Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα! μετά από αίτημα στην RAE ο πάροχως απάντησε ότι δεν δικαιούμαι την κρατική επιδότηση λόγο της τελικής τιμής του ρεύματος μετά την έκπτωση. ισχύει αυτό για ΚΟΤ τελικά; έχω μπερδευτεί  γιατί στην εφημερίδα της κυβέρνησης εξαιρεί τους κατόχουν ΚΟΤ στο κατώτατο όριο για την απόδοση της επιδότησης 

  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια σύσταση και για εμένα, παρακαλώ.
Είμαι, ακόμα ΔΕΗ Γ1, έχω κατανάλωση γύρω στα 400-450KkWh

EDIT: Πήρα, ευχαριστώ!

Επεξ/σία από unforgiven
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, marios m21 είπε

Καλησπέρα! μετά από αίτημα στην RAE ο πάροχως απάντησε ότι δεν δικαιούμαι την κρατική επιδότηση λόγο της τελικής τιμής του ρεύματος μετά την έκπτωση. ισχύει αυτό για ΚΟΤ τελικά; έχω μπερδευτεί  γιατί στην εφημερίδα της κυβέρνησης εξαιρεί τους κατόχουν ΚΟΤ στο κατώτατο όριο για την απόδοση της επιδότησης 

Που το είδες ότι τούς εξαιρεί;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, Subzerog7 said:

Τέλεια. Ευχαριστώ για την απάντηση. Όποτε απλά χάνω το 5x10, αλλάζω πρόγραμμα και μετά ξεκινάω τα refers για να βγάζω πενηνταρικα? Καλά τα λέω?

Τι εννοεις χανεις τα 5Χ10. Αυτο ειναι προσφορα συστασης που δινει σε εσενα ως Πελατη δεν μηδενιζει αναλογα με το τι προγραμμα εχεις (απο οσο εχω καταλαβει). Αν λχ εχεις λαβει 3Χ50 και εχεις εξαργυρωσει το 1, σου μενουν ακομα 100 ευρω για εξαργυρωση. Αφου παραμενεις πελατης απλα σε αλλο προιον εχεις ακομα 100 ευρω για εξαργυρωση και αλλες 7 συστασεις να στειλεις (εφοσον εχεις ηδη στειλει και λαβει 3).

Γραψε λαθος εσυ εννοεις τα 5Χ10 που λαμβανεις απο αυτον που σε συστησε. Δεν τα εχεις λαβει ολα ηδη? Και να μενει ακομα καποιο εφοσον παραμενεις πελατης γιατι να το χασεις και να μην σου δωθει στον επομενο λογαριασμο?

Επεξ/σία από Sebu
Δημοσ.

Έχω κάνει αίτημα για αλλαγή παρόχου από 24/02 και ακόμα δεν έχει γίνει, ακολουθεί η ανάλυση:

Στις 24/02/2025 αποδέχθηκα την προσφορά από ΗΡΩΝ και έδωσα και τη μέτρηση μου στον πωλητή του ΗΡΩΝ εκείνη την ημέρα και αυτή η μέτρηση μπήκε και στην αίτηση μου (67,577 kWh). 

Στις 25/02/2025 πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για την τακτική μηνιαία καταμέτρηση και μέτρησε 67,586 kWh.

Στις 26/02/2025 έφτασε στο ΔΕΔΔΗΕ η αίτηση μου για αλλαγή παρόχου και μετάβαση στον ΗΡΩΝ με μέτρηση 67,577 kWh.

Αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργείων είναι να φαίνεται στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ να φαίνεται ότι δώθηκε στις 26/02 μέτρηση 67,577, χαμηλότερη από αυτή που μέτρησε ο ΔΕΔΔΗΕ στις 25/02 (67,586). Έχω κάνει τουλάχιστον 5-6 επικοινωνίες με τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει προωθηθεί το αίτημα μου για εξέταση με επείγον χαρακτηρισμό και ταυτόχρονα έχω κάνει και ticket στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ περιγράφοντας το παραπάνω μπέρδεμα. Ακόμα λοιπόν σήμερα 12/03 μένει η παροχή μου κολλημένη στον παλιό πάροχο.

1) Μου προτείνετε να κάνω κάτι άλλο για να επιταχύνω την επίλυση;

2) Γνωρίζετε αν για τις ημέρες που έχω ξεμείνει στον παλιό πάροχο (που έχει αυξημένο τιμολόγιο τον Μάρτιο) δικαιούμαι να ζητήσω κάποια αποζημίωση; Και αν ναι από που τη ζητάω;
 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Που το είδες ότι τούς εξαιρεί;

https://www.taxheaven.gr/circulars/49530/ypen-dhe-10465-139-30-01-2025   στο αρθρο 1 λεει Ειδικά για τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι συμβεβλημένοι σε τιμολόγια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με κίτρινη σήμανση που έχουν μεικτά χαρακτηριστικά σταθερής και κυμαινόμενης τιμής και δεν είναι δικαιούχοι των ειδικών τιμολογίων Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) και Τιμολογίου Υπηρεσιών Αλληλεγγύης (ΤΥΑ), δικαιούχοι της επιδότησης καθίστανται μόνο στην περίπτωση που η τελική τιμή μετά την εφαρμογή τυχόν εκπτώσεων για τον μήνα Αύγουστο του έτους 2024 υπερβαίνει τα εκατόν σαράντα ευρώ (€) ανά Μεγαβατώρα (MWh) (140 €/MWh).      για τους ΚΟΤ τι ισχύει τελικα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Gianniz είπε

Έχω κάνει αίτημα για αλλαγή παρόχου από 24/02 και ακόμα δεν έχει γίνει, ακολουθεί η ανάλυση:

Στις 24/02/2025 αποδέχθηκα την προσφορά από ΗΡΩΝ και έδωσα και τη μέτρηση μου στον πωλητή του ΗΡΩΝ εκείνη την ημέρα και αυτή η μέτρηση μπήκε και στην αίτηση μου (67,577 kWh). 

Στις 25/02/2025 πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για την τακτική μηνιαία καταμέτρηση και μέτρησε 67,586 kWh.

Στις 26/02/2025 έφτασε στο ΔΕΔΔΗΕ η αίτηση μου για αλλαγή παρόχου και μετάβαση στον ΗΡΩΝ με μέτρηση 67,577 kWh.

Αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργείων είναι να φαίνεται στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ να φαίνεται ότι δώθηκε στις 26/02 μέτρηση 67,577, χαμηλότερη από αυτή που μέτρησε ο ΔΕΔΔΗΕ στις 25/02 (67,586). Έχω κάνει τουλάχιστον 5-6 επικοινωνίες με τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει προωθηθεί το αίτημα μου για εξέταση με επείγον χαρακτηρισμό και ταυτόχρονα έχω κάνει και ticket στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ περιγράφοντας το παραπάνω μπέρδεμα. Ακόμα λοιπόν σήμερα 12/03 μένει η παροχή μου κολλημένη στον παλιό πάροχο.

1) Μου προτείνετε να κάνω κάτι άλλο για να επιταχύνω την επίλυση;

2) Γνωρίζετε αν για τις ημέρες που έχω ξεμείνει στον παλιό πάροχο (που έχει αυξημένο τιμολόγιο τον Μάρτιο) δικαιούμαι να ζητήσω κάποια αποζημίωση; Και αν ναι από που τη ζητάω;
 

Το συνηθισμένο πρόβλημα με αλλαγή παροχου σε κοντινή ημερομηνία με τη μηνιαία επιτόπια καταμέτρηση.Αυτο που έπρεπε να γίνει είναι να υποβάλει εκ νέου ο  Ηρωνας αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ (Θαλής)με νέες ενδείξεις (αφού προφανώς το προηγούμενο απορρίφθηκε λόγω εκτός ορίων ενδείξεων).Ζητα να μάθεις εάν αυτό έχει γίνει το αίτημα αλλαγής εκπροσώπησης της παροχής σου και με ποια ημερομηνία και ενδείξεις.  Συνήθως ο Ηρωνας ανταποκρίνεται άμεσα σε τυχόν απόρριψη ενδείξεων. 

Ο ΔΕΔΔΗΕ θα ρίχνει το σφάλμα στον Ηρωνα ότι άργησε να καταθέσει το αρχικό αίτημα,ο Ηρωνας θα λέει ο ΔΕΔΔΗΕ απέρριψε το αρχικο αίτημα. 

Παρόλα αυτά βρες το τηλέφωνο του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ και εξήγησε τους μήπως σε βοηθήσουν. 

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Gianniz είπε

Έχω κάνει αίτημα για αλλαγή παρόχου από 24/02 και ακόμα δεν έχει γίνει, ακολουθεί η ανάλυση:

Στις 24/02/2025 αποδέχθηκα την προσφορά από ΗΡΩΝ και έδωσα και τη μέτρηση μου στον πωλητή του ΗΡΩΝ εκείνη την ημέρα και αυτή η μέτρηση μπήκε και στην αίτηση μου (67,577 kWh). 

Στις 25/02/2025 πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για την τακτική μηνιαία καταμέτρηση και μέτρησε 67,586 kWh.

Στις 26/02/2025 έφτασε στο ΔΕΔΔΗΕ η αίτηση μου για αλλαγή παρόχου και μετάβαση στον ΗΡΩΝ με μέτρηση 67,577 kWh.

Αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργείων είναι να φαίνεται στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ να φαίνεται ότι δώθηκε στις 26/02 μέτρηση 67,577, χαμηλότερη από αυτή που μέτρησε ο ΔΕΔΔΗΕ στις 25/02 (67,586). Έχω κάνει τουλάχιστον 5-6 επικοινωνίες με τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει προωθηθεί το αίτημα μου για εξέταση με επείγον χαρακτηρισμό και ταυτόχρονα έχω κάνει και ticket στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ περιγράφοντας το παραπάνω μπέρδεμα. Ακόμα λοιπόν σήμερα 12/03 μένει η παροχή μου κολλημένη στον παλιό πάροχο.

1) Μου προτείνετε να κάνω κάτι άλλο για να επιταχύνω την επίλυση;

2) Γνωρίζετε αν για τις ημέρες που έχω ξεμείνει στον παλιό πάροχο (που έχει αυξημένο τιμολόγιο τον Μάρτιο) δικαιούμαι να ζητήσω κάποια αποζημίωση; Και αν ναι από που τη ζητάω;
 

Θα πρέπει να δώσεις νέα μέτρηση στον νέο πάροχο ηρων για να προωθήσει εκ νέου και να ολοκληρωθεί το αίτημα από τη νέα μέτρηση. Αν βιάζεσαι λόγω μεγάλης τιμής στον παλαιό πάροχο, δώσε κοντινή μέτρηση με του δεδδηε ελάχιστα μεγαλύτερη. 

Ο δεδδηε απλώς δέχεται το αίτημα παρόχου και το ολοκληρώνει συνήθως αυτόματα και συστημικά χώρις επιτόπια μέτρηση, ενώ αργεί να διαχειριστεί αιτήματα από τον πελάτη. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, yansta είπε

τι γινεται με το referal στην Protergia? 

Θα ηθελα  κι εγω !

Τι εννοείς τι γίνεται?Αυτός που συστήνει κερδίζει 50 ευρώ στο λογαριασμό του.,μολις ενεργοποιηθεί η παροχη.Αυτος που λαμβάνει τη συσταση αλλά 50,αλλά σπαστά (10 ευρώ το μήνα για 5 μήνες)

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, marios m21 είπε

https://www.taxheaven.gr/circulars/49530/ypen-dhe-10465-139-30-01-2025   στο αρθρο 1 λεει Ειδικά για τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι συμβεβλημένοι σε τιμολόγια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με κίτρινη σήμανση που έχουν μεικτά χαρακτηριστικά σταθερής και κυμαινόμενης τιμής και δεν είναι δικαιούχοι των ειδικών τιμολογίων Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) και Τιμολογίου Υπηρεσιών Αλληλεγγύης (ΤΥΑ), δικαιούχοι της επιδότησης καθίστανται μόνο στην περίπτωση που η τελική τιμή μετά την εφαρμογή τυχόν εκπτώσεων για τον μήνα Αύγουστο του έτους 2024 υπερβαίνει τα εκατόν σαράντα ευρώ (€) ανά Μεγαβατώρα (MWh) (140 €/MWh).      για τους ΚΟΤ τι ισχύει τελικα; 

Κάνε τους ένα print screen το άρθρο ολόκληρο και τη νομοθεσία και στείλε το αίτημα ξανά πίσω προς έλεγχο φυσικά χωρίς να αποδεχτείς την εξήγηση τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, yansta είπε

τι γινεται με το referal στην Protergia? 

Θα ηθελα  κι εγω !

50 (5χ10) ο προσκαλούμενος και 50 εφ`απαξ ο προσκαλων

Επεξ/σία από ΑΠΟΛΛΩΝ83
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, juanjk είπε

Θα πρέπει να δώσεις νέα μέτρηση στον νέο πάροχο ηρων για να προωθήσει εκ νέου και να ολοκληρωθεί το αίτημα από τη νέα μέτρηση. Αν βιάζεσαι λόγω μεγάλης τιμής στον παλαιό πάροχο, δώσε κοντινή μέτρηση με του δεδδηε ελάχιστα μεγαλύτερη. 

Ο δεδδηε απλώς δέχεται το αίτημα παρόχου και το ολοκληρώνει συνήθως αυτόματα και συστημικά χώρις επιτόπια μέτρηση, ενώ αργεί να διαχειριστεί αιτήματα από τον πελάτη. 

Απλά να τσεκάρει μήπως έχει ήδη γίνει νέο αίτημα (με νέες ενδείξεις προφανώς) από Ηρωνα.Συνηθως αυτοί ανταποκρίνονται άμεσα σχετικά όταν λαμβάνουν απόρριψη λόγω ενδείξεων. 

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.

Εμένα πάντως μου έχει κάνει εντυπωση αυτό το πρόβλημα με τις ενδειξεις κατά την αλλαγή παρόχου.

Από την στιγμή που έχουμε μηνιαίες καταμετρήσεις και η διαδικασία της μεταβασης κράτα απο 5-10 μέρες (κατα μ.ο)  αναλογως τον πάροχο οι πιθανότητες για τετοιου τύπου εμπλοκή ειναι αυξημένες. Υποθετοντας επίσης ως λογικα όντα ότι ο νέος πάροχος θέλει τον πελάτη δεν αντιλαμβάνομαι την τόσο μεγαλη καθυστερηση σε κάποιες τέτοιες περιπτώσεις.

Ηθικο διδαγμα για εμάς: Αποφυγη της μετάβασης κοντά στην μηνιαία καταμέτρηση

Δημοσ.

Είχε κάποιος πρόβλημα με την απόδοση του referral δώρου από τη protergia; Βγήκε λογαριασμός 30 ημερών χωρίς καμία έκπτωση. Τους έστειλα εννοείται μήνυμα, απλά αναρωτιέμαι αν είναι γενικό πρόβλημα ή έτυχε σε μένα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...