Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mikepaltri είπε

Για τα μπάζα η εξυπηρέτηση της protergia. Αίτηση από 23/12, υπέγραψα το συμβόλαιο 30/12 και μέχρι σήμερα τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ακυρώθηκε η αίτηση απο το ΔΕΔΔΗΕ και να τους πάρω να μου πουν το λόγο. Παίρνω το ΔΕΔΔΗΕ και μου λένε ότι δεν έχουν λάβει κανένα αίτημα απο protergia για τη συγκεκριμένη παροχή. Ξαναπαίρνω την protergia και μου λένε αυτή τη φορά ότι μάλλον δεν φάνηκε η μέτρηση στο αίτημα μου (τους είχα στείλει κανονικά τη φωτογραφία) για αυτό δεν έστειλαν το αίτημα και μου την ξαναζήτησαν προφορικά τώρα για να προχωρήσει το αίτημα!!! Έχω κάνει τόσες αλλαγές σε παρόχους αλλά τέτοιο πράγμα πουθενά...

Αίτηση 14-11. Μεηλ ότι έγινε η αλλαγή 13-12. Ο λογσ/μος ακόμα αγνοείται!!

Εντωμεταξύ, δεν υπάρχει καν email για να στείλεις! Φόρμα επικοινωνίας ή...το μεσετζερ του φεησμπουκ! Τηλέφωνο δεν επιχείρησα να κάνω...

Επεξ/σία από 1comment
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, wendor είπε

Καλησπέρα,  παρακαλώ μια σύσταση για Protergia. Ευχαριστώ!

Λογ/σμο θα λάβεις σε κανα 3μηνο να ξέρεις!🤣

  • Sad 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Fan είπε

Αυτή την περίοδο ποια είναι η καλύτερη επιλογή για κάποιον που καταναλώνει πάρα πολλές κιλοβατώρες. 6μηνο ή 12μηνο.

Πρε 6μηνο για αρχη. Κ μετα βλεπεις τι θα παιξει Ιουνιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

UPD: Σας ευχαριστω για την προσκληση

 

Mία συστάση για Protergia παρακαλώ...εαν υπαρχει δυνατοτητα. Ευχαριστω εκ των προτερων.

Εχω το νεο μετρητη με αυτοματη τηλεμετρηση. Παιζει καποιο ρολο αυτο.....στο αν τυχον υπαρχει καποιο αλλο καλυτερο προγραμμα απο το σταθερο της Protergia επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο τον ενεργ.τουρισμο?? (ειμαι στο πρασινο της Volton)

 

 

Επεξ/σία από psn555
Δημοσ.

Ο μετρητής δεν παίζει κάποιο ρόλο, απλώς θα προσφέρονται και πορτοκάλι τιμολόγια σύντομα που η τιμή τους θα αλλάζει κάθε ώρα ή μέρα ενδεχομένως και είναι συμβατά μονάχα με τηλεμετρουμενες παροχές. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αίτηση σε elpe για νεα 50+ 03/01.

Όλα σωστά στη σύμβαση,το αίτημα έφυγε στο ΔΕΔΔΗΕ την ίδια ημέρα.Απορριφθηκε λέει λόγω ενδειξεων (επόμενη προγραμματισμένη στις 17/01 και οι ενδείξεις ήταν σωστότατες)

Επειδή τελευταία διάβασα ανάλογα προβλήματα και σε Protergia...τι νέο κόλπο είναι αυτό και απορριπτονται άραγε?

Προφανώς ζήτησα εκ νέου αίτημα σήμερα με νέες ενδείξεις και αναμένω...αλλά με τέτοιες πρακτικές πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στις αλλαγές παροχων (4 ημέρες επιπλέον σε Ηρωνα τσούζει) ώστε να ολοκληρώνεται σωστά και εγκαίρως....σε άλλα νέα θα αλλάζαμε παροχο με ένα κλικ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση

Ο ΔΕΔΔΗΕ πέρασε 11/12 και έστειλε λάθος μέτρηση (υπολογίζω ότι έκαναν λάθος το ψηφίο των χιλιάδων, οπότε έδωσαν 1000 μονάδες κάτω)

Έτσι, ο εκκαθαριστικός δεν είχε μονάδες να χρεώσει

Το θέμα είναι ότι άλλαξα πάροχο και περιμένω τον τελικό λογαριασμό από ELPEDISON και θα με χρεώνει 1300 μονάδες σε 10 μέρες (300 πραγματικές και 1000 από το λάθος τους)

Αυτό θα μου φέρει εξαιρετικά αυξημένες κάποιες ρυθμιζόμενες χρεώσεις και μου τρώει το ΚΟΤ που στηρίζει 400 μονάδες σε ένα μήνα

Έχω ανοίξει αίτημα στην RAE

Έχω μιλήσει με την ΕΛΠΕ και με παραπέμπουν στον ΔΕΔΔΗΕ, να βάλω νέα ένδειξη (αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ ξαναπέρασε και έδωσε την σωστή μέτρηση στον νέο πάροχο)

Τι μου προτείνετε να κάνω;

 

ΥΓ Θα προσπαθήσω να βγάλω γραμμή το βράδυ στον ΔΕΔΔΗΕ

Επεξ/σία από petrosp_13
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, petrosp_13 είπε

Ερώτηση

Ο ΔΕΔΔΗΕ πέρασε 11/12 και έστειλε λάθος μέτρηση (υπολογίζω ότι έκαναν λάθος το ψηφίο των χιλιάδων, οπότε έδωσαν 1000 μονάδες κάτω)

Έτσι, ο εκκαθαριστικός δεν είχε μονάδες να χρεώσει

Το θέμα είναι ότι άλλαξα πάροχο και περιμένω τον τελικό λογαριασμό από ELPEDISON και θα με χρεώνει 1300 μονάδες σε 10 μέρες (300 πραγματικές και 1000 από το λάθος τους)

Αυτό θα μου φέρει εξαιρετικά αυξημένες κάποιες ρυθμιζόμενες χρεώσεις και μου τρώει το ΚΟΤ που στηρίζει 400 μονάδες σε ένα μήνα

Έχω ανοίξει αίτημα στην RAE

Έχω μιλήσει με την ΕΛΠΕ και με παραπέμπουν στον ΔΕΔΔΗΕ, να βάλω νέα ένδειξη (αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ ξαναπέρασε και έδωσε την σωστή μέτρηση στον νέο πάροχο)

Τι μου προτείνετε να κάνω;

 

ΥΓ Θα προσπαθήσω να βγάλω γραμμή το βράδυ στον ΔΕΔΔΗΕ

Κάλεσε στον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ και εξήγησε τους τι έχει συμβεί. Αν δεν αλλάξει η προηγούμενη μέτρηση θα έχεις σοβαρό πρόβλημα.

Εννοείται ότι παράλληλα προχωράς το αίτημα στο myrae.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μίλησα με ΔΕΔΔΗΕ Αθήνα

Είναι απίστευτο αυτό που μου λένε

Η ένδειξη που έβαλα τον Οκτώβριο για λογαριασμό έναντι (με δική τους προτροπή και σωστές ημερομηνίες φαντάζομαι), μετρήθηκε για τετραμηνιαία αντί για διμήνου και αυτό πλέον δεν αλλάζει

Υποτίθεται ότι το έκανα 2 μέρες αργότερα από ότι έπρεπε, αλλά θα το ελέγξω

Θα χρεωθώ 1200 μονάδες για 20 μέρες

 

ΥΓ. Η Elpedison Μου έδινε περιθώριο να περάσω ενδείξεις 1-10 Οκτώβρη και ο ΔΕΔΔΗΕ μου λέει ότι έπρεπε να περάσω στις 8 Οκτώβρη

Επεξ/σία από petrosp_13
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.

Ήθελα να ρωτήσω, επιβεβαιωτικά πιο πολύ...

Σε Zenith Home Smart Night ενεργοποιημένο από τις αρχές Νοεμβρίου, έχω λάβει τους παρακάτω λογαριασμούς:

1ος (8/11/2024 - 21/11/2024):

Spoiler

1.jpg.1f717ef63512a694255799af98ecfe5d.jpg

2ος (21/11/2024 - 18/12/2024):

Spoiler

2.jpg.56bf78f1fcc833f110bf0216f847b10a.jpg

Από ό,τι καταλαβαίνω είναι σωστά όλα. Δεν υπάρχει κάτι λάθος, έτσι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, juanjk είπε

Όσον αφορά τη συζήτηση σας, δεν έχει αλλάξει κάτι στο νομικό πλαίσιο, σε σταθερά πρόγραμματα και κλασικά κίτρινα δεν μπορεί ο πάροχος το πρώτο 6μηνο να αλλάξει τους όρους αλλά μετά το πέρας 6μηνου έχει τη δυνατότητα να το κάνει μονομερώς με μόνη προϋπόθεση να ενημερώσει τον πελάτη 60 ημέρες πριν την έναρξη της τροποποίησης.

Οχι, δεν έχει τη δυνατότητα αυτή απ΄το νόμο.

Τα σταθερά συμβόλαια γίνονται για να έχουν σταθερή τιμή για όλη τη διάρκειά τους. Πουθενά και σε κανένα δεν αναφέρεται ότι μπορεί να αλλάξει η τιμή μονομερώς, κάτι που θα ήταν εξ αρχής τελείως αντιφατικό για σταθερό συμβόλαιο. Η αναφορά στην 60μερη προειδοποίηση μετά το 6μηνο, γίνεται μόνο για τους επουσιώδεις όρους, όχι για ουσιώδεις, και τον πρωταρχικό, που είναι η τιμή.

Φυσικά, όποιος δεν θέλει να τηρήσει το συμβόλαιο που υπέγραψε, είναι υπόλογος στα δικαστήρια. Κάτι χρονοβόρο και πολύ κοστοβόρο. Μόνο με την ανοχή του κράτους μπορεί να περάσει η ατιμία αυτή.

Τώρα, εσύ λες ότι "μετά το πέρας 6μηνου έχει τη δυνατότητα να το κάνει". Αυτό ακυρώνει όλα τα 12μηνα συμβόλαια, καθώς ο κύριος όρος στο 12μηνο σταθερό είναι η τιμή. Δηλαδή λες ότι υπάρχει φοβερός εμπαιγμός των καταναλωτών από παρόχους και κυβέρνηση που προωθεί τα 12μηνα. Ισως ναι...

Κατά τα άλλα, προσπαθήστε να βρείτε ποιος πάροχος είναι φαινομενικά φθηνότερος, με κυμαινόμενη τιμή (μετά 6μηνο) σε σταθερό (12μηνο) συμβόλαιο.

Κατά τον juanjk (και εμένα) δεν έχει νόημα το 12μηνο συμβόλαιο στην Ελλάδα, το 6μηνο ίσως ναι...

Επεξ/σία από Περρυ
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mdkamael είπε

Πρε 6μηνο για αρχη. Κ μετα βλεπεις τι θα παιξει Ιουνιο.

Με ποια εταιρία όμως;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, GiOrGoSk21 είπε

Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.

Ήθελα να ρωτήσω, επιβεβαιωτικά πιο πολύ...

Σε Zenith Home Smart Night ενεργοποιημένο από τις αρχές Νοεμβρίου, έχω λάβει τους παρακάτω λογαριασμούς:

1ος (8/11/2024 - 21/11/2024):

  Απόκρυψη περιεχομένων

1.jpg.1f717ef63512a694255799af98ecfe5d.jpg

2ος (21/11/2024 - 18/12/2024):

  Απόκρυψη περιεχομένων

2.jpg.56bf78f1fcc833f110bf0216f847b10a.jpg

Από ό,τι καταλαβαίνω είναι σωστά όλα. Δεν υπάρχει κάτι λάθος, έτσι;

Βρίσκω το εξής λάθος:

- Έκανε στο 2ο λογαριασμό συμψηφισμό αρχικής τιμής του πρωτου λογαριασμού αλλά δεν συμψηφισε και το 40% του 1ου, δηλαδή έλαβες στον 1ο εκπτωση 40%: -0,40 x 18.78  ενώ θα έπρεπε να λάβεις 0.40 x 26,42. Περίπου 3 ευρώ απώλεια υπαρχει λόγω αυτού. Κάποιο άλλο μέλος το ανέφερε πριν μερικές ημέρες για το bug αυτό.

- Και μια παρατήρηση, φυσικά στον 3ο θα λάβεις συμψηφισμό της τιμής του 2ου για την κατανάλωση Δεκεμβρίου. Επειδή του Δεκεμβρίου είναι λίγο πτωτική από του Νοεμβρίου και δνε κάνουν στον 3ο τον συμψηφισμό του 40% τότε εκεί ισοφαρίζουν με κάποιο τρόπο την απώλεια των 3 ευρώ και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι. Αλλά ρώτησε το στην εξυπηρέτηση αυτό για σίγουρα.Τελος, δεν έχουν εφαρμοσει κρατική επιδότηση στο Δεκέμβρη, αλλά δεν υπάρχει ΦΕΚ ακόμη οπότε λογικά αυτό θα το κάνουν μια και καλή σε επόμενο λογαριασμό. 

 

13 λεπτά πριν, Fan είπε

Με ποια εταιρία όμως;

Αν θέλεις 6μηνο τώρα παίζουν καλά Protergia value secure με σύσταση ή Elpedison bright με δώρο 50 ευρώ Σκλαβενίτη για αίτηση έως 10/01.

Επεξ/σία από juanjk
  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, favou2000 είπε

1 - 1,5 λεπτό η επιδότηση για τον Ιανουάριο χωρίς να είναι ακόμη 100% σίγουρο.Σημερα θα ξεκαθαρίσει.

Ανακοινώθηκε 1,5 λεπτό τελικά.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...