Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Οι αστυνομικές αρχές της νοτιοδυτικής Αγγλίας ανακοίνωσαν ότι η τεχνολογία βοήθησε στον εντοπισμό πλήθους επικίνδυνων καταστάσεων.

Σύμφωνα με την αστυνομία, 109 παιδιά συγκαταλέγονταν μεταξύ των 2.000 και πλέον ατόμων που εντοπίστηκαν από κάμερες τεχνητής νοημοσύνης σε τρεις κεντρικούς αυτοκινητοδρόμους της περιοχής, στο διάστημα μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου.

Ο Έιντριαν Λισκ, επικεφαλής του τομέα οδικής ασφάλειας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ντέβον και Κορνουάλης, δήλωσε ότι ήταν "εξόχως ανησυχητικό" το γεγονός πως μεταξύ των περιστατικών που εντοπίστηκαν συγκαταλέγονταν και παιδιά, προτείνοντας μάλιστα οι παραβάσεις που αφορούν τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας να συνοδεύονται από ποινές στο λεγόμενο Point System.

Ο Σεθ Μαρκς, που έμεινε παράλυτος από τροχαίο, σε ηλικία 18 ετών, καθώς δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας, υποστήριξε την πρόταση του κ. Λισκ, για αυστηρότερες ποινές.

f03d59b0-6099-11ef-ac2e-0dde5f4fd683.jpg.webp.29e22d59f52fdbe2d812e9ed1ad45f4a.webp

Ο κ. Λισκ δήλωσε ότι οι αστυνομικοί θα επισκεφθούν τους κηδεμόνες των παιδιών που εντοπίστηκαν, προκειμένου να προχωρήσουν σε έναν "έλεγχο σχετικά με την ασφάλειά τους".

«Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν υπάρχει θέμα με το να μη φορούν ζώνη ασφαλείας, ιδίως οι νέοι άνθρωποι στα οχήματά τους», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Σε περίπτωση σύγκρουσης που θα προκαλέσει κίνηση προς τα εμπρός ή αν το όχημα φρενάρει απότομα, το βάρος του γονέα θα συνθλίψει το παιδί στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου».

Επισήμανε μάλιστα ότι οι παραβάσεις που αφορούν μη χρήση της ζώνης ασφαλείας - οι οποίες επί του παρόντος επισύρουν πρόστιμο έως και 500 λίρες - θα πρέπει επίσης να τιμωρούνται και με τρεις βαθμούς στην άδεια οδήγησης.

Ο Σεθ Μαρκς, από το Γιέλβερτον, είχε κλείσει τα 18 του χρόνια όταν έμεινε παράλυτος σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο δυτικό Ντέβον, τον Μάιο του 2022, καθώς δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.

Πλέον, περιγράφει την καθημερινότητά του ως έναν αγώνα, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του "πλήρως εξαρτημένο από τους φροντιστές και τη μητέρα" του.

«Έσπασα το πίσω μέρος του λαιμού μου και τώρα έχω τραυματισμό του νωτιαίου μυελού... Είμαι παράλυτος από τους ώμους και κάτω», είπε. «Δεν μπορώ πια να κάνω τίποτα μόνος μου».

Ο Σεθ Μαρκς δήλωσε "κατάπληκτος» από τα ευρήματα των καμερών τεχνητής νοημοσύνης και θεωρεί ότι αυτού του είδους οι παραβάσεις θα έπρεπε να οδηγούν σε βαθμούς ποινής.

«Η χρήση ζώνης ασφαλείας θα είχε αλλάξει τα πράγματα», σχολίασε. «Πήρα τη λάθος απόφαση... τώρα έχω το υπόλοιπο της ζωής μου για να συμφιλιωθώ με αυτό".

Στο διάστημα μεταξύ 25 Ιουλίου και 17 Αυγούστου του 2024, οι κάμερες τεχνητής νοημοσύνης που βρίσκονται τοποθετημένες στον αυτοκινητόδρομο Α388, μεταξύ Σόλτας και Λόντσεστον, στον αυτοκινητόδρομο A361 μεταξύ Μπάρνστεϊπλ και Μπρόντον και στον A38 που περνά κοντά από το Λάντρεϊκ  εντοπίστηκαν 2.239 παραβάσεις που αφορούσαν τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας, σύμφωνα με την αστυνομία.

 Την ίδια περίοδο εντοπίστηκαν περισσότερες από 800 παραβάσεις οι οποίες αφορούσαν τη χρήση κινητών τηλέφωνα, όπως έδειξαν τα στατιστικά στοιχεία της μονάδας οδικής ασφάλειας Vision Zero.

Ο κ. Λισκ δήλωσε ότι οι υποθέσεις όπου εμπλέκονταν παιδιά συνιστούσαν "ζήτημα διασφάλισης της ευημερίας τους".

«Έχουμε υποχρέωση να διερευνήσουμε τις υποθέσεις αυτές και να βεβαιωθούμε ότι το παιδί δεν διατρέχει περαιτέρω κίνδυνο στο σπίτι του», δήλωσε.

Από την πλευρά του, ο Γκάρι Γουίλιαμσον, διευθυντής της ομάδας οδικής ασφάλειας της αστυνομίας, δήλωσε: «Μόλις μάθουμε ποιος οδηγούσε, θα πραγματοποιηθούν αυτές οι επισκέψεις». Σχολίασε, μάλιστα, ότι ελπίζει πως "οι γονείς θα εκπλαγούν και θα σοκαριστούν» από μια επίσκεψη της αστυνομίας.

Οι κάμερες τοποθετούνται σε ένα όχημα ή ρυμουλκούμενο και μπορούν να ανιχνεύσουν αυτόματα εάν οι οδηγοί διαπράττουν παράβαση.

Τρία συστήματα καμερών Acusensus λειτουργούν στο Ντέβον και την Κορνουάλη, με τις τοποθεσίες να αλλάζουν τακτικά κατά τη διάρκεια του 12μηνου πιλοτικού προγράμματος. Οι κάμερες διαθέτουν υψηλές ταχύτητες κλείστρου, υπέρυθρο φλας και σύστημα φακών και φιλτραρίσματος για την καταγραφή καθαρών εικόνων των διερχόμενων οχημάτων. Οι εικόνες εξετάζονται από λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης και αποστέλλονται σε δύο στάδια ανθρώπινης εξέτασης για να επιβεβαιωθεί η ύπαρξη παράβασης.

3eb1f110-6094-11ef-ac2e-0dde5f4fd683.jpg.webp.f21cbe5b2edd61b63106340cf3263be8.webp

Η αστυνομία ανέφερε ότι οι κάμερες AI θα μετακινηθούν κατά τη διάρκεια του προγράμματος, το οποίο ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2024, ενώ οι μελλοντικές τοποθεσίες θα περιλαμβάνουν το Πλύμουθ και το Τόρμπεϊ.

Ο κ. Λισκ δήλωσε ότι το πρόγραμμα, το οποίο χρηματοδοτείται από πρόστιμα από οδικές παραβάσεις, κοστίζει «εκατοντάδες χιλιάδες» λίρες, αλλά δεν αποκάλυψε το ακριβές ποσό.

Η τεχνολογία αναπτύχθηκε το 2018 από την αυστραλιανή εταιρεία Acusensus.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Άλεξ Τζάνικ, δήλωσε ότι άρχισε να ερευνά το σύστημα μετά τον θάνατο ενός φίλου του σε αυτοκινητιστικό ατύχημα. Ανέφερε ότι η τεχνολογία ήταν «εξαιρετικά αποτελεσματική» στην αλλαγή της συμπεριφοράς των οδηγών σε περιοχές της Αυστραλίας, με τις παραβάσεις με κινητά τηλέφωνα να αλλάζουν από «μία στις 80 σε μία στις 600».

Η Λούσι Στρέικερ, στέλεχος της φιλανθρωπικής οργάνωσης Brake, δήλωσε ότι είναι «σπαρακτικό» να βλέπει κανείς τον αριθμό των ανθρώπων που «αγνοούν τις ζώνες ασφαλείας, ειδικά όταν εμπλέκονται μικρά παιδιά. Αισθανόμαστε ανακούφιση που, σε αυτές τις περιπτώσεις, κανείς δεν τραυματίστηκε ή σκοτώθηκε. Είναι σημαντικό για όλους μας να ενεργούμε υπεύθυνα και να δίνουμε το καλό παράδειγμα στα παιδιά μας, ώστε να γίνουν και αυτά υπεύθυνοι χρήστες των δρόμων».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εδω οδηγουν με το μωρο στην αγκαλια και καπνιζουν ταυτοχρονα, η ζωνη ειναι το μονο προβλημα?

Επεξ/σία από amigagr
  • Like 3
Δημοσ.

Όλα είναι θέμα παιδείας. Αν ο γονιός με το που πιάνει τιμόνι στο χέρι νομίζει ότι είναι οδηγός φόρμουλα 1 και το μόνο που κάνει στο δρόμο είναι να κορνάρει να βρίζει και να προσπερνάει τί θα μάθει στο παιδί να φοράει ζώνη;

  • Like 4
Δημοσ.

Αυτά είναι ψιλά γράμματα.

Ας αρχίσουν να εντοπίζουν όσους μιλάνε στο κινητό όταν οδηγούν αυτοκίνητο ή μηχανάκι, που έχει γίνει μάστιγα.

  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, herbalife3 said:

Όλα είναι θέμα παιδείας. Αν ο γονιός με το που πιάνει τιμόνι στο χέρι νομίζει ότι είναι οδηγός φόρμουλα 1 και το μόνο που κάνει στο δρόμο είναι να κορνάρει να βρίζει και να προσπερνάει τί θα μάθει στο παιδί να φοράει ζώνη;

Όλα αυτά φυσικά ο γονιός τα κάνει μόνο Ελλάδα. Μόλις βγαίνει Ευρώπη με το αυτοκίνητο γίνεται ο καλύτερος οδηγός, γιατί εκεί, εάν το όριο είναι 50 και πας με 51 σου κόβουν πρόστιμο κατευθείαν.

Είναι θέμα παιδείας, σε long run, αλλά αν θέλεις να λυθεί αύριο το πρόβλημα στους δρόμους, απλά εφαρμόζεις τα συστήματα των Σκανδιναβικών χώρων.

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όποιος έχει παιδί - και ανάλογα το παιδί - ξέρει οτι μερικές φορές και για ένα σωρό λόγους γκρινιάζουν και χτυπιούνται και για να ηρεμήσουν μπορεί να χρειαστεί να βγει η ζώνη, και μπορεί η περίσταση να μην επιτρέπει την στάση. Τώρα χαίρω πολύ οτι η ασφάλεια προέχει, αλλά δεν μπορεί να θεωρείται επικίνδυνο το περιβάλλον του παιδιού στο σπίτι επειδή για λόγους που δεν ξέρουν οι άλλοι, δεν φορούσε ζώνη την στιγμή που περνούσε απο μια κάμερα. Ξαναλέω, όποιος έχει παιδί ξέρει. Τα θεωρητικά αφήστε τα...

  • Like 8
  • Confused 1
  • Sad 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν φτάσει κανείς στο AI , και είναι ίσως από τις λίγες ως τώρα αξιόλογες χρήσεις του.. πρέπει να σκεφτεί το παιδί του και να του μάθει να βάζει ζώνη, πρώτα ως παράδειγμα και μετά ως νουθεσία χωρίς καμία παραχώρηση. Ούτε εντάξει για λίγο δεν πειράζει, ούτε πάμε μέχρι τη γιαγιά που είναι κοντά, ούτε βγάλε τους ώμους σου έξω, ούτε για να μην κλαίει το παιδί. Και το κράτος θα έπρεπε αν σε συλλαμβάνει με το παιδί αγκαλία ή χωρίς ζώνη... όχι να σου βάζει πρόστιμο.. σκατά αποτέλεσμα έχει το πρόστιμο. Υποχρεωτική επίσκεψη σε κάποιο νοσοκομείο με τραυματίες αυτοκινητιστικών, υποχρεωτικό σεμινάριο με βίντεο και δοκιμές με κούκλες. Βάλε τη μαμά σε έναν εξωμειωτή με ένα μωρό ανδρείκελο και φρέναρε με 50χλμ. να δουμε θα την κρατήσει την κούκλα;

Επεξ/σία από cghera
  • Like 5
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, filip123go είπε

Όλα αυτά φυσικά ο γονιός τα κάνει μόνο Ελλάδα. Μόλις βγαίνει Ευρώπη με το αυτοκίνητο γίνεται ο καλύτερος οδηγός, γιατί εκεί, εάν το όριο είναι 50 και πας με 51 σου κόβουν πρόστιμο κατευθείαν.

Είναι θέμα παιδείας, σε long run, αλλά αν θέλεις να λυθεί αύριο το πρόβλημα στους δρόμους, απλά εφαρμόζεις τα συστήματα των Σκανδιναβικών χώρων.

Εδώ δυστυχώς ασχολούνται πιο πολύ με το αν πίνεις καφέ ενώ οδηγάς για να σου κόψουν πρόστιμο!

  • Like 2
  • Sad 2
Δημοσ.

Μια ανοησία δυστυχώς δεν διορθώνεται με μια άλλη: δεν έπρεπε εξ αρχής να δοθούν αυτοκίνητα σε όλους με την ευκολία που δίνονται, απλά και μόνο γιατί συμπλήρωσαν το "κατάλληλο" έτος της ηλικίας. Θα έπρεπε να περνάει κάποιος εξαντλητικά ψυχολογικά τεστ πριν πιάσει τιμόνι. Το αποτέλεσμα όλης αυτής της παραφροσύνης για χάρη του κέρδους, θα είναι να μειωθεί η ελευθερία με το πρόσχημα της ασφάλειας.

Δημοσ.

Βλέπω τα σχόλια και είναι άκρως ανησυχητικό πως όλοι σας έχετε προσπεράσει το γεγονός που πλέον μας παρακολουθούν σε τέτοιο βαθμό που μπορούν και εντοπίζουν αν φοράς ζώνη ή όχι μέσα στο αμάξι σου. Αφήστε το παιδί, είναι η αφορμή για τέτοιου είδους ελέγχου.  (ο σκοπός αγιάζει τα μέσα) και όλα αυτά κάτω απ την ομπρέλα του "είναι για το καλό σας, για την ασφάλεια σας"

Δλδ είστε εντάξει μ αυτο?

  • Like 14
  • Thanks 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Πρέπει να πείσουμε τα παιδιά από νηπιακή ηλικία να φοράνε ζώνες ασφαλείας να κατουράνε στο γιο-γιό τους και όχι όπου να ‘ναι επίσης να τρώνε όλη τη σοκολάτα και να μην την πετάνε στο πάτωμα γιατί αλλιώς θα έχουν πρόστιμο που θα τους συντροφεύει μια ζωή.

Σημείωση:

Όχι άλλο κάρβουνο.

Δημοσ.
1 minute ago, Spiraulos said:

Βλέπω τα σχόλια και είναι άκρως ανησυχητικό πως όλοι σας έχετε προσπεράσει το γεγονός που πλέον μας παρακολουθούν σε τέτοιο βαθμό που μπορούν και εντοπίζουν αν φοράς ζώνη ή όχι μέσα στο αμάξι σου. Αφήστε το παιδί, είναι η αφορμή για τέτοιου είδους ελέγχου.  (ο σκοπός αγιάζει τα μέσα) και όλα αυτά κάτω απ την ομπρέλα του "είναι για το καλό σας, για την ασφάλεια σας"

Δλδ είστε εντάξει μ αυτο?

Έχεις την εντύπωση ότι είναι αρκετοί αυτοί οι οποίοι έχουν διαβάσει, έστω πέντε - έξη βιβλία, για το πως ξεκίνησαν οι διάφοροι αν τον κόσμο ολοκληρωτισμοί; Ότι συμβαίνει είναι καρμπόν παρόμοιων καταστάσεων του παρελθόντος: με το πρόσχημα της ασφάλειας στήνουν γύρω μας το συρματόπλεγμα. 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντοπιζει και νηπια πριν αυτα καν γεννηθούν. Ολα τα κανει τελικα η τεχνική νοημοσύνη χωρίς συντηριτικα  ότι δεν εκανε η φυσική

Επεξ/σία από panagiotou
Δημοσ.
28 minutes ago, Spiraulos said:

Βλέπω τα σχόλια και είναι άκρως ανησυχητικό πως όλοι σας έχετε προσπεράσει το γεγονός που πλέον μας παρακολουθούν σε τέτοιο βαθμό που μπορούν και εντοπίζουν αν φοράς ζώνη ή όχι μέσα στο αμάξι σου. Αφήστε το παιδί, είναι η αφορμή για τέτοιου είδους ελέγχου.  (ο σκοπός αγιάζει τα μέσα) και όλα αυτά κάτω απ την ομπρέλα του "είναι για το καλό σας, για την ασφάλεια σας"

Δλδ είστε εντάξει μ αυτο?

Εν τω μεταξύ αυτό γίνεται εδώ και 20 χρόνια τουλάχιστον. Όλες οι κεντρικές αρτηρίες της χώρας είναι γεμάτες κάμερες, για να ελέγχουν την κυκλοφορία. Απλά για κάποιο λόγο, δεν κόβουν πρόστιμα με αυτές τις κάμερες. Και ναι, όλες δουλεύουν κανονικά.!

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...