Προς το περιεχόμενο

Toyota και BMW ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να ξεπεράσουν τις προκλήσεις των κυψελών υδρογόνου


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 minutes ago, SV1EOD said:

Σε πολύ μικρότερο βάθμο ναι, αλλά εξακολουθούν να είναι δηλητήρια.

Σε βαθμό που αν δεν καταργηθήκαν βαίνουν προς κατάργηση τα μικρά diesel και γκρινιάζουν οι εταιρείες για τις (κατά την άποψη τους) υπερβολικά αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που δεν επιτυγχάνονται χωρίς πολύ μεγάλη αύξηση του κόστους.

Και η τεράστια μείωση έχει δευτερεύουσα σημασία. Αυτό που έχει πρωτεύουσα σημασία είναι πόσο επιβλαβές είναι αυτό που βγαίνει, όχι αν μειώθηκε πολύ σε σχέση με το παρελθόν.

Δεν είμαι και τοσο σίγουρος οτι τα μικρα 1250-1300 ντίζελ με dbf κλπ ειναι τοσο πολύ επιβλαβή για το περιβάλλον. Ας κάνουν κατι για τα εργοστάσια, που περνάς πχ απ τον Ασπρόπυργο και κρατάς τη μυτη 10χλ πριν φτάσεις. Μεγάλα οχήματα κλπ. Επίσης λύσεις μηδενισμού των ρυπων των αυτοκινήτων αμεσα ΔΕΝ υπάρχει αφού θα χρειαστούν 10ετιες το ρεύμα με το οποίο φορτιζονται να γίνει καθαρο,  άσε που τα ηλεκτρικά είναι τοσο πανάκριβα που ουτε στις ποιο πλούσιες χώρες δεν τα παίρνουν. Στις φτωχές χώρες που δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν ηλεκτρικά, τι θα γίνει? 

Τα υβριδικα ειναι η επίτιμη του μάρκετινγκ. Ακριβά χωρίς να κερδίζεις απολύτως τίποτα. 

Οπότε η καταργήση των καθαρών ντίζελ ΑΜΕΣΑ και οχι οταν κάποτε τα ηλεκτρικά πιάσουν σοβαρό ποσοστό, μονο ως μάρκετιγκ για συμφέροντα ακούγεται, και 100% λαθος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/9/2024 στις 10:19 ΠΜ, Ntinaras είπε

Δεκαετιες μπροστα εβλεπε και η kodak, η nokia, η ericcson, η  motorola, Η blackberry και αλλες. Δεν αποδεχτηκαν την αλλαγη γιατι ειχαν ceo κολλημενους γερους.

Αν το 1999 σου ελεγα οτι αυτες θα κλεισουν θα μου πεταγες ντοματες. Εδω η Sony που ειναι γιγαντας παλευει να επιβιωσει, και το κανει μονο επειδη εχει το playstation.

Τι σχέση έχει η Kodak , Nokia κλπ με την Toyota .? Στη θέση αυτών πρέπει να είναι η vw , Mercedes , Renault κλπ που όταν η Toyota έβλεπε δεκαετίες μπροστά με τα υβριδικά αυτοί επέμεναν στα ίδια . Τώρα τους έπιασε η πράσινη ιδεολογία (εδώ γελάμε) και θέλαν με το ζόρι να πλασάρουν ηλεκτρικά και είδαμε τα αποτελέσματα με την vw , Mercedes να κλείνουν το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο και να απολύουν υπαλλήλους . Οι Κινέζοι που πουλάνε το κάνουν λόγω επιδοτήσεων από το κράτος και τουλάχιστον τα δίνουν σε σχετικά προσιτές τιμές αν και προσωπικά δεν πιστεύω πως το κάνουν από φιλανθρωπία  επειδή στις εταιρίες δεν υπάρχει , θα τα πάρουν από τα ανταλλακτικά  οταν χρειαστεί . 

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/9/2024 στις 9:17 ΠΜ, mtifosi είπε

Τι σχέση έχει η Kodak , Nokia κλπ με την Toyota .? Στη θέση αυτών πρέπει να είναι η vw , Mercedes , Renault κλπ που όταν η Toyota έβλεπε δεκαετίες μπροστά με τα υβριδικά αυτοί επέμεναν στα ίδια . Τώρα τους έπιασε η πράσινη ιδεολογία (εδώ γελάμε) και θέλαν με το ζόρι να πλασάρουν ηλεκτρικά και είδαμε τα αποτελέσματα με την vw , Mercedes να κλείνουν το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο και να απολύουν υπαλλήλους . Οι Κινέζοι που πουλάνε το κάνουν λόγω επιδοτήσεων από το κράτος και τουλάχιστον τα δίνουν σε σχετικά προσιτές τιμές αν και προσωπικά δεν πιστεύω πως το κάνουν από φιλανθρωπία  επειδή στις εταιρίες δεν υπάρχει , θα τα πάρουν από τα ανταλλακτικά  οταν χρειαστεί . 

Η τουοτα τοτε εβλεπε μπροστα με τα υβριδικα, αλλα τωρα εχει παραμεινει στασιμη. Γενικα οι ιαπωνες ειναι κολλημενα μυαλα. Σαν την σονυ θα καταντησει η τουοτα.

Οι ευρωπαιοι αποδειχθηκαν ανικανοι να φτιαξουν ηλεκτρικα της προκοπης, γι αυτο θα εξαφανιστουν οι μισοι.

Για ποιο λογο να παω να δωσω τοσα λεφτα για ηλεκτρικο VW ενω με τα ιδια η και λιγοτερα παιρνω tesla η byd?

Οι κινεζοι παιρνουν ιδιο σπρωξιμο απο το κρατος με αυτο που παιρνουν και οι ευρωπαιοι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Η τουοτα τοτε εβλεπε μπροστα με τα υβριδικα, αλλα τωρα εχει παραμεινει στασιμη. Γενικα οι ιαπωνες ειναι κολλημενα μυαλα. Σαν την σονυ θα καταντησει η τουοτα.

Οι ευρωπαιοι αποδειχθηκαν ανικανοι να φτιαξουν ηλεκτρικα της προκοπης, γι αυτο θα εξαφανιστουν οι μισοι.

Για ποιο λογο να παω να δωσω τοσα λεφτα για ηλεκτρικο VW ενω με τα ιδια η και λιγοτερα παιρνω tesla η byd?

Οι κινεζοι παιρνουν ιδιο σπρωξιμο απο το κρατος με αυτο που παιρνουν και οι ευρωπαιοι.

 

Το πως θα καταλήξει η Toyota άσε να το κρίνει η πορεία . Προς το παρόν κάνει ρεκόρ πωλήσεων υβριδικών και μάλιστα με συνεχή ανοδική πορεία . Αρέσει δεν αρέσει αυτή είναι η πραγματικότητα . 
Τωρα ως προς τα ηλεκτρικά δεν νομιζω να παίρνουν το ίδιο σπρώξιμο οι Ευρωπαίοι με τους κινέζους αλλά όπως και να έχει και εγω αν ήμουν σε αναζητηση ηλεκτρικού θα κοιτούσα byd καθαρά ως προς την σχέση απόδοσης -τιμής …

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/09/2024 at 17:38, toyo73 said:

Και το εχει καταφερει.Περναει πετρελαιοκινητο του 20 και δεν μυριζεις-βλεπεις τιποτα.Αντιθετα του 1990  καπνιζει σαν τρενο.Εφερε κολλητος μου, που μενει Γερμανια το  megane iv 1.6  diesel με τα 130 αλογα. Αμαξαρα με μοτερακλα, αθορυβο-αμυριστο-οικονομικοτατο μεχρι αηδιας.Ασχοληθητε εσεις με μπριζες και μπαταριες.Βαζουμε 30 ευρω πετρελαιο και γυριζουμε ολα τα Αγραφα για παιδακια και μπριζολιδια.Ψαξτε εσεις να βρειτε μπριζες σε μαντρια και καφενεια.

χαχαχα είσαι ωραίος και τα λες ωραία! 

Όμως η πραγματικότητα είναι ότι επειδή δε "μυρίζει" δεν το θες μέσα στο δωμάτιο σου αναμένο στο ρελαντί. Σε 30 λεπτάκια θα έχεις γυρίσει ανάσκελα. Ε λοιπόν οι επιστήμονες απέδειξαν οτι και έξω στη φύση να είναι αυτό, πάλι ανάσκελα θα βρεθούμε μια μέρα άμα συνεχίσουμε. Ναι τα πετρέλαια κάνανε μεγάλο άλμα και φτάσανε κοντά στη βενζίνη δηλαδή στα 100gr/km το C02 αλλά δεν είναι στα 0gr/km όπως τα ηλεκτρικά.

Εδώ να σημειώσουμε ότι τα H2 αυτοκίνητα παράγουν Nox όταν το καίνε. Άρα ας είμαστε λίγο προσεχτικοί με αυτές τις δηλώσεις περι καθαρού νερού απο την εξάτμιση. Και πάλι μέσα στο δωμάτιο σου δε θα θες να το έχεις. Απλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, gargalatas είπε

Εδώ να σημειώσουμε ότι τα H2 αυτοκίνητα παράγουν Nox όταν το καίνε. Άρα ας είμαστε λίγο προσεχτικοί με αυτές τις δηλώσεις περι καθαρού νερού απο την εξάτμιση. Και πάλι μέσα στο δωμάτιο σου δε θα θες να το έχεις. Απλό.

άμα τα αυτοκίνητα του θέματος έκαιγαν υδρογόνο θα παρήγαγαν και οξείδια αζώτου, επειδή όμως δεν θα καίνε κάτι θα έχουν μόνο ατμό στην εξάτμισή τους.

Επεξ/σία από nvel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...