Προς το περιεχόμενο

E-pas


orfeas_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, lector είπε

ΟΚ, με τη μικρη διαφορα οτι ο ενας εξοικονομει μερικες δεκαδες ευρω απο εναν ιδιωτη, ενω ο αλλος αρμεγει μερικα εκατομμυρια απο το δημοσιο. Μαζι τα φαγανε.

Οπότε ας κλέψουν και οι πολίτες και όλα καλά μετά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, lector said:

ΟΚ, με τη μικρη διαφορα οτι ο ενας εξοικονομει μερικες δεκαδες ευρω απο εναν ιδιωτη, ενω ο αλλος αρμεγει μερικα εκατομμυρια απο το δημοσιο. Μαζι τα φαγανε.

Κλασσικη νοοτροπία νεοέλληνα.

κλεβει ο μεγαλοκαρχαρίας όποτε να κλέψουμε και εμείς όσο μπορούμε 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις 100(!) διελευσεις και δεν ψαχτηκες με ενα προγραμμα συνδρομης?

Για 2000 διελευσεις το μηνα με μετρητα πληρωνεις 5600 ευρω και με το προγραμμα friendly 4100

 

Ποιο Πρόγραμμα με συμφέρει - Αττική Οδός (aodos.gr)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Οπότε ας κλέψουν και οι πολίτες και όλα καλά μετά.

 

15 ώρες πριν, JakeKaufman είπε

Κλασσικη νοοτροπία νεοέλληνα.

κλεβει ο μεγαλοκαρχαρίας όποτε να κλέψουμε και εμείς όσο μπορούμε 

 

Κανεις δε μιλησε για κλοπη στο παρον θεμα, αλλα η φανατιλα του νεοφιλελερα δυσχεραινει την αντιληψη, ειναι γνωστο φαινομενο αυτο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, lector είπε

 

 

Κανεις δε μιλησε για κλοπη στο παρον θεμα, αλλα η φανατιλα του νεοφιλελερα δυσχεραινει την αντιληψη, ειναι γνωστο φαινομενο αυτο. 

Το θέμα που άνοιξε βασίζεται στην παρανομία.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Το θέμα που άνοιξε βασίζεται στην παρανομία.

Ο τιμοκαταλογος που θετει μια ιδιωτικη εταιρεια δεν ειναι νομος του κρατους, οποτε δεν υπαρχει καμια παρανομια.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, lector είπε

Ο τιμοκαταλογος που θετει μια ιδιωτικη εταιρεια δεν ειναι νομος του κρατους, οποτε δεν υπαρχει καμια παρανομια.

ε???

έχει παραχωρηθεί ένας δρόμος, η εταιρεία θέτει ξεχωριστό αντίτιμο για φορτηγά και αυτοκίνητα και εσύ μου λες ότι είναι όλα καλά ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, lector said:

Ο τιμοκαταλογος που θετει μια ιδιωτικη εταιρεια δεν ειναι νομος του κρατους, οποτε δεν υπαρχει καμια παρανομια.

Κι όμως έχει γίνει νόμος του κράτους ειδικά για τα διόδια, για εσας τους «δεν πληρώνω». Γι αυτό και εξαφανίστηκε το κίνημα σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/8/2024 στις 9:14 ΜΜ, orfeas_gr είπε

Κάνω τουλάχιστον 100 διελεύσεις την μέρα …. Άρα 700 + κάθε μέρα και cash …. Για φαντάσου να δινω 280-300 αντί για 700+ πως θα σου φαινόταν ; Αλλά βέβαια , στην Ελλάδα μιλάμε , κραζουμε , κοροϊδεύουμε χωρίς να ξέρουμε το ιστορικό ….

αδερφε τι ειναι αυτα που λες ? αρα επειδη κανεις 100 διελευσεις να βρεις τρυπα να κοροιδεψεις το συστημα ?

τους υπολοιπους που πληρωνουν κανονικα ο,τι προβλεπεται πως θα τους χαρακτηριζες ?

περασε το κοστος στην υπηρεσια σου προς τους πελατες και τελος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/9/2024 στις 12:44 ΠΜ, lector είπε

ενω ο αλλος αρμεγει μερικα εκατομμυρια απο το δημοσιο. Μαζι τα φαγανε.

Το προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης που έχει. Οι δρόμοι δυστυχώς δεν φτιάχτηκαν -ούτε συντηρούνται- "με τους φόρους μας" όπως νομίζετε. Φτιάχτηκαν -και συντηρούνται- με δανεισμό ιδιωτών από ιδιώτες. Οι "φόροι μας" πηγαίνουν εξ' ολοκλήρου σε ρεμούλες και "μίζες".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, JakeKaufman είπε

Κι όμως έχει γίνει νόμος του κράτους ειδικά για τα διόδια, για εσας τους «δεν πληρώνω». Γι αυτό και εξαφανίστηκε το κίνημα σας

Δεν ειδα πουθενα κανεναν να λεει να μην πληρωσει. Ποσο μαλλον προ-πληρωνει κιολας την υπηρεσια, δηλαδη δινει και ατοκο δανειο. 

9 ώρες πριν, theopan είπε

Το προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης που έχει. Οι δρόμοι δυστυχώς δεν φτιάχτηκαν -ούτε συντηρούνται- "με τους φόρους μας" όπως νομίζετε. Φτιάχτηκαν -και συντηρούνται- με δανεισμό ιδιωτών από ιδιώτες. Οι "φόροι μας" πηγαίνουν εξ' ολοκλήρου σε ρεμούλες και "μίζες".

Δε διαφωνω σε αυτο που λες για την καταληξη των φορων, αλλα το οτι το δημοσιο αποδεχθηκε τετοιο καταχρηστικο ορο δεν το κανει καλυτερο. Αποκλειεται να μην υπηρχαν δοσοληψιες πισω απο αυτο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 02/09/2024 at 00:44, lector said:

ΟΚ, με τη μικρη διαφορα οτι ο ενας εξοικονομει μερικες δεκαδες ευρω απο εναν ιδιωτη, ενω ο αλλος αρμεγει μερικα εκατομμυρια απο το δημοσιο. Μαζι τα φαγανε.

 

4 hours ago, lector said:

Δεν ειδα πουθενα κανεναν να λεει να μην πληρωσει. Ποσο μαλλον προ-πληρωνει κιολας την υπηρεσια, δηλαδη δινει και ατοκο δανειο. 

 

Δεν είπες να μην πληρώσει, απλά το βάφτισες «εξοικονομεί» 😀

Βέβαια το κρέας και ψάρι να το βαφτίσεις, πάλι κρεας θα είναι 

Επεξ/σία από JakeKaufman
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, lector είπε

Δε διαφωνω σε αυτο που λες για την καταληξη των φορων, αλλα το οτι το δημοσιο αποδεχθηκε τετοιο καταχρηστικο ορο δεν το κανει καλυτερο. Αποκλειεται να μην υπηρχαν δοσοληψιες πισω απο αυτο. 

Δεν είναι θέμα συμφωνίας η διαφωνίας μεταξύ μας. Τις συμβάσεις δεν τις πήγαν έτοιμες οι ανάδοχοι και "ανάγκασαν" το κράτος να αποδεχθεί καταχρηστικούς όρους. Μαζί τις κατάρτησαν. Και τα έσοδα που πρέπει να βγουν για να καλυφθεί το κόστος κατασκευής και συντήρησης είναι μετρήσιμο και συγκεκριμένο. Η χρεοκοπημένη -σχεδόν- τριτοκοσμική Ελλάδα κανονικά δεν είναι σε θέση να διαθέτει τέτοιο οδικό δίκτυο. Σε καμία περίπτωση με δημόσιους πόρους. Το διαθέτει μόνο και μόνο επειδή έγιναν επενδύσεις από ιδιώτες. Επενδύσεις οι οποίες πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματά τους συν κέρδος στους επενδυτές. Ε αυτό σημαίνει ότι καλούμαστε να το πληρώσουμε εμείς.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/9/2024 στις 2:07 ΠΜ, JakeKaufman είπε

 

Δεν είπες να μην πληρώσει, απλά το βάφτισες «εξοικονομεί» 😀

Βέβαια το κρέας και ψάρι να το βαφτίσεις, πάλι κρεας θα είναι 

Ακριβως, εξοικονομει ειπα, διοτι αυτο που λεει ο OP ουσιαστικα ειναι να πληρωσει μεν αλλα κατι λιγοτερο. Δεν ειπα πουθενα να μην πληρωσει και ουτε κανεις αλλος ειπε κατι τετοιο.

Στις 5/9/2024 στις 12:20 ΜΜ, theopan είπε

Δεν είναι θέμα συμφωνίας η διαφωνίας μεταξύ μας. Τις συμβάσεις δεν τις πήγαν έτοιμες οι ανάδοχοι και "ανάγκασαν" το κράτος να αποδεχθεί καταχρηστικούς όρους. Μαζί τις κατάρτησαν. Και τα έσοδα που πρέπει να βγουν για να καλυφθεί το κόστος κατασκευής και συντήρησης είναι μετρήσιμο και συγκεκριμένο. Η χρεοκοπημένη -σχεδόν- τριτοκοσμική Ελλάδα κανονικά δεν είναι σε θέση να διαθέτει τέτοιο οδικό δίκτυο. Σε καμία περίπτωση με δημόσιους πόρους. Το διαθέτει μόνο και μόνο επειδή έγιναν επενδύσεις από ιδιώτες. Επενδύσεις οι οποίες πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματά τους συν κέρδος στους επενδυτές. Ε αυτό σημαίνει ότι καλούμαστε να το πληρώσουμε εμείς.

Ξερεις πολλους επενδυτες να βγαζουν κερδος βρεξει χιονισει, ειτε αγορασει καποιος το προϊον/υπηρεσια τους ειτε οχι;

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/9/2024 στις 6:52 ΜΜ, lector είπε

Ξερεις πολλους επενδυτες να βγαζουν κερδος βρεξει χιονισει, ειτε αγορασει καποιος το προϊον/υπηρεσια τους ειτε οχι;

Ναι. Όσους ξέρουν -ή είναι σε θέση γιατί είναι "απαραίτητοι"- να κάνουν τις κατάλληλες συμβάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...