Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Πάει το προϊόν εντός 2 χρόνων σε όποιο κατάστημα θες. Το έχω κάνει ο ίδιος (m/b από multirama παλιά καμμένη την πήγα σε πλαίσιο και μου έδωσαν καινούργια) και μου το έχει πει και  άλλο καταστήματα όταν αγόρασα σκληρό. Η εγγύηση στα 2 χρόνια είναι ευρωπαϊκής ένωσης όχι επειδή θέλει το κατάστημα. Και φυσικά της αντιπροσωπείας.

Μήπως πήγες Public και όχι Πλαίσιο καθώς τα Public ανήκουν στον ίδιο όμιλο οπότε λογικό να το κάνουν.

  • Like 1
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vanni είπε

Μήπως πήγες Public και όχι Πλαίσιο καθώς τα Public ανήκουν στον ίδιο όμιλο οπότε λογικό να το κάνουν.

Ειναι γνωστο οτι το ΠΛΑΙΣΙΟ αλλαζε τα παντα. Χαρακτηριστικα τις μνημες. Οτι καμμενη μνημη βρισκαμε, την πηγαιναμε ΠΛΑΙΣΙΟ και μας εδινε καινουργια. Τωρα που μεγαλωσα πια, απορω πραγματικα πως ειναι δυνατον να εκλειναν ετος και να εκαναν απογραφες.

 

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vstromrider είπε

Ειναι γνωστο οτι το ΠΛΑΙΣΙΟ αλλαζε τα παντα. Χαρακτηριστικα τις μνημες. Οτι καμμενη μνημη βρισκαμε, την πηγαιναμε ΠΛΑΙΣΙΟ και μας εδινε καινουργια. Τωρα που μεγαλωσα πια, απορω πραγματικα πως ειναι δυνατον να εκλειναν ετος και να εκαναν απογραφες.

 

Στην αρχή ήταν πολύ ελαστικό στις αλλαγές αλλά από δικές του πωλήσεις, τώρα αν έκαναν αλλαγές χωρίς έλεγχο serial και πηγαίνατε ότι νανε με μια δική τους απόδειξη αλλού παπά ευαγγέλιο,

Να πας μια τυχαία μνήμη, μητρική ή οτιδήποτε με απόδειξη από κοτσοβολο πχ δεν έπαιξε ποτέ

Αν κάποιοι βρήκατε τρόπο και το κάνατε και δεν ντρέπεστε να βγαίνετε να τι λέτε δημόσια, δεν ξέρω τι να πω, και μετά απορούμε γιατί στα ελαττωματικά προϊόντα πλέον μας βγάζουν τη πίστη στο σέρβις εντός εγγύησης

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Αν κάποιοι βρήκατε τρόπο και το κάνατε και δεν ντρέπεστε να βγαίνετε να τι λέτε δημόσια, δεν ξέρω τι να πω, και μετά απορούμε γιατί στα ελαττωματικά προϊόντα πλέον μας βγάζουν τη πίστη στο σέρβις εντός εγγύησης

Και κακουργημα να ηταν , θα ειχε παραγραφει. Εχουν περασει 30 χρονια απο τοτε. Δεν υπηρχε ουτε serial, ουτε αποδειξη, ούτε τιποτα. Απλα πηγαινες την μνημη και την αλλαζες. Προφανως το μπαχαλο στην αποθήκη, καποιους βολεύε εκει μεσα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, vanni είπε

Μήπως πήγες Public και όχι Πλαίσιο καθώς τα Public ανήκουν στον ίδιο όμιλο οπότε λογικό να το κάνουν.

Αυτή η αλλαγή ήταν λίγο πριν τον πολέμο. Δεν θυμάμαι να υπήρχαν καν public...

1 ώρα πριν, Inuyasha είπε

Στην αρχή ήταν πολύ ελαστικό στις αλλαγές αλλά από δικές του πωλήσεις, τώρα αν έκαναν αλλαγές χωρίς έλεγχο serial και πηγαίνατε ότι νανε με μια δική τους απόδειξη αλλού παπά ευαγγέλιο,

Να πας μια τυχαία μνήμη, μητρική ή οτιδήποτε με απόδειξη από κοτσοβολο πχ δεν έπαιξε ποτέ

Αν κάποιοι βρήκατε τρόπο και το κάνατε και δεν ντρέπεστε να βγαίνετε να τι λέτε δημόσια, δεν ξέρω τι να πω, και μετά απορούμε γιατί στα ελαττωματικά προϊόντα πλέον μας βγάζουν τη πίστη στο σέρβις εντός εγγύησης

Σιγά μη ντραπώ το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο που βάζουνε και καπέλο σε όλα τα προϊόντα σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Φέτος ειδικά σε κάποιες φωτογραφικές να δεις κάτι "εκπτώσεις" σε σχέση με άλλα μαγαζιά επίσημης αντιπροσωπείας. Όλους αυτούς όπου μπορείς τους πατάς κανονικά και χωρίς τύψεις.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Vstromrider είπε

Ειναι γνωστο οτι το ΠΛΑΙΣΙΟ αλλαζε τα παντα. Χαρακτηριστικα τις μνημες. Οτι καμμενη μνημη βρισκαμε, την πηγαιναμε ΠΛΑΙΣΙΟ και μας εδινε καινουργια. Τωρα που μεγαλωσα πια, απορω πραγματικα πως ειναι δυνατον να εκλειναν ετος και να εκαναν απογραφες.

 

Ισως αυτες που σου δινανε να τις ειχαν τσιμπησει απο pc αλλων πελατων.

Δημοσ.

Βάση Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας όλα τα είδη τεχνολογίας πρέπει να καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύησης. Τώρα ο προμηθευτής στην Ελλάδα έχει δικαίωμα να αγοράσει το προϊόν από το εργοστάσιο με 1 χρόνο εγγύηση και να το πουλήσει στον μεταπωλητή επίσης με αυτόν τον ένα χρόνο. Έτσι πετυχαίνουν καλύτερη τιμή αγοράς. Άρα έχουμε 1 χρόνο Εγγύηση, όπως είπα παραπάνω μπαίνει στην μέση η νομοθεσία. Οπότε σου λένε ένα χρόνο service στην αντιπροσωπία και ένα χρόνο στο κατάστημα ή την αλυσίδα που το αγόρασες. Όπου θα αναλάβουν αυτοί το όποιο κόστος επισκευής. Βέβαια αυτό δεν συμφέρει και σου προωθούν τις εγγυήσεις τους σαν έξτρα, όπου από αυτές βγαίνουν και τα σπασμένα. Είναι ένα κέρδος της τάξεως του 30% της κάθε επιχείρησης, πόσες εγγυήσεις θα πουληθούν και πόσα τεχνολογικά είδη θα χαλάσουν. Υπάρχουν και αυτοί που ζητάνε 2 χρόνια από την αντιπροσωπεία. Αυτό σημαίνει ότι ανεβαίνει η τιμή του προϊόντος και μετά υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στις τιμές των καταστημάτων και των σκρουτζομάγαζων. Σε ένα φορητό Η/Υ ένας χρόνος εγγύησης έξτρα είναι περίπου 100€. Για βάλτε ότι μπορεί να το αγοράσει κάποιος και χωρίς εγγύηση ή με έξτρα από 2 χρόνια (5αετία) αν ζητήσει custom σύνθεση.        

  • Moderators
Δημοσ.

Με ξεπερνάει το γεγονός ότι συζητιέται στα σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσει κάποιος ένα πράγμα από ένα μαγαζί και να το πάει σε ένα άλλο για να κάνει χρήση της εγγύησης.

  • Like 3
Δημοσ.
21 hours ago, jimis_vts said:

Αυτή η αλλαγή ήταν λίγο πριν τον πολέμο. Δεν θυμάμαι να υπήρχαν καν public...

Σιγά μη ντραπώ το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο που βάζουνε και καπέλο σε όλα τα προϊόντα σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Φέτος ειδικά σε κάποιες φωτογραφικές να δεις κάτι "εκπτώσεις" σε σχέση με άλλα μαγαζιά επίσημης αντιπροσωπείας. Όλους αυτούς όπου μπορείς τους πατάς κανονικά και χωρίς τύψεις.

Δεν μας αναγακαζει κανεις να αγορασουμε, υπαρχουν επιλογες και ευκαιριες. Πριν μια εβδομαδο το Πλαισιο (λογο ξεστοκαρισματος) πωλουσε τα iphone pro 15 512gb στα €1,179 σε καταστηματα που ειχαν μεγαλο (πιθανον) αποθεμα. Το istorm ακομα το εχει στα  €1,509!!! Δεν υπαρχουν δικαιολογιες με την τεχνολογια που εχουμε στα χερια μας να μην μπορουμε να εχουμε την καλυτερη επιλογη!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι άλλο εγω;

 

Μου χάλασαν κάποια ακουστικά edifier που είχα, λίγο πριν κλείσουν 1 χρόνο λειτουργίας.

Πήγα Γερμανό σήμερα και μου λένε δεν υπάρχουν, πρέπει να πάρετε  κάτι άλλο (αντικαθίστανται σε περίπτωση βλάβης). Λέω ωραία τα είχα πάρει 40€ όπως γράφει και η απόδειξη. Μου λεει, "ναι αλλα τώρα έχουν 30". Του λέω και; 40 δεν τα είχα πάρει, αφού έχουν 2 χρόνια εγγύηση θα μου πιστώσετε το ίδιο ποσό που τα αγόρασα.

 

Και τελικά έκανε αίτημα προς την εταιρία και θα με ενημερώσει. 

 

Γνωρίζει κάποιος αν αυτό ισχύει; Δυο φορές που μου έχει τύχει παλαιότερα, τη μία πλαίσιο και την άλλη Public, μου πίστωσαν το ποσό αγοράς και όχι την τρέχουσα τιμη!

  • Moderators
Δημοσ.
43 minutes ago, R.E.M. said:

Να ρωτήσω κάτι άλλο εγω;

 

Μου χάλασαν κάποια ακουστικά edifier που είχα, λίγο πριν κλείσουν 1 χρόνο λειτουργίας.

Πήγα Γερμανό σήμερα και μου λένε δεν υπάρχουν, πρέπει να πάρετε  κάτι άλλο (αντικαθίστανται σε περίπτωση βλάβης). Λέω ωραία τα είχα πάρει 40€ όπως γράφει και η απόδειξη. Μου λεει, "ναι αλλα τώρα έχουν 30". Του λέω και; 40 δεν τα είχα πάρει, αφού έχουν 2 χρόνια εγγύηση θα μου πιστώσετε το ίδιο ποσό που τα αγόρασα.

 

Και τελικά έκανε αίτημα προς την εταιρία και θα με ενημερώσει. 

 

Γνωρίζει κάποιος αν αυτό ισχύει; Δυο φορές που μου έχει τύχει παλαιότερα, τη μία πλαίσιο και την άλλη Public, μου πίστωσαν το ποσό αγοράς και όχι την τρέχουσα τιμη!

Refund νοείται αποκλειστικά και μόνο στην τιμή που αγόρασες το προϊόν, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Αν τα είχες αγοράσει σε προσφορά στα 30 ευρώ και τώρα είχαν 40 χωρίς προσφορά, θα σου επέστρεφαν περισσότερα απ' όσα είχες δώσει όταν τα πήρες; Αυτό έπρεπε να ρωτήσεις τον υπάλληλο.

  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, Malthador said:

Refund νοείται αποκλειστικά και μόνο στην τιμή που αγόρασες το προϊόν, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Αν τα είχες αγοράσει σε προσφορά στα 30 ευρώ και τώρα είχαν 40 χωρίς προσφορά, θα σου επέστρεφαν περισσότερα απ' όσα είχες δώσει όταν τα πήρες; Αυτό έπρεπε να ρωτήσεις τον υπάλληλο.

Η απόδειξη λέει 40. Δεν ήταν σε προσφορά. Ο υπάλληλος απλά μου είπε ότι τώρα (παρόλο που δεν υπάρχουν διαθέσιμα) έχουν 30.... Έτσι μου το έφερε και του λεω δεν γίνεται αυτό που μου λες...

ΈΤσι ξέρω και εγώ για το refund και του το είπα κιόλας, ότι σε παρόμοια κατάσταση (εγγύησης) μετά από 2 χρόνια μου πίστωσαν το αρχικό ποσό και όχι το τρέχον..

 

Τέλος πάντων, αναμένω να με πάρουν τηλ

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Malthador είπε

Refund νοείται αποκλειστικά και μόνο στην τιμή που αγόρασες το προϊόν, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

 

Εγω παντως σε refund απο eshop πηρα 30 ευρω λιγοτερα επειδη ειχε πεσει η αξια του.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, R.E.M. είπε

Ο υπάλληλος απλά μου είπε ότι τώρα (παρόλο που δεν υπάρχουν διαθέσιμα) έχουν 30

Δεν εχει λογικη συνεχεια αυτη η προταση. Πως γινεται να εχουν 30, αλλα να μην υπαρχουν? Αρα δεν εχουν. Αν υπαρχουν, ειτε εχουν 30 ή 40 ή 100 να φερουν ακουστικα. Αν δεν υπαρχουν, να πιστωσουν την τιμη του προιοντος. Που και αυτο λαθος ειναι! εσυ ακουστικα ειχες παρει. Το σωστο ειναι να σου τα αντικαταστησουν με ιδιο ή καλυτερο προιόν.

  • Moderators
Δημοσ.
11 hours ago, StamTheMan said:

Εγω παντως σε refund απο eshop πηρα 30 ευρω λιγοτερα επειδη ειχε πεσει η αξια του.

Εντάξει, κακώς το δέχτηκες, συμβαίνει. Την επόμενη φορά να μην το δεχτείς.

Η σειρά στα προϊόντα που έχουν εγγύηση πάει ως εξής:

α) Επισκευή

β) Αν δεν γίνεται το (α), τότε αντικατάσταση με το ίδιο ή με καλύτερο προϊόν

γ) Αν δεν γίνεται το (β), τότε επιστροφή χρημάτων στην τιμή που είχε αγοραστεί το προϊόν

Δεν μπορεί να απαιτήσει ο αγοραστής κάτι από τα παραπάνω, είναι στην ευχέρεια του καταστήματος το τι θα επιλέξει.

 

Μερικό refund νοείται μόνο στην περίπτωση που στο προσφέρει το κατάστημα, με την προϋπόθεση ότι κρατάς το προϊόν που αγόρασες, αν δεν έχει κάποιο χαρακτηριστικό το οποίο σου διαφήμισαν για παράδειγμα.

Για του λόγου το αληθές, έχω ένα κινητό αγορασμένο πριν από ενάμιση χρόνο από το amazon.de. Έχω ένα πρόβλημα με το κινητό αυτό και όταν τους το ανέφερα μου πρότειναν να επιλέξω:

α) Να το στείλω πίσω και εάν δεν επισκευάζεται να μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς

ή

β) Να μου κάνουν partial refund, χωρίς να το επιστρέψω και παράλληλα να συνεχίσει να ισχύει η εγγύηση της συσκευής για άλλους έξι μήνες.

Διάλεξα το (β) γιατί δεν είναι τόσο δραματικό το πρόβλημα που έχει, συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...