Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 1comment είπε

Μα είναι δυνατόν να ψάχνουμε τηλ που ενδέχεται να απαντήσουν γιατί στο κεντρικό δεν ; Αυτό άραγε το ξέρουν όσοι κάνουν τώρα αιτήσεις για προτεργια; Προσωπικά παίζει μεγαλύτερο ρόλο η εξυπηρέτηση παρά το να γλιτώσω λίγα ευρώ γιατί η διαφορά είναι μικρή έτσι κι αλλιώς.

Αν έχεις υπογράψει σε κίτρινο, μην ασχολείσαι και κάνε αίτηση όπου θες.

  • Like 1
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Το τηλέφωνο που σου έστειλα είναι protergia επίσης, απλά είναι το τμήμα που διαχειρίζεται τις αιτήσεις μέσω συστάσεων. Συμφωνώ στα υπόλοιπα που αναφέρεις.

Το σήκωσαν αλλά δεν πήρα απάντηση γιατί ακόμα δεν έχω ενεργοποιηθεί. Μου είπε δεν βλέπουν καμία εκκρεμότητα, έχουν πάρει έγκριση απο δεδδηε και είναι θέμα ημερών. Το πόσων ημερών άγνωστο. Το γιατί έχει κάνει τόσο καιρό άγνωστο. Θα καβαλήσουμε και το Μάρτη έτσι όπως το κόβω και χωρίς να μου λένε κάποια αιτία.

3 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Αν έχεις υπογράψει σε κίτρινο, μην ασχολείσαι και κάνε αίτηση όπου θες.

Ναι δεν θα ασχολιόμουν αν ήταν κίτρινο. Είναι όμως μπλε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, 1comment είπε

Το σήκωσαν αλλά δεν πήρα απάντηση γιατί ακόμα δεν έχω ενεργοποιηθεί. Μου είπε δεν βλέπουν καμία εκκρεμότητα, έχουν πάρει έγκριση απο δεδδηε και είναι θέμα ημερών. Το πόσων ημερών άγνωστο. Το γιατί έχει κάνει τόσο καιρό άγνωστο. Θα καβαλήσουμε και το Μάρτη έτσι όπως το κόβω και χωρίς να μου λένε κάποια αιτία.

Ναι δεν θα ασχολιόμουν αν ήταν κίτρινο. Είναι όμως μπλε.

Εάν σου είπαν ότι έχουν λάβει έγκριση από το ΔΕΔΔΗΕ πάρε τηλέφωνο  εκεί να το επιβεβαιώσεις. Το πιθανότερο είναι ότι η αλλαγή έχει ήδη ολοκληρωθεί, απλά ίσως δεν εχουν ενημερωθεί τα συστήματα της protergia ακόμα.

Μπορείς να τσεκάρεις και μέσω ΥΔΕ ή ΔΕΔΔΗΕ app.

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
55 minutes ago, 1comment said:

Μόνο να μην χρειαστείτε τηλεφωνική εξυπηρέτηση με προτεργια. Δεν το σηκώνουν ποτέ! Τους παίρνω να δω τι έγινε και 25 μέρες ακόμα δεν έχω αλλάξει πάροχο και η αναμονή είναι απεριόριστη! Ξέρει κανείς αν μπορεί να ακυρωθεί η σύμβαση εφόσον δεν έχει γίνει η μετάβαση ή επειδή πέρασαν οι 14 μέρες που λέει ο νόμος δεν γίνεται; Σκέφτομαι να παραμείνω ελπε γιατί βλέπω τεράστια προβλήματα εξυπηρέτησης και δεν μ αρέσει καθόλου αυτό.

Παραξενο, 1-2 φορες τους χρειαστηκα μετα τη συνδεση και δεν καθυστερησαν πρωινη ωρα πανω απο 2-3 λεπτα αναμονης για να εξυπηρετηθω.

Σε ποιο τηλεφωνο καλεις?

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Εάν σου είπαν ότι έχουν λάβει έγκριση από το ΔΕΔΔΗΕ πάρε τηλέφωνο  εκεί να το επιβεβαιώσεις. Το πιθανότερο είναι ότι η αλλαγή έχει ήδη ολοκληρωθεί, απλά ίσως δεν εχουν ενημερωθεί τα συστήματα της protergia ακόμα.

Μπορείς να τσεκάρεις και μέσω ΥΔΕ ή ΔΕΔΔΗΕ app.

Κάθε μέρα το τσεκάρω μέσω ΥΔΕ και δεν έχει αλλάξει ο αριθμός. Στο δεδδηε επίσης έχω πάρει 3 φορές τουλάχιστον...

Μόλις τώρα, Sebu είπε

Παραξενο, 1-2 φορες τους χρειαστηκα μετα τη συνδεση και δεν καθυστερησαν πρωινη ωρα πανω απο 2-3 λεπτα αναμονης για να εξυπηρετηθω.

Σε ποιο τηλεφωνο καλεις?

Στο κεντρικό. Θες να δοκιμάσεις τώρα να δεις αν απαντήσουν;

Δημοσ.
30 minutes ago, 1comment said:

Μα είναι δυνατόν να ψάχνουμε τηλ που ενδέχεται να απαντήσουν γιατί στο κεντρικό δεν ; Αυτό άραγε το ξέρουν όσοι κάνουν τώρα αιτήσεις για προτεργια; Προσωπικά παίζει μεγαλύτερο ρόλο η εξυπηρέτηση παρά το να γλιτώσω λίγα ευρώ γιατί η διαφορά είναι μικρή έτσι κι αλλιώς.

2160020517 ειναι το τηλεφωνο για νεες συνδεσεις και απαντανε επιτοπου. Εκει ειχα καλεσει οταν εκανα την αιτηση μεσω συστασης και δεν περιμενα ποτε πανω απο μερικα δευτερολεπτα.

1 minute ago, 1comment said:

Στο κεντρικό. Θες να δοκιμάσεις τώρα να δεις αν απαντήσουν;

Τωρα δεν τους χρειαζομαι κατι. Αρχες του μηνα που τους ηθελα γιατι δεν ειχε εκδοθει ακομα ο λογαριασμος απαντησαν μια χαρα παντως και ηταν κατατοπιστικοτατοι.

Καλεις το 18311? Εγω ειχα καλεσει το 2103448500 για την εξυπηρετηση. Αλλα δεν πρεπει να παιζει ρολο θεωρητικα στο ιδιο κεντρο καταληγει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, 1comment είπε

Κάθε μέρα το τσεκάρω μέσω ΥΔΕ και δεν έχει αλλάξει ο αριθμός. Στο δεδδηε επίσης έχω πάρει 3 φορές τουλάχιστον...

Στο κεντρικό. Θες να δοκιμάσεις τώρα να δεις αν απαντήσουν;

Από το ΔΕΔΔΗΕ σου έχουν απαντήσει ότι έχουν λάβει το αίτημα και τις σχετικές ενδείξεις? Εάν ναι τότε κωλοβαράει ο ΔΕΔΔΗΕ να το ολοκληρώσει συστημικά. Κι εμένα έκαναν μία βδομάδα (θεωρητικά οφείλουν σε 2 εργάσιμες)

Σε αυτή την περίπτωση άνοιξε ticket στο ΔΕΔΔΗΕ (Θέμα επικοινωνία) και ζήτα τη συστημική ολοκλήρωση της αλλαγής εκπροσώπησης της παροχής σου. Η αλλαγή θα γίνει από την ημερομηνία κατάθεσης του αιτήματος αλλαγής εκπροσώπησης της παροχής σου αν ισχύει ότι έχει κατατεθεί και εγκριθεί το αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ.

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 23/02/2025 at 12:43, definitio said:

Εμένα εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός από Protergia για τη περίοδο 23/12/2024 - 09/02/2025 με εξόφληση τέλη Μαρτίου.

Παράλληλα έλαβα μήνυμα να ενεργοποιήσω τη πάγια εντολή, ώστε να εξοφληθεί εμπρόθεσμα ο λογαριασμός με αυτόν τον τρόπο.

Ερωτήσεις:

1) Λες ότι κι έτσι ακόμη, ο πρώτος λογαριασμός πρέπει να εξοφληθεί διαφορετικά, εκτός πάγιας εντολής;

2) Υπάρχει πιστωτικό από τις συστάσεις (ευχαριστώ! ) που καλύπτει το ποσό του πρώτου λογαριασμού. Υπάρχει περίπτωση
α. να εξοφλήσω το λογαριασμό με τη πίστωση
β. και να πληρωθεί και η πάγια εκ των υστέρων επιπλέον;

3) Ρυθμίζεται αυτόματα η εξόφληση με πάγια, ώστε αν όλο το ποσό του λογαριασμού ή τμήμα του εξοφληθεί με πιστωτικό, η πάγια εντολή να εξοφλήσει το εναπομείναν ποσό;

4) Θα ήταν μήπως προτιμότερο, για τον πρώτο λογαριασμό, με το πιστωτικό να εξοφλήσω ένα μόνο μέρος του λογαριασμού ή και καθόλου, και να αφήσω τη πάγια να εξοφλήσει το υπόλοιπο ή το σύνολο, ώστε να καταχωρηθεί από την αρχή η λειτουργία της ή δεν έχει σημασία;

5) Στην χρήση του πιστωτικού επιλέγω το ποσό που θέλω να εξαργυρώσω (έστω σε βήματα των 50€ πχ ή επακριβώς) ή εφόσον καλύπτει το ποσό του λογαριασμού, εξαργυρώνεται στο σύνολό του;

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις.

Κάλεσα Protergia για να λύσω τις άνωθεν απορίες - βγήκε γραμμη σε 3 λεπτά - αλλά τελικά με μπέρδεψε...κάλεσα 2η φορά και μου είπαν διαφορετικά.

Η 1η υπάλληλος είπε ότι
- Ο 1ος λογαριασμός δεν μπορεί να εξοφληθεί με Πίστωση από συστάσεις
- Πρέπει να πατήσω "εξαργύρωση" για να πιστωθεί στη πράξη το ποσό που έχει συλλεχθεί
- Αυτή η πίστωση θα χρησιμοποιείται για να καλύψει σε επόμενο λογαριασμό ισόποση χρέωση
- Η πάγια εντολή, εφόσον καλυφθεί ένα ποσό από πιστωτικό, θα εξοφλήσει αυτόματα το υπόλοιπο.

Το "πρόβλημα":
- άφησε να εννοηθεί ότι πατώντας "εξαργύρωση" πιστώνεται το σύνολο του διαθέσιμου πιστωτικού και δεν μπορεί να πιστωθεί σε μέρη
- αφού έκλεισα το τηλέφωνα πάτησα εξαργύρωση και μού δίνει τη δυνατότητα να επιλέξω το ποσό πίστωσης, λέγοντας πως μπορώ να το εξαργυρώσω σε "αυτόν" τον λογαριασμό (ενώ επιλέγω μόνο μετρητή πάντως, όχι λογαριασμό) ή σε "μεταγενέστερο".

Screenshot2025-02-24at16-48-41Protergia.png.5baf43c270d3e695a58ae9b2d53c5c68.png

> Σε ποιόν "αυτόν" πιστώνεται, αν στον τρέχοντα/εκδοθέντα δεν μπορεί να πιστωθεί;
> Ποιός ο λόγος, εν τέλει, να πιστώνεται σε μέρη, εφόσον δεν γνωρίζεις το ποσό του μελλοντικού λογαριασμού, αφού - υποθέτω - ό,τι ποσό δεν αξιοποιηθεί από το εξαργυρωθέν, θα χρησιμοποιηθεί σε επόμενο λογαριασμό; Λίγο ανούσιο/μπερδεμένο.
 

Ξανακάλεσα λοιπόν και η δεύτερη υπάλληλος μου είπε ότι
- σαφώς με την εξαργύρωση μπορώ να εξοφλήσω τον τρέχοντα - και τον 1ο - λογαριασμό εν όλω ή εν μέρει (βάσει διαθεσίμου ποσού) γι αυτό με αφήνει να ορίσω το ποσό.
- ο 1ος λογαριασμός δεν μπορεί να εξοφληθεί με πάγια εντολή.
- πρέπει πρώτα να εξοφληθεί ο 1ος λογαριασμός και μετά να στηθεί πάγια εντολή.

Το πρόβλημα:
> Στην εξαργύρωση δεν με αφήνω να ορίσω δεκαδικό, πχ έστω ο λογαριασμός μου είναι πχ 85,63€...μπορώ όμως να ορίσω μόνο 86€ ή 85€ προς εξαργύρωση..
...αν και μιλάμε για ποσά κάτω του 1€, το υπόλοιπο της εξαργύρωσης "χάνεται" ή μεταφέρεται προς εξαργύρωση στον επόμενο;  (αυτοί σίγουρα νοιάζονται για κάθε λεπτό του €, οπότε υποχρεουμαι να κάνω το ίδιο).

Βάσει των λεγομένων της ανακάλεσα τη πάγια εντολή που είχα φτιάξει πριν εξοφλήσω τον λογαριασμό.

> Οπότε να πατήσω εξαργύρωση πχ 86€ και μετά να ξανα-στήσω την πάγια εντολή; Να περιμένω να επαληθεύσω ότι εξοφλήθηκε πράγματι;

Φοβάμαι ότι αν καλέσω και τρίτη φορά, θα μου τα πουν διαφορετικά...τί στο καλό ισχύει εν τέλει;

 

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Mπας και γνωριζει κανεις γιατι μου βγαζει διαρκως σφαλμα κατα την εισοδο στο myelpedison; Εκει που τικαρεις οτι δεν ειμαι ρομποτ πεταει μην. "μη εγκυρες παραμετροι  API" ..

Απο 07/02 ειμαι στο smart zero, να αρχιζω να τους ενοχλω για τις δωροεπιταγες γιατι ακομα τιποτα..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, definitio said:

Κάλεσα Protergia για να λύσω τις άνωθεν απορίες - βγήκε γραμμη σε 3 λεπτά - αλλά τελικά με μπέρδεψε...κάλεσα 2η φορά και μου είπαν διαφορετικά.

Η 1η υπάλληλος είπε ότι
- Ο 1ος λογαριασμός δεν μπορεί να εξοφληθεί με Πίστωση από συστάσεις
- Πρέπει να πατήσω "εξαργύρωση" για να πιστωθεί στη πράξη το ποσό που έχει συλλεχθεί
- Αυτή η πίστωση θα χρησιμοποιείται για να καλύψει σε επόμενο λογαριασμό ισόποση χρέωση
- Η πάγια εντολή, εφόσον καλυφθεί ένα ποσό από πιστωτικό, θα εξοφλήσει αυτόματα το υπόλοιπο.

Το "πρόβλημα":
- άφησε να εννοηθεί ότι πατώντας "εξαργύρωση" πιστώνεται το σύνολο του διαθέσιμου πιστωτικού και δεν μπορεί να πιστωθεί σε μέρη
- αφού έκλεισα το τηλέφωνα πάτησα εξαργύρωση και μού δίνει τη δυνατότητα να επιλέξω το ποσό πίστωσης, λέγοντας πως μπορώ να το εξαργυρώσω σε "αυτόν" τον λογαριασμό (ενώ επιλέγω μόνο μετρητή πάντως, όχι λογαριασμό) ή σε "μεταγενέστερο".

Screenshot2025-02-24at16-48-41Protergia.png.5baf43c270d3e695a58ae9b2d53c5c68.png

> Σε ποιόν "αυτόν" πιστώνεται, αν στον τρέχοντα/εκδοθέντα δεν μπορεί να πιστωθεί;
> Ποιός ο λόγος, εν τέλει, να πιστώνεται σε μέρη, εφόσον δεν γνωρίζεις το ποσό του μελλοντικού λογαριασμού, αφού - υποθέτω - ό,τι ποσό δεν αξιοποιηθεί από το εξαργυρωθέν, θα χρησιμοποιηθεί σε επόμενο λογαριασμό; Λίγο ανούσιο/μπερδεμένο.
 

Ξανακάλεσα λοιπόν και η δεύτερη υπάλληλος μου είπε ότι
- σαφώς με την εξαργύρωση μπορώ να εξοφλήσω τον τρέχοντα - και τον 1ο - λογαριασμό εν όλω ή εν μέρει (βάσει διαθεσίμου ποσού) γι αυτό με αφήνει να ορίσω το ποσό.
- ο 1ος λογαριασμός δεν μπορεί να εξοφληθεί με πάγια εντολή.
- πρέπει πρώτα να εξοφληθεί ο 1ος λογαριασμός και μετά να στηθεί πάγια εντολή.

Το πρόβλημα:
> Στην εξαργύρωση δεν με αφήνω να ορίσω δεκαδικό, πχ έστω ο λογαριασμός μου είναι πχ 85,63€...μπορώ όμως να ορίσω μόνο 86€ ή 85€ προς εξαργύρωση..
...αν και μιλάμε για ποσά κάτω του 1€, το υπόλοιπο της εξαργύρωσης "χάνεται" ή μεταφέρεται προς εξαργύρωση στον επόμενο;  (αυτοί σίγουρα νοιάζονται για κάθε λεπτό του €, οπότε υποχρεουμαι να κάνω το ίδιο).

Βάσει των λεγομένων της ανακάλεσα τη πάγια εντολή που είχα φτιάξει πριν εξοφλήσω τον λογαριασμό.

> Οπότε να πατήσω εξαργύρωση πχ 86€ και μετά να ξανα-στήσω την πάγια εντολή; Να περιμένω να επαληθεύσω ότι εξοφλήθηκε πράγματι;

Φοβάμαι ότι αν καλέσω και τρίτη φορά, θα μου τα πουν διαφορετικά...τί στο καλό ισχύει εν τέλει;

 

Εφοσον ο λογαριασμος σου εχει ηδη εκδοθει, πως να μπει μεσα η εξαργυρωση της πιστωσης που κανεις? Δεν γινεται αυτο ταμειολογιστικα. Απαξ και ο λογαριασμος εκδοθηκε, εκλεισε ως λογιστικη πραξη και υπολογισμος. Τωρα μενει απλα να τον πληρωσεις.

Σε επομενο λογαριασμο οσο παραμενει σε κατασταση "Προς Τιμολογηση" που σημαινει οτι δεν εχουν ολοκληρωθει ακομα οι υπολογισμοι και η λογιστικοποιηση, εξαργυρωσε οτι ποσο θες.

Αρα μολις δωσει τις επομενες μετρησεις ο ΔΕΔΔΗΕ για να βγει λογαριασμος και οσο εμφανιζεται Προς Τιμολογηση εξαργυρωσε οτι ποσο θες. Ή καντο απο τωρα να τους εμφανιστει εκεινη την ωρα ως πιστωση για να ενσωματωθει στην τιμολογηση του νεου λογαριασμου.

Αυτο στο λεω τελειως εμπειρικα και λογιστικα, δεν το εχω επιχειρησει ακομα αλλα θα το επιχειρησω στον επομενο λογαριασμο. Η λογικη ομως και η λογιστικη αυτο λενε 😁

Επεξ/σία από Sebu
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 minutes ago, Sebu said:

Εφοσον ο λογαριασμος σου εχει ηδη εκδοθει, πως να μπει μεσα η εξαργυρωση της πιστωσης που κανεις? Δεν γινεται αυτο ταμειολογιστικα. Απαξ και ο λογαριασμος εκδοθηκε, εκλεισε ως λογιστικη πραξη και υπολογισμος. Τωρα μενει απλα να τον πληρωσεις.

Σε επομενο λογαριασμο οσο παραμενει σε κατασταση "Προς Τιμολογηση" που σημαινει οτι δεν εχουν ολοκληρωθει ακομα οι υπολογισμοι και η λογιστικοποιηση, εξαργυρωσε οτι ποσο θες.

Αρα μολις δωσει τις επομενες μετρησεις ο ΔΕΔΔΗΕ για να βγει λογαριασμος και οσο εμφανιζεται Προς Τιμολογηση εξαργυρωσε οτι ποσο θες. Ή καντο απο τωρα να τους εμφανιστει εκεινη την ωρα ως πιστωση για να ενσωματωθει στην τιμολογηση του νεου λογαριασμου.

Αυτο στο λεω τελειως εμπειρικα και λογιστικα, δεν το εχω επιχειρησει ακομα αλλα θα το επιχειρησω στον επομενο λογαριασμο. Η λογικη ομως και η λογιστικη αυτο λενε 😁

1) Πώς μπορώ να επιλέξω ποσό προς εξαργύρωση, όταν δεν γνωρίζω το ποσό του χρεωστικού λογαριασμού;
Η επιλογή έτσι δεν έχει σημασία. Η μόνη κίνηση που θα είχε σημασία θα ήταν "εξαργύρωση" όλου του Πιστωτιοκού (χωρίς ορισμό ποσού) ώστε αυτό να χρησιμοποιείται καθώς εκδίδονται λογαριασμοί. σε έναν ή περισσότερους.

Κι αν έχει σημασία αυτό, ενώ στη ΔΕΗ μπορεί να μού έβγαζε το ποσό χρέωσης, αλλά ο λογαριασμός να μην ήταν διαθέσιμος για κάποιες μέρες, αυτό δεν έγινε στην Protergia...
...μόλις βγήκε το ποσό του λογαριασμού, ταυτόχρονα ήταν διαθέσιμη η αναλυτική κατάσταση του λογαριασμού...

...δεν ξέρω πώς φαίνεται στο backend, αλλά από τη πλευρά του χρήστη δεν είδα πουθενα "προς τιμολόγηση" με ή χωρίς ποσό, με ή χωρίς αναλυτική κατάσταση χρεώσεων, αν και κοιτούσα και με το κινητό και μεσω desktop κάθε μέρα.

 

2) Σκέψου λίγο πιο λεπτομερώς και πες μου τί ακριβώς προτείνεις κι αν έχεις απάντηση για το τί συνεπάγεται (αν γνωρίζεις, όχι αν εικάζεις)
- Γιατί να μου βγάζει εξαργύρωση γι "αυτόν" τον λογαριασμό (ποιόν "αυτόν") αν δεν μπορεί να εξαργυρωθεί γι αυτόν (τον τρέχοντα) ;
- Πώς θα επιλέξω ποσό προς εξαργύρωση, χωρίς εικόνα για πιθανή χρέωση;
- Αν επιλέξω ποσό προς εξαργύρωση μεγαλύτερο από τον χρεωστικό λογαριασμό, το υπόλοιπο μεταφέρεται στον επόμενο ή χάνεται;
- Αν μεταφέρεται έτσι, γιατί να μην εξαργυρώνει αυτόματα το σύνολο του κάθε φορά διαθέσιμου Πιστωτικού (πχ αν είχες 50€ τον πρώτο μήνα κ ύστερα από 2 μήνες αλλά 150€ από συστάσεις) κι αυτό να εξοφλείται αυτόματα εν μέρει ή εν συνόλω, μέχρι να εξαντληθεί τελείως, καθώς εκδίδονται νέοι λογαριασμοί;

Ετσι πιστώνονται απλω΄ς οι συστάσεις, ο χρήστης εξαργυρώνει και το ποσό χρησιμοποιείται σε 1 ή περισσότερους λογαριασμούς μέχρι να εξαντληθεί, ενώ μπορεί να προστίθενται, εν τω μεταξύ κι άλλα ποσά στο εξαργυρωθέν, καθώς δίνει ο χρήστης συστάσεις...
...απλό...γιατί "επιλογή ποσού", λοιπόν, και γιατί "γι αυτόν" τον λογαριασμό;

3) Γιατί η μία υπάλληλος μου είπε το ακριβώς αντίθετο, ότι επιλέγω ποσό προς εξαργύρωση στον τρέχοντα λογαριασμό κι ότι μπορώ να το κάνω από τον 1ο λογαριασμό;

4) Γιατί αντιφάσκουν μεταξύ τους, εφόσον η διαδικασία μπορεί να είναι μόνο μία;

----- ..... ------

5) Τελικά το έχει κάνει κανείς στο φόρουμ με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δηλαδή:
- εξαργυρωση όλου του Πιστωτικού καθε φορά, με χρήση του σταδιακά ή άπαξ, βάσει λογαριασμού;
- εξαργύρωση για τον τρέχοντα λογαριασμό κάθε φορά;

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Το ποσό που εξαργυρώνεις από συστάσεις πάει και προγραμματίζεται να πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί, στην παροχή που έχεις επιλέξει να εξαργυρωθεί.

Δηλαδή δεν γίνεται ακαριαία η πίστωση στον τρέχοντα λογαριασμό αλλά λογιστικοποιείται με την έκδοση του επόμενου λογαριασμού. Αν έχει εκδοθεί τρέχοντας λογαριασμός εξοφλησε τον για να μη χάσεις την έκπτωση συνεπειας αν είσαι σε τέτοιο πρόγραμμα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, juanjk said:

Το ποσό που εξαργυρώνεις από συστάσεις πάει και προγραμματίζεται να πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί, στην παροχή που έχεις επιλέξει να εξαργυρωθεί.

Δηλαδή δεν γίνεται ακαριαία η πίστωση στον τρέχοντα λογαριασμό αλλά λογιστικοποιείται με την έκδοση του επόμενου λογαριασμού. Αν έχει εκδοθεί τρέχοντας λογαριασμός εξοφλησε τον για να μη χάσεις την έκπτωση συνεπειας αν είσαι σε τέτοιο πρόγραμμα. 

Κάλεσα και 3η φορά και τουλάχιστον συμφώνησαν 2/3 για τη διαδικασία που λες εσύ κι ο φίλος παραπάνω.

Επιπλέον κι αυτή έλεγε να εξοφληθεί πρώτα ο πρώτος λογαριασμός και μετά να στηθεί πάγια εντολή για τους επόμενους. Είχα φτιάξει πάγια εντολή νωρίτερα και με συμβούλεψαν να την ακυρώσω και μετά να φτιάξω ξανά. ενιγουέη, διαδικαστικά είναι αυτά...
...θα περιμένω να φανεί εξοφλημένος και μετά θα κάνω πάλι πάγια μέσω Πειραιώς.

 

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Τι πετσοκομμα εφαγα εδω ρε παιδια; Πηγα για μαλλι και βγηκα κουρεμενος.. Για μια 50αρα καρτα skroutz, εδωσα 200 παραπανω στη τελικη!

Και τι ακριβως ειναι οι 1167 κιλοβατωρες για 67 ημερες;;  Τοσες εκαψα;; Δεν εχει ξαναγινει κατι τετοιο εδω και χρονια. Μου αρεσει που εχω και -100 ευρω απο τον εναντι λογαριασμο! Σιγουρα δεν εχει γινει καποιο λαθος; Ξερω οτι η χρεωση για την κιλοβατωρα ειναι 0,20 αφου δεν εφυγα στο τριμηνο, αλλα και παλι το πσοο μου φαινεται αρκετα μεγαλο.

1.jpg

2.jpg

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Τι πετσοκομμα εφαγα εδω ρε παιδια; Πηγα για μαλλι και βγηκα κουρεμενος.. Για μια 50αρα καρτα skroutz, εδωσα 200 παραπανω στη τελικη!

Και τι ακριβως ειναι οι 1167 κιλοβατωρες για 67 ημερες;;  Τοσες εκαψα;; Δεν εχει ξαναγινει κατι τετοιο εδω και χρονια. Μου αρεσει που εχω και -100 ευρω απο τον εναντι λογαριασμο! Σιγουρα δεν εχει γινει καποιο λαθος; Ξερω οτι η χρεωση για την κιλοβατωρα ειναι 0,20 αφου δεν εφυγα στο τριμηνο, αλλα και παλι το πσοο μου φαινεται αρκετα μεγαλο.

1.jpg

2.jpg

Δες τι ένδειξη τους έδωσες και το ρολόι σου αν θεωρείς ότι χρεωθηκες παραπάνω κιλοβατώρες. Οι χρεώσεις φαίνονται φυσιολογικές πάντως 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...