Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά. Τα καταστήματα, σε κάποια λαπτοπ γράφουν ότι ο 2ος χρόνος εγγύησης καλύπτεται από το κατάστημα. 

Αν δηλαδή εγώ πάρω ένα macbook από το A κατάστημα, δεν μπορώ να το πάω σε κάποιο άλλο κατάστημα Β ή Γ;

 

  • Haha 1
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

Kαι να μην έγραφε ότι ο 2ος χρόνος καλύπτεται από το κατάστημα, από που κι ως που θα πας μια συσκευή που αγόρασες πχ από τον Κώτσο στο Public?

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Άρα γιατί γράφουν από το κατάστημα.

Εμπιστευόμουν πχ το isystem αλλά αυτό τον καιρό έχουν προσφορά (-200€) όλοι οι υπόλοιποι (Public, Κωτσοβολος, Πλαίσιο κλπ).

Αν χρειαστώ service στο 2ο χρόνο, πρέπει να το πάω εκεί που το αγόρασα;

Spoiler

 

 

SmartSelect_20240902_105700_Samsung Internet.jpg

  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, satsok2 said:

Αν χρειαστώ service στο 2ο χρόνο, πρέπει να το πάω εκεί που το αγόρασα;

Yeap κι αυτοί το στέλνουν στον προμηθευτή τους.

  • Like 1
Δημοσ.
59 minutes ago, satsok2 said:

Άρα γιατί γράφουν από το κατάστημα.

Εμπιστευόμουν πχ το isystem αλλά αυτό τον καιρό έχουν προσφορά (-200€) όλοι οι υπόλοιποι (Public, Κωτσοβολος, Πλαίσιο κλπ).

Αν χρειαστώ service στο 2ο χρόνο, πρέπει να το πάω εκεί που το αγόρασα;

  Reveal hidden contents

 

 

SmartSelect_20240902_105700_Samsung Internet.jpg

Τελικα οι ερευνες εχουν δικιο......εχουμε προβλημα κατανοησης κειμενου, εστω και 3 σειρες!

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Τελικα οι ερευνες εχουν δικιο......εχουμε προβλημα κατανοησης κειμενου, εστω και 3 σειρες!

Σου φαίνεται λογικό εγώ που μένω πχ Καβάλα να πρέπει να επιστρέψω το laptop στην Αθήνα;

Και ο καταστηματάρχης αναλαμβάνει το ρίσκο/κόστος ή θα κάνει ό,τι μπορεί για να μου το βγάλει εκτός εγγύησης του;

 

Δημοσ.

Πάει το προϊόν εντός 2 χρόνων σε όποιο κατάστημα θες. Το έχω κάνει ο ίδιος (m/b από multirama παλιά καμμένη την πήγα σε πλαίσιο και μου έδωσαν καινούργια) και μου το έχει πει και  άλλο καταστήματα όταν αγόρασα σκληρό. Η εγγύηση στα 2 χρόνια είναι ευρωπαϊκής ένωσης όχι επειδή θέλει το κατάστημα. Και φυσικά της αντιπροσωπείας.

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, satsok2 said:

Σου φαίνεται λογικό εγώ που μένω πχ Καβάλα να πρέπει να επιστρέψω το laptop στην Αθήνα;

Και ο καταστηματάρχης αναλαμβάνει το ρίσκο/κόστος ή θα κάνει ό,τι μπορεί για να μου το βγάλει εκτός εγγύησης του;

 

Αν έπαιρνες απο isystem δηλαδή δεν θα έπρεπε να το επιστρέψεις Αθήνα;

Συνήθως έτσι πάει η εγγύηση πάντως,   το στέλνεις στο κατάστημα και αυτοί μετά στον προμηθευτή τους (και εκείνος ίσως πιο πέρα),    μπορείς να μιλήσεις και με τον κατασκευαστή, αλλά και αυτοί συνήθως θέλουν να το στείλεις εκτός αν υπάρχει κάλυψη Onsite και σου στείλουν τεχνικό.

Πλαίσιο και κότσο δεν βλέπω γιατί να τους φοβηθείς,  ακόμα και μα μου να σου κάνουν θα βρείς άκρη

Προσθήκη μην ξεχάσεις το ότι δεν πρέπει να το κόψεις τιμολόγιο για να έχει ισχύ ο 2ο στην Apple

3 hours ago, jimis_vts said:

Πάει το προϊόν εντός 2 χρόνων σε όποιο κατάστημα θες. Το έχω κάνει ο ίδιος (m/b από multirama παλιά καμμένη την πήγα σε πλαίσιο και μου έδωσαν καινούργια) και μου το έχει πει και  άλλο καταστήματα όταν αγόρασα σκληρό. Η εγγύηση στα 2 χρόνια είναι ευρωπαϊκής ένωσης όχι επειδή θέλει το κατάστημα. Και φυσικά της αντιπροσωπείας.

Οχι, το πάς απο εκεί που το πήρες ή στον κατασκευαστή

Επεξ/σία από sdikr
  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Πάει το προϊόν εντός 2 χρόνων σε όποιο κατάστημα θες. Το έχω κάνει ο ίδιος (m/b από multirama παλιά καμμένη την πήγα σε πλαίσιο και μου έδωσαν καινούργια) και μου το έχει πει και  άλλο καταστήματα όταν αγόρασα σκληρό. Η εγγύηση στα 2 χρόνια είναι ευρωπαϊκής ένωσης όχι επειδή θέλει το κατάστημα. Και φυσικά της αντιπροσωπείας.

Ωπα ωπα ωπα ωπα. 

Λες δηλαδη, πως το καταστημα Χ, δεχθηκε να παραλαβει ενα αντικειμενο το οποιο δεν ειχε παραστατικο αγορας απο το ιδιο το καταστημα (ή αλλο branch προφανως), και σου εδωσε καινουργιο, καταλαβα καλα? Δηλαδη ο Χ εμπορος, πηρε απλα το αντικειμενο που δεν ειχε αγοραστει απο αυτον και το πηγε με δικα του εξοδα στην αντιπροσωπεια? Γιατι? Δεν υπαρχει ουτε μια περιπτωση να δικαιολογειται αυτο φορολογικα, πρακτικα και λογικα. 

 

  • Like 6
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, stormrain είπε

Ωπα ωπα ωπα ωπα. 

Λες δηλαδη, πως το καταστημα Χ, δεχθηκε να παραλαβει ενα αντικειμενο το οποιο δεν ειχε παραστατικο αγορας απο το ιδιο το καταστημα (ή αλλο branch προφανως), και σου εδωσε καινουργιο, καταλαβα καλα? Δηλαδη ο Χ εμπορος, πηρε απλα το αντικειμενο που δεν ειχε αγοραστει απο αυτον και το πηγε με δικα του εξοδα στην αντιπροσωπεια? Γιατι? Δεν υπαρχει ουτε μια περιπτωση να δικαιολογειται αυτο φορολογικα, πρακτικα και λογικα. 

 

Ναι συγκεκριμένα είχα πάει m/b όπως έγραψα από multirama για επισκευή πλαίσιο και συγκεκριμένα καμμένη όπως μου είπαν τότε και χωρίς ups κλπ απάνω... Και για την ακρίβεια δε μου δώσανε ίδια αλλά παρόμοιας αξίας. Το πώς και γιατί δεν ξέρω. Αλλά πάλι από κατάστημα που δεν είναι τόσο με υπολογιστές ποιό πολύ ταμειακές είχε άλλα είχα πάρει σκληρό μου είπε αυτό που ανέφερα. Το πας μέσα στα 2 χρόνια όπου γουστάρεις αρκεί να είναι επίσημη εισαγωγή.

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimis_vts είπε

Ναι συγκεκριμένα είχα πάει m/b όπως έγραψα από multirama για επισκευή πλαίσιο και συγκεκριμένα καμμένη όπως μου είπαν τότε και χωρίς ups κλπ απάνω... Και για την ακρίβεια δε μου δώσανε ίδια αλλά παρόμοιας αξίας. Το πώς και γιατί δεν ξέρω. Αλλά πάλι από κατάστημα που δεν είναι τόσο με υπολογιστές ποιό πολύ ταμειακές είχε άλλα είχα πάρει σκληρό μου είπε αυτό που ανέφερα. Το πας μέσα στα 2 χρόνια όπου γουστάρεις αρκεί να είναι επίσημη εισαγωγή.

Για σέρβις (που θα τι πληρώσεις ξερω) αλλά να προχωρήσει και σε αντικατάσταση άλλο κατάστημα ή φορά τι ακούω ίσως αν είναι επίσημος αντιπρόσωπος να τι καταλάβω αλλά κάτι με παραξενεύει στη ιστορία σου

Αν είναι έτσι αγοράζουμε ότι πιο φτηνό (ελληνικής αντιπροσωπίας) και μετά το πάμε όπου μας βολεύει

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Για σέρβις (που θα τι πληρώσεις ξερω) αλλά να προχωρήσει και σε αντικατάσταση άλλο κατάστημα ή φορά τι ακούω ίσως αν είναι επίσημος αντιπρόσωπος να τι καταλάβω αλλά κάτι με παραξενεύει στη ιστορία σου

 

Δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομμυριο.

'Η τρολαρει η δε θυμαται καλα .

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομμυριο.

'Η τρολαρει η δε θυμαται καλα .

 

Κι όμως έτσι έγινε... Τώρα πώς και γιατί το κάνανε αυτοί ξέρουν... Έλεος με το τρολλάρισμα εδώ άλλη όρεξη δεν είχα να μπω στο θέμα να κάνω αυτή τη δουλειά.

Δημοσ.
12 hours ago, jimis_vts said:

Ναι συγκεκριμένα είχα πάει m/b όπως έγραψα από multirama για επισκευή πλαίσιο και συγκεκριμένα καμμένη όπως μου είπαν τότε και χωρίς ups κλπ απάνω... Και για την ακρίβεια δε μου δώσανε ίδια αλλά παρόμοιας αξίας. Το πώς και γιατί δεν ξέρω. Αλλά πάλι από κατάστημα που δεν είναι τόσο με υπολογιστές ποιό πολύ ταμειακές είχε άλλα είχα πάρει σκληρό μου είπε αυτό που ανέφερα. Το πας μέσα στα 2 χρόνια όπου γουστάρεις αρκεί να είναι επίσημη εισαγωγή.

Αχ, ωραίες εποχές που έρεε το πράσινο το χρήμα το καλό, το δανεικό, το των επόμενων γενεών φέσι. Σιγά μην έσκαγε ο υπάλληλος για μία μητρική. Την πέταξε στην άκρη, σου έδωσε καινούρια και τέλος. Όμορφα και νοικοκυρεμένα.

Χάλασε ο κόσμος πλέον. Πας μία οθόνη για αλλαγή, θέλεις να τους βοηθήσεις να σε εξυπηρετήσουν και να μην κουβαλάνε και οι ίδιοι και αμέσως να σου πουν "Τι κάνεις ρε αλήτη στην αποθήκη; Ρε, είναι κλειστό το μαγαζί. Πως μπήκες εδώ; Έχω κάμερες ρε!".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...