Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Αυτά τα δύο προγράμματα έχουν ορισμένη διάρκεια συμβολαίου;;  Νομίζω πως το nrg simple όχι, το zenith δεν ξέρω τι διάρκεια έχει και αν υπάρχει τέλος πρόωρης διακοπής

Τέλος πρόωρης διακοπής δεν έχει κανένα από τα δύο, αφού πρόκειται για κυμαινόμενα τιμολόγια (ασχέτως ότι έχουν καθορισμένη τιμή για ένα χρονικό διάστημα).Οπότε θες επιλέγεις άλλο πάροχο.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, juanjk είπε
  • Η ΤΕΑ Δεκεμβρίου έκλεισε στα 129,81 (του Οκτώβρη ήταν 90,06 και του Νοέμβρη στα 137,42)
  • Επιλέγοντας Ιανουάριος 25 στο excel μου για σύγκριση βλέπετε πλέον τις τιμές των exante προγραμμάτων.

Περιληπτικά, έχω εντοπίσει μέχρι τώρα τα παρακάτω και εντός της ημέρας θα ανανεώσω το excel με τα νέα προγράμματα.

  • Για το exante Protergia value swift η τιμή έγινε κυμαινόμενη από 01/01/2025 βλ. εδώ
  • Ανακοινώθηκαν τα Protergia value secure 12Μ για σπίτι στα 0,099 με συνέπεια παγιο 9.90 και για Γ21 στα 0,119 με συνέπεια παγιο 9.90 και στα Γ22 0,149 με συνέπεια πάγιο 0.
  • Από 01/01 ισχύουν τα κίτρινα nrg simple στα 0,089 σταθερά έως 31/03 για σπίτι και στα 0,099 σταθερά έως 31/03 για Γ21/Γ23 παροχές
  • O HΡΩΝ διαθετει από σήμερα το generous home 2 6Μ πρόγραμμα με τιμές σε δύο κλίμακες 0-100KWh ανά μήνα και 101+ΚWH με τιμές 0,095/0,159 στις δύο κλίμακες, συμπεριλαμβανομένης συνέπειας 20%. Επίσης ανακοίνωσε και το yellow plus home κίτρινο με τη λογική υπολογισμού των πράσινων

Οπότε στην προτεργια τώρα έχει το value swift κίτρινο ακριβώς ίδια τιμή με το πράσινο ειδικό τιμολόγιο; 15,9 σωστά ;

Μόλις τώρα, johnkzr1999 είπε

Οπότε στην προτεργια τώρα έχει το value swift κίτρινο ακριβώς ίδια τιμή με το πράσινο ειδικό τιμολόγιο; 15,9 σωστά ;

Από 0,09093 πήγε 0,1596

Δημοσ.

Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι το site της nrg είναι εξαιρετικό. Έκανα την αίτηση on-line για το simple 2.0 με όλα τα στοιχεία που χρειάζονται ( ταυτότητα, φωτογραφία μετρητή και ενδείξεων για ημερήσιο και νυχτερινό, πρόσφατο τιμολόγιο του προηγούμενου παρόχου, τα πάντα όλα δηλαδή ) και το μόνο που απομένει είναι η υπογραφή του συμβολαίου.

Δεν τα αναφέρω αυτά για διαφήμιση, αλλά γιατί με τον προηγούμενο πάροχο είχα ταλαιπωρηθεί πολύ για να ολοκληρώσω τη διαδικασία. Τώρα μου φάνηκε παιχνιδάκι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχουν κάπου πήξει λόγω αιτημάτων. Προτείνω επικοινωνία με την εξυπηρέτηση στο 210 34 48500 για εξυπηρέτηση και όχι για ανανέωση γιατί δεν βγαίνει γραμμή αλλιώς, και στον εκπρόσωπο να παραθέσεις το πρόβλημα καθυστέρησης για να επιληφθεί άμεσα του θέματος και να ξεμπερδέψεις σε 1-2 ημέρες. Τώρα, παράνομο δεν είναι αλλά αθέμιτο σίγουρα ;)

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, mdkamael said:

 σε νέο συμβόλαιο πάλι στη προτεργια που κλείδωσε τηλεφωνικώς σήμερα γίνεται να χώσουμε σφήνα για το 5χ10?!

 

Όταν λες κλείδωσε τι εννοείς? Εάν έχει υπογραφεί η σύμβαση δε γίνεται να μπει εκ των υστέρων.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Όταν λες κλείδωσε τι εννοείς? Εάν έχει υπογραφεί η σύμβαση δε γίνεται να μπει εκ των υστέρων.

ωραία πάει αυτό ... όποτε μένει μόνο το 1ο σκέλος :D κανείς καλοθελητής που θέλει να φέρει νέο πελάτη στην εταιρία της καρδιάς μας?! edit, βρέθηκε θενκου

Επεξ/σία από mdkamael
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, purif είπε

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι καλύτερο από το Zenith Ηοme Smart Night ή να κάτσω στα αβγά μου;

Εξαρτάται τι ζητάς?Αν κάνεις τουρισμό και κυνηγάς τα δώρα υπάρχουν επιλογές.Αν θες καλή τιμή kwh χωρίς πάγιο κάτσε στα αβγά σου.

  • Like 4
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, purif είπε

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι καλύτερο από το Zenith Ηοme Smart Night ή να κάτσω στα αβγά μου;

στα αβγουλακια μας φίλε μου ... 

  • Like 4
Δημοσ.

Καλησπέρα και καλή χρονιά, έχουμε κάνει αίτημα αλλαγής ονόματος στη παροχή στην ελπέδισον από 05-12 και μέχρι σήμερα από ότι φαίνεται από το σιτε τους δεν έχει ολοκληρωθεί. Πόσες μέρες παίρνει περίπου να ολοκληρωθεί το αίτημα? το μήνυμα που βγάζει όταν πάω να κάνω εγγραφή με το νέο ΑΦΜ είναι ότι "δεν είναι ακόμα εφικτή η σύνδεση γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί η εκπροσώπηση"

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sotiris123 είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά, έχουμε κάνει αίτημα αλλαγής ονόματος στη παροχή στην ελπέδισον από 05-12 και μέχρι σήμερα από ότι φαίνεται από το σιτε τους δεν έχει ολοκληρωθεί. Πόσες μέρες παίρνει περίπου να ολοκληρωθεί το αίτημα? το μήνυμα που βγάζει όταν πάω να κάνω εγγραφή με το νέο ΑΦΜ είναι ότι "δεν είναι ακόμα εφικτή η σύνδεση γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί η εκπροσώπηση"

Από 5/12 θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί. Σε αλλαγή ΑΦΜ υπάρχει στάνταρ επιτόπια καταμέτρηση από το ΔΕΔΔΗΕ.Μιλα μαζί τους (ΔΕΔΔΗΕ)εάν έχουν λάβει το αίτημα,ενδείξεις, κλπ. η τσέκαρε το ηλεκτρονικά. 

Παιζει απλά  να μην έχει ενημερωθεί ακόμα το σύστημα της elpe.

Δημοσ.

Στο σιτε του ΔΕΔΔΗΕ δείχνει κανονικά ότι έχει αλλάξει το όνομα στο καινούριο ΑΦΜ (στη σελίδα με ΥΔΕ) αλλά η ελπέδισον μας απάντησε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η εκπρόσώπηση ακόμα. Θα τους ξαναστείλω εμαιλ με φωτογραφία από το ΔΕΔΔΗΕ ότι έχει αλλάξει το όνομα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...