Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, έβγαλε τελικό λογαριασμό η ζενίθ μου φαίνονται σωστές όι χρεώσεις, για δείτε και εσείς όι ποίο έμπειροι.

Screenshot_2025-01-27-10-31-25-906_cn.wps.moffice_eng.jpg

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@motoboots

Πολύ καλό νέο! Να'σαι καλά!Νόμιζα ότι στο 6μηνο μπορούν να αλλάξουν τους όρους του προγράμματος..

Spoiler

Σε κάθε περίπτωση, τυχόν τροποποίηση που αφορά τους τιμολογιακούς όρους, όπως καθορίζονται στο παρόν άρθρο, δύναται να λάβει χώρα για σπουδαίο λόγο και μετά την παρέλευση έξι (6) μηνών από τη σύναψη της Σύμβασης με τον Πελάτη.

 

Επεξ/σία από simba88
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.29c752c555799f2c50c06e20902e5c2e.png

 

Διαρκεια συμβασης γιατι λεει 12 μηνες; Αν και δεν εχει ρητρα αποχωρησης.

Στην ουσια μεχρι και τον Μαρτιο ειμαι κομπλε;

 

Επεξ/σία από Witcher1st
Δημοσ.
33 minutes ago, Witcher1st said:

Διαρκεια συμβασης γιατι λεει 12 μηνες.

 

Οι βασικοί όροι είναι πάντα 12 μηνο και ανανεώνονται αυτόματα κάθε χρόνο. Αλλιώς θα έμενες χωρίς ρεύμα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, koriosg4 είπε

Καλημέρα, έβγαλε τελικό λογαριασμό η ζενίθ μου φαίνονται σωστές όι χρεώσεις, για δείτε και εσείς όι ποίο έμπειροι.

Screenshot_2025-01-27-10-31-25-906_cn.wps.moffice_eng.jpg

Σωστοί φαίνονται με επιφύλαξη όσων φαίνονται στο λογαριασμό. Δεν θα αποδώσουν τη συνέπεια 5% των κιλοβατωρών του τελικού.

1 ώρα πριν, Witcher1st είπε

image.png.29c752c555799f2c50c06e20902e5c2e.png

 

Διαρκεια συμβασης γιατι λεει 12 μηνες; Αν και δεν εχει ρητρα αποχωρησης.

Στην ουσια μεχρι και τον Μαρτιο ειμαι κομπλε;

 

Ό,τι είπα ο krepali. Η ουσία είναι αυτή που είπες, 20+ Μαρτίου βάλε υπενθύμιση να δεις την αγορά.

 

1 ώρα πριν, simba88 είπε

@motoboots

Πολύ καλό νέο! Να'σαι καλά!Νόμιζα ότι στο 6μηνο μπορούν να αλλάξουν τους όρους του προγράμματος..

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Σε κάθε περίπτωση, τυχόν τροποποίηση που αφορά τους τιμολογιακούς όρους, όπως καθορίζονται στο παρόν άρθρο, δύναται να λάβει χώρα για σπουδαίο λόγο και μετά την παρέλευση έξι (6) μηνών από τη σύναψη της Σύμβασης με τον Πελάτη.

 

Ο τιμοκατάλογος είναι για 12 μήνες. Τους πρώτους 6 μήνες δεν έχει παραθυράκι ο πάροχος να το αλλάξει, μετά μπορεί να το κάνει αρκεί να σε ειδοποιήσει 60 ημέρες πριν την τροποποίηση.

  • Like 5
Δημοσ.
On 22/01/2025 at 15:27, jimmysss! said:

Να συμπληρωσω τους λογαριασμους που εχει λαβει (καταλαβαινω αυτα που δεν ειχαν καταμετρησεις - δηλαδη ηταν κενα εκει στις ενδειξεις μετρητη ηταν εναντι) :

 

image.png.9b1e65be65e85b3f59e45cf7eb61e3cb.png

 

Περα απο την παραπανω περιπτωση που οπως καταλαβα περιμενουμε να ανακοινωθουν οι νεες τιμες, τι προτεινετε για διαμερισμα 55τμ που θα χρειαστει ρευμα για αναγκες ανακαινισης -δηλαδη οτι χρειαστουν οι μαστορες για να γινει η ανακαίνιση - (δεν κατοικείται ως στιγμης) αλλα το συμβολαιο θα πρεπει να ειναι μεχρι τελη φλεβαρη καθως μετα θα μπουν οι νεοι ενοικιαστες και δε θελει ο ιδιοκτητης να το εχει στο ονομα του (θελει να ειναι στο ονομα των ενοικιαστων)

Δημοσ.
1 minute ago, jimmysss! said:

Περα απο την παραπανω περιπτωση που οπως καταλαβα περιμενουμε να ανακοινωθουν οι νεες τιμες, τι προτεινετε για διαμερισμα 55τμ που θα χρειαστει ρευμα για αναγκες ανακαινισης -δηλαδη οτι χρειαστουν οι μαστορες για να γινει η ανακαίνιση - (δεν κατοικείται ως στιγμης) αλλα το συμβολαιο θα πρεπει να ειναι μεχρι τελη φλεβαρη καθως μετα θα μπουν οι νεοι ενοικιαστες και δε θελει ο ιδιοκτητης να το εχει στο ονομα του (θελει να ειναι στο ονομα των ενοικιαστων)

Ηρων Yellow One  μέσω econtract (για 50άρικο δώρο)

https://www.heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/yellow-one-home/

Εγώ εν τω μεταξύ σήμερα στις 12:00 έκανα την αίτηση για το επαγγελματικό και στις 14:00 μού είχανε στείλει τη σύμβαση. Σ'αυτό τον ΗΡΩΝ το παραδέχομαι... και δε καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσκολο για τους υπόλοιπους παρόχους να κάνουν το ίδιο πράγμα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ηρων Yellow One  μέσω econtract (για 50άρικο δώρο)

https://www.heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/yellow-one-home/

Εγώ εν τω μεταξύ σήμερα στις 12:00 έκανα την αίτηση για το επαγγελματικό και στις 14:00 μού είχανε στείλει τη σύμβαση. Σ'αυτό τον ΗΡΩΝ το παραδέχομαι... και δε καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσκολο για τους υπόλοιπους παρόχους να κάνουν το ίδιο πράγμα.

Έχουν πολλούς πωλητές φαίνεται. Χθες έκανα 4 αιτήσεις και σήμερα τα email ήρθαν για όλες από διαφορετικό πωλητή. Αν δεν καθυστερήσει ο ΔΕΔΔΗΕ η αλλαγή γίνεται σε 2 μέρες.

Δημοσ.
Just now, vklon said:

Αν δεν καθυστερήσει ο ΔΕΔΔΗΕ η αλλαγή γίνεται σε 2 μέρες.

Αν είναι τηλεμέτρηση ναι... 

Αν είναι με φώτο, η αλλαγή πιάνει τη 1η εργάσιμη που θα στείλει ο ΗΡΩΝ το αίτημα στον Θαλή. Πχ αν εμένα στείλουν το αίτημα αύριο το πρωί, τότε από αύριο είμαι ΗΡΩΝ... δε παίζει ρόλο αν το ψηφίο καθυστερήσει να αλλάξει 2-3 μέρες.

Δημοσ.
Στις 21/1/2025 στις 7:32 ΜΜ, mdkamael είπε

αν κλεισεις σταθερο 12μηνο myhome enter ΔΕΗ πας αυτοματως στα 0.105 /kwh

0.145€ είναι σε αυτό το πρόγραμμα που λες. Κάνω λάθος? 

image.png.d0edb81313cc37ce48284f6f4822dfb7.png

Δημοσ.
3 ώρες πριν, juanjk είπε

Σωστοί φαίνονται με επιφύλαξη όσων φαίνονται στο λογαριασμό. Δεν θα αποδώσουν τη συνέπεια 5% των κιλοβατωρών του τελικού.

Εγώ πάλι βλέπω ότι κάνουν το ίδιο λάθος που κάνανε και σε μενα και μου το επισήμανες εσύ μάλιστα @juanjk πριν κάποιες μέρες εδώ. Εκκαθαρίζουν μόνο όσον αφορά την τιμή κατανάλωσης. Δεν εκκαθαρίζουν όμως και την έκπτωση πάνω σε αυτήν, όπως θα όφειλαν.

 

Βέβαια, τώρα που πήγε από ψηλότερη σε χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας, με αυτό το λάθος τους βγαίνει κερδισμένος ο πελάτης. Αν γίνει το αντίθετο, κερδίζει η εταιρία. Σε κάθε περίπτωση, μόνο εμένα μου φαίνεται εξώφθαλμη ασχετοσύνη και ερασιτεχνισμός, να μη κάνουν τη σωστή και ακριβοδίκαιη εκκαθάριση; Έχουμε να κάνουμε με μαθηματικό - λογιστικό λάθος ρε παιδιά...

 

Να πληροφορήσω εδώ ότι έχω επικοινωνήσει με τη Zenith και έχω δημιουργήσει αίτημα για το θέμα αυτό, για το οποίο περιμένω κοντά 10 μέρες και δεν με έχουν παρει τηλέφωνο ακόμα, όπως μου είχαν πει ότι θα έκαναν. Έχω πάρει εγώ βεβαίως κανα 2 φορές για να δω γιατί αργούν, αλλά αφενός οι υπάλληλοι με τους οποίους μιλάω είναι από λίγο εως πολύ ασχετούληδες με τους μαθηματικούς συλλογισμούς που χρειάζονται για να καταλάβουν το λάθος, αφετέρου απλά μου λένε τα γνωστά περί όγκου δουλειάς και να περιμένω, θα με καλέσουν κλπ κλπ.

 

Με αυτά και με εκείνα, πέρασαν οι μέρες και από μέρα σε μέρα αναμένω να εκδοθεί και ο επόμενος λογαριασμός, στον οποίο είμαι σίγουρος ότι δε θα υπάρχει η διόρθωση του λάθους, αντ' αυτού θα συνεχίζεται ο λάθος υπολογισμός. Οπότε ετοιμάζομαι πλεόν να δημιουργήσω αίτημα που να αφορά και τους 2 λογαριασμούς, αλλά στη ΡΑΕ τώρα.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, GiOrGoSk21 είπε

Εγώ πάλι βλέπω ότι κάνουν το ίδιο λάθος που κάνανε και σε μενα και μου το επισήμανες εσύ μάλιστα @juanjk πριν κάποιες μέρες εδώ. Εκκαθαρίζουν μόνο όσον αφορά την τιμή κατανάλωσης. Δεν εκκαθαρίζουν όμως και την έκπτωση πάνω σε αυτήν, όπως θα όφειλαν.

 

Βέβαια, τώρα που πήγε από ψηλότερη σε χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας, με αυτό το λάθος τους βγαίνει κερδισμένος ο πελάτης. Αν γίνει το αντίθετο, κερδίζει η εταιρία. Σε κάθε περίπτωση, μόνο εμένα μου φαίνεται εξώφθαλμη ασχετοσύνη και ερασιτεχνισμός, να μη κάνουν τη σωστή και ακριβοδίκαιη εκκαθάριση; Έχουμε να κάνουμε με μαθηματικό - λογιστικό λάθος ρε παιδιά...

 

Να πληροφορήσω εδώ ότι έχω επικοινωνήσει με τη Zenith και έχω δημιουργήσει αίτημα για το θέμα αυτό, για το οποίο περιμένω κοντά 10 μέρες και δεν με έχουν παρει τηλέφωνο ακόμα, όπως μου είχαν πει ότι θα έκαναν. Έχω πάρει εγώ βεβαίως κανα 2 φορές για να δω γιατί αργούν, αλλά αφενός οι υπάλληλοι με τους οποίους μιλάω είναι από λίγο εως πολύ ασχετούληδες με τους μαθηματικούς συλλογισμούς που χρειάζονται για να καταλάβουν το λάθος, αφετέρου απλά μου λένε τα γνωστά περί όγκου δουλειάς και να περιμένω, θα με καλέσουν κλπ κλπ.

 

Με αυτά και με εκείνα, πέρασαν οι μέρες και από μέρα σε μέρα αναμένω να εκδοθεί και ο επόμενος λογαριασμός, στον οποίο είμαι σίγουρος ότι δε θα υπάρχει η διόρθωση του λάθους, αντ' αυτού θα συνεχίζεται ο λάθος υπολογισμός. Οπότε ετοιμάζομαι πλεόν να δημιουργήσω αίτημα που να αφορά και τους 2 λογαριασμούς, αλλά στη ΡΑΕ τώρα.

Είμαι στην ίδια περίπτωση το έχω γράψει και πιο πάνω δεν μου απάντησαν ποτέ μετά από 40 μέρες ακόμα ,θεωρώ ότι ισχύει αυτό που γράφεις και εσύ ότι κάποτε είναι υπέρ του πελάτη , κάποτε κατά του πελάτη εξαρτάται από την τιμή και μάλλον  έχουν αποφασίσει να το αφήσουν έτσι.

Δημοσ.

Πότε θα εκδόσει λογαριασμό η ζενίθ;έχουν περασμένες μετρήσεις από 16/1 και ακόμα λογαριασμός γιοκ 

Πότε το βλέπουν;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...