Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τις 6 Σεπτεμβρίου 2024, η τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των νέων μοντέλων της Volkswagen στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο ψηφιακός βοηθός IDA, εμπλουτισμένος με την τεχνολογία Cerence Chat Pro, υπόσχεται σύμφωνα με την VW «να μεταμορφώσει την εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας ένα ευφυές και φιλικό προς τον χρήστη σύστημα φωνητικής αλληλεπίδρασης». Για την ενεργοποίηση του φωνητικού βοηθού, οι χρήστες μπορούν να πουν "Hello IDA" ή "Hello Volkswagen" (ανάλογα με το μοντέλο του οχήματος) ή να πατήσουν το κουμπί στο τιμόνι.

Τα πρώτα οχήματα που θα διαθέτουν αυτή την καινοτομία είναι τα μοντέλα Jetta και Jetta GLI του 2025, καθώς και τα ID.4 του 2024 με μπαταρία 82 kWh. Οι ιδιοκτήτες συμβατών οχημάτων ID.4 του 2024 με ενεργή συνδρομή Plus Speech θα αποκτήσουν αυτόματα πρόσβαση στη λειτουργία ChatGPT από την επόμενη εβδομάδα.

Η Volkswagen σχεδιάζει να επεκτείνει τη διαθεσιμότητα του Plus Speech με AI στα περισσότερα μοντέλα του 2025. Τα ID.4 και ID. Buzz θα προσφέρουν τριετή δωρεάν συνδρομή, ενώ τα GTI, Golf R και Tiguan θα συνοδεύονται από ετήσια συνδρομή. Για τα Jetta, Jetta GLI και Taos, οι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα αγοράς της συνδρομής μέσω της εφαρμογής myVW. Τα μοντέλα Atlas και Atlas Cross Sport θα αποκτήσουν το ChatGPT το 2026.

Ο νέος ψηφιακός βοηθός δεν περιορίζεται μόνο στον έλεγχο της πλοήγησης, του συστήματος ψυχαγωγίας και του κλιματισμού. Χάρη στην ενσωμάτωση του ChatGPT, μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων και να συμμετέχει σε φυσικές συνομιλίες. Για παράδειγμα, αντί να πει κανείς "Γεια σου IDA, μπορείς να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία στους 21 βαθμούς;", μπορεί απλά να πει "Γεια IDA, κρυώνω" και το σύστημα θα ενεργοποιήσει αυτόματα τη θέρμανση.

Όταν το τοπικό σύστημα του αυτοκινήτου δεν μπορεί να ικανοποιήσει ένα αίτημα, συνδέεται αυτόματα με το cloud, όπου το Cerence Chat Pro επεξεργάζεται το ερώτημα, αξιοποιώντας πολλαπλές πηγές, συμπεριλαμβανομένου του ChatGPT. Αυτό επιτρέπει στον IDA να χειρίζεται πολύπλοκες ερωτήσεις πέρα από τις τυπικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως προτάσεις για εστιατόρια, προορισμούς για οδικά ταξίδια ή ακόμα και τη δημιουργία ιστοριών για την ψυχαγωγία των επιβατών.

Η Volkswagen διαβεβαιώνει ότι το ChatGPT δεν έχει πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματος και όλα τα δεδομένα περιβάλλοντος της συνεδρίας διαγράφονται αμέσως για μέγιστη προστασία των δεδομένων. Το σύστημα δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια και ενσωματώνεται απρόσκοπτα με τις πολυάριθμες δυνατότητες του φωνητικού βοηθού.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

"Η Volkswagen διαβεβαιώνει ότι το ChatGPT δεν έχει πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματος και όλα τα δεδομένα περιβάλλοντος της συνεδρίας διαγράφονται αμέσως για μέγιστη προστασία των δεδομένων. Το σύστημα δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια και ενσωματώνεται απρόσκοπτα με τις πολυάριθμες δυνατότητες του φωνητικού βοηθού."

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΓΑΜΗΣΕ!!!! trust me bro.


το 2ο το ωραίο ήταν το ...
"ενώ τα GTI, Golf R και Tiguan θα συνοδεύονται από ετήσια συνδρομή".... "hey IDA, κρυώνω"..... "αν δεν πληρώσεις την συνδρομή, θα σου γίνουν σαν στραγάλια"

  • Like 5
  • Haha 19
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχαμε τις οθονες αφης και τα κρασαρισματα του software τωρα θα παρακαλαμε να εχουμε και καλο internet στο αμαξι.
Παντα με συνδρομη. 

 

Υ.Γ. Για να αλλαζουμε τη θερμοκρασια στο καλοριφερ 🤣

Επεξ/σία από dbrillis
  • Like 2
  • Haha 6
Δημοσ.

Εεε χωρίς παρεξήγηση για τους συντάκτες του άρθρου αλλά στην Ευρώπη (Ελλάδα) υπάρχει από πριν το καλοκαίρι...

... και ναι, είναι όσο άχρηστο φαντάζεστε.

ΥΓ οι φωνητικές οδηγίες (τύπου "κρυώνω") δεν έχουν σχέση με το chatgpt, είναι μέρος του συστήματος της vw....

... και ναι, είναι όσο άχρηστες φαντάζεστε.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 minutes ago, chek2fire said:

Εντωμεταξύ η VW ανακοινώνει κλείσιμο εργοστασίων και απολύσεις, σεισμός για την Γερμανική οικονομία. 

https://edition.cnn.com/2024/09/02/investing/volkswagen-factory-closure-germany/index.html

Δεν ανακοινωσε ακομα.
Το σκεφτεται. Ισως το ανακοινωσει μια και καλη με τις απολυσεις. 
Οπως σκεφτεται και η Intel να μην προχωρησει με την επενδυση στη Γερμανια:
https://fortune.com/europe/2024/09/03/germany-economy-crisis-intel-volkswagen-multi-billion-dollar-exit-recession/

 

Δημοσ.

Η Volkswagen κινδυνεύει με πτώχευση και ο λόγος είναι ότι η επένδυση που έγινε στα ηλεκτρικά δεν αποφέρει καρπούς, πουλάνε πιο πολύ Κινέζοι και Tesla.

Ας μειώσουν λίγο τις τιμές και να συνεχίσει ο όμιλος να βγάζει καλά αυτοκίνητα όπως έκανε στο παρελθόν και θα σωθεί.

Οι άνθρωποι και η ανθρωπότητα δεν έχει ανάγκη την τεχνητή νοημοσύνη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κουραστεί να βλέπω κόσμο να οδηγάει αυτοκίνητα που έχουν bluetooth και οθόνες και παρόλα αυτά, μιλάει με το κινητό στο χέρι. Δε θέλω να φανταστώ πως θα είναι η οδήγηση με χρήση του ChatGPT ταυτόχρονα. Ελπίζω να υπάρξει κάποιο ρυθμιστικό πλαίσιο που να τα απαγορεύσει. Η μείωση των ορίων ταχύτητας μας μάρανε κατά τα άλλα. 

Επεξ/σία από butters
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, tolstoy said:

Αυτοί δεν πάνε για πτώχευση; 

Το VAG group? Σημείωση στο groupspacer.png

Επεξ/σία από Giorgos241
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...