meletis_m Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, kostas_anes είπε Αδερφέ ειλικρινά μου φαίνονται πολύ περίεργα αυτά που λες, γιατί δεν συνάδουν με την εμπειρία κανενός από όσους ξέρω που έχουν το αμάξι, ούτε με την δικιά μου. Κιβώτιο ειδικά του έχω πιεί το αίμα, το αμάξι κατεβαίνει και πίστα που και που, δεν έχει βγάλει κιχ και είμαι με 250NM ροπή, αντί για τα μαμά 190NM. Εκτός και αν έχετε το 6τάχυτο, αλλά αυτό ξέρω ότι συνήθως βγάζει θέμα στο βολάν διπλής μάζας, όχι το ίδιο το κιβώτιο. Για καδένα ειδικά μου κάνει τρομερή εντύπωση να έσπασε με 70k πάνω, γιατί τα Multijet I τα μοτέρ που είχαν μεγάλο θέμα με καδένα, την έσπαγαν στα 130-150k. Στα Multijet ΙΙ που φοράει και το E το πρόβλημα βελτιώθηκε και πλέον η καδένα αρχίζει πάνω από τα 180-200k να βγάζει θέμα και να θέλει αλλαγή. Εγώ προληπτικά την άλλαξα στα 165, γιατί το ζορίζω και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Για το infotainment δεν μπορώ να σου πω, μπορεί όντως να έχεις δίκιο, γιατί εγώ έχω το κλασικό ραδιάκι (απεχθάνομαι τις οθόνες στο αμάξι), αλλά δεν έχω ακούσει ότι βγάζει θέμα, πέραν δυσκολίας σύνδεσης στο Bluetooth. Γενικά έχω 4 άτομα στον κύκλο μου με το συγκεκριμένο αμάξι (αυτοί με έπεισαν να το πάρω κι όλας), ενώ παράλληλα είμαι και σε ομάδες/fora σχετικά με Opel και δεν έχω δει ποτέ κανένας να αναφέρει τέτοια θέματα για το αμάξι. Να μου έλεγες για προθερμάνσεις που τις καίει μέσα σε 1-2 χρόνια, για τον TPMS που βαράει καμιά σχίζα που και που ή κάνα θέμα με DPF, να σου πω ναι είναι κοινά προβλήματα. Μάλλον κάτι δεν σας λέει καλά η εταιρεία που κάνει το Leasing για τα χιλιόμετρα των αμαξιών, είτε οι 60άρηδες που έχετε είναι σιδεροφάγοι από τους λίγους 😅 Υ.Γ Είσαι σίγουρος ότι είναι το Corsa το E (μέχρι 2019 παραγωγή, από GM) και όχι το Corsa F που το πήρε η Stellantis; Γιατί τα F έχω ακούσει πως είναι γενικά προβληματικά σαν πλατφόρμα, με κοινά θέματα με Peugeot και Citroen. Είδα που το ανέφερες και σε αντίστοιχο φόρουμ εταιρείας . Δε τα έχω οδηγήσει ο ίδιος οπότε δε έχω εμπειρία περαιτέρω. Απλώς σου λέω τι μεταφέρουν γιατί κάθε λίγο λιγάκι τρέχουν στη εταιρεία leasing . Ίσως να μη γίνεται και καν επισκευή ή να έπεσαν σε συγκεκριμένη παρτίδα αστοχίας . Για τα F που έχουν κοινό θέμα /πλατφόρμα ξέρω ότι έχουν θέμα με το Ad blue . Καδένα έβγαζαν συνήθως μετά τις 200,000 και εγώ στο Corsa C άλλαξα όλο το σετ , κυρίως θέμα οι γλάστρες βγάζουν παρά η καδένα . 1
madboy Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Προφανώς και λόγω πιο καινούριου αυτοκινήτου, καλύτερης κύλισης, ηχομόμωσης, στοιβαρότητας δεν νοιώθεις τα πραγματικά Km/h που πηγαίνεις. Υποθέτω με το Corsa C τα 120 χλμ ίσως να τα έβλεπες με υψηλότερες στροφές στο κοντέρ σε σχέση με το Corsa Ε Που να οδηγήσεις - συνοδηηγήσεις και σε κάποιο premium αυτοκίνητο στυλ Mercedes, Bmw, Audi κλπ. Θυμάμαι σε Mercedes E Class πηγαίναμε 200 Km/h σε εθνική οδό και ένοιωθα οτι πηγαίναμε με 140. Καποια αυτοκίνητα λογω ροπής, ιπποδύναμης, κατασκευής μπορούν ανετα να σου αλλοιώσουν την αίσθηση της ταχύτητας που κινείσαι. 1
manos08 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Λοιπόν φίλε μου εγώ σε νιώθω και άσε τους άλλους να λένε. Η λύση σου είναι αυτή: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41516263-fiat-126 Οικονομικότατο, θα πηγαίνεις με 60 και θα αισθάνεσαι ότι πας με 140! Δε θα σε νοιάζουν ξανά οι κάμερες ασφαλείας. Μόνο δεν είναι αυτόματο, δε ξέρω αυτό αν είναι αποτρεπτικό για εσένα, πάντως οι χερατες αλλαγές αυξάνουν την αίσθηση της ταχύτητας, όπως και να το κάνεις! 2 1 7
techartware Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Σε αυτή τη ζωή μπορούμε να πάρουμε αποφάσεις με βάση τη λογική ή το συναίσθημα... Προφανώς ισχύει η διαφορά αίσθησης που σου λένε όλοι. Αν θέλεις να αισθάνεσαι ότι πας με πολλά, όχι μόνο μπορείς να πας στο παλιό, αλλά μπορείς να πάρεις και υποδεέστερο από το παλιό για να νιώθεις την ταχύτητα. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, κάποτε είχα 2 αυτοκίνητα το ένα παλιό χαμηλής κατηγορίας και το άλλο καινούριο και πολύ μεγαλύτερης. Ε το μόνο πλεονέκτημα με το παλιό ήταν ότι στην Εθνική δεν χρειαζόταν καν προσπάθεια για την τήρηση ορίων ταχύτητας (ή έστω να τα φτάσω) 🤣. Η αύξηση ιπποδύναμης πιστεύω θα σε δυσκολέψει, αφού θα πιάνεις ποιο εύκολα τα χιλιόμετρα και θα παρασύρεσαι. Επίσης προφανώς δεν έχει σχέση στην αίσθηση της ταχύτητας αλλά μόνο στην επιτάχυνση. Και αν δεν πιστεύεις το κοντέρ σου βάλε κινητό με maps. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από techartware
kostas_anes Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, techartware είπε Και αν δεν πιστεύεις το κοντέρ σου βάλε κινητό με maps. Ενημερωτικά πάντα, το Corsa E προσθέτει 10km/h στα 130km/h (η πραγματική ταχύτητα είναι 120 δλδ). Αυτή η τιμή μένει σταθερή προς τα πάνω, ενώ μειώνεται γραμμικά προς τα κάτω έως τα 35km/h όπου η ταχύτητα που αναγράφει το κοντέρ, ταυτίζεται με την πραγματική (ή το Δ είναι μικρότερο της ευαισθησίας του οργάνου που έχω).
techartware Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 40 minutes ago, kostas_anes said: Ενημερωτικά πάντα, το Corsa E προσθέτει 10km/h στα 130km/h (η πραγματική ταχύτητα είναι 120 δλδ). Ισχύει, και στα περισσότερα αυτοκίνητα για ένα 10% από όσο ξέρω, ώστε να σε προστατεύουν στα πρόστιμα (ωστόσο ο χιλιομετρητής καταγράφει με ποιο σωστή ακρίβεια). Ωστόσο με μέτρηση με το κινητό μπορεί κάποιος να κάνει πιο αξιόπιστη σύγκριση, δηλαδή να κάνει δοκιμή και με τα δύο αυτοκίνητα. Ίσως πχ το νέο να κλέβει λιγότερο ή στο παλιό να είχαν μπει λάστιχα με διαφορετικό προφίλ ή ζάντα διαφορετικού μεγέθους κλπ και έτσι το παλιό να έκλεβε λιγότερο. Σε αυτή την περίπτωση πέρα από την αίσθηση, ίσως να υπάρχει επιπροσθέτως και διαφορά στο "κλέψιμο" του κοντέρ. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από techartware
1comment Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 11 ώρες πριν, kostas_anes είπε Λοιπόν, αγνοώ ότι παραφιλολογία έχεις γράψει γιατί θέλω και να κοιμηθώ και θα σου απαντήσω στα βασικά. Πρώτον τα χιλιόμετρα δεν τα καταλαβαίνεις τόσο όσο το C, γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι κουβάς με ρόδες (1.2 τόνοι γαρ), πατάει πολύ καλύτερα και έχει και σχετικά ψηλή θέση οδήγησης. Ερχόμενος από Accent II 1.3L 85ΗP σε Corsa E 1.3 cDTI 95HP, το Accent πλέον μου φαίνεται καρτ και όταν πάω με 120-130 νομίζω ότι θα απογειωθώ. Στο Corsa πρέπει να πάω με 170+ για την ίδια αίσθηση. Δεύτερον, ο μόνος τρόπος να αυξήσεις ιπποδύναμη είναι να πετάξεις 2-3 χιλιάρικα σε μια τουρμπίνα και ότι συνεπάγεται αυτό σε φθορές/προβλήματα κτλ. Το πρόγραμμα θα σου δώσει κάνα 5άρι άλογα μαξ, εφόσον δεν έχει τούρμπο ο κινητήρας. Το δικό μου πχ το έχω πάει στα 120HP από τα 95 με πρόγραμμα, αλλά έχει τούρμπο και κάνει διαφορά, τα ατμοσφαιρικά δεν νιώθουν. Γενικά το Corsa E οδηγικά και από άποψη design, χώρου κτλ είναι 5 επίπεδα πάνω από το C. Πήραν το D που ήταν η καλύτερη γενιά που είχε βγει έως τότε και την βελτιώσανε στα σημεία που έχανε. Πρακτικά η καλύτερη γενιά επί ιδιοκτησίας της GM. Το ότι θες να παρατήσεις το μοντέλο του '17 μου λέει ότι απλώς έχεις συνηθίσει στο κουβαδάκι το C (όπως και εγώ στο Accent και μου βρωμούσε στην αρχή το Corsa) και παράλληλα δεν έχεις κριτήριο για να αξιολογήσεις σωστά ένα αμάξι. Για πες, γιατί με ενδιαφέρει, τι θέματα έχουν βγάλει και ποιες εκδόσεις είναι; Το δικό μου το έχω 7 χρόνια τώρα με 169k χιλιόμετρα και δεν έχει ζητήσει κάτι πέραν των αναμενόμενων (καδένα, τρομπάκι συμπλέκτη, καθαρισμός turbo/egr). Είσαι ο μόνος που απάντησες σε αυτά που πραγματικά ρωτούσα και θα απαντήσω μόνο σε εσένα. Οι υπόλοιποι απλά ζηλεύουν επειδή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν αντίστοιχο αμάξι και την πολυτέλεια να μην πουλήσουν το παλιό και να το συντηρούν και αυτό ως δεύτερο! Δεν υπάρχει κανένα τρολοθέμα. Ναι είμαι άσχετος από αυτοκίνητα γιατί 14 χρόνια είμαι με το ίδιο και ουσιαστικά δεύτερη φορά αλλάζω (και προφανώς υπάρχουν πολλοί σαν εμένα). Ποτέ δεν ασχολήθηκα με αυτοκίνητα, δεν έχω καμία τέτοια τρέλα. Και είπα απλώς ότι με χάλασε η αίσθηση της ταχύτητας σε σχέση με το παλιό μου αμάξι (προφανώς είναι κάτι πολύ βασικό για όποιον οδηγεί σε εθνική). Λες ότι δεν θα δω μεγάλη διαφορά στην ιπποδύναμη παρα μόνο 5 άλογα επειδή δεν είναι τούρμπο. Δηλαδή εταιρίες προγραμματισμού σαν αυτή https://raceroms.com/car/opel/corsa/e-2014-2019/14-t-4cyl-100hp που γράφουν ότι οι 100 ίπποι γίνονται 170 είναι ψέματα και κοροϊδεύουν τους πελάτες; Μάλιστα γράφει ότι γίνεται και δοκιμή στην οδήγηση πριν τον τελικό προγραμματισμό, άρα βλέπεις στην πράξη πώς πάει. 51 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Ενημερωτικά πάντα, το Corsa E προσθέτει 10km/h στα 130km/h (η πραγματική ταχύτητα είναι 120 δλδ). Χμ.. Άρα είχα δίκιο, κι ας με έβγαζαν τρολ οι πιο πάνω άσχετοι. Πηγαίνοντας με 140 (κοντερ), η πραγματική ταχύτητα είναι 130 σύμφωνα με αυτό. 3
tzotzo Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 1 minute ago, 1comment said: Δηλαδή εταιρίες προγραμματισμού σαν αυτή https://raceroms.com/car/opel/corsa/e-2014-2019/14-t-4cyl-100hp που γράφουν ότι οι 100 ίπποι γίνονται 170 είναι ψέματα και κοροϊδεύουν τους πελάτες; Μάλιστα γράφει ότι γίνεται και δοκιμή στην οδήγηση πριν τον τελικό προγραμματισμό, άρα βλέπεις στην πράξη πώς πάει. Δεν κοροϊδεύουν τους πελάτες που ξέρουν να διαβάζουν. Το πρόγραμμα που παρεθεσες αφορά κινητήρα turbo. 7
1comment Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, techartware είπε Μεταξύ σοβαρού και αστείου, κάποτε είχα 2 αυτοκίνητα το ένα παλιό χαμηλής κατηγορίας και το άλλο καινούριο και πολύ μεγαλύτερης. Ε το μόνο πλεονέκτημα με το παλιό ήταν ότι στην Εθνική δεν χρειαζόταν καν προσπάθεια για την τήρηση ορίων ταχύτητας (ή έστω να τα φτάσω) 🤣. Η αύξηση ιπποδύναμης πιστεύω θα σε δυσκολέψει, αφού θα πιάνεις ποιο εύκολα τα χιλιόμετρα και θα παρασύρεσαι. Επίσης προφανώς δεν έχει σχέση στην αίσθηση της ταχύτητας αλλά μόνο στην επιτάχυνση. Και αν δεν πιστεύεις το κοντέρ σου βάλε κινητό με maps. Μάλιστα.. Άρα δεν έχει κανένα νόημα να αυξήσω τους ίππους. Μόνη λύση να κρατήσω και το παλιό ως δεύτερο... 2 λεπτά πριν, tzotzo είπε Δεν κοροϊδεύουν τους πελάτες που ξέρουν να διαβάζουν. Το πρόγραμμα που παρεθεσες αφορά κινητήρα turbo. Ναι έχεις δίκιο. Τους έστειλα ερώτηση για το δικό μου μοντέλο. ' Βασικά μετάνιωσα που δεν πήρα το corsa 2020 που βγαίνει σε τουρμπο έκδοση με 130 ίππους. Πιστεύω δεν θα είχε καμία σχέση με αυτό. Αλλά οκ ποτέ δεν είναι αργά. Μπορώ να το πουλήσω. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από 1comment
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, 1comment είπε Μάλιστα.. Άρα δεν έχει κανένα νόημα να αυξήσω τους ίππους. Μόνη λύση να κρατήσω και το παλιό ως δεύτερο... Ναι έχεις δίκιο. Τους έστειλα ερώτηση για το δικό μου μοντέλο. αν φοβάσαι ότι θα ξεπεράσεις τα όρια βάλε τον κόφτη να σε ειδοποιεί στα 130χλμ/ωρα. είναι τούρμπο το δικό σου;Αν ναι τότε θα πάρεις άλογα,με ότι συμβιβασμός θα γίνει στην αξιοπιστία του κινητήρα.
NT1G Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Παράνοια Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από NT1G 4 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 15 λεπτά πριν, 1comment είπε Χμ.. Άρα είχα δίκιο, κι ας με έβγαζαν τρολ οι πιο πάνω άσχετοι. Πηγαίνοντας με 140 (κοντερ), η πραγματική ταχύτητα είναι 130 σύμφωνα με αυτό. Ωστοσο αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα. Δηλαδη και στο παλιο σου Corsa C. 2
NickTG Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 15 minutes ago, 1comment said: Οι υπόλοιποι απλά ζηλεύουν επειδή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν αντίστοιχο αμάξι και την πολυτέλεια να μην πουλήσουν το παλιό και να το συντηρούν και αυτό ως δεύτερο! Πλέμπα. Τι περίμενες από φτωχούς!? Μην σου πω ότι οι περισσότεροι δεν έχουν καν αμάξι για να νιώσουν αυτές τις διαφορές ταχύτητας. 5
NT1G Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Αναφορά σε κείμενο Οι υπόλοιποι απλά ζηλεύουν επειδή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν αντίστοιχο αμάξι και την πολυτέλεια να μην πουλήσουν το παλιό και να το συντηρούν και αυτό ως δεύτερο! Θα το διαβάσει αυτό κανένας και θα νομίζει ότι η συζήτηση είναι για κανένα αμάξι που κάνει δεκάδες χιλιάδες ευρώ και τελικά είναι για μεταχειρισμένο Corsa του 2017 που το βρίσκεις από 8-9000 €... 5
madboy Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Μια δοκιμή θα μας πείσει... Προτείνω Santa Pod για να έχουμε και αξιόπιστα συμπεράσματα. Μιας και δεν έχουμε την δυνατότητα να έχουμε 2 τέτοια αυτοκίνητα όπως ο φίλος μας, τουλάχιστον να έχουμε βίντεο να βλέπουμε τι χάνουμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα