Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa E 2017 - Απορίες & εντυπώσεις


1comment

Προτεινόμενες αναρτήσεις

35 λεπτά πριν, 1comment είπε

 

Χμ.. Άρα είχα δίκιο, κι ας με έβγαζαν τρολ οι πιο πάνω άσχετοι. Πηγαίνοντας με 140 (κοντερ), η πραγματική ταχύτητα είναι 130 σύμφωνα με αυτό.

Συνεχίζεις να καταλαβαίνεις ότι να είναι.Καμία σχέση με καμία πραγματικότητα.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

32 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

είναι τούρμπο το δικό σου;Αν ναι τότε θα πάρεις άλογα,με ότι συμβιβασμός θα γίνει στην αξιοπιστία του κινητήρα.

Mέχρι 150 άλογα πάει 100% safe, χωρίς κανένα θέμα στην αξιοπιστία, γιατί η Opel βγάζει το 1400άρι turbo μοτέρ σε 2 εκδόσεις 100 και 150 άλογα. Το μόνο που αλλάζει είναι το πρόγραμμα, οπότε απλώς θα "ανακτήσει" αυτά που του έχει κόψει το εργοστάσιο στην 100άρα έκδοση.

Το 1400άρι με τα 90 άλογα μοτέρ, χωρίς τούρμπο, είναι τελείως διαφορετικό.  

30 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ωστοσο αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα. Δηλαδη και στο παλιο σου Corsa C. 

Τα παλιά συνήθως δεν κόβουν (προφανώς υπάρχουν εξαιρέσεις). Το Accent πχ δείχνει ακριβώς με όσα πας. 

11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Συνεχίζεις να καταλαβαίνεις ότι να είναι.Καμία σχέση με καμία πραγματικότητα.

Εντωμεταξύ σε τέτοιες ταχύτητες, ανάθεμα και αν καταλαβαίνεις 10 χιλιόμετρα διαφορά σε ανοιχτό δρόμο... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, kostas_anes said:

Τα παλιά συνήθως δεν κόβουν (προφανώς υπάρχουν εξαιρέσεις). Το Accent πχ δείχνει ακριβώς με όσα πας. 

Μια χαρά κλέβουν και τα παλιά. Μάλλον η εξαίρεση στον κανόνα είναι να μην κλέβουν. Τεράστιο λόγο βέβαια παίζει και η διάσταση του ελαστικού που φόραγε από το εργοστάσιο. 

Astra G του 2004 έκλεβε τουλάχιστον 10 km/h. Μέχρι που αλλαξα ζαντολαστιχα σε μεγαλύτερη διάσταση και δεν κλέβει καθολου. Μετρημένο με gps.

Επίσης  Corsa D και αυτό κλέβει.

 

 

42 minutes ago, madboy said:

Μια δοκιμή θα μας πείσει...

Προτείνω Santa Pod για να έχουμε και αξιόπιστα συμπεράσματα.

Μιας και δεν έχουμε την δυνατότητα να έχουμε 2 τέτοια αυτοκίνητα όπως ο φίλος μας, τουλάχιστον να έχουμε βίντεο να βλέπουμε τι χάνουμε.

Πέρα της πλάκας τα 2 μοντέλα σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους έχουν 200 κιλά διάφορα.

0-100 έχουν ίδιο περίπου στα 13 δευτερόλεπτα.

Τελική ταχύτητα 175 το 1.4 , 170 το 1.2.

Επεξ/σία από madboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Τα παλιά συνήθως δεν κόβουν (προφανώς υπάρχουν εξαιρέσεις). Το Accent πχ δείχνει ακριβώς με όσα πας. 

Οχι, ουτε το Accent ουτε κανενα αυτοκινητο με αναλογικο στροφομετρο (ισως και με ψηφιακο) δεν δειχνει τα ακριβως χιλιομετρα που πας. Βαζεις GPS και το βλεπεις. Συνηθως οπως λενε ολοι στα 120-130 μπορει να εχεις 10χλμ διαφορα. Στα 50 ομως μπορει να εχεις 2-3. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Θα το διαβάσει αυτό κανένας και θα νομίζει ότι η συζήτηση είναι για κανένα αμάξι που κάνει δεκάδες χιλιάδες ευρώ και τελικά είναι για μεταχειρισμένο Corsa του 2017 που το βρίσκεις από 8-9000 €...

Δεν μπορώ να υποθέσω κάτι άλλο με βάση τα σχόλια που διάβασα. 

'Ασε που αν κρίνω από την πλειοψηφία των θεμάτων στο μπλα μπλα που είναι του στυλ "τι θα μου κάνει ο ιδιοκτήτης αν δεν βάλω το τελευταίο νοίκι και φύγω", έχω πολλές αμφιβολίες αν έστω το 10% των χρηστών έχει τη δυνατότητα να διαθέσει μετρητά 9000 για αγορά αυτοκινήτου χωρίς να πουλήσουν το παλιό τους.

58 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Mέχρι 150 άλογα πάει 100% safe, χωρίς κανένα θέμα στην αξιοπιστία, γιατί η Opel βγάζει το 1400άρι turbo μοτέρ σε 2 εκδόσεις 100 και 150 άλογα. Το μόνο που αλλάζει είναι το πρόγραμμα, οπότε απλώς θα "ανακτήσει" αυτά που του έχει κόψει το εργοστάσιο στην 100άρα έκδοση.

Το 1400άρι με τα 90 άλογα μοτέρ, χωρίς τούρμπο, είναι τελείως διαφορετικό.  

 

Μάλιστα... Θα κάνω άλλη μια διαδρομή προς εθνική να δω αν μπορώ να το συνηθίσω, αλλιώς πάει άμεσα για πούλημα. Και θα κοιτάξω το επόμενο να είναι turbo και τουλάχιστον 130 άλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οχι, ουτε το Accent ουτε κανενα αυτοκινητο με αναλογικο στροφομετρο (ισως και με ψηφιακο) δεν δειχνει τα ακριβως χιλιομετρα που πας. Βαζεις GPS και το βλεπεις. Συνηθως οπως λενε ολοι στα 120-130 μπορει να εχεις 10χλμ διαφορα. Στα 50 ομως μπορει να εχεις 2-3. 

Σε όλα τα αμάξια από το 90 και μετά ψηφιακά είναι τα όργανά τους, άλλο που η απεικόνιση γίνεται με δείκτες. Δεν νοείται απόκλιση κάτω από την πραγματική και αυτό επιβάλλεται από νομοθεσία.

Το γεγονός ότι πλέον στα σύγχρονα αμάξια ο χιλιομετρητής δείχνει με απόκλιση προς τα πάνω, δεν είναι λόγω ανακρίβειας, αλλά ηθελημένου σχεδιασμού, για να αποφεύγονται ατυχήματα και πρόστιμα και να καλύπτεται σίγουρα η παραπάνω προϋπόθεση που αφορά την προς τα κάτω απόκλιση. Σε παλιά αμάξια αυτό δεν ισχύει.  

Ψάξε και στο internet αν δεν με πιστεύεις, πολλοί αναφέρουν ότι τα '90-'00 αμάξια τους είναι ακριβώς (η πάρα πολύ κοντά) στην πραγματική ταχύτητα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, 1comment said:

Μάλιστα.. Άρα δεν έχει κανένα νόημα να αυξήσω τους ίππους. Μόνη λύση να κρατήσω και το παλιό ως δεύτερο...

Υπάρχει η λογική, κάποιοι να προτιμούν το χειροκίνητο κιβώτιο από το αυτόματο ώστε να αισθάνονται ότι συμμετέχουν στην οδήγηση και δεν τους ενδιαφέρει η άνεση (χωρίς να ληφθεί ο  παράγοντας κόστους).

Με αυτή τη λογική, η οδήγηση ενός αυτοκινήτου που θέλει μεγαλύτερη προσπάθεια όταν κινείται πχ στα όρια ταχύτητας δυνητικά μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη χαρά και χρειάζεται λιγότερη εγκράτεια για τα όρια ταχύτητας.

Θυμάμαι, την πρώτη φορά που οδήγησα αυτοκίνητο πολύ ανώτερο από το πρώτο που είχα, εντυπωσιάστηκα από τα κρατήματά του και την άνεσή του αλλά άρχισαν τα όρια ταχύτητας να μου φαίνονται λίγα.

Ωστόσο οικονομοτεχνικά δεν συμφέρει να έχει κάποιος 2 αυτοκίνητα για αυτό το λόγο , ενώ ένα παλαιότερο αυτοκίνητο έχει συνήθως  κατώτερη ασφάλεια. Πάντα κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, 1comment said:

Μάλιστα... Θα κάνω άλλη μια διαδρομή προς εθνική να δω αν μπορώ να το συνηθίσω, αλλιώς πάει άμεσα για πούλημα. Και θα κοιτάξω το επόμενο να είναι turbo και τουλάχιστον 130 άλογα

Μόνο πες μας την ευρύτερη περιοχή που θα κινηθείς χρώμα και πινακίδα να έχουμε το νου μας.

  • Like 1
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, tzotzo said:

Μόνο πες μας την ευρύτερη περιοχή που θα κινηθείς χρώμα και πινακίδα να έχουμε το νου μας.

Έχει κλείσει με την συνδρομή της ΕΛ.ΑΣ.50 χλμ για την διεξαγωγή ειδικού πορίσματος. Έρχεται και ειδικό κλιμάκιο από Guinness και TUV 

Πληροφορίες λένε ότι θα είναι Guest star και στο φετινό Ακρόπολις.

😀

Μένει να αποφασιστεί ποιο είναι πιο γρήγορο.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι τέτοιοι μας δείχνουν γιατί θα πρέπει να επιβληθεί κοφτης στα 130 χιλιόμετρα σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Ο τύπος είναι δημόσιος κίνδυνος. Τώρα με τα ηλεκτρικά θα μπορεί να ελεγχθεί η μέγιστη ταχύτητα τους άμεσα από την εταιρία, άρα ελπίζω να επιβληθεί κόφτης ανάλογα με τη μέγιστη ταχύτητα του δρόμου στον οποίο κινείται. Μέσα στην πόλη όχι πάνω από 30 οι επίδοξοι δολοφόνοι 

Επεξ/σία από Macosj
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Μόνο πες μας την ευρύτερη περιοχή που θα κινηθείς χρώμα και πινακίδα να έχουμε το νου μας.

Θα το μάθετε στις ειδήσεις 😛

50 λεπτά πριν, techartware είπε

Υπάρχει η λογική, κάποιοι να προτιμούν το χειροκίνητο κιβώτιο από το αυτόματο ώστε να αισθάνονται ότι συμμετέχουν στην οδήγηση και δεν τους ενδιαφέρει η άνεση (χωρίς να ληφθεί ο  παράγοντας κόστους).

Με αυτή τη λογική, η οδήγηση ενός αυτοκινήτου που θέλει μεγαλύτερη προσπάθεια όταν κινείται πχ στα όρια ταχύτητας δυνητικά μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη χαρά και χρειάζεται λιγότερη εγκράτεια για τα όρια ταχύτητας.

Θυμάμαι, την πρώτη φορά που οδήγησα αυτοκίνητο πολύ ανώτερο από το πρώτο που είχα, εντυπωσιάστηκα από τα κρατήματά του και την άνεσή του αλλά άρχισαν τα όρια ταχύτητας να μου φαίνονται λίγα.

Ωστόσο οικονομοτεχνικά δεν συμφέρει να έχει κάποιος 2 αυτοκίνητα για αυτό το λόγο , ενώ ένα παλαιότερο αυτοκίνητο έχει συνήθως  κατώτερη ασφάλεια. Πάντα κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις.

 

Με κάλυψες σε πολλά (τα οποία αρνούνται να αποδεχτούν οι άλλοι). Ίσως είναι θέμα συνήθειας... Γενικά δεν πολυ-χρησιμοποιώ το αμάξι και ίσως το υπερ-ανέλυσα χωρίς λόγο. Μέσα στην πόλη μου κινούμαι με μηχανάκι τα καλοκαίρια. Το χειμώνα θα δω τα θετικά του αυτοκινήτου (θερμαινόμενα καθίσματα, δυνατό καλοριφέρ) που δεν είχε το παλιό.

8 λεπτά πριν, Macosj είπε

Κάτι τέτοιοι μας δείχνουν γιατί θα πρέπει να επιβληθεί κοφτης στα 130 χιλιόμετρα σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Ο τύπος είναι δημόσιος κίνδυνος. Τώρα με τα ηλεκτρικά θα μπορούν να ελεγχθεί η μέγιστη ταχύτητα τους άμεσα από την εταιρία, άρα ελπίζω να επιβληθεί κόφτης ανάλογα με τη μέγιστη ταχύτητα του δρόμου στον οποίο κινείται. Μέσα στην πόλη όχι πάνω από 30 οι επίδοξοι δολοφόνοι 

Δημόσιος κίνδυνος που μονίμως κινούμαι στα 100-120 που είναι μέσα στα όρια της εθνικής οδού και μια φορά κινήθηκα στα 140 (που λένε ότι τα πραγματικά είναι 130 γιατί το κοντερ μετράει 10 παραπάνω); Σοβαρά τώρα; Δεν είσαι στα καλά σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/9/2024 στις 10:06 ΜΜ, 1comment είπε

Πριν λίγες μέρες άλλαξα αμάξι. Από το corsa c 2001 1.200 κυβικά 75 ιπποι στο Ε. Ο κινητήρας 1398 κυβικά, 90 ίπποι αν δεν κάνω λάθος.

Εχω οδηγησει το d 1.4 100hp. Πολυ αργο για 100hp γιατι σε ολο το φασμα των στροφων ανεβαζε γραμμικα..

Εψαχνα να βρω τα 13nm στις 4000στρ!  Και το δικο σου τετοια ροπη δινει.  Απο νευρο στα χαμηλα για μεσα στην πολη πως το βλεπεις???

Τα χλμ στην εθνικη κοιτα τα με gps. Και για ψυχολογικο δικο σου,βαλε τον πατερα σου στο c να πηγαινετε μαζι στην εθνικη για να δεις πραγματικες αποκλισεις.

Καταναλωση στο Ε εντος ποσο εχεις?

Παντως Κατοχοι για το C 1.2 λενε  γυρω στα 8λ!

 

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...