Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακριβως γι οθονη που δε μπορεσε να επισκευαστει μου εδωσε πιστωση γιατι επρεπε να αγοραστει αλλη οσα ειχα δωσει

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Εντάξει, κακώς το δέχτηκες, συμβαίνει. Την επόμενη φορά να μην το δεχτείς.

Η σειρά στα προϊόντα που έχουν εγγύηση πάει ως εξής:

α) Επισκευή

β) Αν δεν γίνεται το (α), τότε αντικατάσταση με το ίδιο ή με καλύτερο προϊόν

γ) Αν δεν γίνεται το (β), τότε επιστροφή χρημάτων στην τιμή που είχε αγοραστεί το προϊόν

Δεν μπορεί να απαιτήσει ο αγοραστής κάτι από τα παραπάνω, είναι στην ευχέρεια του καταστήματος το τι θα επιλέξει.

 

Μερικό refund νοείται μόνο στην περίπτωση που στο προσφέρει το κατάστημα, με την προϋπόθεση ότι κρατάς το προϊόν που αγόρασες, αν δεν έχει κάποιο χαρακτηριστικό το οποίο σου διαφήμισαν για παράδειγμα.

Για του λόγου το αληθές, έχω ένα κινητό αγορασμένο πριν από ενάμιση χρόνο από το amazon.de. Έχω ένα πρόβλημα με το κινητό αυτό και όταν τους το ανέφερα μου πρότειναν να επιλέξω:

α) Να το στείλω πίσω και εάν δεν επισκευάζεται να μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς

ή

β) Να μου κάνουν partial refund, χωρίς να το επιστρέψω και παράλληλα να συνεχίσει να ισχύει η εγγύηση της συσκευής για άλλους έξι μήνες.

Διάλεξα το (β) γιατί δεν είναι τόσο δραματικό το πρόβλημα που έχει, συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα.

Ηταν πριν χρονια αυτο,για λογαριασμο αλλου.
Αν γινοταν σημερα και ηταν δικο μου προιον,θα ηταν οτι ειπες,αλλιως θα με βλεπατε στις ειδησεις.

  • Haha 1
Δημοσ.
On 24/10/2024 at 13:01, R.E.M. said:

Να ρωτήσω κάτι άλλο εγω;

 

Μου χάλασαν κάποια ακουστικά edifier που είχα, λίγο πριν κλείσουν 1 χρόνο λειτουργίας.

Πήγα Γερμανό σήμερα και μου λένε δεν υπάρχουν, πρέπει να πάρετε  κάτι άλλο (αντικαθίστανται σε περίπτωση βλάβης). Λέω ωραία τα είχα πάρει 40€ όπως γράφει και η απόδειξη. Μου λεει, "ναι αλλα τώρα έχουν 30". Του λέω και; 40 δεν τα είχα πάρει, αφού έχουν 2 χρόνια εγγύηση θα μου πιστώσετε το ίδιο ποσό που τα αγόρασα.

 

Και τελικά έκανε αίτημα προς την εταιρία και θα με ενημερώσει. 

 

Γνωρίζει κάποιος αν αυτό ισχύει; Δυο φορές που μου έχει τύχει παλαιότερα, τη μία πλαίσιο και την άλλη Public, μου πίστωσαν το ποσό αγοράς και όχι την τρέχουσα τιμη!

Πως στα κομμάτια έχουν 30€ αφού δεν υπάρχουν; Αν έχουν 30€ γιατί τα έχει στο site, ας σου φέρει καινούρια. Αν δεν έχει στοκ, δεν έχουν 30€. Βασικά δεν έχουν . + -

Δημοσ.

Κ εμένα πριν ένα μήνα, 15 μέρες πρίν την λήξη της 2ετους εγγύησης μιας πηγής Kenwood, το Skroutz μου έκανε επιστροφή το ποσό αγοράς της πηγής, καθώς δεν υπήρχε πλέον διαθέσιμο το αντίστοιχο προϊόν.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

 

Τελικά μετά από επικοινωνία με το Γερμανό, μου πιστώνουν κανονικά και τα 40€, που είχα δώσει για τα ακουστικά.

20 hours ago, csontheline said:

Πως στα κομμάτια έχουν 30€ αφού δεν υπάρχουν; Αν έχουν 30€ γιατί τα έχει στο site, ας σου φέρει καινούρια. Αν δεν έχει στοκ, δεν έχουν 30€. Βασικά δεν έχουν . + -

Αυτό τους είπα και εγώ χτες που ξανα μιλησα, ότι από τη στιγμή που δίνουν 2 χρόνια εγγύηση, ή μου δίνεις άλλο ίδιο ή το πιστώνεις το ποσό. Συν τους λεω ότι το έχετε στο site στα 30 ενώ όπως μου λέτε δεν υπάρχει... Άβυσσος...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει γυρισει καποιος ακομη κ σε καταστημα π λετε οτι καλυπτει τον 2ο χρονο... ps5 controller ή οποιοδηποτε apple χωρις καταγγελια? 

Επεξ/σία από kage

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...