Προς το περιεχόμενο

Ειναι νομιμη η ολική που προτεινουν οι ασφαλιστικες?


IoannisSM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Το ρισκο του να εχει καποιος ενα "καλοσυντηρημενο" αυτοκινητο 25ετιας βαραινει αποκλειστικα τον ιδιοκτητη και οχι την ασφαλεια, αφου αυτο εχει ξεπερασει κατα πολυ την 10ετια που οφειλει η κατασκευαστρια εταιρεια να παρεχει σερβις και ανταλλακτικα

Το θεμα ειναι οτι σου δινουν αποζημιωση με βασει ποσο κοστιζει να αγορασεις ενα χρεπι. Δηλαδη σε οποια κατασταση και να ειναι το αμαξι σου , οι ασφαλιστηκες παντα αποζημιωνουν με οσα κοστιζει ενα κακοσυντηρημενο (σε μαυρο χαλι γενικως) ιδιο μοντελο με το δικο σου . Για να μην βγεις χαμμενος δηλαδη θα πρεπει να ειχες κι εσυ ενα σαραβαλο. Οχι καλοσυντηρημενο, ουτε καν σε μετρια κατασταση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Just now, 2MM said:

Το θεμα ειναι οτι σου δινουν αποζημιωση με βασει ποσο κοστιζει να αγορασεις ενα χρεπι. Δηλαδη σε οποια κατασταση και να ειναι το αμαξι σου , οι ασφαλιστηκες παντα αποζημιωνουν με οσα κοστιζει ενα κακοσυντηρημενο (σε μαυρο χαλι γενικως) ιδιο μοντελο με το δικο σου . Για να μην βγεις χαμμενος δηλαδη θα πρεπει να ειχες κι εσυ ενα σαραβαλο. Οχι καλοσυντηρημενο, ουτε καν σε μετρια κατασταση. 

δηλαδη ρε φιλε ενα αμαξι 25 χρονων τι θα ειναι; πιπιλα με 10,000 χλμ? 
Αφου αυτη ειναι η δουλεια ενος αυτοκινητου, να γραφει χιλιομετρα και να χαλαει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tzotzo είπε

δηλαδη ρε φιλε ενα αμαξι 25 χρονων τι θα ειναι; πιπιλα με 10,000 χλμ? 
Αφου αυτη ειναι η δουλεια ενος αυτοκινητου, να γραφει χιλιομετρα και να χαλαει.

Δεν ειπα αυτο. Αλλά αλλο ενα αμαξι με σκισμενα καθισματα, εξοπλισμο που δεν δουλευει , με σκουριες ή ξεβαμμενο απο τον ηλιο και με τρυπια εξατμιση και αλλο ενα αμαξι στο μεσο ορο , που ολα πανω κατω δουλευουν σωστα και δεν ειναι ετοιμο να μεινει στο επομενο στενο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, tzotzo said:

Στην φωτο βλεπεις ενα προσεγμενο αυτοκινητο και ο ιδιοκτητης ζηταει τα διπλα λεφτα απο τον μεσο ορο.
στην περιγραφη δε αναφερει τα εξης:"Δεν χρειάζεται τίποτα.Εχει άδεια για κοτσαδορο."
 

41454269_4_b.jpg

ειδικα αυτο με τον κοτσαδορο που νομιζουν οτι βαζει αξια στο οχημα ενω ειναι το αντιθετο οταν γνωριζεις οτι το σασι του οχηματος εσερνε και βαρος.....αξια ανεκτιμητη!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, 2MM said:

Δεν ειπα αυτο. Αλλά αλλο ενα αμαξι με σκισμενα καθισματα, εξοπλισμο που δεν δουλευει , με σκουριες ή ξεβαμμενο απο τον ηλιο και με τρυπια εξατμιση και αλλο ενα αμαξι στο μεσο ορο , που ολα πανω κατω δουλευουν σωστα και δεν ειναι ετοιμο να μεινει στο επομενο στενο 

σε αυτο το θεμα εχουμε το εξης οξυμωρο. 

λεμε πως ενα αυτοκινητο 20ετιας ή 25ετιας ειναι αξιοπιστο και κακως τα κατηγορουμε ως σαπακια ή παλιατζουρες, ΑΛΛΑ οταν μπουμε στο car και κοιταξουμε για τα εν λογω αυτοκινητα θα βρουμε ΕΝΑ "καλο" και ΔΕΚΑ σαπακια.

Τελικα ποια ειναι η πραγματικοτητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tzotzo είπε

σε αυτο το θεμα εχουμε το εξης οξυμωρο. 

λεμε πως ενα αυτοκινητο 20ετιας ή 25ετιας ειναι αξιοπιστο και κακως τα κατηγορουμε ως σαπακια ή παλιατζουρες, ΑΛΛΑ οταν μπουμε στο car και κοιταξουμε για τα εν λογω αυτοκινητα θα βρουμε ΕΝΑ "καλο" και ΔΕΚΑ σαπακια.

Τελικα ποια ειναι η πραγματικοτητα;

Πάντα τα σαπακια δεν πωλούνται;; 

Είτε αυτά είναι μοντέλα 2000 είτε 2023... 

Πάντα κ παντού....

Είναι κανόνας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά πλέον σε όλη τη Ευρώπη ότι για να πουλήσεις κάτι πρέπει να σου έχει βγάλει την πίστη σε προβλήματα κ πλέον είναι ασύμφορο...

Οπότε τα σαπακια βγαίνουν παγανια.

Υπάρχουν κ 2-3 ιδιοκτήτες που έχουν τρελα με την αλλαγή οχήματος κ πουλάνε κ αυτοί ένα καλό.

Οκ , η έρευνα σου αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα που ανέφερα.

Δηλαδή 10 σαπακια και ένα καλό.

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tzotzo είπε

σε αυτο το θεμα εχουμε το εξης οξυμωρο. 

λεμε πως ενα αυτοκινητο 20ετιας ή 25ετιας ειναι αξιοπιστο και κακως τα κατηγορουμε ως σαπακια ή παλιατζουρες, ΑΛΛΑ οταν μπουμε στο car και κοιταξουμε για τα εν λογω αυτοκινητα θα βρουμε ΕΝΑ "καλο" και ΔΕΚΑ σαπακια.

Τελικα ποια ειναι η πραγματικοτητα;

Κι αν εγω εχω το "καλο" * (ας ειμαι μειοψηφια) γιατι πρεπει να αποζημιωθω σαν να ειχα το σαπακι ? 

* οπου "καλο" , βαλε ενα μετριο , απλά οχι χρεπι  

 

Βασικα απο οτι ειπε και ο bill απο πανω, νομιζω οτι οσοι τα εχουν σε καλη κατατασταση δεν τα πουλανε, ή τα πουλανε σε καλυτερη τιμη. Τα σαραβαλα θα μπουν για πωληση γιατι ειναι ασυμφορη η συντηρηση τους πλεον. Γι αυτο βλεπεις συνηθως σαραβαλα προς πωληση 

 

Γενικα νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που συζητιουνται . Ολοι καταλαβαινουμε τι παιζει και γυρω μας και στις ασφαλιστηκες.... Τζαμπα το κουραζουμε το θεμα. Καθε αμαξι ειναι ξεχωριστο και πρεπει να αποζημιωνεται με βασει αυτο που ειναι ή εστω τον μεσο ορο , οχι με βασει το φθηνοτερο και το χειροτερο  

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, 2MM είπε

Γενικα νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που συζητιουνται . Ολοι καταλαβαινουμε τι παιζει και γυρω μας και στις ασφαλιστηκες 

Αυτό ακριβώς φίλε μου.

Το προβλήμα είναι η ασφαλιστική κ όχι το έτος κατασκευής του οχήματος.

Αυτοί μας ταλαιπωρούνται κ κερδίζουν στις πλάτες μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Αν οι "ανεξαρτητοι" "πιστοποιημενοι" εκτιμητες που δουλευουν για λογαριασμο των ασφαλιστικων κοστολογουν τα οχηματα με βαση τις αγγελιες στο car.gr, ποιος μας λεει οτι οι ασφαλιστικες δεν ανεβαζουν ψευτικες αγγελιες στο car.gr με σκοτωμενες τιμες, προκειμενου να τις χρησιμοποιουν σαν τεκμηριο για να κατεβαζουν τις αποζημιωσεις;

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lector είπε

Αν οι "ανεξαρτητοι" "πιστοποιημενοι" εκτιμητες που δουλευουν για λογαριασμο των ασφαλιστικων κοστολογουν τα οχηματα με βαση τις αγγελιες στο car.gr, ποιος μας λεει οτι οι ασφαλιστικες δεν ανεβαζουν ψευτικες αγγελιες στο car.gr με σκοτωμενες τιμες, προκειμενου να τις χρησιμοποιουν σαν τεκμηριο για να κατεβαζουν τις αποζημιωσεις;

Στην Ελλάδα βρισκόμαστε.

Τίποτα δεν μου φαίνεται απίθανο πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από 5 νομίζω χρόνια, έπεσε επάνω μου ένας Άγγλος με νοικιασμένο SUV στο πρώτο φανάρι που έχει μετά την Αττική οδό, γιατί δεν το είδε καθόλου. Εγώ ήμουν σταματημένος κανονικά. Δεν πάτησε ούτε καν φρένο. Μου έλιωσε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (το πόρτ μπαγκάζ δίπλωσε μέχρι το πίσω κάθισμα και ευτυχώς δεν ήταν τα παιδιά μου μέσα) και το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε σε φανοποιείο. Δεν το έβγαλαν ολική με τίποτα και επειδή δεν ήταν καινούργιο, τα μέρη που έβαλαν ήταν ιμιτασιόν, γιατί "έτσι γίνεται αν δεν είναι καινούργιο το όχημα". Μάλιστα, μου επεσήμαναν ανεπίσημα ότι ανεξάρτητα με το ποσό που γράφει το ασφαλιστήριο, η τιμή αποζημίωσης για ολική βγαίνει από το τις τιμές του Autotriti. Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ευτυχώς δεν τραυματίστηκα, το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή έχει μηδαμινή αξία, άρα πρακτικά έχασε μεγάλο μέρος της όποιας εμπορικής αξίας του και επειδή το χτύπημα ήταν από πίσω, δεν ελέχθηκε το υπόλοιπο μέρος του ή μηχανολογικά, ενώ το ζήτησα, γιατί δεν προβλέπεται. 

Επεξ/σία από BritGreek
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, 2MM said:

Κι αν εγω εχω το "καλο" * (ας ειμαι μειοψηφια) γιατι πρεπει να αποζημιωθω σαν να ειχα το σαπακι ? 

* οπου "καλο" , βαλε ενα μετριο , απλά οχι χρεπι  

 

Βασικα απο οτι ειπε και ο bill απο πανω, νομιζω οτι οσοι τα εχουν σε καλη κατατασταση δεν τα πουλανε, ή τα πουλανε σε καλυτερη τιμη. Τα σαραβαλα θα μπουν για πωληση γιατι ειναι ασυμφορη η συντηρηση τους πλεον. Γι αυτο βλεπεις συνηθως σαραβαλα προς πωληση 

 

Γενικα νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που συζητιουνται . Ολοι καταλαβαινουμε τι παιζει και γυρω μας και στις ασφαλιστηκες.... Τζαμπα το κουραζουμε το θεμα. Καθε αμαξι ειναι ξεχωριστο και πρεπει να αποζημιωνεται με βασει αυτο που ειναι ή εστω τον μεσο ορο , οχι με βασει το φθηνοτερο και το χειροτερο  

Κάθε αμάξι είναι ξεχωριστό στα μάτια του ιδιοκτήτη του! Ευτυχώς υπάρχουν και κανόνες που ακολουθούνται και δεν εξαρτόμαστε από τα μάτια του ιδιοκτήτη!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, bill999r είπε

Opel Vectra B 2001 

Όσο παράξενο και αν είναι για την συγκεκριμένη μάρκα, το συγκεκριμένο μοντέλο πραγματικά είναι απροβληματιστο τα τελευταία χρόνια που το έχω.

Τα πρώτα χρόνια βέβαια έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο abs και στον EMC  όπως κ στο κοπρεσερ του αιρ κοντισιον αλλά αλλάχτηκαν κ από τοτε είναι κομπλέ.

E τι άλλο ήθελες να σου βγάλει για να το πεις αναξιόπιστο? :lol:

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Κάθε αμάξι είναι ξεχωριστό στα μάτια του ιδιοκτήτη του! Ευτυχώς υπάρχουν και κανόνες που ακολουθούνται και δεν εξαρτόμαστε από τα μάτια του ιδιοκτήτη!! 

Δεν μιλησα για την υποκειμενικη γνωμη του ιδιοκτητη . Η οποια μπορει να εχει και δολο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...