aggelos_hatz Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Καλησπέρα σας, Είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο ένα iPhone 13, όπου έβγαλε θέμα στο touch χωρίς το κινητό να έχει χτυπηθεί ή έρθει σε επαφή με το νερό. Πρώτη μου κίνηση ήταν να καλέσω το κατάστημα μέσω Σκρουτζ από το οποίο το παρέλαβα. Ο τεχνικός τους ήταν κάθετος ότι λόγω τιμολογίου η εγγύηση καλύπτεται για 1 χρόνο και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Ύστερα από επικοινωνία με το support του Σκρουτζ, χωρίς να τους αναφέρω ότι είχα επικοινωνία με το κατάστημα, ξεκίνησα τη διαδικασία επιστροφής. Οι ίδιοι μου βεβαίωσαν ότι το κινητό βρίσκεται εντός εγγύησης ανεξαρτήτως εάν το αγόρασα με τιμολόγιο. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα και έπειτα θα με ενημερώσουν, τονίζοντας πάντως ότι είμαι καλυμμένος από την εγγύηση. Γνωρίζω ήδη εγώ ότι η επικοινωνία με το κατάστημα θα τους απορρίψει το αίτημα. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι ποιος θα αναλάβει την αντικατάσταση από τη στιγμή που το κατάστημα την απέρριψε. Αν κάποιος γνωρίζει ή έχει βρεθεί σε αντίστοιχη θέση, θα βοηθούσε πολύ.
enlightened Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Για τον δεύτερο χρόνο μπορείς να απευθυνθείς μόνο στον πωλητή. Πάντως άσχετα σκρουτζ ή όχι, και από iStorm πχ να το έχεις πάρει, αναφέρεται γραπτά ότι η εγγύηση 2ου έτους ισχύει μόνο για αποδείξεις, τα τιμολόγια έχουν μόνο ένα. 29 minutes ago, aggelos_hatz said: Καλησπέρα σας, Είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο ένα iPhone 13, όπου έβγαλε θέμα στο touch χωρίς το κινητό να έχει χτυπηθεί ή έρθει σε επαφή με το νερό. Πρώτη μου κίνηση ήταν να καλέσω το κατάστημα μέσω Σκρουτζ από το οποίο το παρέλαβα. Ο τεχνικός τους ήταν κάθετος ότι λόγω τιμολογίου η εγγύηση καλύπτεται για 1 χρόνο και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Ύστερα από επικοινωνία με το support του Σκρουτζ, χωρίς να τους αναφέρω ότι είχα επικοινωνία με το κατάστημα, ξεκίνησα τη διαδικασία επιστροφής. Οι ίδιοι μου βεβαίωσαν ότι το κινητό βρίσκεται εντός εγγύησης ανεξαρτήτως εάν το αγόρασα με τιμολόγιο. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα και έπειτα θα με ενημερώσουν, τονίζοντας πάντως ότι είμαι καλυμμένος από την εγγύηση. Γνωρίζω ήδη εγώ ότι η επικοινωνία με το κατάστημα θα τους απορρίψει το αίτημα. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι ποιος θα αναλάβει την αντικατάσταση από τη στιγμή που το κατάστημα την απέρριψε. Αν κάποιος γνωρίζει ή έχει βρεθεί σε αντίστοιχη θέση, θα βοηθούσε πολύ.
kormos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 1 ώρα πριν, aggelos_hatz είπε Καλησπέρα σας, Είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο ένα iPhone 13, όπου έβγαλε θέμα στο touch χωρίς το κινητό να έχει χτυπηθεί ή έρθει σε επαφή με το νερό. Πρώτη μου κίνηση ήταν να καλέσω το κατάστημα μέσω Σκρουτζ από το οποίο το παρέλαβα. Ο τεχνικός τους ήταν κάθετος ότι λόγω τιμολογίου η εγγύηση καλύπτεται για 1 χρόνο και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Ύστερα από επικοινωνία με το support του Σκρουτζ, χωρίς να τους αναφέρω ότι είχα επικοινωνία με το κατάστημα, ξεκίνησα τη διαδικασία επιστροφής. Οι ίδιοι μου βεβαίωσαν ότι το κινητό βρίσκεται εντός εγγύησης ανεξαρτήτως εάν το αγόρασα με τιμολόγιο. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα και έπειτα θα με ενημερώσουν, τονίζοντας πάντως ότι είμαι καλυμμένος από την εγγύηση. Γνωρίζω ήδη εγώ ότι η επικοινωνία με το κατάστημα θα τους απορρίψει το αίτημα. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι ποιος θα αναλάβει την αντικατάσταση από τη στιγμή που το κατάστημα την απέρριψε. Αν κάποιος γνωρίζει ή έχει βρεθεί σε αντίστοιχη θέση, θα βοηθούσε πολύ. Απ' όσο γνωρίζω ισχύει αυτό που αναφέρεται παρακάτω. Δύο έτη είναι για αποδείξεις και ένα έτος για τιμολόγια. 46 λεπτά πριν, enlightened είπε Για τον δεύτερο χρόνο μπορείς να απευθυνθείς μόνο στον πωλητή. Πάντως άσχετα σκρουτζ ή όχι, και από iStorm πχ να το έχεις πάρει, αναφέρεται γραπτά ότι η εγγύηση 2ου έτους ισχύει μόνο για αποδείξεις, τα τιμολόγια έχουν μόνο ένα.
aggelos_hatz Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Διάβασα αρκετά άρθρα και φόρουμ που λένε για ένα έτος λόγω τιμολογίου, όπως επίσης διάβασα άλλο ένα φόρουμ όπου ένας υποστήριξε με άρθρα το δικαίωμα του καταναλωτή με τιμολόγιο και κατάφερε από κατάστημα iStorm να ενεργοποιήσει την εγγύησή του. Ανεξαρτήτως πάντως αυτών που έχουν ειπωθεί στις σελίδες, εγώ παραθέτω τα παρακάτω screenshots με την ομιλία μου με την εξυπηρέτηση της Skroutz, η οποία δεν φαίνεται να την απασχολεί η απόδειξη ή το τιμολόγιο. Επίσης, αν θυμάμαι καλά, στην παραγγελία είχαν αλλάξει μία με δύο φορές το κατάστημα από το οποίο τελικά θα έπαιρνα το κινητό, δίνοντάς μου την εικόνα ότι το Skroutz είναι υπεύθυνο για όλες τις υποθέσεις περί εγγύησης και ζητημάτων.
SuperLuigis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Αυτα γιατι τα ποσταρες; Απαντησε μας άπλα τι εγινε στο τελος, να ηερουν οι επομενοι. παντως οταν αγοραζεις με τιμολογιο -λενε- δεν ειναι πλεον καταναλωτικο προιον, επομενως δεν εκπιπτει στα 2 χρονια εγγυηση.
SabotazNic Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2024 Και ο επιχειρηματιας, καταναλωτης ειναι. Θυμαμαι περιπτωση εδω μεσα (ή ισως να διαβασα αλλου) που καταφερε να δωσει στον 2ο χρονο για εγγυηση
Stelaras1993 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2024 Το παίρνεις με τιμολόγιο απο amazon.de και τελειωνει το πανηγυρι . Thank me later. 1
SaFiS Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2024 Αν θυμαμαι καλα, καποιος απο το iphonehellas το εφτασε στα ακρα και καλυφθηκε κανονικα και ας το ειχε παρει με τιμολογιο… 1
aggelos_hatz Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Καλησπέρα και πάλι, Αν και αρκετά καθυστερημένα, θυμήθηκα να μοιραστώ την εμπειρία μου σχετικά με το πρόβλημα που είχα αναφέρει σε προηγούμενο post. Τελικά, για όποιον αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, η εγγύηση μέσω Skroutz καλύπτεται. Χρειάζεται, όμως, υπομονή και αρκετά τηλεφωνήματα/chat support. Αρχικά, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το κατάστημα από το οποίο αγοράσατε το προϊόν. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα απορρίψουν το αίτημά σας, χρησιμοποιώντας τη δικαιολογία της εγγύησης του ενός έτους. Στη συνέχεια, θα πρέπει να απευθυνθείτε ξανά στο support του Skroutz, τονίζοντας ότι το κατάστημα απέρριψε το αίτημα και ότι πρέπει να αναλάβετε εσείς οι ίδιοι την επισκευή. Σε γενικές γραμμές, θα προσπαθήσουν να καθυστερήσουν τη διαδικασία. Στη δική μου περίπτωση, η όλη διαδικασία διήρκησε περίπου έναν μήνα. Τελικά, παρέδωσα το κινητό μου σε ένα Skroutz Point, και εκείνοι, με δικά τους έξοδα, κάλυψαν την αντικατάσταση της οθόνης μέσω της Document. Το προϊόν που αγοράσατε μέσω του Skroutz ανέφερε 2 χρόνια εγγύηση. Μην ψαρώνετε , λοιπόν, από το τι αναφέρεται στο τιμολόγιο για 1 έτος. Αν το κατάστημα που σας το έστειλε δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη, αυτό δεν αποτελεί δικό σας πρόβλημα αλλα του skroutz. Συμπέρασμα: Αν το προσπαθήσετε και έχετε ένα backup κινητό για τον έναν μήνα που απαιτείται για τη διαδικασία, αξίζει τον κόπο. Ελπίζω να βοηθήσει! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις