Προς το περιεχόμενο

Ο Phil Spencer παραδέχεται τις χειρότερες αποφάσεις του στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο PAX West, ο επικεφαλής της Xbox, Phil Spencer, παραδέχθηκε ότι έχει λάβει μερικές από τις "χειρότερες" αποφάσεις στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, απορρίπτοντας δημοφιλείς τίτλους όπως το Destiny της Bungie και το Guitar Hero της Harmonix.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης "Story Time with Phil Spencer", το έμπειρο στέλεχος της βιομηχανίας μοιράστηκε τις εμπειρίες του και τα παιχνίδια που είχαν σημαντικό αντίκτυπο στην καριέρα του. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο Destiny, το sci-fi shooter της Bungie που κυκλοφόρησε το 2014.

Ο Spencer εξήγησε: "Υπάρχουν τόσα πολλά ανάμεικτα συναισθήματα και προσωπικές ιστορίες γύρω από το Destiny. Προφανώς, η Bungie ήταν μέρος της Microsoft όταν ξεκίνησα στο Xbox, και μοιραζόμουν έναν όροφο με τον Alex Seropian και τον Jason Jones στο κτίριο που βρισκόμασταν στο Redmond. Έμαθα πολλά απλά βρισκόμενος γύρω από την Bungie."

Παρά την εγγύτητά του με την ομάδα ανάπτυξης, ο Spencer παραδέχτηκε ότι το Destiny αρχικά δεν τον ενθουσίασε. Χρειάστηκε να φτάσει στο πρώτο expansion, το House of Wolves, για να κατανοήσει πλήρως τη δυναμική του παιχνιδιού. Ως αποτέλεσμα, το Destiny τελικά εκδόθηκε από την Activision.

Μια άλλη σημαντική απόφαση που ο Spencer χαρακτήρισε ως λανθασμένη ήταν η απόρριψη του Guitar Hero. Περιέγραψε τη συνάντηση με τον Alex Rigopulos, ο οποίος παρουσίασε την ιδέα ενός παιχνιδιού με πλαστικές κιθάρες που θα συνδέονταν στις κονσόλες. Ο Spencer θυμάται να σκέφτεται: "Πραγματικά; Πιστεύουμε ότι αυτό θα λειτουργήσει;". Φυσικά, το Guitar Hero έγινε τεράστια επιτυχία.

Παρά τις λανθασμένες αποφάσεις, ο Spencer δήλωσε: "Δεν είμαι άνθρωπος των μεταμελειών. Ίσως αυτό να είναι ελάττωμά μου, αλλά έχω απορρίψει τόσα πολλά παιχνίδια. Θα μπορούσα να κοιτάξω πίσω και να πω-," σφίγγει τη γροθιά του, "-αλλά όχι, προσπαθώ να κοιτάζω μπροστά και να είμαι θετικός για τα πράγματα που κάνουμε."

Ο επικεφαλής της Xbox εξέφρασε επίσης τον θαυμασμό του για την ομάδα της Bungie, τονίζοντας: "Απλά μου αρέσει να γιορτάζω αυτό που έχει κάνει η ομάδα. Εννοώ, είναι απίστευτο."

Σε άλλα νέα, ο Spencer σχολίασε πρόσφατα την αποκάλυψη ότι το αποκλειστικό παιχνίδι "Indiana Jones and the Great Circle" θα κυκλοφορήσει στο PS5 λίγους μήνες μετά το ντεμπούτο του στο Xbox. Υπογράμμισε ότι το Xbox είναι "μια επιχείρηση" και ότι "ο πήχης είναι υψηλός όσον αφορά την απόδοση που πρέπει να δώσουμε πίσω" στη μητρική εταιρεία Microsoft.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβε το τμημα που ειχε μια εξαιρετική πορεία με δυο κονσόλες διαμάντια οπως ηταν το XBOX και το 360 και την κατεληξε σε κινεζικο tv box και περίγελο της αγορας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και να σκεφτει κανεις οτι τα πλεονεκτηματα της πλατφορμας ειναι συντριπτικα....

α) βασιζονται σε windows,
β) εχουν κοινο API,
γ) βασιζονται σε παρομοιους επεξεργαστες

Και παρ' όλα αυτά απετυχε!

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, MikeGR7 είπε

Παρέλαβε το τμημα που ειχε μια εξαιρετική πορεία με δυο κονσόλες διαμάντια οπως ηταν το XBOX και το 360 και την κατεληξε σε κινεζικο tv box και περίγελο της αγορας...

Εξαρτάται τι εξετάζεις

Παρέλαβε 9 δις ετήσια έσοδα για το οικονομικό έτος 2017 που ανέλαβε και τα έφτασε 21 δις το οικονομικό έτος. 2024.  Φυσικά έχει ρίξει τρελά λεφτά στα acquisitions αλλά μοιάζει να του βγαίνει.

 

Αναφορά σε κείμενο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκότωσε το Kinect αντί να το βελτιώσει και να το στηρίξει.... ήταν ότι καλύτερο για casual (και όχι μόνο) gaming Σαββατο βράδυ με παρέα στο σπίτι, έκανε τους μη μπλιμπλικάδες να παίζουν ασταμάτητα και να ιδρώνουν.

Ενω μισώ τις κονσόλες και έχω μονο gaming PC, θα έπαιρνα Xbox μόνο γιαυτό... ακομά έχω ένα 360 με Kinect απο το 2010 και δε το πουλάω με τίποτα!

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ειναι ακομα στη θεση του κάνει τουλάχιστον οτι περιμένει η Microsoft απο αυτον, ή να το πω αλλιως, κανει τουλάχιστον οτι του εχει ζητηθει. 

Τα υπόλοιπα ειναι για να διαβάζουμε εμεις και να τσακωνομαστε. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο παρελθόν είχαν απορρίψει GTA3 και Spiderman!  Είμαι σίγουρος ότι και το Wukong δεν τους γέμιζε το μάτι, ποιος θα ασχοληθεί με κινέζικες μαϊμούδες...

Διαβάζουν την βιομηχανία με κλειστά μάτια!

greek GIF

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι χειρότερο στην gaming βιομηχανία. Συνεχώς λάθος αποφάσεις δεν θυμάμαι να έχει αναλάβει κάτι και να μην πήγε κουβα. Και ομως τον έχουν ακόμα εκεί να περνει μεγάλες αποφάσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...