Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 Έχω αλλάξει καταλύτη , εξάτμιση ολόκληρη και έχω καθαρίσει μπέκ πριν ένα χρόνο.Είναι και οι υδρογονάνθρακες ψηλά αλλά και το μονοξείδιο

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πήγες σε συνεργείο και ήταν κανονικά τα καυσαέρια.Δώσε κάτι να τα ελέγξεις και αλλού και αν πάλι ειναι κανονικά πες στο ΚΤΕΟ να κοιτάξουν τα μηχανηματα τους.Μπορεί να θέλουν καλιμπράρισμα.

Αν υπηρχε θεμα με το μηχανημα θα ειχαν κι αλλοι πρόβλημα και θα το ειχαν παρει χαμπαρι να το φτιαξουν

Θα έλεγα αύριο να πάει σε ένα απλό συνεργείο ή ηλεκτρολόγο να κάνει μια μέτρηση. 

Αν όντως έχει πρόβλημα το χαρτί που θα πάρει να το πάει εκεί που έκανε το service και του έδωσαν και χαρτί με μετρήσεις και να τους το τρίψει στη μούρη. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Αν το αμάξι λειτουργεί όπως πρέπει, δεν ξέρω αν συμφέρει να το παραψάξεις δεξιά και αριστερά... Σαν τελική λύση σκέψου να το κάνεις υγραέριο... θα δείς άμεσα μέχρι και 30% χαμηλότερους ρύπους από τη βενζίνη...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, hydra7 είπε

Αν το αμάξι λειτουργεί όπως πρέπει, δεν ξέρω αν συμφέρει να το παραψάξεις δεξιά και αριστερά..

Αφού το ΚΤΕΟ τον έκοψε δεν μπορεί να το αφήσει έτσι. 

Δημοσ.

Να πώ και εγώ τη μλκία μου. Πήγαινε σε έναν καρμπυρατερητζή. Προφανώς πλέον ασχολούνται κυρίως με ψεκασμούς. Νομίζω είναι πιο σχετικοί με το σπορ καύση/καυσαέρια σε σχέση με το γενικό συνεργείο.

Δημοσ.

Εάν κατάλαβα καλά πήγες να περάσεις τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ ( τον διετή ) και κόπηκες στον έλεγχο των καυσαερίων . Συνεπώς πήρες χαρτί ΚΤΕΟ με ισχύ έναν μήνα με την υποχρέωση επανελέγχου στα καυσαέρια . Επανέλεγχο μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε ΚΤΕΟ και όχι σε συνεργείο . Πληρώνεις το κόστος του επανελέγχου. Εάν είναι επιτυχής ο επανέλεγχος παίρνεις το χαρτί του τεχνικού ελέγχου με ισχύ 2 έτη  , το ίδιο το χαρτί όπως έχει αναφερθεί επέχει θέση κάρτας ελέγχου καυσαερίων για ένα έτος .  Ο καυσαναλυτής του ΚΤΕΟ είναι απίθανο να μην βγάζει σωστά νούμερα , ελέγχουν 50-100 αυτοκίνητα την ημέρα θα έβγαζε πρόβλημα σε όλα . Εάν ακολουθείτε η σωστή  διαδικασία της μέτρησης        ( θερμοκρασία -  στροφές κινητήρα ) και οι ρύποι είναι αυξημένοι τότε το πρόβλημα είναι στο αυτοκίνητο . Ο αισθητήρας λ έχεις ελεγχθεί ?   

  • Like 1
Δημοσ.

Γιώργο έτσι ακριβώς. Στο κτέο που κόπηκα έχω πληρώσει κανονικά τον έλεγχο. Πάντως η απορία μου είναι : Κάνω έλεγχο σε άλλο ΚΤΕΟ όχι σε συνεργείο και το αυτοκίνητο περνάει κανονικά τα καυσαέρια .Τι κάνω? παίρνω το χαρτί , το πάω στο αρχικό κτεο και μου δίνουν οι το χαρτί για την διετία ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, mathimatikos196 είπε

Κάνω έλεγχο σε άλλο ΚΤΕΟ όχι σε συνεργείο και το αυτοκίνητο περνάει κανονικά τα καυσαέρια .Τι κάνω? παίρνω το χαρτί , το πάω στο αρχικό κτεο και μου δίνουν οι το χαρτί για την διετία ?

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Μια χαρά θα είσαι για δύο χρόνια. 

Εγώ πάντως θα το πήγαινα το δεύτερο χαρτί στο πρώτο ΚΤΕΟ και θα ζήταγα εξηγήσεις και επιστροφή των χρημάτων αν είχες πληρώσει. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
1 hour ago, hydra7 said:

 Σαν τελική λύση σκέψου να το κάνεις υγραέριο... θα δείς άμεσα μέχρι και 30% χαμηλότερους ρύπους από τη βενζίνη...

Σχετικά με αυτό να ξεκαθαρίσουμε όμως πως ακόμα και στα υγραεριοκίνητα, η μέτρηση των καυσαερίων γίνεται σε λειτουργία βενζίνης. Άρα, αν με βενζίνη δεν περνάει τον έλεγχο, δεν θα μπορεί να πάρει χαρτί από ΚΤΕΟ.

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Mene είπε

Σχετικά με αυτό να ξεκαθαρίσουμε όμως πως ακόμα και στα υγραεριοκίνητα, η μέτρηση των καυσαερίων γίνεται σε λειτουργία βενζίνης. Άρα, αν με βενζίνη δεν περνάει τον έλεγχο, δεν θα μπορεί να πάρει χαρτί από ΚΤΕΟ.

Δυστυχώς φίλε μου και το τονίζω δυστυχώς αρκετά ΚΤΕΟ κάνουν έλεγχο με το υγραέριο αν το αυτοκίνητο στη βενζίνη βγάζει μέτρηση εκτός ορίου.

Και το αναφέρω, καθώς την τελευταία φορά που πέρασα (Φεβρουάριος 2024) συνέβη στο αυτοκίνητο που ήταν για έλεγχο πριν από το δικό μου.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Mene είπε

Σχετικά με αυτό να ξεκαθαρίσουμε όμως πως ακόμα και στα υγραεριοκίνητα, η μέτρηση των καυσαερίων γίνεται σε λειτουργία βενζίνης. Άρα, αν με βενζίνη δεν περνάει τον έλεγχο, δεν θα μπορεί να πάρει χαρτί από ΚΤΕΟ.

Αυτό δεν του ήξερα 

3 αυτοκίνητα της οικογένειας τα δύο μάλιστα 20+ετών με υγραέριο ποτέ δεν είχα πρόβλημα σε ΚΤΕΟ με καυσαέρια 

Δεν ξέρω πως γινόταν η μέτρηση. Μέχρι να πάω είχα κάνει κάπου 3 χλμ και περίμενα με σβηστές μηχανές. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mathimatikos196 είπε

Γιώργο έτσι ακριβώς. Στο κτέο που κόπηκα έχω πληρώσει κανονικά τον έλεγχο. Πάντως η απορία μου είναι : Κάνω έλεγχο σε άλλο ΚΤΕΟ όχι σε συνεργείο και το αυτοκίνητο περνάει κανονικά τα καυσαέρια .Τι κάνω? παίρνω το χαρτί , το πάω στο αρχικό κτεο και μου δίνουν οι το χαρτί για την διετία ?

Το χαρτί ( ΔΤΕ - δελτίο τεχνικού ελέγχου )που θα σου δώσει το ΚΤΕΟ που θα κάνεις τον επανέλεγχο,  θα έχει ισχύ για 2 χρόνια από την ημερομηνία του επανελέγχου  (θα ισχύει και ένα χρόνο σαν κάρτα καυσαερίων). Όπως αναφέρθηκε δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο . 

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, mathimatikos196 είπε

 Έχω αλλάξει καταλύτη , εξάτμιση ολόκληρη και έχω καθαρίσει μπέκ πριν ένα χρόνο.Είναι και οι υδρογονάνθρακες ψηλά αλλά και το μονοξείδιο

Σου καιει πολυ βενζινη σε σχεση με παλιοτερα ? Καταλυτη εβαλες κανεναν της προκοπης ή τον πιο φθηνο ? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...