Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, IoannisSM είπε

Αυτοκινητο του 2000. Προσεγμενο, ατρακαριστο, με τα σερβις ολα στην ωρα τους στην επισημη αντιπροσωπεια με σφραγιδες, κτλ. Τελευταιο σερβις κοστος 300 ευρω, αλλαγη ελαστικων 400 ευρω, συστημα υγραεριου τοποθετημενο κοστους 1500 ευρω (εννοειται δηλωμενο). Εστω οτι γινεται ατυχημα και η ασφαλιστικη λεει για ολικη και σου δινει 3000 ευρω. Δεν τα δεχεσαι, γιατι πρωτα απ'ολα δεν βρισκεις ισαξιο οχημα με 3000 να αγορασεις-ισως μονο κατι σαραβαλα. Επιπλεον, το οχημα αντικειμενικα κοστολογειται πολυ περισσοτερο. Τι γινεται στη συνεχεια? Πας δικαστικως. Μπορεις να δικαιωθεις και να ζητησεις πληρη αποκατασταση στην προτερη κατασταση του οχηματος? Παρακαλω απαντησεις μονο απο παθοντες κι εχοντες σχετικη εμπειρια.

Εάν τη ζημιά η ασφαλιστική την κοστολογεί στα 3.000 ευρώ τα οποία και σου δίνει για ολική το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πεις στον ασφαλιστή να σου βγάλει τη ζημιά 100 - 200 πιο κάτω ώστε να σου δώσει τα χρήματα. Το εχει κάνει φίλος που δεν ήθελε να το αποσύρει και του εβγαλε 2.780 τα οποία δέχθηκε  ο φαναρτζής και το επισκεύασε. Τώρα αν η ζημιά είναι παραπάνω από 3.000 έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να σου βγάλει παραπάνω χρήματα.

Οσο για τα υπόλοιπα ναι οι ασφαλιστικές ετσι λειτουργούν μας αρεσει δε μας αρέσει.

Επεξ/σία από papoys1
  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, stelioz78 είπε

επειδη τα εχω περασει ολα αυτα στα δικαστηρια , δυστυχως ισχυει το car.gr τωρα η το autotriti το 2009 που το χρειαστηκα εγω . επεσε πανω στην  alfa romeo 146 του 2000  που ειχα παρκαρισμενη , ενα τσεροκι  με 100+ χλμ , και μου προτειναν ολικη . στο δικαστηριο ο αντιπαλος δικηγορος προτεινε 2000 και εγω εφοδιασμενος με φωτοτυπιες απο autotriti καταφερα και πηρα 4500 . και στη δικη μου περιπτωση λαστιχα και γενικο σερβις 2 μηνες πριν , δεν ειχαν καμια σημασια . οτι ελεγε το autotriti

Θα ειχε ενδιαφερον να ανεβασετε την αποφαση (με σβησμενα τα στοιχεια) για να δουμε πως δικαιολογει το δικαστηριο την αποφαση βασισμενο στο autotriti της εποχης. Γιατι για την αλφα ρομεο ηλικιας 9 ετων μου φαινονται λιγα τα 2000 που ειχαν προτεινει, ασχετο αν πηρατε τελικα τα 4500.

Δημοσ.

να φερει και τον προεδρο εδω να το βεβαιωσει!!!

η αποζημιωση αφορα την αντικατασταση του οχηματος με αλλο ιδιας αξιας! Την εμπορικη αξια δεν την καθοριζει κανεις.Προφανως και αγγελίες απο πωλησεις οχηματων (ειδικα το auto-triti ειχε ελάχιστη-μεγιστη τιμη που μπορουσε να πιασει το συγκεκριμένο μοντελο) .Ολα αυτα στο δικαστηριο αντικρούονται.Εφοσον δεν υπαρχει νομιμη εμπορικη αξια το κοστολογουν ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ,αρα μοναδικη λυση το δικαστήριο.Εγω σε δικαστήριο που ειχα κανει γιατι δεν με αποζημίωναν για 300€ σε παπι suzukι τους πηρα 1200 μαζι με ψυχικη οδυνη .και η δικηγορος της ασφαλιστικής ωρυωταν γιατι μεταχειρισμενο εκανε 1500 τοτε.

Αν μπορεις να αποδειξεις με φωτογραφιες,τιμολογια κλπ οτι το οχημα ηταν πενα θα μ

  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, IoannisSM said:

Αυτοκινητο του 2000. Προσεγμενο, ατρακαριστο, με τα σερβις ολα στην ωρα τους στην επισημη αντιπροσωπεια με σφραγιδες, κτλ. Τελευταιο σερβις κοστος 300 ευρω, αλλαγη ελαστικων 400 ευρω, συστημα υγραεριου τοποθετημενο κοστους 1500 ευρω (εννοειται δηλωμενο). Εστω οτι γινεται ατυχημα και η ασφαλιστικη λεει για ολικη και σου δινει 3000 ευρω. Δεν τα δεχεσαι, γιατι πρωτα απ'ολα δεν βρισκεις ισαξιο οχημα με 3000 να αγορασεις-ισως μονο κατι σαραβαλα. Επιπλεον, το οχημα αντικειμενικα κοστολογειται πολυ περισσοτερο. Τι γινεται στη συνεχεια? Πας δικαστικως. Μπορεις να δικαιωθεις και να ζητησεις πληρη αποκατασταση στην προτερη κατασταση του οχηματος? Παρακαλω απαντησεις μονο απο παθοντες κι εχοντες σχετικη εμπειρια.

Όχημα 24 ετών ….. στα μάτια σου μπορεί να είναι Ferrari! Για τους υπόλοιπους απλά ένα σαράβαλο για την ανακύκλωση !

  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ένα πράγμα που μου αρέσει στους Αμερικανούς, kelley blue book εύρος τιμών για κάθε μοντέλο, είναι κρατικό δεν πα να έχεις κάνει και όλο το αμάξι από χρυσάφι αν γράφει πχ 1000 δολάρια μέσα τόσα θα πάρεις σε περίπτωση ολικής

  • Like 2
Δημοσ.
10 hours ago, bill999r said:

Το δικό μου αυτοκίνητο (2001) η ασφαλιστική το ασφαλίζει στα 2900, και παλιότερα γύρω στα 3.500 χωρίς εγώ να το έχω ζητήσει. Οπότε αυτό που θα μπορούσα να σκεφτώ ότι αντικειμενικά η αξία του αυτοκινήτου μου είναι αυτή. Επισημαίνω ότι το αυτοκίνητο μου είναι πάντα άψογα συντηρημένο, μηχανολογικά άριστο και εξωτερικά στην πένα και δεν έχω σκοπό να το αλλάξω.

Όταν όμως αυτοκίνητο που ήταν ασφαλισμένο στην City Insurance ( μια παμφθηνη ασφαλιστική με έδρα την Ρουμανία) έπεσε πάνω στο δικό μου σταθμευμένο αυτοκίνητο άρχισαν τα παρατράγουδα.

Η εταιρία λοιπόν αυτή δεν ήταν στον φιλικό διακανονισμό μιας κ κάτι τέτοιο δεν είναι υποχρεωτικό ( το ξέρατε αυτό;;;).

Ευτυχώς που είχε έρθει η αστυνομία στο συμβάν και είχε γίνει καταγραφή μιας και η πελάτισσα τους είχε πάρει παραμαζωμα πολύ κόσμο.

Επικοινώνησα λοιπόν κ εγώ με την συγκεκριμένη ασφαλιστική ώστε να αρχίσω την διαδικασία της επισκευής. Πήγα σε ένα φανοποιειο , όπου κ έγινε η πραγματογνωμοσύνη. Ο φανοποιος ζητούσε 2.000 κ η ασφαλιστική έδινε 1200 αν θυμάμαι καλά. 

Τότε μου είπαν για ολική με αποζημίωση στα 1200. Όταν τους είπα για την ασφαλισμένη αξία στην δική μου ασφαλιστική αυτοί απάντησαν ότι και καλά θα μπορούσα να το πουλήσω σε ανακύκλωση άλλα τόσα περίπου κ να πλησιάσω την αξία. Στην ανακύκλωση που ζήτημα να σου δώσουν 500 ευρώ αν τους πας Φερράρι του  2024....

Όπως καταλαβαίνετε άκρη δεν έβγαινε εκτός κ αν πήγαινα δικαστικά, που λογικά θα δικαιωνομουν αλλά ο χρόνος εκδίκασης και το τελικό ποσό δεν δικαιολογούν την ταλαιπωρία... Και αυτά τα λαμόγια το γνωρίζουν καλά.

Εγώ ήμουν αποφασισμένος να το φτιάξω το αυτοκίνητο μιας κ η μόνη ζημιά ήταν το βουλιαγμα του πορτμπαγκάζ, σπασμένος πίσω προφυλακτήρας και χτύπημα στο δεξί πίσω φτερό.

Τους ταραξα στα τηλέφωνα καθημερινά αιτουμενος μεγαλύτερο ποσό για αποζημίωση και τελικά έφτασα στο αστρονομικό ποσό των 1400 ευρώ. Ζήτησα προσφορές και από άλλα φανοποιεια και τελικά βρήκα έναν με 1600 μαύρα. Τελικά έβαλα και 200 ευρώ από την τσέπη μου κ το έφτιαξα. Μετά από 6 μήνες η city insurance χρεοκόπησε και ελπίζω ο αλήτης υπάλληλος που μιλούσα τότε κ τον παρακαλούσα για το αυτονόητο να ψωμολυσσαει ακόμα ζητώντας κ αυτός εναν αυτονόητο βασικό μισθό.

Αυτα τα ωραια γίνονται με την υποχρεωτική ασφάλιση στην χώρα μας. Όταν τους χρειαστείς πιθανότατα θα ταλαιπωρηθείς.

μαυρα πως αποζημιωθηκες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, panostza said:

Βασικά οι εκτιμήσεις είναι από ανεξάρτητους πιστοποιημένους εκτιμητές. Τώρα κατά πόσο εσύ ή εγώ διαφωνούμε με την εκτίμηση είναι άλλο.

Αν μιλαμε για τους πραγματογνομωνες που κανουν την εκτιμηση στα συνεργεια, ειναι πολυ εμπειροι και συνηθως ήταν στον κλαδο προηγουμενως. Αναφερθηκε πολυ σωστα και παραπανω απο τον συνφορουμιτη.

Αν ενα ψυγειο ειναι σπασμενο, δεν μπορει να αρνηθει τη ζημια. Μπορει ομως να βγαλει ενα κοστος με αντικατασταση ιμιτασιον, ή μεταχειρισμένο, αναλογα με την παλαιοτητα του οχηματος. Πραγμα οχι παραλογο αν σκεφτεις πως ενα αμαξι 20ετιας έχει ηδη 20 χρονια το ιδιο ψυγειο. Αντιστοιχα συμβαινουν και με αλλα ανταλλακτικα σε περιπτωση τρακαρισματος που ενδεχομενως η επισκευη να κρινεται ασυμφορη.

Οταν τελειωσει την εκτιμηση, στελνει την αναφορα του στην ασφαλιστικη και τελειωνει εκει η συναναστροφη με το αμαξι του ασφαλισμενου και την ασφαλιστικη. 

Αυτο που εχουν μπερδεψει ολοι στο παρον ποστ ειναι τον πραγματογνωμονα με τον διακανονιστη της ασφαλιστικης.

Ο διακανονιστης ειναι αυτος που ειναι υπαλληλος της ασφαλιστικης, που κάνει τα ψαλιδια και λεει αν επισκευαζεται το αυτοκινητο ή οχι. Το κριτηριο του φυσικα εξαρταται απο το συμφερον της ασφαλιστικης και δεν εξαρταται μόνο απο τις τιμες του car. Εχει παρα πολλους παραγοντες, υπαρχουν ακομα και αλγοριθμοι που συνεισφερουν στο τελικο αποτελεσμα, ακομα και οι κλέφτες αυτοκινητων διαμορφωνουν την τιμη αποζημιωσης(μπορω να επεκταθω για τους περιεργους της υποθεσης). Αυτος λοιπον ειναι ο "εχθρος" που κοιτάει να ρίξει τον πελάτη.

 

Ενα αμαξι 15ετιας που καποτε εκανε 25.000€,σημερα πωλειται απο 6300 εως 7.500€ συμφωνα με το car και εχει 6 διαθεσιμες αγγελιες για αυτο το μοντελο. Αυτο το αμαξι ειναι το opel insignia 1600 turbo. Υπάρχει και  ενας μουρλος που ζηταει 14,000€ γιατι ειναι ατρακαριστο, αβαφο, αγρατζουνιστο μη καπνιστη κλπ, οπως ειπε και καποιος παραπανω προσεγμενο φουλ.

Εστω οτι γίνεται ένα τρακαρισμα σε ενα αντιστοιχο αυτοκινητο, ο διακανονιστης τι πρεπει να κοιταξει και να αποζημιωσει, τα 6,900 που ειναι ο μεσος ορος των 5 αγγελιων ή τα 14000, ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΤΙΜΗ ΔΗΛΑΔΗ? Ομορφα, λογικα και εξηγημενα να το παρουμε.

Αν μας δωσει τα 6900 του μεσου ορου, και το αυτοκινητο ειναι για  6900, τα παιρνουμε και φευγουμε.


Αν το αμαξι ειναι για 14000(αυθαιρετη κοστολογηση του ιδιοκτητη) παμε δικαστικως με τα τιμολογια και τις φωτογραφιες του "προσεγματος" και διεκδικουμε το παραπάνω ποσο. Πολυ πιθανο να κερδισουμε τα χρηματα αλλα να χασουμε πολυ χρονο, και κοπο. 

Αν μας δωσει 4500 γιατι ετσι το κοστολογει ο διακανονιστης(αυθαιρετα παλι θα πω εγω) και το αμαξι κανει για 6900 του μεσου ορου παλι θα το παμε δικαστικως και θα παρουμε την παραπανω διαφορα + τοκους υπερημεριας+ψυχικες οδυνες και οτι αλλο φανταστει ενας καλος δικηγορος. Συνηθως αυτες οι υποθεσεις συμβιβαζονται εξωδικαστικα την ημερα της δικης.

Αν μας δωσει 4500 γιατι ετσι το κοστολογει, και το αμαξι θεωρουμε πως ειναι για 6900 αλλα τελικα ειναι χτυπημενο απο χιλιες μεριες, εχει ηδη δυο τρεις σοβαρες επισκευες,το εσωτερικο του ειναι χαλια κλπ κλπκαι εχει και 500.000 χιλιομετρα, θα παρουμε τα 4500 και θα πουμε και ευχαριστω.

Αυτη ειναι εν συντομια η κατασταση οταν ενα αμαξι βγαινει ασυμφορο προς επισκευη, χωρις να πιανουμε ειδικες καταστασεις, ακριβα μοντελα, σπανια μοντελα και τα λοιπα. Το μονο σιγουρο ειναι πως αν εχουμε μια εικονα για το οχημα μας, και δεν ειναι εξωπραγματικη, την ιδια εικονα θα δει και το δικαστηριο και θα αποζημιωθουμε αναλογα.


Η ελλαδα εχει τον αρχαιοτερο στολο αυτοκινητων στην ευρωπη με μια μέση ηλικια 17 χρονων.
https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/

το προβλημα τελικα δεν ειναι οτι δεν αποζημιωνει την αξια η ασφαλιστικη σε περιπτωση ολικης καταστροφης, αλλα οτι δεν εχουμε λεφτα να παρουμε καινουρια, ασφαλη, αξιοπιστα αυτοκινητα.

και επειδη δεν εχουμε χρηματα, μας κακοφαινεται οταν η ασφαλιστικη κοιταει το συμφερον της και παει να μας εκμεταλευτει.

Και για να μην παρεξηγηθω ως υπερασπιστης των ασφαλιστικων, οι ασφαλιστικες κανουν πολυ χειροτερα πραγματα απο αυτο που συζηταμε σε αυτο το θεμα, που θετουν σε κινδυνο προσωπικη περιουσια και φυσικα την οδικη ασφαλεια των πολιτων και οδηγων. Αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση για αλλο θεμα.

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 10
Δημοσ.
37 minutes ago, dkstopo said:

Μάρκα μοντέλο κυβικά αρχική αξία  γράφει ο νηματοθετης; 

οχι αλλα μαλλον ειναι corsa, δεν υπαρχει corsa του 2000 στο car πανω απο 3000€

Δημοσ.
14 hours ago, IoannisSM said:

Αυτοκινητο του 2000. Προσεγμενο, ατρακαριστο, με τα σερβις ολα στην ωρα τους στην επισημη αντιπροσωπεια με σφραγιδες, κτλ. Τελευταιο σερβις κοστος 300 ευρω, αλλαγη ελαστικων 400 ευρω, συστημα υγραεριου τοποθετημενο κοστους 1500 ευρω (εννοειται δηλωμενο). Εστω οτι γινεται ατυχημα και η ασφαλιστικη λεει για ολικη και σου δινει 3000 ευρω. Δεν τα δεχεσαι, γιατι πρωτα απ'ολα δεν βρισκεις ισαξιο οχημα με 3000 να αγορασεις-ισως μονο κατι σαραβαλα. Επιπλεον, το οχημα αντικειμενικα κοστολογειται πολυ περισσοτερο. Τι γινεται στη συνεχεια? Πας δικαστικως. Μπορεις να δικαιωθεις και να ζητησεις πληρη αποκατασταση στην προτερη κατασταση του οχηματος? Παρακαλω απαντησεις μονο απο παθοντες κι εχοντες σχετικη εμπειρια.

Λίγα λόγια ρε συ Ιωάννη για το αμάξι σου και τις προσδοκίες.τα λάστιχα είναι car agnostic, είτε έχεις Μερτσέντε του 24 είτε λαντα Νίβα το 70 αν έχετε ίδιες διαστάσεις τα ίδια θα πληρώσεις κατανοήτο οπότε το βγάζουμε έξω. 

Το αμάξι σου είναι 25ετιας - πάρα πολύ παλιό , μπορεί να μην σου αρέσει αλλά είναι πάρα πολύ παλιό οπότε το όχημα να κοστολογείται πολύ περισσότερο από 3.000 που λες δεν ισχύει. Όσο πιο παλιό είναι τόσο μικραίνει και το threshold μεταξύ προσεγμένου μεταχειρισμένου και ενός όχι, δλδ για ένα αμάξι 10ετιας μπορεί να βρεις τιμές +-2.500€ για το δικό σου που είναι 25ετιας +-1000€ και πολλά λεω και ναι οι τιμές βγαίνουν από την αγορά αγγελίες δλδ car gr autorltriti μικρές αγγελίες παλιά και ναι η ασφαλιστική θα σου προσφέρει πιο λίγα και από την αγορά γιατί θέλει να πληρώσει πιο λίγα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, mpregos είπε

αμάξι σου είναι 25ετιας - πάρα πολύ παλιό ,

Γιατί ένα αμάξι 25ετιας θεωρείται πάρα πολύ παλιό;

Δεν λέω ότι δεν είναι αλλά γτ το λέτε σαν να είναι κάτι πολύ αρνητικό.Αρα άχρηστο; Άρα δεν πρέπει να αποζημιωθεί;

Και τι έγινε αν έχει φτιαχτεί πριν 25 χρόνια. Αν όλα τα χρόνια ο φίλος το πρόσεχε, επισκευαζε ότι βλάβη προέκυπτε, του έκανε τα σέρβις του και γενικά το πρόσεχε γτ το μειώνεις εσύ κ το θεωρείς άχρηστο;

Τι μπορεί να πάθει ένα αμάξι αν συντηρείται  σχολαστικά;

Πρακτικά τίποτα. Αντίθετα το χρέπι 5 ετιας προέλευσης leasing με άγνωστα χλμ θεωρείται καλύτερη επιλογή γιατί; Επειδή κατασκευάστηκε πιο πρόσφατα.

Δεν έχω τίποτα με το ποστ σου φίλε μου, απλά μου κάνουν εντύπωση σχόλια τύπου σαπακι, παλιό, χάρος στο δρόμο κτλ.

Οι περισσότεροι γνωστοί μου οδηγούν αυτοκίνητα τουλάχιστον 15 ετιας. Οι πιο πολλοί μάλιστα από αυτούς προσπαθούν να τα έχουν πάντα συντηρημένα αλλά η αδικαιολόγητη ακρίβεια σε όλα δεν τους το επιτρέπει. Άλλοι τα έχουν στην πένα. Όλα όμως αποτελούν μεταφορικό μέσο και σε καμία περίπτωση δεν είναι επικίνδυνα και άχρηστα.

Δεν πιστεύω πως αν κάποιος είχε την οικονομική δυνατότητα δεν θα πήγαινε σε κάτι νεότερο για πολλούς λόγους. Αλλά από τη στιγμή που δεν την έχει κρατάει αυτό που έχει και το συντηρεί όσο καλύτερα μπορεί. Γενικά η ανανέωση των οχημάτων κατ' εμε βασίζεται περισσότερο στην λογική του νεοελληνα νεόπλουτου παρά σε υπαρκτούς λογους...

Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα έπρεπε να αποζημιώνουν οποιοδήποτε όχημα από τη στιγμή που δέχονται και είναι υποχρεωμένες από το νόμο να το ασφαλίσουν. Τι θα πει ολική καταστροφή; Αν έχει καταστραφεί αγόρασε μου άλλο ίδιο. Γτ με βάζεις σε διαδικασία να ψάχνω κάτι που δεν υπάρχει σε αυτά τα λεφτά ;

Αυτο που δεν θα καταλάβω ποτέ είναι πώς μπόρεσαν να μας κάνουν να αποδεχόμαστε κάτι τέτοια νταβατζιλικια σαν κανονικότητα...

2 ώρες πριν, tzotzo είπε

μπερδεψει ολοι στο παρον ποστ ειναι τον πραγματογνωμονα με τον διακανονιστη

Πολύ ωραίο το ποστ σου. Όντως ο διακανονιστης κάνει την πιο βρομικη δουλειά, αν και χρησιμοποιώντας τον όρο δουλειά για κάτι τέτοιες διεργασίες δυσφημουμε την ίδια την λέξη....

Δυστυχώς κάποιες "δουλειές" είναι ντροπή...

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, bill999r said:

Γιατί ένα αμάξι 25ετιας θεωρείται πάρα πολύ παλιό;

Δεν λέω ότι δεν είναι αλλά γτ το λέτε σαν να είναι κάτι πολύ αρνητικό.Αρα άχρηστο; Άρα δεν πρέπει να αποζημιωθεί;

Και τι έγινε αν έχει φτιαχτεί πριν 25 χρόνια. Αν όλα τα χρόνια ο φίλος το πρόσεχε, επισκευαζε ότι βλάβη προέκυπτε, του έκανε τα σέρβις του και γενικά το πρόσεχε γτ το μειώνεις εσύ κ το θεωρείς άχρηστο;

Τι μπορεί να πάθει ένα αμάξι αν συντηρείται  σχολαστικά;

Πρακτικά τίποτα. Αντίθετα το χρέπι 5 ετιας προέλευσης leasing με άγνωστα χλμ θεωρείται καλύτερη επιλογή γιατί; Επειδή κατασκευάστηκε πιο πρόσφατα.

Δεν έχω τίποτα με το ποστ σου φίλε μου, απλά μου κάνουν εντύπωση σχόλια τύπου σαπακι, παλιό, χάρος στο δρόμο κτλ.

Οι περισσότεροι γνωστοί μου οδηγούν αυτοκίνητα τουλάχιστον 15 ετιας. Οι πιο πολλοί μάλιστα από αυτούς προσπαθούν να τα έχουν πάντα συντηρημένα αλλά η αδικαιολόγητη ακρίβεια σε όλα δεν τους το επιτρέπει. Άλλοι τα έχουν στην πένα. Όλα όμως αποτελούν μεταφορικό μέσο και σε καμία περίπτωση δεν είναι επικίνδυνα και άχρηστα.

Δεν πιστεύω πως αν κάποιος είχε την οικονομική δυνατότητα δεν θα πήγαινε σε κάτι νεότερο για πολλούς λόγους. Αλλά από τη στιγμή που δεν την έχει κρατάει αυτό που έχει και το συντηρεί όσο καλύτερα μπορεί. Γενικά η ανανέωση των οχημάτων κατ' εμε βασίζεται περισσότερο στην λογική του νεοελληνα νεόπλουτου παρά σε υπαρκτούς λογους...

Μιλαει για ασφαλιστικη αξια, ως παλιο. οχι αν ειναι αξιοπιστο να κυκλοφορει.
Γιατι πολυ απλα παλιωνουν Ιδια αξια εχει ενα νεοδμητο σπιτι με ενα 25ετίας?

Ιδια αξια εχει ενας Pentium 4 με εναν 13900?

ιδια αξια εχει ενα 3310 με ενα s24 ultra?

 

 

  • Like 5
Δημοσ.

Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα 20ετιας σαραβαλα απλά είναι παλιότερης τεχνολογίας ίδιο είναι ένα phantom του 2004 με ένα toyota 2024;  Μην τρελαθουμε κιολας..  τώρα για τις ασφαλιστικές είναι για κλάματα σε όλα τα επίπεδα  όσο για τους ανεξάρτητους εκτιμητές είναι αυτοί που έχουν την περισσότερη συναναστροφή με τις ίδιες τις ασφαλιστικές... Φίλος φανοποιος με έβαλε σε ανοιχτή ακρόαση και άκουγα τι έλεγε ο ανεξάρτητος εκτιμητής.... Είναι τυχερός που στο τέλος έγινε η δουλειά όπως έπρεπε.. άντε με τους αληταραδες που πρέπει να τους λέμε και ευχάριστω για την ελεημοσύνη που θέλουν να δώσουν

  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, Ducatista said:

Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα 20ετιας σαραβαλα απλά είναι παλιότερης τεχνολογίας ίδιο είναι ένα phantom του 2004 με ένα toyota 2024;  Μην τρελαθουμε κιολας..  τώρα για τις ασφαλιστικές είναι για κλάματα σε όλα τα επίπεδα  όσο για τους ανεξάρτητους εκτιμητές είναι αυτοί που έχουν την περισσότερη συναναστροφή με τις ίδιες τις ασφαλιστικές... Φίλος φανοποιος με έβαλε σε ανοιχτή ακρόαση και άκουγα τι έλεγε ο ανεξάρτητος εκτιμητής.... Είναι τυχερός που στο τέλος έγινε η δουλειά όπως έπρεπε.. άντε με τους αληταραδες που πρέπει να τους λέμε και ευχάριστω για την ελεημοσύνη που θέλουν να δώσουν

να συγκρινουμε παρομοια πραγματα. Ενα corsa του 2000 οπως του νηματοθετη  με ενα corsa του 2024.

Σε ποιο θα διαλεγες να βαλεις τα παιδια σου

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...