Προς το περιεχόμενο

Ειναι νομιμη η ολική που προτεινουν οι ασφαλιστικες?


IoannisSM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα δικά μου μάτια τα πράγματα είναι πιο απλά. 

Με βάζεις και συμφωνούμε μαζί αγαπητή ασφαλιστική να ασφαλίσω το όχημα μου για ένα συγκεκριμένο νούμερο το οποίο ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ στο συμβόλαιο, ναι ή όχι; 

Όλα αυτά τα χρόνια λοιπόν, το mini cooper το δικό μου λέει 12,,000. Άρα πληρώνω ασφάλιστρα ανάλογα με τα 12000, ναι ή όχι; Ναι, γιατί το δεύτερο αμάξι μου που επίσης ασφαλίζω μικτή για 6000 έχει σχεδόν ακριβώς το μισό κόστος ασφαλίστρων.

Αρα αν έρθει η ώρα να μου βγει ολική, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με ενδιαφέρει αν υπάρχει ένας που το πουλάει 8000 ώστε να μου πουν πάρε τα 8000 και σκάσε.

Εγω για 12000 πληρώνω, ΚΑΝΟΝΙΚΑ το νόμιμο θα ήταν να εισπράξω 12.000. 

Λεω κάτι παράλογο; 

Αυτά στην περίπτωση της κλοπής, τρακαρίσματος κλπ με ασφαλιστική στο φιλικό διακανονισμό.

Τωρα έρθει ένας απτήν Ουγκαντα και με τρακάρει, στο ΔΙΚΟ μου ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ πληρώνω επίσης νομική κάλυψη, ναι ή όχι; Άρα γιατί θα πρέπει να με νοιάζει εμένα αν ο Ουγκαντανέζος ασφαλιστής θέλει να μου δώσει 2500 επειδή τόσο κάνει στη χώρα του. ΕΓΩ ΕΔΩ πληρώνω για 12000. Ας πάμε στο δικαστήριο αφού ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, στης Ελλάδας στης Ουγκάντας ακομα και στη γαμωΣελήνη.

Ειναι ΤΟΣΟ απλό. Όλα μα όλα τα υπόλοιπα είναι απάτη των ασφαλιστικών.

Επεξ/σία από polaki
  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 hours ago, IoannisSM said:

Θα ειχε ενδιαφερον να ανεβασετε την αποφαση (με σβησμενα τα στοιχεια) για να δουμε πως δικαιολογει το δικαστηριο την αποφαση βασισμενο στο autotriti της εποχης. Γιατι για την αλφα ρομεο ηλικιας 9 ετων μου φαινονται λιγα τα 2000 που ειχαν προτεινει, ασχετο αν πηρατε τελικα τα 4500.

εχει περασει πολυ καιρος για να ψαξω να την βρω , αλλα απο οτι μου ειπε ο δικος μου δικηγορος , παντα ο δικηγορος αυτης που πρεπει να πληρωσει , προτεινει πολυ λιγα , ωστε να μειωθει οσο γινεται το τελικο ποσο . παντως ο δικαστης πηρε στα χερια του τις φωτοτυπιες απο το auto triti , και τις κοιτουσαν και οι τρεις που ηταν στην εδρα. ισως ηταν αγραφος νομος της εποχης το autotriti , τι να πω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, polaki είπε

ένας απτήν Ουγκαντα και με τρακάρει

Σε όλα απόλυτα σωστός φίλε μου.

Στη δική μου περίπτωση η City ασφαλιστική που με τράκαρε είχε μεν έδρα Ρουμανία αλλά είχε κανονικά και εδώ παράρτημα το οποίο αφαλιζε ελληνικά οχήματα.

Αντίθετα όταν έπεσε από πίσω μου ένας Βούλγαρος με βουλγαρική ασφαλιστική, μέσω πράσινης κάρτας οχήματος αποζημιώθηκα χωρίς πολλά πολλά όμορφα κ ωραία .

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Ducatista said:

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα λες ούτε και έγινε θέμα μεταξύ 2 ίδιων  μοντέλων αν είναι καλύτερο του 2000 η του 2025 απλά επειδή στο ποστ και σε άλλα δηλαδή χαρακτηρίζουν τα αμάξια που είναι 20 χρόνων σαπάκια σαραβαλα κλπ χωρίς να λαμβάνουν κάτι άλλο υπόψιν τους Απάντησα! λες και  μπορεί ένα yaris να έχει καλύτερη ασφάλεια από μια Μερσεντές 20ετιας.. τώρα για τις ασφαλιστικές είναι κανόνας πριν κάνεις ασφάλεια να σε κάνουν να πληρώσεις περισσότερα και όταν τους χρειαστείς κάνουν πάλι τα πάντα αλλά γία να μην πληρώσουν η για να πληρώσουν τα λιγότερα αν θες

και ομως ενα yaris του 2024 ειναι πιο ασφαλες απο μια c class του 2009,

δεν το λεω εγω  το λεει το euroncap

https://cdn.euroncap.com/media/7495/euroncap_mercedes-benz_c_class_2009_5stars.pdf

https://cdn.euroncap.com/media/77929/euroncap-2020-toyota-yaris-datasheet.pdf

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, 2MM είπε

Μαρκα , μοντελο, χρονολογια? 

Opel Vectra B 2001 

Όσο παράξενο και αν είναι για την συγκεκριμένη μάρκα, το συγκεκριμένο μοντέλο πραγματικά είναι απροβληματιστο τα τελευταία χρόνια που το έχω.

Τα πρώτα χρόνια βέβαια έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο abs και στον EMC  όπως κ στο κοπρεσερ του αιρ κοντισιον αλλά αλλάχτηκαν κ από τοτε είναι κομπλέ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάννη πάντως δεν είπα ότι το δικό σου είναι χρεπι, επειδή είναι παλιό.

Θα είναι πολύ αξιόλογο καλό συντηρημένο κτλ αλλά τα παραπάνω χρήματα που έδωσες και ήταν πολλά για να το πηγαινεις αντιπροσωπεία θα σου επιστρέψει τα υπολλαπλασια όταν το αξιολογεί κάποιος είτε ιδιώτης για αγορά είτε ασφαλιστική.νομιζω έχει απαντηθεί από πολλούς και βγάζει νόημα.

Από εμπειρία θα πήγαινα δικαστήριο, γιατί στην δικιά μου περίπτωση που με χτύπησαν και είχα golf 2002, το έφτιαξα σε φαναρτζη με 600€ και στον δικαστήριο το οποίο έγινε γρήγορα σε λιγότερο από χρόνο, πήρα προσφορά από το συνεργείο 1300ευρω και είπα στο δικαστή ότι δεν έχω φτιάξει το αυτοκίνητο και αυτή είναι η προσφορά από το φαναρτζη.τελικα πήρα 1800 (1300 + 500 ψυχική οδυνη)και το αυτοκίνητο είχε εμπορική αξία 2 με 2,5 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε με τοσα που εχω διαβασει εδω  σε 3-4 σελιδες καταληγουμε οτι:

τα αμαξια >20 ετων οσο κυκλοκοφορουν-κακως- κυκλοφορουν οταν στο τρακαρουν δεν σε αποζημιωνουν,απλα το πετας.

τα αμαξια >10 ετων ,υποθετω σε περιπτωση ατυχηματος που ακομα μπορουν να κυκλοφορουν ,σε περιπτωση τρακαρισματος θα σου πεταξουν 300-400€ στην μουρη να το επισκευασεις.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, tzotzo said:

και ομως ενα yaris του 2024 ειναι πιο ασφαλες απο μια c class του 2009,

δεν το λεω εγω  το λεει το euroncap

https://cdn.euroncap.com/media/7495/euroncap_mercedes-benz_c_class_2009_5stars.pdf

https://cdn.euroncap.com/media/77929/euroncap-2020-toyota-yaris-datasheet.pdf

 

Μην τους χαλας την λογικη που λεει οτι η ασφαλεια ειναι συναρτηση του ποσο βαρυ ειναι ενα οχημα.....δεν το καταλαβαινουν!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, mpregos said:

Γιάννη πάντως δεν είπα ότι το δικό σου είναι χρεπι, επειδή είναι παλιό.

Θα είναι πολύ αξιόλογο καλό συντηρημένο κτλ αλλά τα παραπάνω χρήματα που έδωσες και ήταν πολλά για να το πηγαινεις αντιπροσωπεία θα σου επιστρέψει τα υπολλαπλασια όταν το αξιολογεί κάποιος είτε ιδιώτης για αγορά είτε ασφαλιστική.νομιζω έχει απαντηθεί από πολλούς και βγάζει νόημα.

Από εμπειρία θα πήγαινα δικαστήριο, γιατί στην δικιά μου περίπτωση που με χτύπησαν και είχα golf 2002, το έφτιαξα σε φαναρτζη με 600€ και στον δικαστήριο το οποίο έγινε γρήγορα σε λιγότερο από χρόνο, πήρα προσφορά από το συνεργείο 1300ευρω και είπα στο δικαστή ότι δεν έχω φτιάξει το αυτοκίνητο και αυτή είναι η προσφορά από το φαναρτζη.τελικα πήρα 1800 (1300 + 500 ψυχική οδυνη)και το αυτοκίνητο είχε εμπορική αξία 2 με 2,5 

Μπραβο, μολις ανεφερες ασφαλιστικη απατη.....το εχουμε στο αιμα μας!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 minutes ago, bill999r said:

Εγώ που το συντηρώ ευλαβικά γτ να μείνω με το τέτοιο στο χέρι όταν κάποιος θα με τρακάρει; Αυτό που θέλω να πω είναι πως σε κάθε περίπτωση η ασφαλιστική θα έπρεπε να μου το επιδιορθωσει ή αν βγει ολική να σου το αντικαθιστά. Υπάρχουν άλλωστε άπειρα αυτοκίνητα που πωλούνται στο καρ. Η λογική πάρε 1400 και να δεν σου αρέσει κάνε μου δικαστήριο για να πάρεις άλλα τόσα μόνο τακτικές μαφίας υποδηλώνει.

Σου εξηγησα λιγο παραπανω πως δεν υφισταται το συντηρω ευλαβικα. Ενα αμαξι 25ετιας εχει ecu,abs module, αεροσακους,καθισματα,φαναρια, και ενα σωρο αλλα εξαρτηματα 25ετιας. 

Αν σε ενα διαστημα 25ετιας ο συντηρων ευλαβικα που θελει να το εχει προσεγμενο, αλλαξει σωστα ολα τα προβλεπομενα συν τυχον βλαβες, μετα την δεκαετια θα μπορουσε να παρει καινουριο αμαξι.
Και εννοω να πουλησει το παλιο και να συμπληρωσει την διαφορα.
Αν μου πεις και τι αμαξι εχεις θα στο πω και με νουμερα

Το ρισκο του να εχει καποιος ενα "καλοσυντηρημενο" αυτοκινητο 25ετιας βαραινει αποκλειστικα τον ιδιοκτητη και οχι την ασφαλεια, αφου αυτο εχει ξεπερασει κατα πολυ την 10ετια που οφειλει η κατασκευαστρια εταιρεια να παρεχει σερβις και ανταλλακτικα και φυσικα τα πολλα 17 χρονια, που ειναι ο μεσος ορος ζωης των αυτοκινητων στην ελλαδα

53 minutes ago, bill999r said:

Υπάρχουν άλλωστε άπειρα αυτοκίνητα που πωλούνται στο καρ. Η λογική πάρε 1400 και να δεν σου αρέσει κάνε μου δικαστήριο για να πάρεις άλλα τόσα μόνο τακτικές μαφίας υποδηλώνει.

οχι δεν υπαρχουν απειρα αυτοκινητα. insignia του 2009, υπαρχουν 6 στο car. Πεντε απο αυτα ειναι στον μεσο ορο, και ενα "προσεγμενο" στην διπλασια τιμη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Μπραβο, μολις ανεφερες ασφαλιστικη απατη.....το εχουμε στο αιμα μας!

Ας του έδιναν ότι προβλέπονταν από την αρχή. Μετά καλά τους έκανε.

3 λεπτά πριν, tzotzo είπε

αποκλειστικα τον ιδιοκτητη και οχι την ασφαλεια,

Τοτε να μην τα ασφαλίζουν φίλε μου. Να πάρουν πόδι από την αγορά κ να μείνουν όσες μπορούν και δεν μπαίνουν από μέσα...

Ή να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας στο κράτος, να μην φορολογουνται κτλ

Από τη στιγμή όμως που πληρώνω 265 ευρώ το χρόνο τέλη + ΚΤΕΟ ανά 2 χρόνια χωρίς καμία παρατήρηση στο δελτίο+ ασφάλεια αν έτος και προσμετράται κ σαν τεκμήριο στην φορολογική δήλωση τότε να είναι κ αυτοί εντάξει απέναντι στην περιουσία μου.

Τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, bill999r said:

Opel Vectra B 2001 

Στην φωτο βλεπεις ενα προσεγμενο αυτοκινητο και ο ιδιοκτητης ζηταει τα διπλα λεφτα απο τον μεσο ορο.
στην περιγραφη δε αναφερει τα εξης:"Δεν χρειάζεται τίποτα.Εχει άδεια για κοτσαδορο."
 

41454269_4_b.jpg

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tzotzo είπε

Στην φωτο βλεπεις ενα προσεγμενο αυτοκινητο και ο ιδιοκτητης ζηταει τα διπλα λεφτα απο τον μεσο ορο.
στην περιγραφη δε αναφερει τα εξης:"Δεν χρειάζεται τίποτα.Εχει άδεια για κοτσαδορο."
 

41454269_4_b.jpg

Το δικό μου είναι το προηγούμενο μοντέλο. Δεν είπα ότι δεν υπάρχουν κ τέτοιες περιπτώσεις, για αυτό τονισα ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένα αντικειμενικό σύστημα αξιών και όχι να βασίζονται στο καρ ή στο οτοτριτι.

Τεσπά είναι μεγάλη συζήτηση και δεν βγει άκρη. Το πιο απλό για να μην μπερδευομαστε θα έπρεπε να ήταν η επισκευή όπου είναι δυνατή. Αν δεν είναι δυνατή σου αγοράζω ένα ίδιο όχημα που κατόπιν ελέγχου είναι ασφαλές. Όμορφα κ ωραία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, bill999r said:

Ας του έδιναν ότι προβλέπονταν από την αρχή. Μετά καλά τους έκανε.

Τοτε να μην τα ασφαλίζουν φίλε μου. Να πάρουν πόδι από την αγορά κ να μείνουν όσες μπορούν και δεν μπαίνουν από μέσα...

Ή να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας στο κράτος, να μην φορολογουνται κτλ

Από τη στιγμή όμως που πληρώνω 265 ευρώ το χρόνο τέλη + ΚΤΕΟ ανά 2 χρόνια χωρίς καμία παρατήρηση στο δελτίο+ ασφάλεια αν έτος και προσμετράται κ σαν τεκμήριο στην φορολογική δήλωση τότε να είναι κ αυτοί εντάξει απέναντι στην περιουσία μου.

Τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.

Τωρα τελη φορολογια κτεο τι σχεση εχουν με την ασφαλεια; Καμμια.

την επιλογη να εχεις ενα αυτοκινητο 25 χρονων την κανεις εσυ. Την επιλογη του να δινεις συνεχεια χρηματα για να το συντηρεις την κανεις εσυ. Δεν σε αναγκαζει η ασφαλιστικη.

Αν λοιπον θεωρεις πως το αυτοκινητο σου εχει παραπανω αξια επειδη το συντηρεις, πας στην ασφαλιστικη με τα τιμολογια, ζητας πραγματογνωμοσυνη σε καθε ανανεωση συμβολαιου, και αν γινει το κακο πας δικαστικως και παιρνεις αυτα που δικαιουσαι.

Αν εχει 10 αμαξια το car στον μεσο ορο, και 1 αυτοκινητο προσεγμενο, η ασφαλιστικη οφειλει να σε αποζημιωσει στον μεσο ορο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...