλιοευχαριστώ για την απάντηση!

Ο μηχανισμός διακύμανσης (ή ρήτρα αναπροσαρμογής) με κάνει να διστάζω, να πω την αλήθεια.

Πάντως, αντίστοιχα στο myhome4all της ΔΕΗ, που ήταν πάλι κίτρινο, ο μηχανισμός διακύμανσης μου ερχόταν αρνητικός κάθε μήνα. Αναρωτιέμαι γιατί συνέβαινε αυτό κι αν θα είναι έτσι και με εναλλακτικούς παρόχους, όπως η Ζενίθ.

Ο μηχανισμός του smart night είναι απλός και δεν είναι ίδιος όπως της ΔΕΗ, εκτός το ότι είναι expost και όχι exante, δηλαδή τιμολογεί τον τρέχοντα μήνα και δε λαμβάνει υπόψη τους προηγούμενους.

Μηχανισμός για ημέρα:

Χρέωση: 1,1357 x ΤΕΑ μηνός + 0,03

Μηχανισμός για νύκτα:

Χρέωση 1,1357 x ΤΕΑ μηνός + 0,02

 

Αν συγκρίνεις τα παραπάνω με αυτό της ΔΕΗ θα δεις ότι η τελική τιμή είναι ελαφρά μεγαλύτερη στο μηχανισμό της ZENIΘ, γιατί στην ουσία η ΔΕΗ έχει αντί για 0,02 και 0,03 περιθώριο κέρδους τιμολογεί με περιθώριο κάπου στα 0,01-0,015 και χρησιμοποιεί και το πάγιο 5€/μήνα που κερδίζει για τα υπόλοιπα διάφορα λειτουργικά έξοδα. 

Παρόλα αυτά η ΖΕΝΙΘ κάνει τις παρακάτω εκπτώσεις για 12 μήνες:

1. Δωρεάν το πάγιο 5€/μήνα

2. 40% έκπτωση στις παραπάνω τελικές χρεώσεις, το οποίο εξασφαλίζει κάθε μήνα 

3. 5% επιπλέον έκπτωση αν εξοφλείς εμπρόθεσμα.

Τα αναγράφω με λεπτομέρειες για να σου κάνω πιο ξεκάθαρο, ότι συγκρίνεις πρόγραμμα που θα τρέχει πιο χαμηλά τουλάχιστον 40-45% σε σχέση με αυτό που έχεις τώρα.

Επεξ/σία από juanjk
Δημοσ.
9 ώρες πριν, juanjk είπε

Η προσφορά ισχύει για νέες αιτήσεις που ενεργοποιούνται έως 19/10 και ισχύει για 12 μήνες από την ενεργοποίηση χωρίς χορ όλη δέσμευση μιας και κίτρινο. Ισχύουν κανονικά οι εκπτώσεις ΚΟΤ που υπολογίζονται μετά την έκπτωση του 40%. 

Για "μόνιμη λύση" σε κίτρινο είναι η καλύτερη περίπτωση.

Καλημέρα, τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "ενεργοποιούνται μέχρι 19/10"; Δηλαδή αν εγώ κάνω αίτηση στις 15/10 αλλά, επειδή η διαδικασία αλλαγής παιρνει κάποιες μέρες, γίνω πελάτης στις 20/10 έχω χάσει την συγκεκριμένη προσφορά;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Καλημέρα, τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "ενεργοποιούνται μέχρι 19/10"; Δηλαδή αν εγώ κάνω αίτηση στις 15/10 αλλά, επειδή η διαδικασία αλλαγής παιρνει κάποιες μέρες, γίνω πελάτης στις 20/10 έχω χάσει την συγκεκριμένη προσφορά;

Ισχυει την ημερομηνια που βαζεις την υπογραφη σου ..Μεχρι και 19/10

Δημοσ.
25 minutes ago, Giannis_Io said:

Καλημέρα, τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "ενεργοποιούνται μέχρι 19/10"; Δηλαδή αν εγώ κάνω αίτηση στις 15/10 αλλά, επειδή η διαδικασία αλλαγής παιρνει κάποιες μέρες, γίνω πελάτης στις 20/10 έχω χάσει την συγκεκριμένη προσφορά;

Nαι

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Καλημέρα, τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "ενεργοποιούνται μέχρι 19/10"; Δηλαδή αν εγώ κάνω αίτηση στις 15/10 αλλά, επειδή η διαδικασία αλλαγής παιρνει κάποιες μέρες, γίνω πελάτης στις 20/10 έχω χάσει την συγκεκριμένη προσφορά;

Θα έλεγα να επικοινωνήσεις με την εταιρεία. Αν και από τη διατύπωση φαίνεται η "ενεργοποίηση" να αφορά την ημερομηνία αλλαγής από το ΔΕΔΔΗΕ, νομίζω στην πράξη προσμετράται από τη ZeniΘ η ημερομηνία υπογραφής του συμβολαίου.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Καλημέρα, τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "ενεργοποιούνται μέχρι 19/10"; Δηλαδή αν εγώ κάνω αίτηση στις 15/10 αλλά, επειδή η διαδικασία αλλαγής παιρνει κάποιες μέρες, γίνω πελάτης στις 20/10 έχω χάσει την συγκεκριμένη προσφορά;

Αν έχεις αποφασίσει να πας παίρνεις τηλέφωνο αμεσα τους λες για την προσφορά ότι θέλεις να την προλάβεις και αυτοί έχουν τον τρόπο . Άλλωστε αυτή η προσφορά ήτανε υποτίθεται μόνο για τον Αύγουστο και έχει δωθεί σιωπηλή παράταση ακόμα και μέχρι τώρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σόρρυ για την ασάφεια, εννοούσα αιτήσεις που υπογράφονται έως 19/10, ανεξάρτητα αν ενεργοποιηθούν μετά από αυτή την ημερομηνία.

Επεξ/σία από juanjk
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όπως φαίνεται θα πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους για να ξεκαθαρίσει η κατασταση.

Το πρόβλημα μου είναι ότι περιμένω παραλαβή νέας ταυτότητας μεθαύριο και υποθέτω ότι μέχρι τότε δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο αφού η παλιά ταυτότητα έχει καταργηθεί. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον αριθμό ταυτότητας αναφέρεις δεν χρειάζεται η συγκεκριμένη εταιρεία το δικαιολογητικό αυτό ούτε σαν αντίγραφο.

Σε δεύτερο χρόνο μπορείς να αποστείλεις τη νέα σου ταυτότητα να την επικαιροποιήσουν αν θέλεις.

 

Επεξ/σία από juanjk
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όπως φαίνεται θα πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους για να ξεκαθαρίσει η κατασταση.

Το πρόβλημα μου είναι ότι περιμένω παραλαβή νέας ταυτότητας μεθαύριο και υποθέτω ότι μέχρι τότε δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο αφού η παλιά ταυτότητα έχει καταργηθεί. 

Πάρε άμεσα και ανέφερε και αυτό.Θα βρεθεί λύση.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

υπαρχει περιπτωση να δεχτει  η ζενιθ απο ηδη πελατη της την μεταφορα στο Power Home Smart Night?

Επεξ/σία από thermaikos4
Δημοσ.
5 minutes ago, Giannis_Io said:

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όπως φαίνεται θα πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους για να ξεκαθαρίσει η κατασταση.

Το πρόβλημα μου είναι ότι περιμένω παραλαβή νέας ταυτότητας μεθαύριο και υποθέτω ότι μέχρι τότε δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο αφού η παλιά ταυτότητα έχει καταργηθεί. 

Μπαίνεις στο gov wallet και εκτυπώνεις αντίγραφο της τωρινής σου ταυτότητας.

Δε το νοιάζει τον πάροχο αν θα αλλάξεις μεθαύριο... το πολύ πολύ να την επικαιροποιησεις εκ των υστέρων 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...