Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, axengeor21 είπε

Προσπάθησα μέσω του site της ζενίθ το εμφανίζει κανονικά αλλά όταν πας να κανεις το e-contract δεν το βγάζει σαν επιλογή

Εμένα μου το εμφανίζει παντως

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ενημερώθηκα το πρωί σήμερα ότι έχει λάβει παράταση το smart night-40% με δωρεάν παγια έως και Δευτέρα 11/11 για την επίλυση και των τελευταίων εκκρεμοτήτων αιτήσεων.

Επεξ/σία από juanjk
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, juanjk είπε

Εγώ ενημερώθηκα το πρωί σήμερα ότι έχει λάβει παράταση το smart night-40% με δωρεάν παγια έως και Δευτέρα 11/11 για την επίλυση και των τελευταίων εκκρεμοτήτων αιτήσεων.

Άρα μένει Σάββατο και κυριακη 😉

Με econtract? 

Εγω ξέρω μόνο ότι καταχωρείται σήμερα. 

 

Επεξ/σία από conne
Δημοσ.

Ο,τι καταχωρείται και υποβάλλεται χωρίς εκκρεμότητα για ενεργοποίηση έως 11/11. Για υποβολή από συνεργάτη, τώρα από το τηλεφωνικό κέντρο και econtract δεν γνωρίζω.  

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, conne είπε

Εμένα μου το εμφανίζει παντως

Παιδιά για νέους συνδρομητές το εμφανίζει αν βάλεις πως έχεις ήδη συνδρομή στην ζενίθ (αέριο) δεν το βγάζει ως επιλογή 👌

Δημοσ.

Καλά τι αίσχος είναι αυτό με την έκδοση των λογαριασμών;
Και στην Volton τα ίδια.
Έκδοση 4/11. Αναμονή 2-3 ημέρες να γίνει διαθέσιμος. Τελικά αλλάζει το εικονίδιο από "Μη διαθέσιμο αρχείο" σε " Διαθέσιμο αρχείο" και όταν πας να το κατεβάσεις μήνυμα... "Ο λογαριασμός e-bill δεν είναι ακόμη διαθέσιμος, παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα." Φαντάζομαι ΣΚ θα ξεκουραστεί το πληροφοριακό σύστημα οπότε πάμε από βδομάδα...
Ασταδιάλα ρε, εργολαβία με IT Ινδούς από το
Fiverr έχετε κλείσει όλοι οι πάροχοι;

  • Haha 5
Δημοσ.
2 ώρες πριν, grinder_ είπε

Καλά τι αίσχος είναι αυτό με την έκδοση των λογαριασμών;
Και στην Volton τα ίδια.
Έκδοση 4/11. Αναμονή 2-3 ημέρες να γίνει διαθέσιμος. Τελικά αλλάζει το εικονίδιο από "Μη διαθέσιμο αρχείο" σε " Διαθέσιμο αρχείο" και όταν πας να το κατεβάσεις μήνυμα... "Ο λογαριασμός e-bill δεν είναι ακόμη διαθέσιμος, παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα." Φαντάζομαι ΣΚ θα ξεκουραστεί το πληροφοριακό σύστημα οπότε πάμε από βδομάδα...
Ασταδιάλα ρε, εργολαβία με IT Ινδούς από το Fiverr έχετε κλείσει όλοι οι πάροχοι;

Εμένα εκδόθηκε 1/11 και ακόμη κ σήμερα δεν μου επιτρέπει να κατεβάσω το αρχείο. Απλά τραγικοί.

  • Like 1
Δημοσ.

Η Volton έβγαλε λογαριασμό για 3 μέρες για τον μήνα Απρίλιο ... Υποθέτω τελικό λογαριασμό . Ευτυχώς ούτε χρόνο δεν έκλεισε.

Όπως και στις πιο πάνω περιπτώσεις βέβαια,ακόμα δεν είναι διαθέσιμος.

Το να αποδώσει το επίδομα θέρμανσης Ιανουαρίου βέβαια ακομα δεν το έχει καταφέρει.

Και σε καταγγελία στην Ραε ισχυρίζονται ότι το απέδωσαν τον Μάρτιο που ήμουν πάλι σε αυτούς για 20 μέρες. Το οποίο ήταν το επίδομα του Μαρτίου προφανώς.

 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, grinder_ είπε

Καλά τι αίσχος είναι αυτό με την έκδοση των λογαριασμών;
Και στην Volton τα ίδια.
Έκδοση 4/11. Αναμονή 2-3 ημέρες να γίνει διαθέσιμος. Τελικά αλλάζει το εικονίδιο από "Μη διαθέσιμο αρχείο" σε " Διαθέσιμο αρχείο" και όταν πας να το κατεβάσεις μήνυμα... "Ο λογαριασμός e-bill δεν είναι ακόμη διαθέσιμος, παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα." Φαντάζομαι ΣΚ θα ξεκουραστεί το πληροφοριακό σύστημα οπότε πάμε από βδομάδα...
Ασταδιάλα ρε, εργολαβία με IT Ινδούς από το Fiverr έχετε κλείσει όλοι οι πάροχοι;

Η ΔΕΗ κάνει στάνταρ 5 ημέρες από 5ην μέτρηση 

Δημοσ.

καλημέρα, προσπαθώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή (Κανονικό + νυχτερινό) στην zenith μέσω του app και δεν τις δέχεται....Μου βγάζει μήνυμα ότι η καταχώριση της ένδειξης απέτυχε. Έχει ληφθεί άλλη ένδειξη την ίδια μέρα. Τι πάει λάθος; Έχετε κάνει καταχώρηση στην zenith μέσω εφαρμογής χωρίς πρόβλημα;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tempo είπε

καλημέρα, προσπαθώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή (Κανονικό + νυχτερινό) στην zenith μέσω του app και δεν τις δέχεται....Μου βγάζει μήνυμα ότι η καταχώριση της ένδειξης απέτυχε. Έχει ληφθεί άλλη ένδειξη την ίδια μέρα. Τι πάει λάθος; Έχετε κάνει καταχώρηση στην zenith μέσω εφαρμογής χωρίς πρόβλημα;

Καλημερα... Μηπως να την περασεις την ενδειξη στον Δεδδηε καλυτερα...

Δημοσ.
20 minutes ago, tempo said:

καλημέρα, προσπαθώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή (Κανονικό + νυχτερινό) στην zenith μέσω του app και δεν τις δέχεται....Μου βγάζει μήνυμα ότι η καταχώριση της ένδειξης απέτυχε. Έχει ληφθεί άλλη ένδειξη την ίδια μέρα. Τι πάει λάθος; Έχετε κάνει καταχώρηση στην zenith μέσω εφαρμογής χωρίς πρόβλημα;

Είσαι κοτ β; Αν ναι, δεν δέχεται τις μετρήσεις η Ζενίθ για κάποιο λόγο...

Δημοσ.
24 minutes ago, takoulou said:

Καλημερα... Μηπως να την περασεις την ενδειξη στον Δεδδηε καλυτερα...

γιατί είναι καλύτερα; Που τις καταχωρώ;

8 minutes ago, darkmatinee said:

Είσαι κοτ β; Αν ναι, δεν δέχεται τις μετρήσεις η Ζενίθ για κάποιο λόγο...

Όχι δεν ειμαι ΚΟΤ

  • Like 1
Δημοσ.

Αν κάνω σήμερα e-contract με Ζενίθ, πρώτον θα ισχύει το πλήρες πακέτο (40% και δωρεάν πάγια);

Δεύτερον και βασικότερο, περιμένω στις 13 καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ. Θυμάμαι ότι μπορεί να γίνει βραχυκύκλωμα αν δώσω μετρήσεις σήμερα, περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ μετά και καταγράψει λίγο μεγαλύτερες, και στείλει η ζενίθ αργότερα το αίτημα στον Θαλή. Καλά θυμάμαι και γίνεται κάπως να το γλιτώσω αυτό; Ή παρατάω την προσπάθεια για Ζενίθ και μένω στο σταθερό μου που λήγει Δεκέμβριο; 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Ισχύει η παράταση μέχρι αύριο αλλά δεν γνωρίζω τις γίνεται με econtract. Όσον αφορά τη μέτρηση εφόσον τη δώσεις σήμερα και καταχωρηθεί από το πάροχο θα γίνει η αλλαγή με βάση αυτη αρκεί να ο πάροχος να την καταχωρήσει και εγκριθεί σου δεδδηε πριν τις 13/11. Τώρα αν καθυστερήσει λίγο η διαδικασία και την απορρίψει ο δεδδηε απλά το παρακολουθείς μήπως καθυστερήσει έτσι η ενεργοποίηση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...