2MM Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 10 λεπτά πριν, tzotzo είπε Το ρισκο του να εχει καποιος ενα "καλοσυντηρημενο" αυτοκινητο 25ετιας βαραινει αποκλειστικα τον ιδιοκτητη και οχι την ασφαλεια, αφου αυτο εχει ξεπερασει κατα πολυ την 10ετια που οφειλει η κατασκευαστρια εταιρεια να παρεχει σερβις και ανταλλακτικα Το θεμα ειναι οτι σου δινουν αποζημιωση με βασει ποσο κοστιζει να αγορασεις ενα χρεπι. Δηλαδη σε οποια κατασταση και να ειναι το αμαξι σου , οι ασφαλιστηκες παντα αποζημιωνουν με οσα κοστιζει ενα κακοσυντηρημενο (σε μαυρο χαλι γενικως) ιδιο μοντελο με το δικο σου . Για να μην βγεις χαμμενος δηλαδη θα πρεπει να ειχες κι εσυ ενα σαραβαλο. Οχι καλοσυντηρημενο, ουτε καν σε μετρια κατασταση.
bill999r Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 1 λεπτό πριν, tzotzo είπε πραγματογνωμοσυνη Αυτό δεν το γνωρίζω φίλε αν κ κατά πόσο γίνεται .
tzotzo Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Just now, 2MM said: Το θεμα ειναι οτι σου δινουν αποζημιωση με βασει ποσο κοστιζει να αγορασεις ενα χρεπι. Δηλαδη σε οποια κατασταση και να ειναι το αμαξι σου , οι ασφαλιστηκες παντα αποζημιωνουν με οσα κοστιζει ενα κακοσυντηρημενο (σε μαυρο χαλι γενικως) ιδιο μοντελο με το δικο σου . Για να μην βγεις χαμμενος δηλαδη θα πρεπει να ειχες κι εσυ ενα σαραβαλο. Οχι καλοσυντηρημενο, ουτε καν σε μετρια κατασταση. δηλαδη ρε φιλε ενα αμαξι 25 χρονων τι θα ειναι; πιπιλα με 10,000 χλμ? Αφου αυτη ειναι η δουλεια ενος αυτοκινητου, να γραφει χιλιομετρα και να χαλαει.
2MM Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, tzotzo είπε δηλαδη ρε φιλε ενα αμαξι 25 χρονων τι θα ειναι; πιπιλα με 10,000 χλμ? Αφου αυτη ειναι η δουλεια ενος αυτοκινητου, να γραφει χιλιομετρα και να χαλαει. Δεν ειπα αυτο. Αλλά αλλο ενα αμαξι με σκισμενα καθισματα, εξοπλισμο που δεν δουλευει , με σκουριες ή ξεβαμμενο απο τον ηλιο και με τρυπια εξατμιση και αλλο ενα αμαξι στο μεσο ορο , που ολα πανω κατω δουλευουν σωστα και δεν ειναι ετοιμο να μεινει στο επομενο στενο 2
Dinos1973 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 19 minutes ago, tzotzo said: Στην φωτο βλεπεις ενα προσεγμενο αυτοκινητο και ο ιδιοκτητης ζηταει τα διπλα λεφτα απο τον μεσο ορο. στην περιγραφη δε αναφερει τα εξης:"Δεν χρειάζεται τίποτα.Εχει άδεια για κοτσαδορο." ειδικα αυτο με τον κοτσαδορο που νομιζουν οτι βαζει αξια στο οχημα ενω ειναι το αντιθετο οταν γνωριζεις οτι το σασι του οχηματος εσερνε και βαρος.....αξια ανεκτιμητη!!! 1
tzotzo Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 5 minutes ago, 2MM said: Δεν ειπα αυτο. Αλλά αλλο ενα αμαξι με σκισμενα καθισματα, εξοπλισμο που δεν δουλευει , με σκουριες ή ξεβαμμενο απο τον ηλιο και με τρυπια εξατμιση και αλλο ενα αμαξι στο μεσο ορο , που ολα πανω κατω δουλευουν σωστα και δεν ειναι ετοιμο να μεινει στο επομενο στενο σε αυτο το θεμα εχουμε το εξης οξυμωρο. λεμε πως ενα αυτοκινητο 20ετιας ή 25ετιας ειναι αξιοπιστο και κακως τα κατηγορουμε ως σαπακια ή παλιατζουρες, ΑΛΛΑ οταν μπουμε στο car και κοιταξουμε για τα εν λογω αυτοκινητα θα βρουμε ΕΝΑ "καλο" και ΔΕΚΑ σαπακια. Τελικα ποια ειναι η πραγματικοτητα;
bill999r Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, tzotzo είπε σε αυτο το θεμα εχουμε το εξης οξυμωρο. λεμε πως ενα αυτοκινητο 20ετιας ή 25ετιας ειναι αξιοπιστο και κακως τα κατηγορουμε ως σαπακια ή παλιατζουρες, ΑΛΛΑ οταν μπουμε στο car και κοιταξουμε για τα εν λογω αυτοκινητα θα βρουμε ΕΝΑ "καλο" και ΔΕΚΑ σαπακια. Τελικα ποια ειναι η πραγματικοτητα; Πάντα τα σαπακια δεν πωλούνται;; Είτε αυτά είναι μοντέλα 2000 είτε 2023... Πάντα κ παντού.... Είναι κανόνας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά πλέον σε όλη τη Ευρώπη ότι για να πουλήσεις κάτι πρέπει να σου έχει βγάλει την πίστη σε προβλήματα κ πλέον είναι ασύμφορο... Οπότε τα σαπακια βγαίνουν παγανια. Υπάρχουν κ 2-3 ιδιοκτήτες που έχουν τρελα με την αλλαγή οχήματος κ πουλάνε κ αυτοί ένα καλό. Οκ , η έρευνα σου αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα που ανέφερα. Δηλαδή 10 σαπακια και ένα καλό. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από bill999r
2MM Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, tzotzo είπε σε αυτο το θεμα εχουμε το εξης οξυμωρο. λεμε πως ενα αυτοκινητο 20ετιας ή 25ετιας ειναι αξιοπιστο και κακως τα κατηγορουμε ως σαπακια ή παλιατζουρες, ΑΛΛΑ οταν μπουμε στο car και κοιταξουμε για τα εν λογω αυτοκινητα θα βρουμε ΕΝΑ "καλο" και ΔΕΚΑ σαπακια. Τελικα ποια ειναι η πραγματικοτητα; Κι αν εγω εχω το "καλο" * (ας ειμαι μειοψηφια) γιατι πρεπει να αποζημιωθω σαν να ειχα το σαπακι ? * οπου "καλο" , βαλε ενα μετριο , απλά οχι χρεπι Βασικα απο οτι ειπε και ο bill απο πανω, νομιζω οτι οσοι τα εχουν σε καλη κατατασταση δεν τα πουλανε, ή τα πουλανε σε καλυτερη τιμη. Τα σαραβαλα θα μπουν για πωληση γιατι ειναι ασυμφορη η συντηρηση τους πλεον. Γι αυτο βλεπεις συνηθως σαραβαλα προς πωληση Γενικα νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που συζητιουνται . Ολοι καταλαβαινουμε τι παιζει και γυρω μας και στις ασφαλιστηκες.... Τζαμπα το κουραζουμε το θεμα. Καθε αμαξι ειναι ξεχωριστο και πρεπει να αποζημιωνεται με βασει αυτο που ειναι ή εστω τον μεσο ορο , οχι με βασει το φθηνοτερο και το χειροτερο Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από 2MM 3 1
bill999r Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2 λεπτά πριν, 2MM είπε Γενικα νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που συζητιουνται . Ολοι καταλαβαινουμε τι παιζει και γυρω μας και στις ασφαλιστηκες Αυτό ακριβώς φίλε μου. Το προβλήμα είναι η ασφαλιστική κ όχι το έτος κατασκευής του οχήματος. Αυτοί μας ταλαιπωρούνται κ κερδίζουν στις πλάτες μας. 2
lector Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Αν οι "ανεξαρτητοι" "πιστοποιημενοι" εκτιμητες που δουλευουν για λογαριασμο των ασφαλιστικων κοστολογουν τα οχηματα με βαση τις αγγελιες στο car.gr, ποιος μας λεει οτι οι ασφαλιστικες δεν ανεβαζουν ψευτικες αγγελιες στο car.gr με σκοτωμενες τιμες, προκειμενου να τις χρησιμοποιουν σαν τεκμηριο για να κατεβαζουν τις αποζημιωσεις; 3 1 1
piiii Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 1 λεπτό πριν, lector είπε Αν οι "ανεξαρτητοι" "πιστοποιημενοι" εκτιμητες που δουλευουν για λογαριασμο των ασφαλιστικων κοστολογουν τα οχηματα με βαση τις αγγελιες στο car.gr, ποιος μας λεει οτι οι ασφαλιστικες δεν ανεβαζουν ψευτικες αγγελιες στο car.gr με σκοτωμενες τιμες, προκειμενου να τις χρησιμοποιουν σαν τεκμηριο για να κατεβαζουν τις αποζημιωσεις; Στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Τίποτα δεν μου φαίνεται απίθανο πλέον.
BritGreek Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Πριν από 5 νομίζω χρόνια, έπεσε επάνω μου ένας Άγγλος με νοικιασμένο SUV στο πρώτο φανάρι που έχει μετά την Αττική οδό, γιατί δεν το είδε καθόλου. Εγώ ήμουν σταματημένος κανονικά. Δεν πάτησε ούτε καν φρένο. Μου έλιωσε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (το πόρτ μπαγκάζ δίπλωσε μέχρι το πίσω κάθισμα και ευτυχώς δεν ήταν τα παιδιά μου μέσα) και το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε σε φανοποιείο. Δεν το έβγαλαν ολική με τίποτα και επειδή δεν ήταν καινούργιο, τα μέρη που έβαλαν ήταν ιμιτασιόν, γιατί "έτσι γίνεται αν δεν είναι καινούργιο το όχημα". Μάλιστα, μου επεσήμαναν ανεπίσημα ότι ανεξάρτητα με το ποσό που γράφει το ασφαλιστήριο, η τιμή αποζημίωσης για ολική βγαίνει από το τις τιμές του Autotriti. Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ευτυχώς δεν τραυματίστηκα, το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή έχει μηδαμινή αξία, άρα πρακτικά έχασε μεγάλο μέρος της όποιας εμπορικής αξίας του και επειδή το χτύπημα ήταν από πίσω, δεν ελέχθηκε το υπόλοιπο μέρος του ή μηχανολογικά, ενώ το ζήτησα, γιατί δεν προβλέπεται. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από BritGreek 1
Dinos1973 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, 2MM said: Κι αν εγω εχω το "καλο" * (ας ειμαι μειοψηφια) γιατι πρεπει να αποζημιωθω σαν να ειχα το σαπακι ? * οπου "καλο" , βαλε ενα μετριο , απλά οχι χρεπι Βασικα απο οτι ειπε και ο bill απο πανω, νομιζω οτι οσοι τα εχουν σε καλη κατατασταση δεν τα πουλανε, ή τα πουλανε σε καλυτερη τιμη. Τα σαραβαλα θα μπουν για πωληση γιατι ειναι ασυμφορη η συντηρηση τους πλεον. Γι αυτο βλεπεις συνηθως σαραβαλα προς πωληση Γενικα νομιζω οτι οι περισσοτεροι συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που συζητιουνται . Ολοι καταλαβαινουμε τι παιζει και γυρω μας και στις ασφαλιστηκες.... Τζαμπα το κουραζουμε το θεμα. Καθε αμαξι ειναι ξεχωριστο και πρεπει να αποζημιωνεται με βασει αυτο που ειναι ή εστω τον μεσο ορο , οχι με βασει το φθηνοτερο και το χειροτερο Κάθε αμάξι είναι ξεχωριστό στα μάτια του ιδιοκτήτη του! Ευτυχώς υπάρχουν και κανόνες που ακολουθούνται και δεν εξαρτόμαστε από τα μάτια του ιδιοκτήτη!! 1
dtk-386 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, bill999r είπε Opel Vectra B 2001 Όσο παράξενο και αν είναι για την συγκεκριμένη μάρκα, το συγκεκριμένο μοντέλο πραγματικά είναι απροβληματιστο τα τελευταία χρόνια που το έχω. Τα πρώτα χρόνια βέβαια έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο abs και στον EMC όπως κ στο κοπρεσερ του αιρ κοντισιον αλλά αλλάχτηκαν κ από τοτε είναι κομπλέ. E τι άλλο ήθελες να σου βγάλει για να το πεις αναξιόπιστο? 3
2MM Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 58 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Κάθε αμάξι είναι ξεχωριστό στα μάτια του ιδιοκτήτη του! Ευτυχώς υπάρχουν και κανόνες που ακολουθούνται και δεν εξαρτόμαστε από τα μάτια του ιδιοκτήτη!! Δεν μιλησα για την υποκειμενικη γνωμη του ιδιοκτητη . Η οποια μπορει να εχει και δολο .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα