Προς το περιεχόμενο

Toyota και BMW ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να ξεπεράσουν τις προκλήσεις των κυψελών υδρογόνου


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 hours ago, Macosj said:

μέχρι να υλοποιήσουν οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες τις κυψέλες υδρογόνου, ο Κινέζος θα δίνει 2Κ χιλιόμετρα αυτονομία σε 5 λεπτά φόρτιση. Έχουν τέτοιο budget και αντί να γίνουν πρωτοπόροι στην νέα εποχή θέλουν ακόμα να κινούμαστε με ενέργεια η όποια πρέπει να μεταφερθεί, αποθηκευτεί κτλ, ενώ πλέον είναι εφικτό να γίνει αυτό με ενέργεια που έχουμε όλοι κυριολεκτικά στο σπίτι μας. 

Το μόνο καλό είναι ότι αν προχωρήσει αυτή η τεχνολογία, όταν εξαντληθεί το πετρέλαιο, θα υπάρχει καύσιμο για τα βαρέα οχήματα, πλοία κτλ 

Δυστυχως οι νομοι τις φυσικης δεν αλλαζουν. Δεν θα γινει ποτε αυτο που περιγραφεις.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μέλλον είναι ο συνδυασμός παραγωγής ενέργειας από διαφορετικές πηγές και όχι η εξάρτηση κυρίως από μία όπως συμβαίνει πχ με το πετρέλαιο, γιατί ως γνωστόν δεν είναι ανεξάντλητες.

Οπότε πολύ καλά κάνουν και προσπαθούν να βρουν λύσεις με τις κυψέλες υδρογόνου, για παράδειγμα μια πολύ επιτυχημένη εφαρμογή τους είναι σε μηχανές πλοίων, όπου η εν λόγο τεχνολογία εκτός από αποδοτική είναι και 100% φiλική προς το περιβάλλον.

World’s first hydrogen-powered ship is powered by Ballard fuel cells

image.jpeg.a87a78d1f95bd45c9a57c23e0a944f6c.jpeg

Επεξ/σία από Ne0n
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yes please... η τεχνολογια ειναι η ετοιμη. Το θεμα ειναι η παραγωγη υδρογονου και η υιοθετηση της απο πλευρας της αγορας... 1κιλο υδρογονου βγαζει 100χμ, κ κοστιζει 14ευρω αυτη τη στιγμη. Τα αυτοκινητα αυτα διαθετουν 10αρια ντεποζιτα. Κοινως πρεπει οπωσδηποτε να πεσει η τιμη πραγωγης στα 6 με 4 ευρω το κιλο ωστε να συμφερει στον μεσο καταναλωτη για να κανει την μεταβαση απο εναν εσωτερικης καυσης προς υδρογονου καποια στιγμη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να υπάρχει η δυνατότητα για ένα τέτοιο ΙΧ με υδρογόνο σαν εναλλακτική του ηλεκτρικού. Τώρα τι θα γίνει στο μέλλον με το θέμα του ανεφοδιασμού και ποιες οι προτιμήσεις του κόσμου, θα το δούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Macosj είπε

μέχρι να υλοποιήσουν οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες τις κυψέλες υδρογόνου, ο Κινέζος θα δίνει 2Κ χιλιόμετρα αυτονομία σε 5 λεπτά φόρτιση. Έχουν τέτοιο budget και αντί να γίνουν πρωτοπόροι στην νέα εποχή θέλουν ακόμα να κινούμαστε με ενέργεια η όποια πρέπει να μεταφερθεί, αποθηκευτεί κτλ, ενώ πλέον είναι εφικτό να γίνει αυτό με ενέργεια που έχουμε όλοι κυριολεκτικά στο σπίτι μας. 

Το μόνο καλό είναι ότι αν προχωρήσει αυτή η τεχνολογία, όταν εξαντληθεί το πετρέλαιο, θα υπάρχει καύσιμο για τα βαρέα οχήματα, πλοία κτλ 

Αδερφέ, η πρωτη προταση που λες ισχυει. Αλλά υπάρχει το εξής ζητημα.

Η ηλεκτρική ενέργεια δεν είναι κάπου αποθηκευμένη στη φύση. Πρέπει να μετατραπεί από χημική.

Οι ανανεώσιμες πηγές (πλην γεωθερμίας που η πλειοψηφία της υφηλίου δεν εχει) δεν είναι ικανές να καλύψουν ούτε τις υπάρχουσες ανάγκες και προσθέσαμε σε αυτες και τη μετακίνηση. 

Αν δεν γίνουν πυρηνικά εργοστάσια ή έστω να επιστρέψουμε στο λιγνίτη δεν γίνεται πρακτικά αυτό που λες. Το ρεύμα όχι μόνο θα είναι πανάκριβο όπως τώρα αλλά δε θα φτάνει κιόλας.  

Αφήνω στην άκρη το θέμα των μπαταριών λιθίου, που είναι ακριβές, υπάρχει έλλειψη σπάνιων γαιών για να μας καλύψουν μακροπροθεσμα, εχουν και αυτές κινδύνους ως αποθηκευτικό μέσο όπως έχει και το υδρογόνο αυτό καθαυτό.

Μέχρι να βρεθεί γενική ενεργειακή λύση είναι μονόδρομος να ψάξεις λύσεις όπως το υδρογόνο, αν λυθούν κάποια ζητήματα που έχει, κυρίως επικινδυνοτητας φαίνεται να μπορεί να δουλέψει.

Το ηλεκτρικό αμάξι για 7δις άτομα απλά και αόριστα δε δουλεύει. Τουλάχιστον με την παραγωγή ενέργειας που έχουμε και μακροπροθεσμα.

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, toyo73 είπε

Για ποιες μιλας.Παντως οχι για την toyota, που τους γλενταει ολους.Ο Ακιο βλεπει 10ετιες μπροστα.Ειδε και πιστεψε στα υβριδικα οταν τον κοροιδευαν και γελουσαν ολοι.Μετα βεβαια ακολουθησαν.Ειναι πολεμιος των ηλεκτρικων.Κατι ξερει,Δικαιωνεται.Πολλοι κατασκευαστες ακυρωνουν ηλεκτρικα γιατι δεν τα παιρνει κανενας.Εβγαλε καποια ηλεκτρικα η toyota-lexus ετσι για να τα βγαλει.Το μελλον ειναι καθαροι κινητηρες και υβριδικα τουλαχιστων για τα επομενα 20-30 χρονια.

Δεκαετιες μπροστα εβλεπε και η kodak, η nokia, η ericcson, η  motorola, Η blackberry και αλλες. Δεν αποδεχτηκαν την αλλαγη γιατι ειχαν ceo κολλημενους γερους.

Αν το 1999 σου ελεγα οτι αυτες θα κλεισουν θα μου πεταγες ντοματες. Εδω η Sony που ειναι γιγαντας παλευει να επιβιωσει, και το κανει μονο επειδη εχει το playstation.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περνούν  Ρεύμα  το χαλάνε  για να φτιάξουν  Υδρογόνο  και οξυγόνο... το συμπιέζουν και το μεταφέρουν στα πρατήρια "βενζίνης" για να το χρυσό πληρώσεις... 

Ρε πάτε  καλά  ? Γιατί  δεν βάζετε  το ρεύμα απευθείας  στην μπαταρία  ???? 🔋 

Εάν  το έκαναν  όλο  αυτό το 1970 είχαν  ελπίδες  τώρα  το πουλάκι  πέταξε....

 

εγώ  φορτίζω  στην δουλειά μου 450 χλμ 100% με 11€ 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BadIronTree είπε

Περνούν  Ρεύμα  το χαλάνε  για να φτιάξουν  Υδρογόνο  και οξυγόνο... το συμπιέζουν και το μεταφέρουν στα πρατήρια "βενζίνης" για να το χρυσό πληρώσεις... 

Ρε πάτε  καλά  ? Γιατί  δεν βάζετε  το ρεύμα απευθείας  στην μπαταρία  ???? 🔋 

Εάν  το έκαναν  όλο  αυτό το 1970 είχαν  ελπίδες  τώρα  το πουλάκι  πέταξε....

 

εγώ  φορτίζω  στην δουλειά μου 450 χλμ 100% με 11€ 

Εσύ φορτίζεις. Όλοι οι υπόλοιποι που δεν έχουν φορτιστή στη δουλειά ή γκαράζ τι κάνουν; Ξέχασα, θα φορτίσουμε στα Lidl αφού νικήσουμε σε ένα battle royale όλους τους υπόλοιπους που θέλουν και αυτοί αυτούς τους 2 φορτιστές…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, majunior είπε

Εσύ φορτίζεις. Όλοι οι υπόλοιποι που δεν έχουν φορτιστή στη δουλειά ή γκαράζ τι κάνουν; Ξέχασα, θα φορτίσουμε στα Lidl αφού νικήσουμε σε ένα battle royale όλους τους υπόλοιπους που θέλουν και αυτοί αυτούς τους 2 φορτιστές…

Αυτος φορτιζει, εσυ με το υδρογονο τι θα κανεις? Τιποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε καν ο μέσος Καλιφορνέζος δε ξέρει τι θα γίνει με το υδρογόνο. Το ‘εγώ φορτίζω’ πάντως δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Georgios Pappas είπε

Οπιος εδώ μέσα γουστάρει ηλεκτροκίνηση μαλλον δεν εχετε ζησει ενα χρονο με ηλεκτρικό αμάξι. 

Κάποιο έχουν και παραπάνω. Στον χρόνο τι γίνεται δηλαδή; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Georgios Pappas είπε

Οπιος εδώ μέσα γουστάρει ηλεκτροκίνηση μαλλον δεν εχετε ζησει ενα χρονο με ηλεκτρικό αμάξι. 

Εσυ τι αμαξι εχεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thanosAIAS είπε

Και από πού τι παίρνουμε το υδρογόνο; 

Μα από τους υδρογονάνθρακες του πετρελαίου φυσικά!

Ε ρε δούλεμα που πέφτει...

Αυτή τη στιγμή, ναι. Είναι πιο φτηνό να το παράγουμε καίγοντας το ίδιο πράγμα που καίμε για να πράγουμε ρεύμα. Υδρογονάνθρακες. Άμα πάρουμε ενέργεια από ΑΠΕ, θα γίνει πράσινο. Άμα πάρουμε από πυρηνικό εργοστάσιο θα είναι από αυτό. 

Αυτόδ ε σημαίνει ότι δεν αξίζει καν να ασχοληθούν με την τεχνολογία αυτή ως πιθανότητα. Δεν είπα ότι είναι η πανάκεια και η λύση. Είπα ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί ως λύση και μεγαθήρια δεν την αποκλείουν.

Επίσης μόνο και μόνο που είμαστε σε ένα χρηματιστήριο ενέργειας το οποίο λειτουργεί με τους όρους που λειτουργεί (ψάξτε τι είναι μια χωματερή ρεύματος) και δεν ανοίγει μύτη, μάλλον όλους μας δουλεύουνε οπότε δεν το παίρνω προσωπικά το σχόλιό σου. Πιθανότατα ισχύει, είτε για αυτή είτε για άλλη περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...