Προς το περιεχόμενο

Ειναι νομιμη η ολική που προτεινουν οι ασφαλιστικες?


IoannisSM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 hours ago, konc said:

Με τη διαφορά πως έχει αποδεδειγμένα συμβεί, όχι με ευθύνη της εταιρίας αλλά του γραφείου/διευθυντή.

εχουμε περιπου 12,000 τροχαια ετησιως, χωρια τις κλο[ες, χωρια τα σπασμενα παρπριζ, χωρια τις φυσικες καταστροφες, χαλαζια, πυρκαγιες, πλημμυρες, 

 

Και ενας διευθυντης βαζει ψευτικη αγγελια στο car για να μην αποζημιωσει.
ΜΑΛΙΣΤΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, filipprin είπε

κανονικα απο το επικουρικό

Έχεις δει την διαδικασία φίλε μου; Στην καλύτερη, αν πάνε καλά τα πράγματα παίρνεις τα λεφτά σου σε 3-4 μήνες. Εάν ο εκκαθαριστής της υπό πτώχευση ασφαλιστικης δεν αποδεχτεί το αίτημα για αποζημίωση δεν γνωρίζω τι γίνεται.

Διάβασα λίγο την διαδικασία και μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο

http://www.opengov.gr/minfin/?p=12607

Λογικά παίρνεις αυτό που θα σου κοστολογησουν, στην περίπτωση μου τα 1200 ευρώ της αρχικής προσφοράς.

Αφού η εταιρεία θα είναι πτωχευμένη τότε δεν μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον της φαντάζομαι.

Οπότε σε περίπτωση που σου έχουν κάνει καλή ζημιά κ η ασφαλιστική δεν αποδέχεται ούτε τα μισά, σε περίπτωση που χρεοκοπήσει δεν μπορεί ούτε να την κυνηγήσεις...

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, k_w_t είπε

Θυμαμαι φιλη μου με Lancia Y του 2002 που την τρακαραν απο πισω (προφυλακτηρας,πορτμπαγκαζ) και ηθελαν να το βγαλουν ολικη.

Ο φαναρτζης τους το εβγαλε 1500€ ζημια. (δικος μας 900€)

Μιλαμε για το 2015 και της εδιναν 1000 + τα σωστρα που λενε για την αποσυρση 300€.

Μιλησα με φιλο μου σε ανταλλακτικα στην Φρατζη και μου ειπε να κανει το εξης επειδη  τα ανταλλακτικα της Lancia ειναι ακριβα.. 

Να παρει τα 1000€ αλλα να μην τους δωσει το αυτοκινητο για αποσυρση στα 300€ . (το κανουν ανταλλακτικα που τους βγαινει πανω απο τα 1000€ που δινουν σε κερδος).

Η ασφαλιστικη αρχισε τα μα μου σου του.

Τοτε τους ειπε εαν θελετε και το αμαξι θελω 2500€ γιατι το σο βγαινει εαν το κοψει ανταλλακτικα.

Την ειχαν ζαλισει με την αποσυρση τοτε. Σε καποια φαση μιλησα εγω μαζι τους και τους ειπα εαν το δωσει για αποσυρση για 300€ θα παρω το τρυπανι και θα το γεμισω τρυπες σε καπο,φτερα,ουρανο κτλ θα ριξω και αμμο θαλλασης στα λαδια και το βαλω μπρος να μην μεινει τιποτα μεσα ορθιο...

Σε 2 μερες εδωσαν εντολη να το φτιαξει φαναρτζης τους..

 

 

Δε βλεπω κατι λαθος σε αυτο που ειπες. Ολικη καταστροφη δεν ειπαν; Ε, ολικα κατεστραμμενο θα το παρουν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, bill999r είπε

Αφού η εταιρεία θα είναι πτωχευμένη τότε δεν μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον της φαντάζομαι.

 

23 λεπτά πριν, bill999r είπε

Λογικά παίρνεις αυτό που θα σου κοστολογησουν, στην περίπτωση μου τα 1200 ευρώ της αρχικής προσφοράς.

Αυτο

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, polaki είπε

honestly δεν είναι δυνατόν εν έτει 2024 σε τεχνολογικό φόρουμ να λέμε για μόστρα το iPhone. Κανονικά ούτε για τα κυβικά θα έπρεπε, υπάρχει άπειρο υλικό online που εξηγεί επ'ακριβώς τί κερδίζεις και τί όχι απ'τα περισσότερα κυβικά, καθώς και τις εναλλακτικές τους (compressors, turbo). 

Έχοντας πάντως οδηγήσει παλιότερα Cherokee στα 4lt και στα 2,5lt, δεν έχει καμία απολύτως σχέση το ένα με το άλλο. Προφανώς αν το θέλει η κυρία για να πηγαίνει Κολωνάκι, δεν της χρειάζεται. Αλλά όχι να λέμε ότι δεν έχει καμία διαφορά.. 

Δεν ειναι ολοι οι κατοχοι iphone μελη του ινσομνια, ουτε εχουν απαραιτητα σχεση με την τεχνολογια. Και το οτι εσυ μπορει να μην το πηρες για τη μοστρα δε σημαινει οτι δεν κανουν το ιδιο οι περισσοτεροι.

Οσο για τα κυβικα, εγω δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο το 2lt με το 4lt, ειπα οτι στην ελλαδα το 4lt ειναι περιττο, για το μεσο χρηστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας δώσω και εγώ την απάντησή μου που ανήκω λόγω επαγγέλματος στους "κακούς" της ιστορίας. Η τρέχουσα αξία του οχήματος, όταν πρόκειται για περιπτώσεις ολικής κλοπής - καταστροφής από φυσικά φαινόμενα υπολογίζεται βάσει της ηλικίας του οχήματος και όχι βάσει της κατάστασής του. Ενδεικτικά κάθε όχημα χάνει 5% ετησίως της αξίας του

.
Το όλο θέμα αλλάζει όταν υπάρχει σύγκρουση οχημάτων. Τότε είτε πρόκειται για ολική καταστροφή από τεχνικής άποψης, (δηλαδή το αυτοκίνητο έχει γίνει σμπαράλια) είτε πρόκειται για ολική καταστροφή από οικονομικής άποψης (δηλαδή η αξία της επισκευής του οχήματος υπερβαίνει την τρέχουσα αξία του οχήματος), οι ασφαλιστικές θα στείλουν πραγματογνώμονα για να εξετάσει την ζημιά και για να κάνει μια πιο σωστή εκτίμηση του οχήματός σας. Ο πραγματογνώμονες χρησιμοποιούν το σύστημα DAT που υπολογίζει το κόστος της ζημιάς βάσει των τιμών που έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένω του και η εκτίμηση για την επισκευή της ζημιάς που βγάζει είναι πολύ κοντά σε αυτή της αντιπροσωπείας.

 

Ενδεικτικά στον φάκελο που δουλεύω τώρα, ένα peugeot 206, 1.6 μοντέλο 2005  που έχει ζημιές στον πίσω προφυλλακτήρα, στον μπροστινό προφυλλακτήρα, μάσκα, μπροστά φώτα και καπό, το dat υπολογίζει την ζημιά στα 2.325 ευρώ (συμπεριλαμβάνει βαφή, ανταλλακτικά και εργατικά. Η αξία του οχήματος βάσει πραγματογνώμονα ήταν περί τα 2.000. εν τέλει ο ασφαλισμένος έφτιαξε μόνος του την ζημιά και του κόστισε βάσει τιμολογίων περίπου 1.200 ευρώ. Τα χρήματα αυτά θα τα ζητήσει από την ασφαλιστική του οχήματος μέσω της δικαστικής οδού. Στην αγωγή του, αν δεν το κλεισει η αντίδικος ασφαλιστική εξωδικαστικά, θα ζητήσει την αξία των τιμολογίων, μια ηθική βλάβη και μια μείωση της αξίας του οχήματός του (τα τιμολόγια είναι το σίγουρο, τα άλλα δύο παίζονται). Το πότε θα τα δει τα λεφτάκια του να επιστρέφουν στην τσέπη του αν η αντίδικος ασφαλιστική δεν το κλείσει εξωδικαστικά, δεν το γνωρίζω. Συνήθως την τρώμε την διετία. Το σίγουρο είναι ότι εαν η ασφαλιστική δεν το κλείσει εξωδικαστικά, θα τα πάρει με τόκο.

 

Για να συνοψίζω το κατεβατό μου, καλό θα ήταν να επιλέγετε ασφαλιστικές εταιρείες με έδρα την Ελλάδα και όχι με έδρα Κατάρ, Ρουμανία, Βουλγαρία κλπ. Η ασφάλεια αστικής ευθύνης δεν καλύπτει εσάς, καλύπτει τον άτυχο που θα ζημιώσετε. Κάποιο παιδί ανέφερε την City insurance. Φανταστείτε τι θα γινόταν εαν υπήρχε θανατηφόρο και ο οδηγός του ζημιώσαντος οχήματος ήταν ασφαλισμένος σε εταιρεία που βάρεσε κανόνι στην χώρα της.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη το "συστημα" της εταιρειας κοστολογησε τη ζημια σχεδον το διπλασιο απο την πραγματικοτητα. Οχι 50 ουτε 100 ευρω παραπανω, αλλα τα διπλα λεφτα.

100% διαφορα ξεφευγει παρασαγγας απο το στατιστικο ή οποιοδηποτε αλλο σφαλμα, και θα μπορουσε καλλιστα να χαρακτηριστει δολος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, lector said:

Δηλαδη το "συστημα" της εταιρειας κοστολογησε τη ζημια σχεδον το διπλασιο απο την πραγματικοτητα. Οχι 50 ουτε 100 ευρω παραπανω, αλλα τα διπλα λεφτα.

100% διαφορα ξεφευγει παρασαγγας απο το στατιστικο ή οποιοδηποτε αλλο σφαλμα, και θα μπορουσε καλλιστα να χαρακτηριστει δολος.

Ή ο φαναρτζης ειπε τιμη χωμα για να παρει την δουλεια και το εφτιαξε οπως οπως.

και μετα θα κυκλοφορει με ενα προσεγμενο και περιποιημενο αυτοκινητο 25ετιας

1 hour ago, iolakos said:

ας δώσω και εγώ την απάντησή μου που ανήκω λόγω επαγγέλματος στους "κακούς" της ιστορίας. Η τρέχουσα αξία του οχήματος, όταν πρόκειται για περιπτώσεις ολικής κλοπής - καταστροφής από φυσικά φαινόμενα υπολογίζεται βάσει της ηλικίας του οχήματος και όχι βάσει της κατάστασής του. Ενδεικτικά κάθε όχημα χάνει 5% ετησίως της αξίας του

.
Το όλο θέμα αλλάζει όταν υπάρχει σύγκρουση οχημάτων. Τότε είτε πρόκειται για ολική καταστροφή από τεχνικής άποψης, (δηλαδή το αυτοκίνητο έχει γίνει σμπαράλια) είτε πρόκειται για ολική καταστροφή από οικονομικής άποψης (δηλαδή η αξία της επισκευής του οχήματος υπερβαίνει την τρέχουσα αξία του οχήματος), οι ασφαλιστικές θα στείλουν πραγματογνώμονα για να εξετάσει την ζημιά και για να κάνει μια πιο σωστή εκτίμηση του οχήματός σας. Ο πραγματογνώμονες χρησιμοποιούν το σύστημα DAT που υπολογίζει το κόστος της ζημιάς βάσει των τιμών που έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένω του και η εκτίμηση για την επισκευή της ζημιάς που βγάζει είναι πολύ κοντά σε αυτή της αντιπροσωπείας.

 

Ενδεικτικά στον φάκελο που δουλεύω τώρα, ένα peugeot 206, 1.6 μοντέλο 2005  που έχει ζημιές στον πίσω προφυλλακτήρα, στον μπροστινό προφυλλακτήρα, μάσκα, μπροστά φώτα και καπό, το dat υπολογίζει την ζημιά στα 2.325 ευρώ (συμπεριλαμβάνει βαφή, ανταλλακτικά και εργατικά. Η αξία του οχήματος βάσει πραγματογνώμονα ήταν περί τα 2.000. εν τέλει ο ασφαλισμένος έφτιαξε μόνος του την ζημιά και του κόστισε βάσει τιμολογίων περίπου 1.200 ευρώ. Τα χρήματα αυτά θα τα ζητήσει από την ασφαλιστική του οχήματος μέσω της δικαστικής οδού. Στην αγωγή του, αν δεν το κλεισει η αντίδικος ασφαλιστική εξωδικαστικά, θα ζητήσει την αξία των τιμολογίων, μια ηθική βλάβη και μια μείωση της αξίας του οχήματός του (τα τιμολόγια είναι το σίγουρο, τα άλλα δύο παίζονται). Το πότε θα τα δει τα λεφτάκια του να επιστρέφουν στην τσέπη του αν η αντίδικος ασφαλιστική δεν το κλείσει εξωδικαστικά, δεν το γνωρίζω. Συνήθως την τρώμε την διετία. Το σίγουρο είναι ότι εαν η ασφαλιστική δεν το κλείσει εξωδικαστικά, θα τα πάρει με τόκο.

 

Για να συνοψίζω το κατεβατό μου, καλό θα ήταν να επιλέγετε ασφαλιστικές εταιρείες με έδρα την Ελλάδα και όχι με έδρα Κατάρ, Ρουμανία, Βουλγαρία κλπ. Η ασφάλεια αστικής ευθύνης δεν καλύπτει εσάς, καλύπτει τον άτυχο που θα ζημιώσετε. Κάποιο παιδί ανέφερε την City insurance. Φανταστείτε τι θα γινόταν εαν υπήρχε θανατηφόρο και ο οδηγός του ζημιώσαντος οχήματος ήταν ασφαλισμένος σε εταιρεία που βάρεσε κανόνι στην χώρα της.

 

ποσα του προτεινε η ασφαλιστικη;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ένα πράγμα δεν κατάλαβα στην ιστορία: Έστω ένας κάγκουρας περνάει ένα στοπ και μου κάνει ζημιά 2.400€. Η ασφαλιστική του κάγκουρα εκτιμά την αξία του αυτοκινήτου μου 2.000€ και άρα μου βγάζει ολική καταστροφή για οικονομικούς λόγους. Εκείνη τη στιγμή μπορώ να ζητήσω να με αποζημιώσουν μόνο 1.999€ και τα υπόλοιπα 401€ να τα βάλω από την τσέπη μου; Εννοείται θα τους πάω τιμολόγια από συνεργείο και τα λοιπά.

Υπάρχει κόσμος που έχει όντως προσεγμένα αυτοκίνητα 20ετίας (από γονείς κυρίως) που δεν έχουν περάσει μεγάλους τράκους και με ελάχιστα για την ηλικία τους χιλιόμετρα (πχ το 2018 είχα ένα καλής κατάστασης Fiat Punto του 1999 με μόνο 115 χιλιάδες χλμ στο κοντέρ), και μπορεί να μην θέλει να του το πάρει η ασφαλιστική για ένα κομμάτι ψωμί αλλά να είναι διατεθειμένος να συμπληρώσει από την τσέπη του να το επισκευάσει αν χρειαστεί.

Επεξ/σία από kurkosdr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@lector το σύστημα δεν είναι της εταιρείας. Είναι από τρίτη ανεξάρτητη εταιρεία https://www.datgroup.com/el-gr/  Σε αυτά που μου στέλνουν κατά καιρούς οι ασφαλιστικές βλέπω ότι ο καθε πραγματογνώμονας προσπαθεί να κατεβάσει το κόστος επισκευής του οχήματος προτείνοντας στον ζημιωθέντα τιμή χώμα. @tzotzoΣτην περίπτωση που αναφέρω, το έντυπο αναφέρει ότι προτάθηκε να επισκευάσουν το όχημα με 700 ευρώ χρησιμοποιώντας μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.

 

@kurkosdr Τα σενάρια έχουν ως εξής:

Ας υποθέσουμε ότι και οι δύο εταιρείες είναι στον φιλικό διακανονισμό:

1. ο καγκουρας δεν κάνει θετική δήλωση. Η ασφαλιστική δεσμεύεται από την δήλωση του κάγκουρα και περιμένει να της έρθει αγωγή για να μπορέσει να εξοφλήσει. 

2. ο κάγκουρας κάνει θετική δήλωση. Αν έχεις επισκευάσει το όχημα τότε σου δίνει την αξία των τιμολογίων.  Αν δεν έχεις επισκευάσει το όχημα και έχεις προσφορά, τότε ξεκινάει η μανούρα και τα παζάρια. Η εταιρεία θα σου προτείνει την αξία επισκευής χωρίς τον Φ.Π.Α. ή θα σου προτείνει την αξία επισκευής του οχήματος σου όπως την έχει υπολογίσει ο εκτιμητής της. Ενημερωτικά τα ελληνικά δικαστήρια 99% δεν επιδικάζουν τον ΦΠΑ όταν υπάρχει προσφορά επισκευής οχήματος. Τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί κανα δυο αποφάσεις, αλλά η πάγια νομολογία είναι η μη επιδίκασή του.

Για να το βγάλει η ασφαλιστική ολική καταστροφή από οικονομικής άποψης θα πρέπει η αξία επισκευής του να υπερβαίνει κατά πολύ την τρέχουσα αξία του και να ζητάς αποζημίωση με προσφορά. Αν το έχεις επισκευάσει όμως τότε η ασφαλιστική δεν μπορεί να σου πει δεν σε αποζημιώνω επειδή θα ήταν πιο συμφέρον για εμένα να στο βγάλω ολική καταστροφή.

Δυστυχώς πολλοί ασφαλιστές δεν ξέρουν την δουλειά τους. Καλό θα ήταν να βάζετε στα συμβόλαιά σας το υπασφάλιστρο της νομικής προστασίας, για να είστε καλυμμένοι αν γίνει ποτέ η στραβή.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/9/2024 στις 9:46 ΜΜ, bill999r είπε

Φίλε μου από το πρώτο μέχρι το κ το τελευταίο ποστ λέω το ίδιο πράγμα.

Η ασφαλιστική μου, Ευρωπαϊκή πίστη τότε, ασφάλιζε το αυτοκίνητο μου στα 3.500 χωρίς εγώ να ζητήσω τίποτα.

Η ασφαλιστική από αυτή που με χτύπησε ήθελε να το βγάλει ολική κ μου έδινε 1200.

Εγώ παρουσιασα το συμβόλαιο μου που έλεγε 3500 και αυτοί απάντησαν ότι αν το πουλήσω σε ανακύκλωση θα έπαιρνα περίπου ένα χιλιάρικο καμία πλησιαζα την τιμή.

Οπότε εγώ έπρεπε να κάνω δικαστήριο για να μπορέσω να πάρω το αυτονόητο;

Που ακριβώς κοστολόγησα εγώ το αμάξι μου; Σε ποιο σημείο ήμουν λάθος; Ότι πλήρωνα την ασφάλεια στην ώρα της; Ότι είχα ένα αμάξι κ αυτοί ήθελαν να με αφήσουν με 1200 στην τσέπη και χωρίς αυτοκίνητο;

Κ στα επόμενα ποστ λέω ότι κατά την άποψη μου η οποιαδήποτε ασφαλιστική θα έπρεπε να επισκευάζει ένα όχημα, ή διαφορετικά να σε περίπτωση ολικής να σου δίνει ένα ισάξιο ασφαλές όχημα και να μην μένεις χωρίς αμάξι από την μια στιγμή στην άλλη.

Είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω. Με βλέπεις να ζητάω κάτι παραπάνω από αυτό για το οποίο πληρώνω;

Αν αυτά δεν είναι κατανοητά λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να τα πω πιο απλοϊκά.

Αυτό που ελπίζω να καταλάβεις είναι ότι καθημερινά εύχομαι όλες αυτές οι σκατοεταιριες είτε λέγονται ασφαλιστικές, είτε τράπεζες είτε funds είτε όπως αλλιώς θέλουν να λέγονται και που υπάρχουν μόνο κ μόνο για να πλουτίζουν από τον ιδρώτα του κοσμακη πουλώντας αέρα κοπανιστο, να εξαφανιστούν κ μαζί τους οι ιδιοκτήτες τους, οι υπάλληλοι τους και οι οικογένειές τους μαζί.... 

Φαντάζεσαι ποσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα αν θα έπρεπε να αποζημιώσεις εσυ τις ζημιές που προκάλεσες (με ότι τρελή απαίτηση θα μπορούσε να σου κάνει ο καθενας) ή αν θα έπρεπε να τα βρεις με αυτόν που σου προκάλεσε τις ζημιές αν δεν υπήρχαν οι κακές ασφαλιστικές; Μόλις ευχήθηκες το απόλυτο χάος.

Επεξ/σία από mooo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 01/09/2024 at 21:46, bill999r said:

Φίλε μου από το πρώτο μέχρι το κ το τελευταίο ποστ λέω το ίδιο πράγμα.

Η ασφαλιστική μου, Ευρωπαϊκή πίστη τότε, ασφάλιζε το αυτοκίνητο μου στα 3.500 χωρίς εγώ να ζητήσω τίποτα.

Η ασφαλιστική από αυτή που με χτύπησε ήθελε να το βγάλει ολική κ μου έδινε 1200.

Εγώ παρουσιασα το συμβόλαιο μου που έλεγε 3500 και αυτοί απάντησαν ότι αν το πουλήσω σε ανακύκλωση θα έπαιρνα περίπου ένα χιλιάρικο καμία πλησιαζα την τιμή.

Οπότε εγώ έπρεπε να κάνω δικαστήριο για να μπορέσω να πάρω το αυτονόητο;

Που ακριβώς κοστολόγησα εγώ το αμάξι μου; Σε ποιο σημείο ήμουν λάθος; Ότι πλήρωνα την ασφάλεια στην ώρα της; Ότι είχα ένα αμάξι κ αυτοί ήθελαν να με αφήσουν με 1200 στην τσέπη και χωρίς αυτοκίνητο;

Κ στα επόμενα ποστ λέω ότι κατά την άποψη μου η οποιαδήποτε ασφαλιστική θα έπρεπε να επισκευάζει ένα όχημα, ή διαφορετικά να σε περίπτωση ολικής να σου δίνει ένα ισάξιο ασφαλές όχημα και να μην μένεις χωρίς αμάξι από την μια στιγμή στην άλλη.

Είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω. Με βλέπεις να ζητάω κάτι παραπάνω από αυτό για το οποίο πληρώνω;

Αν αυτά δεν είναι κατανοητά λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να τα πω πιο απλοϊκά.

Αυτό που ελπίζω να καταλάβεις είναι ότι καθημερινά εύχομαι όλες αυτές οι σκατοεταιριες είτε λέγονται ασφαλιστικές, είτε τράπεζες είτε funds είτε όπως αλλιώς θέλουν να λέγονται και που υπάρχουν μόνο κ μόνο για να πλουτίζουν από τον ιδρώτα του κοσμακη πουλώντας αέρα κοπανιστο, να εξαφανιστούν κ μαζί τους οι ιδιοκτήτες τους, οι υπάλληλοι τους και οι οικογένειές τους μαζί.... 

τα λογικά λέμε εδώ και τόσες μέρες και όμως υπάρχουν άτομα που κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. 

Να πληρώνεις ασφάλιστρα για 3500 και όταν έρθει η ώρα να σου λένε πάρε 1200 και άδειασε μας τη γωνιά. 

Που με 1200 πλέον δεν αγοράζεις ούτε σουβλάκια, όχι αμάξι. 

Παραλογισμος στο φουλ και έχεις και τους άλλους να λένε ναι αυτό είναι σωστο. 

Παρανοια..

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα πω πως το καταλαβαίνω, ασχετα αν διαφωνω η συμφωνω, και να μας πει τι ισχυει ο φίλος που είναι η δουλειά του.

Έστω το αυτοκίνητο μου κανει 2000.

Με τρακαρουν και μου κανουν ζημια μαζι με εργατικα 2500.

Αν το φτιαξω, θα το πούλαγα και παλι 2000 αρα μπαινω μεσα, αν το πουλησω τρακαρισμένο μου το αγοραζουν 1000, αρα η ασφάλεια μου δίνει τα 1000 και το πουλαει σαν τρακαρισμένο και το κάνει ο μαντρας οτι θελει. Δηλαδη δεν με αποζημιωνει για κατι που δυνητικά θα εφτιαχνα με χασουρα, αλλα για αυτο που εχω αυτη τη στιγμή.

Προφανώς και δεν με συμφερει, απλα ετσι καταλαβαίνω οτι δουλεύει και υπο αυτο το πρισμα ειπα αρχικα οτι αν για τρακαρισμένο P11 του 2000 δινουν 3000 για να το παρουν όπως ειναι, δηλαδή οσο εχει το ίδιο μεταχειρισμένο χωρις τρακαρισμα, τοτε πρεπει να τα παρει χωρις να το σκεφτεί, εκτός και αν θελει να πληρωσει απ' την τσέπη του και να κρατήσει το δικο του.

Επεξ/σία από ulalume
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, mooo είπε

Μόλις ευχήθηκες το απόλυτο χάος.

Όχι, ευχήθηκα να χρεοκοπήσουν οι λαμόγιο εταιρίες κ να μείνουν οι σωστές.

 

17 λεπτά πριν, polaki είπε

Παρανοια

Φίλε μου Ελλάδα είσαι... Δεν βλέπεις τι γίνεται; Εδώ δεν μπορούν να καταλάβουν αλλά κ αλλά...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...