Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι διαβάζουμε πάλι βραδιάτικα ... 

Η ταχύτητα των 100χλμ ειναι ακριβως ίδια!! 

Ειτε πας με τα ποδια , ειτε με corsa ειτε με ferrari ειτε με Boeing ... Τοσα ειναι ..

Θα κανεις 100 χλμ σε μια ωρα !!! 

Προφανώς είναι θέμα αίσθησης του οχήματος. Ποιο καινούριο, λιγότεροι θόρυβοι, σιγουρα λιγότερες στροφες στον κινητήρα στην ιδια ταχύτητα και παρα πολλα αλλα ακομα .. 

  • Like 3
Δημοσ.
13 minutes ago, 1comment said:

Το εξήγησα στο πρώτο μου ποστ. Το παλιό μου κορσα έτρεχε περισσότερο πηγαίνοντας με λιγότερα χλμ από ότι τώρα το καινούργιο. Οπότε σκέφτηκα ότι είναι θέμα ιπποδύναμης να αλλάξει αυτό. Επειδή μάλλον δεν ξέρεις κι εσύ όπως κι εγώ, ας αφήσουμε άλλους έμπειρους να απαντήσουν.

Είναι χαρακτηριστικό των παλιών αυτοκινήτων. 

Υπάρχει και τύπος, αρκετά περίπλοκος και τουλάχιστον 2 σελίδων, που βάζεις τα στοιχεία του αυτοκινήτου και με βάση την παλαιότητά του σου βγάζει πόσο περισσότερο τρέχει από το αντίστοιχο καινούριο όταν πηγαίνει με λιγότερα χιλιόμετρα. 

Για αυτό άλλωστε αν κάνεις ταξίδι με το παλιό Corsa από Αθήνα ως Θεσσαλονίκη με σταθερά 110χλμ/ωρα χρειάζεσαι 2 ώρες και 7 λεπτά να πας ενώ με το καινούριο αν πηγαίνεις με 172χλμ/ωρα θα σου πάρει 6 ώρες και 49 δευτερόλεπτα. 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 15
Δημοσ.

Εϊναι σαν να λες οτι 1 κιλό βαμβάκι ζυγίζει περισσοτερο απο ενα κιλο αλευρι..

Γενικά αν το θέμα δεν ειναι προθερμανση για την ερχομενη Παρασκευη, είτε απλα σου φαινεται, ειτε εχει προβλημα το κοντερ σου.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Λοιπόν, αγνοώ ότι παραφιλολογία έχεις γράψει γιατί θέλω και να κοιμηθώ και θα σου απαντήσω στα βασικά.

Πρώτον τα χιλιόμετρα δεν τα καταλαβαίνεις τόσο όσο το C, γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι κουβάς με ρόδες (1.2 τόνοι γαρ), πατάει πολύ καλύτερα και έχει και σχετικά ψηλή θέση οδήγησης. Ερχόμενος από Accent II 1.3L 85ΗP σε Corsa E 1.3 cDTI 95HP, το Accent πλέον μου φαίνεται καρτ και όταν πάω με 120-130 νομίζω ότι θα απογειωθώ. Στο Corsa πρέπει να πάω με 170+ για την ίδια αίσθηση. 

Δεύτερον, ο μόνος τρόπος να αυξήσεις ιπποδύναμη είναι να πετάξεις 2-3 χιλιάρικα σε μια τουρμπίνα και ότι συνεπάγεται αυτό σε φθορές/προβλήματα κτλ. Το πρόγραμμα θα σου δώσει κάνα 5άρι άλογα μαξ, εφόσον δεν έχει τούρμπο ο κινητήρας. Το δικό μου πχ το έχω πάει στα 120HP από τα 95 με πρόγραμμα, αλλά έχει τούρμπο και κάνει διαφορά, τα ατμοσφαιρικά δεν νιώθουν. 

Γενικά το Corsa E οδηγικά και από άποψη design, χώρου κτλ είναι 5 επίπεδα πάνω από το C. Πήραν το D που ήταν η καλύτερη γενιά που είχε βγει έως τότε και την βελτιώσανε στα σημεία που έχανε. Πρακτικά η καλύτερη γενιά επί ιδιοκτησίας της GM. Το ότι θες να παρατήσεις το μοντέλο του '17 μου λέει ότι απλώς έχεις συνηθίσει στο κουβαδάκι το C (όπως και εγώ στο Accent και μου βρωμούσε στην αρχή το Corsa) και παράλληλα δεν έχεις κριτήριο για να αξιολογήσεις σωστά ένα αμάξι. 

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά ση εταιρεία έχουν Corsa E εταιρικά από μηδέν χιλιόμετρα και όλο προβλήματα έχουν με σασμάν , και ηλεκτρονικά 

Για πες, γιατί με ενδιαφέρει, τι θέματα έχουν βγάλει και ποιες εκδόσεις είναι; 

Το δικό μου το έχω 7 χρόνια τώρα με 169k χιλιόμετρα και δεν έχει ζητήσει κάτι πέραν των αναμενόμενων (καδένα, τρομπάκι συμπλέκτη, καθαρισμός turbo/egr).

Δημοσ.
4 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Λοιπόν, αγνοώ ότι παραφιλολογία έχεις γράψει γιατί θέλω και να κοιμηθώ και θα σου απαντήσω στα βασικά.

Πρώτον τα χιλιόμετρα δεν τα καταλαβαίνεις τόσο όσο το C, γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι κουβάς με ρόδες (1.2 τόνοι γαρ), πατάει πολύ καλύτερα και έχει και σχετικά ψηλή θέση οδήγησης. Ερχόμενος από Accent II 1.3L 85ΗP σε Corsa E 1.3 cDTI 95HP, το Accent πλέον μου φαίνεται καρτ και όταν πάω με 120-130 νομίζω ότι θα απογειωθώ. Στο Corsa πρέπει να πάω με 170+ για την ίδια αίσθηση. 

Δεύτερον, ο μόνος τρόπος να αυξήσεις ιπποδύναμη είναι να πετάξεις 2-3 χιλιάρικα σε μια τουρμπίνα και ότι συνεπάγεται αυτό σε φθορές/προβλήματα κτλ. Το πρόγραμμα θα σου δώσει κάνα 5άρι άλογα μαξ, εφόσον δεν έχει τούρμπο ο κινητήρας. Το δικό μου πχ το έχω πάει στα 120HP από τα 95 με πρόγραμμα, αλλά έχει τούρμπο και κάνει διαφορά, τα ατμοσφαιρικά δεν νιώθουν. 

Γενικά το Corsa E οδηγικά και από άποψη design, χώρου κτλ είναι 5 επίπεδα πάνω από το C. Πήραν το D που ήταν η καλύτερη γενιά που είχε βγει έως τότε και την βελτιώσανε στα σημεία που έχανε. Πρακτικά η καλύτερη γενιά επί ιδιοκτησίας της GM. Το ότι θες να παρατήσεις το μοντέλο του '17 μου λέει ότι απλώς έχεις συνηθίσει στο κουβαδάκι το C (όπως και εγώ στο Accent και μου βρωμούσε στην αρχή το Corsa) και παράλληλα δεν έχεις κριτήριο για να αξιολογήσεις σωστά ένα αμάξι. 

Για πες, γιατί με ενδιαφέρει, τι θέματα έχουν βγάλει και ποιες εκδόσεις είναι; 

Το δικό μου το έχω 7 χρόνια τώρα με 169k χιλιόμετρα και δεν έχει ζητήσει κάτι πέραν των αναμενόμενων (καδένα, τρομπάκι συμπλέκτη, καθαρισμός turbo/egr).

Είναι εταιρικά Leasing που παραδόθηκαν με 0 χιλιόμετρα και οδηγούνται από άτομα 60 ετών + οπότε δε νομίζω ότι τα φτάνουν στα όρια .

Είναι με το πετρέλαιο μοτέρ . Όλα έχουν γύρω στις 70,000 πλέον τώρα .

Σε 2 αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, και σε ένα στα καλά καθούμενα έσπασε η καδένα χρονισμού και το έψαχναν 3 μήνες σε επίσημο ώσπου άλλαξαν μοτέρ . 

Το άλλο κύριο θέμα που αναφέρουν είναι ότι κολλάει το multimedia σύστημα και ξεκινάει βγάζει μηνύματα διαφορά και τους το έχουν αλλάξει 2-3 φορές .

 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Είναι εταιρικά Leasing που παραδόθηκαν με 0 χιλιόμετρα και οδηγούνται από άτομα 60 ετών + οπότε δε νομίζω ότι τα φτάνουν στα όρια .

Είναι με το πετρέλαιο μοτέρ . Όλα έχουν γύρω στις 70,000 πλέον τώρα .

Σε 2 αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, και σε ένα στα καλά καθούμενα έσπασε η καδένα χρονισμού και το έψαχναν 3 μήνες σε επίσημο ώσπου άλλαξαν μοτέρ . 

Το άλλο κύριο θέμα που αναφέρουν είναι ότι κολλάει το multimedia σύστημα και ξεκινάει βγάζει μηνύματα διαφορά και τους το έχουν αλλάξει 2-3 φορές .

Αδερφέ ειλικρινά μου φαίνονται πολύ περίεργα αυτά που λες, γιατί δεν συνάδουν με την εμπειρία κανενός από όσους ξέρω που έχουν το αμάξι, ούτε με την δικιά μου. 

Κιβώτιο ειδικά του έχω πιεί το αίμα, το αμάξι κατεβαίνει και πίστα που και που, δεν έχει βγάλει κιχ και είμαι με 250NM ροπή, αντί για τα μαμά 190NM. Εκτός και αν έχετε το 6τάχυτο, αλλά αυτό ξέρω ότι συνήθως βγάζει θέμα στο βολάν διπλής μάζας, όχι το ίδιο το κιβώτιο.

Για καδένα ειδικά μου κάνει τρομερή εντύπωση να έσπασε με 70k πάνω, γιατί τα Multijet I τα μοτέρ που είχαν μεγάλο θέμα με καδένα, την έσπαγαν στα 130-150k. Στα Multijet ΙΙ που φοράει και το E το πρόβλημα βελτιώθηκε και πλέον η καδένα αρχίζει πάνω από τα 180-200k να βγάζει θέμα και να θέλει αλλαγή. Εγώ προληπτικά την άλλαξα στα 165, γιατί το ζορίζω και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. 

Για το infotainment δεν μπορώ να σου πω, μπορεί όντως να έχεις δίκιο, γιατί εγώ έχω το κλασικό ραδιάκι (απεχθάνομαι τις οθόνες στο αμάξι), αλλά δεν έχω ακούσει ότι βγάζει θέμα, πέραν δυσκολίας σύνδεσης στο Bluetooth. 

Γενικά έχω 4 άτομα στον κύκλο μου με το συγκεκριμένο αμάξι (αυτοί με έπεισαν να το πάρω κι όλας), ενώ παράλληλα είμαι και σε ομάδες/fora σχετικά με Opel και δεν έχω δει ποτέ κανένας να αναφέρει τέτοια θέματα για το αμάξι. Να μου έλεγες για προθερμάνσεις που τις καίει μέσα σε 1-2 χρόνια, για τον TPMS που βαράει καμιά σχίζα που και που ή κάνα θέμα με DPF, να σου πω ναι είναι κοινά προβλήματα.

Μάλλον κάτι δεν σας λέει καλά η εταιρεία που κάνει το Leasing για τα χιλιόμετρα των αμαξιών, είτε οι 60άρηδες που έχετε είναι σιδεροφάγοι από τους λίγους 😅

Υ.Γ Είσαι σίγουρος ότι είναι το Corsa το E (μέχρι 2019 παραγωγή, από GM) και όχι το Corsa F που το πήρε η Stellantis; Γιατί τα F έχω ακούσει πως είναι γενικά προβληματικά σαν πλατφόρμα, με κοινά θέματα με Peugeot και Citroen. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά ποιο είναι το θέμα και σε αυτό το τρολοθέμα;

Ότι ένα νεότερο αμάξι είναι πιο ήσυχο, πιο σταθερό, πιο άνετο σε σχέση με ένα αντίστοιχο 20ετιας ώστε όταν πηγαίνουν με την ίδια ταχύτητα, στο νεώτερο αμάξι να μην την νιώθεις τόσο πολύ;

Και αυτό είναι κακό και σκεφτόμαστε να γυρίσουμε πίσω στο παλιό;

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τελικά ποιο είναι το θέμα και σε αυτό το τρολοθέμα;

Ότι ένα νεότερο αμάξι είναι πιο ήσυχο, στο σταθερό, πιο άνετο σε σχέση με ένα αντίστοιχο 20ετιας ώστε όταν πηγαίνουν με την ίδια ταχύτητα, στο νεώτερο αμάξι να μην την νιώθεις τόσο πολύ;

Και αυτό είναι κακό και σκεφτόμαστε να γυρίσουμε πίσω στο παλιό;

Nαι. 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τελικά ποιο είναι το θέμα και σε αυτό το τρολοθέμα;

Ότι ένα νεότερο αμάξι είναι πιο ήσυχο, στο σταθερό, πιο άνετο σε σχέση με ένα αντίστοιχο 20ετιας ώστε όταν πηγαίνουν με την ίδια ταχύτητα, στο νεώτερο αμάξι να μην την νιώθεις τόσο πολύ;

Και αυτό είναι κακό και σκεφτόμαστε να γυρίσουμε πίσω στο παλιό;

Την ιδία ακριβώς απορία εχω και εγώ !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα έχεις μπερδέψει εντελώς... Το "δυστυχώς" τι το γράφεις; Θες μετά τα 100 να ψαλιδίζει το τιμόνι σου;  

Πας με 140 και νιώθεις ότι πας με 100 και θες να αυξήσεις και την ιπποδύναμη; Για να πηγαίνεις με 160 με το κορσάκι του '01; Καταλαβαίνεις ότι ακούγεσαι επικίνδυνος; 

Επεξ/σία από Stratosnis
Δημοσ.

Ελπίζω να είναι τρολοθεμα γιατί αν υπάρχει άνθρωπος που τα λέει σοβαρά αυτά το ότι έχει δίπλωμα και οδηγεί είναι απλά τραγικό 

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά που να τον τρακάρει κάνεις και να βγει ολική. Το παλιό προσεγμένο περιποιημένο που δεν ήθελε τίποτα, και πήγαινε και πιο γρήγορα.

 

Εγώ πιστεύω κάτι προφίλ τύπο 1comment, mindreader,sonikk κάνουν κάποιου είδους διδακτορικό και αντικείμενο έχουν να δουν πόσοι απαντάνε σοβαρά στα άκυρα θέματα τους. Μπορεί να είναι και τα ίδια προσωπα

  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...