Προς το περιεχόμενο

Δεν έχω σήμα; pls help


VegMaster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

είμαι στη φάση μετακόμισης και το σπίτι στο οποίο μετακομίζω, συνειδητοποίησα χθες, ότι δεν έχει σήμα. Είναι ισόγειο και η αλήθεια είναι πως όλη η περιοχή είναι κάπως απομακρυσμένη. Απ' όσο κατάλαβα έχει γενικότερα θεματάκι η περιοχή. 

Είμαι έτοιμη να αρχίσω να κλαίω σε εμβρυακή στάση. Σας παρακαλώ, τι μπορώ να κάνω; Έχω κοσμοτέ εδώ και χρόνια και μία γειτόνισσα που έχει επίσης κοσμοτέ είπε ότι οι υπόλοιποι πάροχοι είναι ακόμα χειρότεροι στην περιοχή. Είμαι άσχετη με αυτά αλλά έπεσε το μάτι μου σε κάτι femtocell και κάτι gsm repeaters άμα τα λέω σωστά. Τι είναι αυτά, μπορούν να με σώσουν; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 minutes ago, VegMaster said:

Καλησπέρα,

είμαι στη φάση μετακόμισης και το σπίτι στο οποίο μετακομίζω, συνειδητοποίησα χθες, ότι δεν έχει σήμα. Είναι ισόγειο και η αλήθεια είναι πως όλη η περιοχή είναι κάπως απομακρυσμένη. Απ' όσο κατάλαβα έχει γενικότερα θεματάκι η περιοχή. 

Είμαι έτοιμη να αρχίσω να κλαίω σε εμβρυακή στάση. Σας παρακαλώ, τι μπορώ να κάνω; Έχω κοσμοτέ εδώ και χρόνια και μία γειτόνισσα που έχει επίσης κοσμοτέ είπε ότι οι υπόλοιποι πάροχοι είναι ακόμα χειρότεροι στην περιοχή. Είμαι άσχετη με αυτά αλλά έπεσε το μάτι μου σε κάτι femtocell και κάτι gsm repeaters άμα τα λέω σωστά. Τι είναι αυτά, μπορούν να με σώσουν; 

 

Η πιο απλή και εύκoλη και δωρεάν λύση ειναι να ενεργοποιήσεις το wi-fi calling στο κινητό σου και να μιλάς μέσω wi-fi. Έχεις router στο σπίτι σου σωστά?

Επεξ/σία από koutsis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εναλλακτικά:

https://www.skroutz.gr/s/30329303/Atnjtech-Enischytis-Simatos-Kinitis-Tilefonias-ATNJ-GSM-4G-1800mhz.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

 

Για λύσεις κ κάλυψη 4G+ και 5G (κ εφόσον προσφέρεται απο τον πάροχο) όπως είναι λογικό, οι τιμές ανεβαίνουν .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες