thanosAIAS Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 14 λεπτά πριν, tzavardin είπε Αυτή τη στιγμή, ναι. Είναι πιο φτηνό να το παράγουμε καίγοντας το ίδιο πράγμα που καίμε για να πράγουμε ρεύμα. Υδρογονάνθρακες. Άμα πάρουμε ενέργεια από ΑΠΕ, θα γίνει πράσινο. Άμα πάρουμε από πυρηνικό εργοστάσιο θα είναι από αυτό. Αυτόδ ε σημαίνει ότι δεν αξίζει καν να ασχοληθούν με την τεχνολογία αυτή ως πιθανότητα. Δεν είπα ότι είναι η πανάκεια και η λύση. Είπα ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί ως λύση και μεγαθήρια δεν την αποκλείουν. Επίσης μόνο και μόνο που είμαστε σε ένα χρηματιστήριο ενέργειας το οποίο λειτουργεί με τους όρους που λειτουργεί (ψάξτε τι είναι μια χωματερή ρεύματος) και δεν ανοίγει μύτη, μάλλον όλους μας δουλεύουνε οπότε δεν το παίρνω προσωπικά το σχόλιό σου. Πιθανότατα ισχύει, είτε για αυτή είτε για άλλη περίπτωση. Αυτό που δεν θέλουν να καταλάβει ο κόσμος, είναι ότι το πρόβλημα δεν είναι τι είδους ενέργεια θα χρησιμοποιήσουμε, αλλα για ποιό σκοπό. Βλέπεις είναι άλλο πράγμα να καταναλώνεις ενέργεια για να παράγεις αυτά που ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ για να ζήσεις ως είδος και άλλο πράγμα να το χρησιμοποιείς για την αναπαραγωγή των κεφαλαίων σου, ας το πούμε απλά, για κερδοφορία. Το ίδιο ισχύει και για την τροφή. Είναι ο λόγος που έχουμε τόση μεγάλη ποικιλία απο τοξικά σκουπίδια που μας αρρωσταίνουν. Είναι όμως κερδοφόρα για κάποιους. Η λύση στον ενεργειακό μεταβολισμό του ανθρώπου με τη φύση είναι να χρησιμοποιεί τα ενεργειακά πλεονεκτήματα κάθε περιοχής (ήλιος, φυσικό αέριο, πετρέλαιο, πυρηνική ενέργεια, γεωθερμία, άνεμος) και να τα διαμοιράζεται με σκοπό την επιβίωση και όχι την κερδοφορία, ας το πω γενικά. Όσο για το αν αυτό είναι εφικτό ή όχι, πιστεύω ότι είναι, αν δεν τα καταφέρουμε, απλά θα πεθάνουμε. Τόσο απλό! 5
ObeyWario! Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Δεκαετιες μπροστα εβλεπε και η kodak, η nokia, η ericcson, η motorola, Η blackberry και αλλες. Δεν αποδεχτηκαν την αλλαγη γιατι ειχαν ceo κολλημενους γερους. Η σύγκριση της αυτοκινητοβιομηχανίας με κινητά και φωτογραφικές μηχανές είναι άκυρη Στη πρώτη προσπαθούν να βρουν την ενέργεια που θα καταναλώνουν τα οχήματα και προς το παρον όλες οι τεχνολογίες έχουν θετικά και αρνητικά, οι κατασκευαστές κινητών έμειναν πίσω σε σχέση με τις καινοτομίες/marketing των apple και samsung Όταν βγήκαν οι οθόνες αφής όλοι στράφηκαν εκεί γιατί ήταν πιο εύχρηστα και μοντέρνα. Στα αυτοκίνητα αντίθετα δεν αλλάζει κάτι στο design ή την άνεση. Επιπλέον στα αρνητικά τα ηλεκτρικά είναι πιο ακριβά, έχουν πολλούς περιορισμούς αυτονομίας, χρόνο και χώρο φόρτισης κτλ γιαυτό και πολλές εταιρίες αν και στην αρχή έβγαλαν καθαρά ηλεκτρικά μοντέλα πλέον το γύρισαν σε υβριδικό Το τι θα επικρατήσει είναι αστείο να το προβλέψουμε πάντως σίγουρα θα επηρεαστεί εκτός απτα όρια που μπορεί να εξελιχθεί κάθε τεχνολογία και απτα γεωπολιτικά στο πόσο αυτονομία θα παρέχει στις χώρες τις Δύσης. Κανείς δεν θέλει να βασίζεται στη Κίνα για το αν και με τι κόστος θα έχει καινούργια οχήματα 1
Ntinaras Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 9 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε Η σύγκριση της αυτοκινητοβιομηχανίας με κινητά και φωτογραφικές μηχανές είναι άκυρη Στη πρώτη προσπαθούν να βρουν την ενέργεια που θα καταναλώνουν τα οχήματα και προς το παρον όλες οι τεχνολογίες έχουν θετικά και αρνητικά, οι κατασκευαστές κινητών έμειναν πίσω σε σχέση με τις καινοτομίες/marketing των apple και samsung Όταν βγήκαν οι οθόνες αφής όλοι στράφηκαν εκεί γιατί ήταν πιο εύχρηστα και μοντέρνα. Στα αυτοκίνητα αντίθετα δεν αλλάζει κάτι στο design ή την άνεση. Επιπλέον στα αρνητικά τα ηλεκτρικά είναι πιο ακριβά, έχουν πολλούς περιορισμούς αυτονομίας, χρόνο και χώρο φόρτισης κτλ γιαυτό και πολλές εταιρίες αν και στην αρχή έβγαλαν καθαρά ηλεκτρικά μοντέλα πλέον το γύρισαν σε υβριδικό Το τι θα επικρατήσει είναι αστείο να το προβλέψουμε πάντως σίγουρα θα επηρεαστεί εκτός απτα όρια που μπορεί να εξελιχθεί κάθε τεχνολογία και απτα γεωπολιτικά στο πόσο αυτονομία θα παρέχει στις χώρες τις Δύσης. Κανείς δεν θέλει να βασίζεται στη Κίνα για το αν και με τι κόστος θα έχει καινούργια οχήματα Και οταν βγηκαν οι πρωτες ψηφιακες, ειχαν μακραν χειροτερη ποιοτητα εικονας απο το φιλμ, η μπαταρια τους κραταγε ελαχιστα, και απαιτουσε και την υπαρξη υπολογιστη. Οι οθονες αφης δεν ηταν πιο ευχρηστες, τουλαχιστον για ολους. Ακομα πωλουνται κινητα με κουμπια. Τοτε που εμφανιστηκε το πρωτο iphone η blackberry ειχε σαν selling point το κλικ που εκαναν τα κουμπια στο φυσικο πληκτρολογιο. 1 1
ObeyWario! Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Και οταν βγηκαν οι πρωτες ψηφιακες, ειχαν μακραν χειροτερη ποιοτητα εικονας απο το φιλμ, η μπαταρια τους κραταγε ελαχιστα, και απαιτουσε και την υπαρξη υπολογιστη. Οι οθονες αφης δεν ηταν πιο ευχρηστες, τουλαχιστον για ολους. Ακομα πωλουνται κινητα με κουμπια. Τοτε που εμφανιστηκε το πρωτο iphone η blackberry ειχε σαν selling point το κλικ που εκαναν τα κουμπια στο φυσικο πληκτρολογιο. Ok έχεις δίκιο. Πάω να πάρω ηλεκτρικό πριν το διαβάσουν και άλλοι και εξαντληθούν
gargalatas Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 18 hours ago, Macosj said: μέχρι να υλοποιήσουν οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες τις κυψέλες υδρογόνου, ο Κινέζος θα δίνει 2Κ χιλιόμετρα αυτονομία σε 5 λεπτά φόρτιση. Έχουν τέτοιο budget και αντί να γίνουν πρωτοπόροι στην νέα εποχή θέλουν ακόμα να κινούμαστε με ενέργεια η όποια πρέπει να μεταφερθεί, αποθηκευτεί κτλ, ενώ πλέον είναι εφικτό να γίνει αυτό με ενέργεια που έχουμε όλοι κυριολεκτικά στο σπίτι μας. Το μόνο καλό είναι ότι αν προχωρήσει αυτή η τεχνολογία, όταν εξαντληθεί το πετρέλαιο, θα υπάρχει καύσιμο για τα βαρέα οχήματα, πλοία κτλ Σπρώχνουν οι πετρελειάδες. Αν το επιτύχουν θα μας πουλάνε μαύρο ( καφέ και καλά) υδρογόνο κι εμείς θα νομίζουμε ότι μόνο νεράκι προκύπτει. 18 hours ago, Ntinaras said: Το υδρογονο εχει νοημα μονο σε μεγαλης κλιμακας αποθηκευση περισσιας ενεργειας απο ΑΠΕ. Σε ιχ δεν προκειται να παει πουθενα. Εχει γινει απειρες φορες στο παρελθον αυτο, με αποτελεσμα να κλεισουν η να συρρικνωθουν στο ελαχιστο. Όχι δεν έχει γιατί είναι πάρα πολύ πτιτικό. Αφήνεις τη δεξαμένη γεμάτη και σε λίγο διάστημα έχει εξατμιστει. Άσε που η εξάτμιση του είναι πρόβλημα για το περιβάλλον. 18 hours ago, techon1 said: RIP Ποιος να μας το λεγε ότι τόσο διάσημες εταιρείες θα πόνταραν σε τόσο λάθος άλογο. Μη κοιτάς τα headlines. Οι εταιρείες το κάνουν για το proof of concept. Η ηλεκτροκίνηση είναι ο μόνος δρόμος και το ξέρουν πολύ καλά. 16 hours ago, toyo73 said: Για ποιες μιλας.Παντως οχι για την toyota, που τους γλενταει ολους.Ο Ακιο βλεπει 10ετιες μπροστα.Ειδε και πιστεψε στα υβριδικα οταν τον κοροιδευαν και γελουσαν ολοι.Μετα βεβαια ακολουθησαν.Ειναι πολεμιος των ηλεκτρικων.Κατι ξερει,Δικαιωνεται.Πολλοι κατασκευαστες ακυρωνουν ηλεκτρικα γιατι δεν τα παιρνει κανενας.Εβγαλε καποια ηλεκτρικα η toyota-lexus ετσι για να τα βγαλει.Το μελλον ειναι καθαροι κινητηρες και υβριδικα τουλαχιστων για τα επομενα 20-30 χρονια. Η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να δημιουργήσει "καθαρούς" κινητήρες εδώ και 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα είναι τουλάχιστον απελπιστικά. Αν η ηλεκτροκίνηση παρέχεται απο 30% ανανεώσιμες πηγές, αυτό είναι μια αύξηση 30% απ ευθείας. Κάτι που δεν κατάφερε ποτέ να κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία το ηλεκτρικό το έκανε σε 5 χρόνια. Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου από gargalatas 1
BadIronTree Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 14 minutes ago, majunior said: Εσύ φορτίζεις. Όλοι οι υπόλοιποι που δεν έχουν φορτιστή στη δουλειά ή γκαράζ τι κάνουν; Ξέχασα, θα φορτίσουμε στα Lidl αφού νικήσουμε σε ένα battle royale όλους τους υπόλοιπους που θέλουν και αυτοί αυτούς τους 2 φορτιστές… Δες πόσα βενζινάδικα έχουμε και θα καταλάβεις ... Τώρα όλα τα DC 100kw+ είναι μεγάλες εταιρίες και σε 20-30 λεπτά είσαι 100% ... στο μέλλον θα έχουμε και τα νέα 400kw με τα 2025 μοντέλα+ οπότε DC fast chargers θέλουμε Ελλάδα... 3φασικους 22kw έχουμε γεμίσει.... https://www.plugshare.com/
toyo73 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, gargalatas είπε Η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να δημιουργήσει "καθαρούς" κινητήρες εδώ και 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα είναι τουλάχιστον απελπιστικά. Και το εχει καταφερει.Περναει πετρελαιοκινητο του 20 και δεν μυριζεις-βλεπεις τιποτα.Αντιθετα του 1990 καπνιζει σαν τρενο.Εφερε κολλητος μου, που μενει Γερμανια το megane iv 1.6 diesel με τα 130 αλογα. Αμαξαρα με μοτερακλα, αθορυβο-αμυριστο-οικονομικοτατο μεχρι αηδιας.Ασχοληθητε εσεις με μπριζες και μπαταριες.Βαζουμε 30 ευρω πετρελαιο και γυριζουμε ολα τα Αγραφα για παιδακια και μπριζολιδια.Ψαξτε εσεις να βρειτε μπριζες σε μαντρια και καφενεια. 2 1
Vasilisxd Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 44 minutes ago, toyo73 said: Βαζουμε 30 ευρω πετρελαιο και γυριζουμε ολα τα Αγραφα για παιδακια και μπριζολιδια.Ψαξτε εσεις να βρειτε μπριζες σε μαντρια και καφενεια. Και εγώ με το ηλεκτρικό τα άγραφα γυρίζω με 5€ ! Είναι κάτι που κάνω 2 καλοκαίρια τώρα. 3
oldnew Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Τα ντίζελ οντως έχουν γίνει εξαιρετικά καθαρα. Επειδή εχω, με το dbf φίλτρο δεν βγαζει το παραμικρό, και εχει εξαιρετική αυτονομία σε βαθμό που τα υβριδικά να είναι μάρκετινγκ. Πρακτικά δεν κερδίζεις τίποτα με υβριδικό, ουτε σε αυτονομία, ουτε σε ρύπους. Ειδικά για αυτονομία έχουν γίνει τεστ ανάμεσα σε πανάκριβα ιβριδικα και καθαρά ντίζελ και γελάει ο κόσμος. Απο εκει και πέρα οκ τα ηλεκτρικά είναι καθαρότερα, αν το ρεύμα προέρχεται από ανανεώσιμες. Σε 1η φαση καλύτερα θα ηταν να ανάγκαζαν ολο τον πλανήτη να παρει καθαρα ντίζελ με μικρούς κινητήρες, κατι εύκολοτερο, σε σχεση με αλλα παλαια βενζινοινητα που έχουν, και στο μέλλον βλέπουμε, καθως θα πέφτει η τιμή των ηλεκτρικών. Στην πραξη όμως κάνουν το αντίθετο. Βαζουν δασμούς στα καθαρά ντίζελ. Ποια η λογική ακριβώς?
ObeyWario! Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 1 λεπτό πριν, oldnew είπε Σε 1η φαση καλύτερα θα ηταν να ανάγκαζαν ολο τον πλανήτη να παρει καθαρα ντίζελ με μικρούς κινητήρες, κατι εύκολοτερο, σε σχεση με αλλα παλαια βενζινοινητα που έχουν, και στο μέλλον βλέπουμε, καθως θα πέφτει η τιμή των ηλεκτρικών. Στην πραξη όμως κάνουν το αντίθετο. Βαζουν δασμούς στα καθαρά ντίζελ. Ποια η λογική ακριβώς? Είναι θέμα μάρκετινγκ όχι τόσο της αυτοβιομηχανίας όσο των πολιτικών. Όταν δεν έχεις να πεις κάτι φτιάχνεις μια ωραία ιστορία να πουλάς. Στο θέμα των δασμών αλλά και των τελών κυκλοφορίας είναι καθαρά θέμα προϋπολογισμού του κράτους. Πες ότι είναι 1δις, αν αύριο όλοι πάμε και πάρουμε ηλεκτρικά να είσαι σίγουρος ότι θα αλλάξουν δασμοί και τέλη κυκλοφορίας ώστε τα έσοδα να φτάσουν πάλι στο 1δις
Ntinaras Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, oldnew είπε Τα ντίζελ οντως έχουν γίνει εξαιρετικά καθαρα. Επειδή εχω, με το dbf φίλτρο δεν βγαζει το παραμικρό, και εχει εξαιρετική αυτονομία σε βαθμό που τα υβριδικά να είναι μάρκετινγκ. Πρακτικά δεν κερδίζεις τίποτα με υβριδικό, ουτε σε αυτονομία, ουτε σε ρύπους. Ειδικά για αυτονομία έχουν γίνει τεστ ανάμεσα σε πανάκριβα ιβριδικα και καθαρά ντίζελ και γελάει ο κόσμος. Απο εκει και πέρα οκ τα ηλεκτρικά είναι καθαρότερα, αν το ρεύμα προέρχεται από ανανεώσιμες. Σε 1η φαση καλύτερα θα ηταν να ανάγκαζαν ολο τον πλανήτη να παρει καθαρα ντίζελ με μικρούς κινητήρες, κατι εύκολοτερο, σε σχεση με αλλα παλαια βενζινοινητα που έχουν, και στο μέλλον βλέπουμε, καθως θα πέφτει η τιμή των ηλεκτρικών. Στην πραξη όμως κάνουν το αντίθετο. Βαζουν δασμούς στα καθαρά ντίζελ. Ποια η λογική ακριβώς? Δεν μυριζει αυτο που βγαζει εννοεις. Γιατι τα περισσοτερα πραγματα που βγαινουν απο την εξατμιση ειναι αοσμα. Παραμενουν δηλητηρια ομως. 2
thanosAIAS Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 15 ώρες πριν, oldnew είπε Τα ντίζελ οντως έχουν γίνει εξαιρετικά καθαρα. Επειδή εχω, με το dbf φίλτρο δεν βγαζει το παραμικρό, και εχει εξαιρετική αυτονομία σε βαθμό που τα υβριδικά να είναι μάρκετινγκ. Πρακτικά δεν κερδίζεις τίποτα με υβριδικό, ουτε σε αυτονομία, ουτε σε ρύπους. Ειδικά για αυτονομία έχουν γίνει τεστ ανάμεσα σε πανάκριβα ιβριδικα και καθαρά ντίζελ και γελάει ο κόσμος. Απο εκει και πέρα οκ τα ηλεκτρικά είναι καθαρότερα, αν το ρεύμα προέρχεται από ανανεώσιμες. Σε 1η φαση καλύτερα θα ηταν να ανάγκαζαν ολο τον πλανήτη να παρει καθαρα ντίζελ με μικρούς κινητήρες, κατι εύκολοτερο, σε σχεση με αλλα παλαια βενζινοινητα που έχουν, και στο μέλλον βλέπουμε, καθως θα πέφτει η τιμή των ηλεκτρικών. Στην πραξη όμως κάνουν το αντίθετο. Βαζουν δασμούς στα καθαρά ντίζελ. Ποια η λογική ακριβώς? Αν κάνεις τα πάντα ηλεκτρικά, το μόνο που μένει είναι πως παράγεις το ρεύμα. Φυσικό αέριο, πετρέλαιο, λιγνίτης, πυρηνικά κλπ Οπότε πλέον γίνεται το ρεύμα αγωγός για ΟΛΟΥΣ τους επενδυτές. Μία ενιαία αγορά. Κάνεις και ένα χρηματιστήριο και κερδοσκοπείς κιόλας.
SV1EOD Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 6/9/2024 στις 11:05 ΠΜ, majunior είπε Εσύ φορτίζεις. Όλοι οι υπόλοιποι που δεν έχουν φορτιστή στη δουλειά ή γκαράζ τι κάνουν; Ξέχασα, θα φορτίσουμε στα Lidl αφού νικήσουμε σε ένα battle royale όλους τους υπόλοιπους που θέλουν και αυτοί αυτούς τους 2 φορτιστές… Αρχή είναι ακόμα. Και για εμένα ακόμα δεν αξίζει αν δεν μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην δουλειά. Με τον καιρό αυτό θα αλλάξει. 23 ώρες πριν, Georgios Pappas είπε Οπιος εδώ μέσα γουστάρει ηλεκτροκίνηση μαλλον δεν εχετε ζησει ενα χρονο με ηλεκτρικό αμάξι. Εσύ έχεις ζήσει ένα χρόνο με ηλεκτρικό και λες αυτό που λες; Το αυτοκίνητο της συζύγου είναι εδώ και 3+ χρόνια ηλεκτρικό και σε λίγες ημέρες παραλαμβάνω και το δικό μου για να ξεμπερδέψω μία για πάντα με τα λάδια, τα ξύδια και τα καύσιμα. Χωρίς να θέλω να πω ότι είναι όλα τέλεια, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, αλλά είναι τόσο πιο smooth η εμπειρία της οδήγησης του ηλεκτρικού και τόσα πολλά τα πλεονεκτήματα όταν το φορτίζεις στο γκαράζ σου που είπα ότι εγώ με τα θερμικά τελείωσα. Και φυσικά όσο ωριμάζει, εξελίσσεται και διαδίδεται η ηλεκτροκίνηση τόσο λιγότερα προβλήματα θα έχει. Το έγραψα και πιο πάνω, αρχή είναι ακόμα. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου από SV1EOD 1
oldnew Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 19 hours ago, Ntinaras said: Δεν μυριζει αυτο που βγαζει εννοεις. Γιατι τα περισσοτερα πραγματα που βγαινουν απο την εξατμιση ειναι αοσμα. Παραμενουν δηλητηρια ομως. Ναι, αλλά σε πολυ μικρότερο βαθμο απο το παρελθόν. Μιλάμε για τεράστια μειωση ρυπων.
SV1EOD Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 5 ώρες πριν, oldnew είπε Ναι, αλλά σε πολυ μικρότερο βαθμο απο το παρελθόν. Μιλάμε για τεράστια μειωση ρυπων. Σε πολύ μικρότερο βάθμο ναι, αλλά εξακολουθούν να είναι δηλητήρια. Σε βαθμό που αν δεν καταργηθήκαν βαίνουν προς κατάργηση τα μικρά diesel και γκρινιάζουν οι εταιρείες για τις (κατά την άποψη τους) υπερβολικά αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που δεν επιτυγχάνονται χωρίς πολύ μεγάλη αύξηση του κόστους. Και η τεράστια μείωση έχει δευτερεύουσα σημασία. Αυτό που έχει πρωτεύουσα σημασία είναι πόσο επιβλαβές είναι αυτό που βγαίνει, όχι αν μειώθηκε πολύ σε σχέση με το παρελθόν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα