imr Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 32 minutes ago, Giorgos241 said: Γύρω στα 15 σκεφτόμουν. Σκεφτομουν να αλλάξω το μοτέρ με κάτι πιο σύγχρονο. Βρες το πιο φτηνο με χαρτια που θελεις (ιδανικα να κινειται για να μη μπλεκεις και με γερανους) και προχωρας. Για πιο συγχρονο μοτερ θα εχεις παρα πολλα θεματα. Εκτος της νομιμοτητας και του κτεο θα πρεπει να κανεις πολλες πατεντες για να το κουμπωσεις. Επισης ξεχνας μεταπωληση με το που πας σε αλλαγες μοτερ εκτος των εργοσταστιακων το παντρευεσαι Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από imr
Morosana Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Και μην ξεχνας όλες τις απαγορευσεις λόγω ρύπων κλπ.Αν είναι να χαλάσεις τόσα λεφτά και να μην μπορείς να το κινείς................. Αν έχει τις καινούργιες πινακίδες ιστορικού στο ΚΤΕΟ δεν ελέγχουν καυσαέρια. 1 ώρα πριν, Giorgos241 είπε Ένα που μου αρέσει είναι το κλασικό Cooper. Θα πήγαινα και στα πιο μοντέρνα αλλά δεν έχουν τον ίδιο χαρακτήρα. Έχεις απόλυτο δίκιο, στόχος μου είναι το 124 ή το Cooper το κλασικό. Το R53 μου πηλέ σαν σκέψη γιατί φαντάστηκα ότι θα είναι πιο εύκολο να βρω καρότσα με χαρτιά για να κάνω κάτι τέτοιο όπως και η ασφάλεια του θα είναι καλύτερη / πιο σύγχρονη. Χαίρομαι που υπάρχουν και αυτοί. Θα μπορούσα να μιλήσω μαζί τους να ακούσω και θα γνώμη από αυτούς πριν προχωρήσω με το οτιδήποτε. Αλλά δεν νομίζω ότι πέρα από αυτούς που αναφέρεις , δεν θα με καλύψει ένας δικός μου φανοποιος (που προφανώς εμπιστεύομαι). Και από αυτόν έχω. Αρκετά έμπειρο σε Mini κιόλας και γι αυτό με κάνει να τείνω προς την συγκεκριμένη μάρκα. Ανάλογα φαντάζομαι αν μιλάμε για μοτέρ με πλεξούδα + καρότσα + εργατικά ναι κάπου 15 το είχα στο μυαλό μου. Ξανά όμως, το θέμα μου δεν είναι ούτε στον φανοποιο ούτε στον μηχανικό. Είναι στην απόκτηση του βασικού συστατικού που είναι η καρότσα / σασί. Όπως ανέφερα στο παραπάνω σεντονάκι , ένα σασί θέλει χαρτιά για να βγει στον δρόμο και καταλαβαίνω ότι είτε πρέπει να αγοράσω ένα σάπιο σε χαμηλή τιμή γιατί και το fiberglass (9Κ με ενημέρωσαν σήμερα) δεν θα μπορεί και αυτό να βγάλει χαρτιά για τον δρόμο. Στη θέση σου θα έψαχνα για καμία 105 Giulia που οδηγικά είναι πολύ ανώτερη της κουπέ θα της έριχνα και ένα twin spark θα την πήγαινα 160 170 άλογα και θα ήταν υπέροχο παιχνίδι. Εδώ είναι πολύ καλή βάση και δεν θα ξεφύγεις απ' το budget σου και με πινακίδες https://www.car.gr/classifieds/cars/view/342632445-alfa-romeo-giulia 1
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, Morosana είπε Αν έχει τις καινούργιες πινακίδες ιστορικού στο ΚΤΕΟ δεν ελέγχουν καυσαέρια. Στη θέση σου θα έψαχνα για καμία 105 Giulia που οδηγικά είναι πολύ ανώτερη της κουπέ θα της έριχνα και ένα twin spark θα την πήγαινα 160 170 άλογα και θα ήταν υπέροχο παιχνίδι. Εδώ είναι πολύ καλή βάση και δεν θα ξεφύγεις απ' το budget σου και με πινακίδες https://www.car.gr/classifieds/cars/view/342632445-alfa-romeo-giulia Και πως βγάζει πινακίδες με twin spark μια Giulia; Είχε ποτέ τέτοιο κινητήρα; Το πρώτο μου αμάξι ήταν αυτό,μοντέλο του 1976 ,μπλε.Το είχα καταφέρει να δουλεύουν όλα,ακόμα και ο αναπτήρας .5αρι σασμαν,δισκόφρενα παντού. Τελικά έμεινε απο διαφορικό ,αλλάξαμε 2 αλλά δεν..........Το επόμενο ήταν μια 33. 3
Giorgos241 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 1 hour ago, imr said: Εκτος της νομιμοτητας Κατάλαβα ότι αυτό με καλύπτει. Θα έχω περισσότερα νέα σύντομα για το συγκεκριμένο : https://mitos.gov.gr/index.php/ΔΔ:Έγκριση_Μεμονωμένου_Οχήματος_Ιδιαίτερης_Κατασκευής
Morosana Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Και πως βγάζει πινακίδες με twin spark μια Giulia; Είχε ποτέ τέτοιο κινητήρα; Το πρώτο μου αμάξι ήταν αυτό,μοντέλο του 1976 ,μπλε.Το είχα καταφέρει να δουλεύουν όλα,ακόμα και ο αναπτήρας .5αρι σασμαν,δισκόφρενα παντού. Τελικά έμεινε απο διαφορικό ,αλλάξαμε 2 αλλά δεν..........Το επόμενο ήταν μια 33. Πρώτα βγάζεις μετά κάνες τη δουλειά άσε που ορισμένοι ελεγκτές ενός από τους 3 φορείς για να δώσουν πιστοποιητικό συμμόρφωσης δεν έρχονται ποτέ να δουν το αμάξι από κοντά και απλά ζητάνε φωτογραφίες, τους στέλνεις μια φωτό από ενα μηχανοστάσιο ίδιο και καθάρισες, Έχω και εγώ μια bollino oro και είναι έρωτας, την χαίρομαι περισσότερο από κουπέ και Σπάιντερ 2
Giorgos241 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 1 hour ago, imr said: πολλες πατεντες για να το κουμπωσεις Συγκεκριμένα για το cooper, κόβεις μπροστά ένα κομμάτι από το χώρο του μοτέρ. Τα υπόλοιπα προφανώς αν θες να κρατήσεις το retro styling και να μην βάλεις τα σύγχρονα καντράν κλπ θα θέλει ηλεκτρολόγο και πολύ πατέντα. https://www.minimania.com/VTEC_Conversion_Kit_MTB2_Installation_Manual 1 minute ago, Morosana said: Πρώτα βγάζεις μετά κάνες τη δουλειά Άρα είναι τυπικά παράνομο αυτό, σωστά; 2 minutes ago, Morosana said: 3 φορείς για να δώσουν πιστοποιητικό συμμόρφωσης Οι τρεις φορείς είναι από το υπουργείο μεταφορών, ΚΤΕΟ ; 1 hour ago, imr said: Επισης ξεχνας μεταπωληση με το που πας σε αλλαγες μοτερ εκτος των εργοσταστιακων το παντρευεσαι Δεν το έχω τόσο άγχος, καθώς και είναι αμάξι που είναι κλασικό σε σχέδιο. Σίγουρα, τα λεφτά που θέλω να δώσω αμφιβάλω ότι θα τα πάρω πίσω αν εννοείς αυτό.
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 7 λεπτά πριν, Morosana είπε Πρώτα βγάζεις μετά κάνες τη δουλειά άσε που ορισμένοι ελεγκτές ενός από τους 3 φορείς για να δώσουν πιστοποιητικό συμμόρφωσης δεν έρχονται ποτέ να δουν το αμάξι από κοντά και απλά ζητάνε φωτογραφίες, τους στέλνεις μια φωτό από ενα μηχανοστάσιο ίδιο και καθάρισες, Έχω και εγώ μια bollino oro και είναι έρωτας, την χαίρομαι περισσότερο από κουπέ και Σπάιντερ Γύρω στο 1994;1995; γυρνάω απο Αθήνα για Τρίπολη.Στον Ισθμό βράδυ ,ήταν ο παλιός δρομος τότε,με σταματάνε σε μπλόκο της τροχαίας ,όλα τα βρίσκουν σωστά στα χαρτιά.Και τότε πετάγεται ο ένας και λεει:άνοιξε το καπό να δούμε την μηχανή,η άδεια έλεγε 1,3 ενώ φόραγε 1,6.Και αν θυμάμαι καλά είχε και σκαλισμένο στο καπάκι το 1,6.Λέω την πατήσαμε!!Θα γυρίσουμε με το λεωφορείο.Τραβάω τον μοχλό και την στιγμή που πάει να ανοίξει το καπο τους έρχεται ειδοποίηση στον ασύρματο για ατύχημα λιγο πιο κάτω.Το αφήνουν όπως ειναι και μου λενε καλό δρόμο.Την γλύτωσα πολύ φτηνά. 3
Morosana Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 10 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε Άρα είναι τυπικά παράνομο αυτό, σωστά; Οι τρεις φορείς είναι από το υπουργείο μεταφορών, ΚΤΕΟ ; Τυπικά παράνομο για το κράτος για FIA και Fiva είναι period correct μιας και ο πρώτος twin spark μπήκε σε nord κινητήρα στην GTA GTam Οι 3 φορείς που πιστοποιούν ιστορικά είναι ΕΟ ΦΙΛΠΑ ΟΜΑΕ ΑΜΟΤΟΕ. Στο υπουργείο δεν θα ασχοληθεί κανένας απλώς καταθέτεις χαρτιά ενώ στο ΚΤΕΟ πας πρώτα και δεν ανοίγουν καν καπό 7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Γύρω στο 1994;1995; γυρνάω απο Αθήνα για Τρίπολη.Στον Ισθμό βράδυ ,ήταν ο παλιός δρομος τότε,με σταματάνε σε μπλόκο της τροχαίας ,όλα τα βρίσκουν σωστά στα χαρτιά.Και τότε πετάγεται ο ένας και λεει:άνοιξε το καπό να δούμε την μηχανή,η άδεια έλεγε 1,3 ενώ φόραγε 1,6.Και αν θυμάμαι καλά είχε και σκαλισμένο στο καπάκι το 1,6.Λέω την πατήσαμε!!Θα γυρίσουμε με το λεωφορείο.Τραβάω τον μοχλό και την στιγμή που πάει να ανοίξει το καπο τους έρχεται ειδοποίηση στον ασύρματο για ατύχημα λιγο πιο κάτω.Το αφήνουν όπως ειναι και μου λενε καλό δρόμο.Την γλύτωσα πολύ φτηνά. Το καλό με τους κινητήρες της Alfa όπως και με τις παλιές mercedes είναι ότι είναι πανομοιότυποι οπτικά με μικρές λεπτομέρειες όπως η γραμματοσειρά ,η προβοσκίδα και μερικές ακόμα που μόνο κάποιος που είναι γνώστης μπορεί να το καταλάβει (καμία σειρά δεν έχει σκαλισμένα νούμερα 1.3 1.6 1750 2.0 κτλ στο ψευτοκαπακο) και ακόμα και τo centro storico της Alfa δεν μπορεί να δώσει στοιχεία matching κινητήρα παρά μόνο πιστοποιεί ότι είναι σωστός τύπος μοτέρ και όχι πχ 1600 που μπήκε από alfetta , στις mercedes γραφεί 2.3 2.8 κτλ 3
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 15 λεπτά πριν, Morosana είπε Το καλό με τους κινητήρες της Alfa όπως και με τις παλιές mercedes είναι ότι είναι πανομοιότυποι οπτικά με μικρές λεπτομέρειες όπως η γραμματοσειρά ,η προβοσκίδα και μερικές ακόμα που μόνο κάποιος που είναι γνώστης μπορεί να το καταλάβει (καμία σειρά δεν έχει σκαλισμένα νούμερα 1.3 1.6 1750 2.0 κτλ στο ψευτοκαπακο) και ακόμα και τo centro storico της Alfa δεν μπορεί να δώσει στοιχεία matching κινητήρα παρά μόνο πιστοποιεί ότι είναι σωστός τύπος μοτέρ και όχι πχ 1600 που μπήκε από alfetta , στις mercedes γραφεί 2.3 2.8 κτλ Να θυμάμαι τόσο λάθος;Μήπως δεν ήταν στο καπάκι αλλά κάπου αλλού;Πχ στον μπροστά καθρέπτη;Αnyway κοιτάζω και φωτό και την αναπολώ. Αν και είναι πιο παλιό μοντέλο , είναι ίδιο μηχανοστάσιο https://altenaclassicservice.com/classics/alfa-romeo-giulia-1973/ 1
Morosana Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Να θυμάμαι τόσο λάθος;Μήπως δεν ήταν στο καπάκι αλλά κάπου αλλού;Πχ στον μπροστά καθρέπτη;Αnyway κοιτάζω και φωτό και την αναπολώ. Αν και είναι πιο παλιό μοντέλο , είναι ίδιο μηχανοστάσιο https://altenaclassicservice.com/classics/alfa-romeo-giulia-1973/ Τα νούμερα είναι στον κορμό. Όλα τα 105 έχουν ίδιο μηχανοστάσιο εκτός από τις κατωπεταλες 69-71 που είχαν διάφορα στο σέρβο. Μερικές επίσης είχαν φίλτροκουτι FIIAM και άλλες FISPA ενώ όλες οι σειρές φορούσαν weber η διλιτρη spider είχε 40αρια solex Πχ εδώ είναι 1300 1600 1750 και 2000 που είναι σχεδόν ολόιδια και μια φωτό με το που βρίσκονται τα νούμερα Edit: έβαλα και ένα 1.6 μοτέρ από το 1981 που άλλαξε το λογότυπο Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από Morosana 2
polaki Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Υπάρχουν πολλές σειρές στο Netflix με τύπους που μαζεύουν για 1000$ κάτι χρέπια από Μεξικό κλπ και τα ανακατασκευάζουν. Αν κάτι τέτοιο σου κίνησε την περιέργεια, σκέψου ότι όλες οι σειρές αυτές περιλαμβάνουν restoration shops που κάνουν αυτή τη δουλειά, υπάρχει λόγος! Αν πας σαν ιδιώτης, θα μπλέξεις. Εδώ γνωστός μου αγόρασε ένα παλιό Defender που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ βρήκε σε ευκαιρία, με χαρτιά και με όλα, και για να το φέρει σε μία οδηγήσημη κατάσταση έδωσε αρκετά περισσότερα απ΄'το να το αγόραζε "έτοιμο" ίδιας χρονολογίας. Πόσο μάλλον αν συζητάμε για χωρίς χαρτιά. Δεν αξίζει, στο έγραψαν και άλλοι με περισσότερη εμπειρία από εμένα. 2
techartware Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) On 09/09/2024 at 15:37, Giorgos241 said: Όχι, θέλω ένα αμάξι για καθημερινό που θα έχει έναν μοναδικό χαρακτήρα. Κάτι αντίστοιχο είχα κάνει με μια μηχανή enduro παλιά, την οποία πήρα με γερανό και φυσικά με χαρτιά. Το μοτέρ έγινε ανακατασκευή σε μηχανικό με γνήσια ανταλλακτικά και βελτιωμένα ρουλεμάν όπου ήταν εφικτό. Μόνο το μοτέρ και ο σκελετός έμειναν εργοστασιακά ενώ ψαλίδι, ανάρτηση, πιρούνι, ρόδες από άλλα μοντέλα της εταιρίας και δισκόπλακες after market. Τέλος "κουστούμι" after market με αρκετές διακριτικές προσωπικές επεμβάσεις. Ωστόσο να επισημάνω ότι το συνολικό κόστος ίσως έφτανε την τιμή μιας αντίστοιχης καινούριας. Επίσης το αποτέλεσμα μάλλον άρεσε και σε πολλούς, και στο δρόμο με ρωτάγανε τι μοντέλο είναι - πολλοί πιστεύανε ότι ήταν αμερικάνικο. Θέλω να πω ότι χωρίς να μπλέξω με νομικά θέματα με λίγες επισκέψεις σε μηχανουργείο, αρκετές στο μηχανικό και πολύ προσωπική εργασία που τη χάρηκα (μερικές φορές πολλά νεύρα 🤣), είχα μια μηχανή με "προσωπικότητα" για καθημερινή χρήση όπως μου άρεσε. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από techartware 1
Giorgos241 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 27 minutes ago, polaki said: έδωσε αρκετά περισσότερα απ΄'το να το αγόραζε "έτοιμο" Νομίζω ότι πήγαινε με άλλη ιδέα στο μυαλό του. Εγώ ξέρω ότι το να αγοράσω ένα που να δουλεύει θα είναι πιο φθηνό. Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό. Αλλά δεν θέλω να κάνω αυτό. 17 minutes ago, techartware said: για καθημερινή χρήση όπως μου άρεσε. Θέλω αυτό. Ακούγεται μαγικό. 28 minutes ago, polaki said: . Αν κάτι τέτοιο σου κίνησε την περιέργεια Η περιέργεια μου κινήθηκε από το γεγονός ότι είχα την ευκαιρία να αγοράσω τέτοιο αμάξι αλλά με το που έμαθα το τι ταλαιπωρία είναι να έχεις ένα τέτοιο αμάξι, χωρίς κάποιες σύγχρονες ανέσεις (LED, δισκόφρενα, injection κλπ) και μια μηχανή που έχει ηλικία μεγαλύτερη από εμένα με τρόμαξε. Όποτε έψαξα να δω αν έχει γίνει. Έχει γίνει, όπως είπα και στην χώρα μας έχει γίνει ξανά κάτι ίδιο και μακάρι να γνώριζα το μαγαζί που το έκανε για να ρωτήσω το κόστος.
SaFiS Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 1 hour ago, Giorgos241 said: Κατάλαβα ότι αυτό με καλύπτει. Θα έχω περισσότερα νέα σύντομα για το συγκεκριμένο : https://mitos.gov.gr/index.php/ΔΔ:Έγκριση_Μεμονωμένου_Οχήματος_Ιδιαίτερης_Κατασκευής Ουτε καν. Επειδη ασχολουμαι με ανακατασκευες (κυριως Vespa) στον ελευθερο χρονο μου, αν δεν εχεις χαρτια δεν γινεται να βγαλεις σε παλιο οχημα. Θα ειχαμε γινει πλουσιοι με τις ποσες αχαρτες βεσπες αν ηταν τοσο ευκολο. Το παλιο καθεστως με τα ιστορικα αλλαξε γιατι πολλα λαμογια βρεθηκαν ξαφνικα με “κλεμμενα” ακριβα οχηματα να τα εχουν ιστορικα με μια υπευθυνη δηλωση και εγιναν μαγκες… 1
Giorgos241 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 1 hour ago, Morosana said: πιστοποιούν ιστορικά Στην περίπτωση που έχω όμως πινακίδες υπουργείου, ποιος θα δει την αίτηση μου για την αλλαγή του κινητήρα πέρα από το ΚΤΕΟ όπως ζητά ο νομος και τον μηχανικό; Ευκρινές φωτοαντίγραφο της άδειας λειτουργίας από την αρμόδια Δ/νση Βιομηχανίας της Περιφέρειας της μονάδας κατασκευής και των μονάδων συναρμολόγησης (εφόσον υπάρχουν μονάδες συναρμολόγησης) στην οποία να φαίνεται ότι το πεδίο δραστηριότητάς της περιλαμβάνει τα κατασκευαζόμενα οχήματα. 1 minute ago, SaFiS said: αν δεν εχεις χαρτια δεν γινεται να βγαλεις σε παλιο οχημα Αν έχω όμως; Χαίρομαι που έπεσες πάνω στο θέμα λόγω εμπειρίας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα