Volga Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 15 ώρες πριν, MikeGR7 είπε Παρέλαβε το τμημα που ειχε μια εξαιρετική πορεία με δυο κονσόλες διαμάντια οπως ηταν το XBOX και το 360 και την κατεληξε σε κινεζικο tv box και περίγελο της αγορας... Είσαι λάθος στις πληροφορίες σου. Παρέλαβε το τμήμα μεσούσης της εποχής του αποτυχημένου XBOX One. Αύξησε τις πωλήσεις, έφτιαξε το gamepass, οργάνωσε το τμήμα, κίνησε τα νηματα για τις αγορές που έχει τώρα και τάραξε τα νέρα. Το αστείο είναι πως αντι ο κόσμος να επαινεί υπηρεσίες σαν το gamepass, γουστάρει να δίνει 89.99 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John_Fistikis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 17 λεπτά πριν, Volga είπε Είσαι λάθος στις πληροφορίες σου. Παρέλαβε το τμήμα μεσούσης της εποχής του αποτυχημένου XBOX One. Αύξησε τις πωλήσεις, έφτιαξε το gamepass, οργάνωσε το τμήμα, κίνησε τα νηματα για τις αγορές που έχει τώρα και τάραξε τα νέρα. Το αστείο είναι πως αντι ο κόσμος να επαινεί υπηρεσίες σαν το gamepass, γουστάρει να δίνει 89.99 Το Xbox One κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2013 και ο Phill Spencer ανέλαβε τα ηνία τον Μάρτιο του 2014 η αποτυχία του one είναι 100% δικό του έργο (άντε να πούμε 98%). Όντως έφτιαξε το gamepass αλλά δεν νομίζω ότι οργάνωσε κάτι, ακόμα και τώρα (μια δεκαετία μετά) το τμήμα δείχνει να έχει οργάνωση ελληνικού δημοσίου όπου άλλα λέμε την δευτέρα και άλλα κάνουμε την τετάρτη. Επίσης μπορει όντως να κίνησε τα νήματα για τις αγορές που έγιναν αλλά δεν δείχνουν (προς το παρόν τουλάχιστον) να προσφέρουν κάτι παραπάνω ούτε σε πωλήσεις, ούτε σε playerbase, ούτε σε συνδρομητές. Τέλος το gamepass πολύ καλή υπηρεσία ενοικίασης αλλά ο κόσμος προτιμάει την ιδιοκτησία από ότι φαίνεται, το 89,99 δεν ξέρω τι είναι μιας και τα παιχνίδια μια βόλτα να κάνεις από γνωστά sites με σύγκριση τιμών δεν έχουν ούτε κατά διάνοια τόσο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 51 λεπτά πριν, Volga είπε Είσαι λάθος στις πληροφορίες σου. Παρέλαβε το τμήμα μεσούσης της εποχής του αποτυχημένου XBOX One. Αύξησε τις πωλήσεις, έφτιαξε το gamepass, οργάνωσε το τμήμα, κίνησε τα νηματα για τις αγορές που έχει τώρα και τάραξε τα νέρα. Το αστείο είναι πως αντι ο κόσμος να επαινεί υπηρεσίες σαν το gamepass, γουστάρει να δίνει 89.99 . Αναφορά σε κείμενο επαινώ < αρχαία ελληνική ἐπαινέω / ἐπαινῶ < ἐπί + αἰνέω / αἰνῶ (απευθύνω ύμνους, δοξάζω) επιδοκιμάζω (κάποιον ή κάτι) ικανοποιώντας τον (ηθικά) Άλλες μορφές: παινεύω Μάλλον άλλη λέξη ήθελες να γραψεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kgkaudi Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 15 hours ago, kundi said: δωσε cloud game επιτελους κανονικα σε ολο τον κοσμο και ασε τα beta , και δεν θα εχεις αντιπαλο Εγώ θα έλεγα κάνε το Xbox υπολογιστή για σαλόνι full blown, μιας και τα μέρη είναι PC και τρέχει παραμετροποιημένα Windows 11 το μηχάνημα. Κάπως έτσι, η μεταφορά PC και Xbox θα είναι ένα και αυτό, και θα μπορούν να έχουν όλους τους 3rd party launchers. Αν και κάτι τέτοιο αν γίνει στην επόμενη γενιά. Επίσης θα έπρεπε το επόμενο Series S να είναι ένα Switch ή Steamdeck, να το παίζεις και στο σαλόνι και στον δρόμο, γιατί κάτι τέτοια τα γουστάρουν κυρίως στην Ασία. Αν θα το κάνουν, μόνο αυτοί ξέρουν. Το blueprint υπάρχει ήδη. 1 hour ago, John_Fistikis said: Τέλος το gamepass πολύ καλή υπηρεσία ενοικίασης αλλά ο κόσμος προτιμάει την ιδιοκτησία από ότι φαίνεται, το 89,99 δεν ξέρω τι είναι μιας και τα παιχνίδια μια βόλτα να κάνεις από γνωστά sites με σύγκριση τιμών δεν έχουν ούτε κατά διάνοια τόσο. Κάτσε να βγει το GTA 6 μην πάνε τα παιχνίδια 100 ευρώ το ένα, να δεις για πότε η ιδιοκτησία θα πάει περίπατο. Πλέον τα παιχνίδια κάνουν 80 από 60 στο PS1 και είναι πιο προβληματικά από ποτέ. Συν το όλο θέμα ιδιοκτησία είναι αστείο. Αν πέσει ο σέρβερ, η κονσόλα θα είναι ένα τεράστιο σουβέρ. Όπως είχε πει κάποιος, η μόνη πραγματική ιδιοκτησία είναι η πειρατεία. Τα άλλα είναι λαϊκή κατανάλωση. 16 hours ago, Dimitris_1981 said: Εξαρτάται τι εξετάζεις Παρέλαβε 9 δις ετήσια έσοδα για το οικονομικό έτος 2017 που ανέλαβε και τα έφτασε 21 δις το οικονομικό έτος. 2024. Φυσικά έχει ρίξει τρελά λεφτά στα acquisitions αλλά μοιάζει να του βγαίνει. Αυτή την στιγμή και ας μην γελιόμαστε, σε έναν τομέα αποτυγχάνουν παταγωδώς. Τις πωλήσεις κονσολών. Cloud πάνε τάπα, GaaS βιβλιοθήκη έχουν ήδη, το Game Pass μηνιαίως τους δίνει 320 εκ δολάρια με μαθηματικά χαρτοπετσέτας, αν βάλεις και τα MTX μέσα μπορεί να πάει από έσοδα στο μισό δις το μήνα άνετα. Το αγκάθι είναι οι κονσόλες, όπου εκεί πρέπει όντως σε 2-3 χρόνια από τώρα να πάνε σε νέες, όσο ο ανταγωνισμός νομίζει ότι το PS5 Pro θα είναι η αποκάλυψη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John_Fistikis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 25 λεπτά πριν, kgkaudi είπε Κάτσε να βγει το GTA 6 μην πάνε τα παιχνίδια 100 ευρώ το ένα, να δεις για πότε η ιδιοκτησία θα πάει περίπατο. Πλέον τα παιχνίδια κάνουν 80 από 60 στο PS1 και είναι πιο προβληματικά από ποτέ. Συν το όλο θέμα ιδιοκτησία είναι αστείο. Αν πέσει ο σέρβερ, η κονσόλα θα είναι ένα τεράστιο σουβέρ. Όπως είχε πει κάποιος, η μόνη πραγματική ιδιοκτησία είναι η πειρατεία. Τα άλλα είναι λαϊκή κατανάλωση. Κοίτα, θα συμφωνήσω για την πειρατεία, αλλά αν πέσει ο server απλά θα μπορείς να παίξεις την golden έκδοση του παιχνιδιού (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που στο δισκάκι δεν έχουν το πλήρες παιχνίδι). Ωστόσο αν ΔΕΝ πέσει ο server στο gamepass νοικιάζεις και digital ή physical αγοράζεις και έχεις (σε ένα βαθμό) ιδιοκτησία. Στα των τιμών τώρα, τα παιχνίδια μπορείς να τα βρεις πολύ χαμηλότερα από 80€ (σίγουρα όχι 89,99 που έγραψες προηγουμένως) και από ότι δείχνουν τα νούμερα ο κόσμος προτιμάει να δώσει 50-60-70 και να πάρει ένα game από το να δίνει 18€ τον μήνα για να νοικιάσει από μια βιβλιοθήκη που του προσφέρεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitris_1981 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, kgkaudi είπε Αυτή την στιγμή και ας μην γελιόμαστε, σε έναν τομέα αποτυγχάνουν παταγωδώς. Τις πωλήσεις κονσολών. Cloud πάνε τάπα, GaaS βιβλιοθήκη έχουν ήδη, το Game Pass μηνιαίως τους δίνει 320 εκ δολάρια με μαθηματικά χαρτοπετσέτας, αν βάλεις και τα MTX μέσα μπορεί να πάει από έσοδα στο μισό δις το μήνα άνετα. Το αγκάθι είναι οι κονσόλες, όπου εκεί πρέπει όντως σε 2-3 χρόνια από τώρα να πάνε σε νέες, όσο ο ανταγωνισμός νομίζει ότι το PS5 Pro θα είναι η αποκάλυψη. Ισχύει απλά νομίζω ότι δεν καίγεται για το HW (XBOX) από την στιγμή που έχει Game Pass, Xbox Cloud και τόσα Studios και IPs. Βγάζει χρήμα από εκεί. Για αυτό νομίζω δεν πολύ ασχολείται με αποκλειστικότητες (εκτός αν το κάνει τώρα μέχρι να φύγουν από πάνω της τα μάτια της επιτροπής ανταγωνισμού). Παρόλα αυτά το XBOX αμειγώς σαν HW νομίζω είναι πιο ισχυρό από το PS5 (όχι Pro) απλά δεν έχει τόσο δυνατά Exclusives τύπου Uncharted. Το ερώτημα είναι αν. κάποια στιγμή πάει το gaming στο cloud κατα πόσο μπορεί η Sony να κοντράρει MS και ενδεχομένως Google & Nvidia, Με δανεικές υποδομές; Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από Dimitris_1981 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kgkaudi Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 12 minutes ago, John_Fistikis said: Κοίτα, θα συμφωνήσω για την πειρατεία, αλλά αν πέσει ο server απλά θα μπορείς να παίξεις την golden έκδοση του παιχνιδιού (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που στο δισκάκι δεν έχουν το πλήρες παιχνίδι). Ωστόσο αν ΔΕΝ πέσει ο server στο gamepass νοικιάζεις και digital ή physical αγοράζεις και έχεις (σε ένα βαθμό) ιδιοκτησία. Στα των τιμών τώρα, τα παιχνίδια μπορείς να τα βρεις πολύ χαμηλότερα από 80€ (σίγουρα όχι 89,99 που έγραψες προηγουμένως) και από ότι δείχνουν τα νούμερα ο κόσμος προτιμάει να δώσει 50-60-70 και να πάρει ένα game από το να δίνει 18€ τον μήνα για να νοικιάσει από μια βιβλιοθήκη που του προσφέρεται. Θα συμφωνούσα αν δεν ξεχνούσα το νέο μεγάλο αγκάθι. Always online, οπού εκεί έχει πέσει το θάψιμο της αρκούδας. Σε αυτή την περίπτωση, αν πέσει ο σέρβερ, αντίο ζωή. Εκτός και αν ψωνίζεις από GoG. Τότε μαζί σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John_Fistikis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 30 λεπτά πριν, kgkaudi είπε Θα συμφωνούσα αν δεν ξεχνούσα το νέο μεγάλο αγκάθι. Always online, οπού εκεί έχει πέσει το θάψιμο της αρκούδας. Σε αυτή την περίπτωση, αν πέσει ο σέρβερ, αντίο ζωή. Εκτός και αν ψωνίζεις από GoG. Τότε μαζί σου. Στο ps αγοράζω μόνο physical και το 99% των παιχνιδιών που έχω στην κατοχή μου παίζουν μια χαρά και με offline την κονσόλα αλλά αυτό είναι καθαρά δική μου προτίμηση. Το θέμα είναι ότι ο περισσότερος κόσμος δείχνει να προτιμάει να αγοράζει τα παιχνίδια του από το να νοικιάζει από το gamepass και ότι ο Phill Spencer μετά από 10 χρόνια δεν έχει οδηγήσει το καράβι και με τον καλύτερο τρόπο, ούτε στα ασφαλέστερα νερά και πραγματικά απορώ γιατί ο κόσμος του δίνει άφεση και τον στηρίζει ακόμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 4 hours ago, John_Fistikis said: Το Xbox One κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2013 και ο Phill Spencer ανέλαβε τα ηνία τον Μάρτιο του 2014 η αποτυχία του one είναι 100% δικό του έργο (άντε να πούμε 98%). Ξεκάθαρα όχι. Η αποτυχία του One κρίθηκε από τους προηγούμενους που αποφάσισαν να το κάνουν multimedia center και να του φορτώσουν το kinect με +100€ από τον άμεσο ανταγωνιστή ενώ παράλληλα ήταν και πιο αδύναμο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John_Fistikis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 1 λεπτό πριν, NickTG είπε Ξεκάθαρα όχι. Η αποτυχία του One κρίθηκε από τους προηγούμενους που αποφάσισαν να το κάνουν multimedia center και να του φορτώσουν το kinect με +100€ από τον άμεσο ανταγωνιστή ενώ παράλληλα ήταν και πιο αδύναμο. Δηλαδή η αποτυχία του one κρίθηκε τους 4 πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του και όχι τα επόμενα 6 χρόνια και 8 μήνες, οκ. Και το ps3 καταστροφικό launch θυμάμαι να έχει και τα πρώτα χρόνια να πηγαίνει άπατο αλλά εκεί κάπως άλλαξαν τα πράγματα στην πορεία. Το σχόλιό σου είναι που με κάνει να αναρωτιέμαι και παραπάνω γιατί παίρνει άφεση ο Spencer, δεν μπορεί να είναι επικεφαλής του Xbox 10 χρόνια και να είναι τα 10 χειρότερα χρόνια του brand αυτά. Μόνο στραβός γιαλός δηλαδή; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeGR7 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 6 ώρες πριν, Volga είπε Είσαι λάθος στις πληροφορίες σου. Παρέλαβε το τμήμα μεσούσης της εποχής του αποτυχημένου XBOX One. Αύξησε τις πωλήσεις, έφτιαξε το gamepass, οργάνωσε το τμήμα, κίνησε τα νηματα για τις αγορές που έχει τώρα και τάραξε τα νέρα. Το αστείο είναι πως αντι ο κόσμος να επαινεί υπηρεσίες σαν το gamepass, γουστάρει να δίνει 89.99 To One ειναι δικο του δημιουργημα, οι αυξησεις των πωλησεων ειναι ασχετες με αυτον και εχουν να κανουν με την γενικοτερη εκρηξη που εκανε ολος ο κλαδος των οικιακων παιχνιδομηχανων, το τμημα μια χαρα οργανωμενο ηταν και τελος οι αγορες εγιναν σαν απελπιδες προσπαθειες οταν το τμημα κολληθηκε στον τοιχο και του εδωσαν εξτρα πορους γιατι πηγαινε για Windows Phone ολαταχος. Αν υπάρχει κατι που παιρνει Credit ειναι η σταση του για το Backward Compatibility και that's it κατ' εμε. Τωρα θεμα Gamepass ας μην ανοιξουμε γιατι εχει συζητηθει μεχρι τελους αλλα να ξερεις οτι προτιμουσα να τα αγοραζω ενα ενα παρα ετσι που εχουν εξευτελιστει σε ποιοτητα (επεται συνεχεια στη κατρακυλα). 6 ώρες πριν, John_Fistikis είπε Το Xbox One κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2013 και ο Phill Spencer ανέλαβε τα ηνία τον Μάρτιο του 2014 η αποτυχία του one είναι 100% δικό του έργο (άντε να πούμε 98%). Όντως έφτιαξε το gamepass αλλά δεν νομίζω ότι οργάνωσε κάτι, ακόμα και τώρα (μια δεκαετία μετά) το τμήμα δείχνει να έχει οργάνωση ελληνικού δημοσίου όπου άλλα λέμε την δευτέρα και άλλα κάνουμε την τετάρτη. Επίσης μπορει όντως να κίνησε τα νήματα για τις αγορές που έγιναν αλλά δεν δείχνουν (προς το παρόν τουλάχιστον) να προσφέρουν κάτι παραπάνω ούτε σε πωλήσεις, ούτε σε playerbase, ούτε σε συνδρομητές. Τέλος το gamepass πολύ καλή υπηρεσία ενοικίασης αλλά ο κόσμος προτιμάει την ιδιοκτησία από ότι φαίνεται, το 89,99 δεν ξέρω τι είναι μιας και τα παιχνίδια μια βόλτα να κάνεις από γνωστά sites με σύγκριση τιμών δεν έχουν ούτε κατά διάνοια τόσο. Συμφωνω σε ολα, απλα να πω οτι ο Spencer ειχε τα ηνία απο το 2009, απλα επισημη ονομασια δεν υπηρχε για αυτον που ηταν "Head of XBOX division". 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Volga Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, MikeGR7 είπε To One ειναι δικο του δημιουργημα, οι αυξησεις των πωλησεων ειναι ασχετες με αυτον και εχουν να κανουν με την γενικοτερη εκρηξη που εκανε ολος ο κλαδος των οικιακων παιχνιδομηχανων, το τμημα μια χαρα οργανωμενο ηταν και τελος οι αγορες εγιναν σαν απελπιδες προσπαθειες οταν το τμημα κολληθηκε στον τοιχο και του εδωσαν εξτρα πορους γιατι πηγαινε για Windows Phone ολαταχος. Αν υπάρχει κατι που παιρνει Credit ειναι η σταση του για το Backward Compatibility και that's it κατ' εμε. Τωρα θεμα Gamepass ας μην ανοιξουμε γιατι εχει συζητηθει μεχρι τελους αλλα να ξερεις οτι προτιμουσα να τα αγοραζω ενα ενα παρα ετσι που εχουν εξευτελιστει σε ποιοτητα (επεται συνεχεια στη κατρακυλα). Συμφωνω σε ολα, απλα να πω οτι ο Spencer ειχε τα ηνία απο το 2009, απλα επισημη ονομασια δεν υπηρχε για αυτον που ηταν "Head of XBOX division". In October 2010, Don Mattrick was promoted to president of the Interactive Entertainment Business, overseeing a range of consumer businesses including Xbox 360, Xbox LIVE, Kinect, Music, and Video, as well as PC and mobile interactive entertainment. In August 2011, Fortune magazine named Mattrick one of the "Smartest People in Tech 2011", and cited his role in developing and releasing Kinect.[12] In May 2012, Mattrick was named one of CNN Money's top 10 brilliant technology visionaries.[13] On May 21, 2013, Don Mattrick unveiled the new Xbox One, the successor to the Xbox 360, an all-in-one entertainment system. He later dismissed criticisms of the system's "always on" internet connection by saying "We have a product for people who aren't able to get some form of connectivity; it's called Xbox 360."[14] Mattrick left Microsoft on July 1, 2013, to join Zynga as CEO and would eventually be replaced by Phil Spencer as Head of Xbox in 2014.[15][16] Το XBOX One ως σχεδίαση, υλοποίηση, οργάνωση καμπάνιας κλπ κλπ είναι του Don Mattrick. Δεν ξέρω που έχεις δεί τον Spencer σε όλο αυτό. O Spencer ανέλαβε δράση σε ένα διαλυμένο οικοσύστημα και προσπάθησε να οργανώσει το χάος που παρέλαβε. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από Volga Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John_Fistikis Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, Volga είπε In October 2010, Don Mattrick was promoted to president of the Interactive Entertainment Business, overseeing a range of consumer businesses including Xbox 360, Xbox LIVE, Kinect, Music, and Video, as well as PC and mobile interactive entertainment. In August 2011, Fortune magazine named Mattrick one of the "Smartest People in Tech 2011", and cited his role in developing and releasing Kinect.[12] In May 2012, Mattrick was named one of CNN Money's top 10 brilliant technology visionaries.[13] On May 21, 2013, Don Mattrick unveiled the new Xbox One, the successor to the Xbox 360, an all-in-one entertainment system. He later dismissed criticisms of the system's "always on" internet connection by saying "We have a product for people who aren't able to get some form of connectivity; it's called Xbox 360."[14] Mattrick left Microsoft on July 1, 2013, to join Zynga as CEO and would eventually be replaced by Phil Spencer as Head of Xbox in 2014.[15][16] Το XBOX One ως σχεδίαση, υλοποίηση, οργάνωση καμπάνιας κλπ κλπ είναι του Don Mattrick. Δεν ξέρω που έχεις δεί τον Spencer σε όλο αυτό. O Spencer ανέλαβε δράση σε ένα διαλυμένο οικοσύστημα και προσπάθησε να οργανώσει το χάος που παρέλαβε. https://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Spencer_(business_executive) With the launch of the Xbox in 2001, Spencer joined the Xbox team and served as general manager of Microsoft Game Studios EMEA, working with Microsoft's European developers and studios such as Lionhead Studios and Rare until 2008, when he became the general manager of Microsoft Studios, eventually becoming the studio's corporate vice president a year later. VP ήταν σε όλη την σχεδίαση, υλοποίηση, οργάνωση καμπάνιας κλπ κλπ, με λόγο στο τι και πως θα γίνουν τα πράγματα. Μπορεί να έγινε επικεφαλής του Xbox το 2014 αλλά πριν από αυτό δεν καθάριζε τουαλέτες στην Microsoft, μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας τώρα. Αλλά ακόμα και αν είναι τα πράγματα όπως τα περιγράφεις και "παρέλαβε ένα διαλυμένο οικοσύστημα και προσπάθησε να οργανώσει το χάος που παρέλαβε" το κατάφερε; αυτή είναι η πραγματική ερώτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα