Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα!

Μετά από έναν αγώνα, που ευτυχώς είχε αίσιο τέλος, θέλω να σας ενημερώσω για το πως λειτουργεί το Aliexpress.
Θα σας περιγράψω το τι συνέβη και το πώς δουλεύει, όσοι λοιπόν κάνετε αγορές και ειδικά όσοι κάνετε αγορές με υψηλά ποσά, διαβάστε πολύ προσεκτικά.

Πριν 4 μήνες αγόρασα 100 κεραίες WiFi για ένα πολύ ιδιαίτερο Lenovo, ο πωλητής ορκιζόταν ότι θα μου στείλει τις σωστές και όπως καταλαβαίνετε δεν έστειλε τις σωστές και κάπου εκεί ξεκίνησε ο Γολγοθάς.


Ζήτησα από τον πωλητή να λύσουμε το πρόβλημα με αντικατάσταση και επιστροφή των λάθος κεραιών, δεν βγήκε καμία άκρη και προχωρήσαμε σε dispute.

Μέσω αυτού λοιπόν ζήτησα να επιστρέψω το προϊόν και να πάρω τα λεφτά μου πίσω, το Aliexpress ζήτησε μέσω email κάποιες φωτογραφίες, όμως στην σελίδα του dispute δεν εμφανίζετε αυτή η απαίτηση, συνεπώς πρέπει να παρακολουθείς το mail σου διαρκώς, ο χρόνος απόκρισης είναι μόνο 3 μέρες οπότε την χάνεις για πλάκα αν σου διαφύγει το mail.
Το δέμα εν τέλει εστάλη πίσω, έφτασε Κίνα και απαιτεί δασμούς από τον πωλητή, ο πωλητής όμως επειδή προφανώς αγόρασε τις 100 κεραίες έναντι πινακίου φακής, δεν πάει να παραλάβει, επειδή όμως αυτός δεν παραλαμβάνει το Aliexpress δεν σου δίνει τα λεφτά σου πίσω και αρκείται σε email του τύπου "θα ενημερώσουμε τον πωλητή ότι το δέμα είναι στο τελωνείο για να το παραλάβει, περίμενε 10 μέρες", αυτό το mail ήρθε 3 φορές, άρα 30 μέρες + 20 που έκανε να φτάσει στο τελωνείο = 50 μέρες.
Όντας πλέον σχεδόν σίγουρος ότι θα χάσουμε τα λεφτά και βλέποντας ότι η εξυπηρέτηση πελατών πετάει χαρταετό, αποφάσισα να δω τι άλλο μπορώ να κάνω, έψαξα λίγο τα αρμόδια Ευρωπαϊκά όργανα, μίλησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή και την Προστασία Καταναλωτή στο Υπ.Ανάπτυξης και οι τρεις υπηρεσίες με κατεύθυναν στην πρεσβεία της Κίνας, καλώ λοιπόν την γραμματεία της πρεσβείας και μόλις λέω ότι θέλω να υποβάλω μια καταγγελία για το Aliexpress ο τηλεφωνητής ψιλογέλασε, εκεί κατάλαβα ότι όλα τελείωσαν, μου είπε όμως ότι αρμόδιο είναι το τμήμα εμπορίου της πρεσβείας, που δεν έχει τηλέφωνο ή διεύθυνση παρά μόνο ένα mail, στο οποίο όπως κατάλαβα μετά από μέρες απλά δεν απαντάει κανείς.
Εν τέλει μετά από καθημερινή πίεση στην εξυπηρέτηση πελατών του Aliexpress και αφού είπα ψευδώς ότι υποβάλλω καταγγελία στην πρεσβεία, τελικά στις 54 μέρες επεστράφησαν τα λεφτά, δεν ξέρω αν οι "απειλές" μου έπιασαν τόπο μιας και μιλάμε για έναν γίγαντα δισεκατομμυρίων δολαρίων, πάντως η δουλειά μου έγινε.
Αργότερα, με καθαρό μυαλό πλέον, έκανα μια έρευνα για το τι συμβαίνει με το Aliexpress και γιατί πρέπει να το αποφεύγεις όποτε αυτό είναι δυνατό.

 

Πρώτο πρόβλημα
Οι πωλητές το παίζουν τρελοί, δηλαδή ενώ τους δείχνεις με φωτογραφίες ότι αυτό που σου έστειλαν είναι εξόφθαλμα λάθος ή ελαττωματικό ή απομίμηση, αυτοί απαντάνε "θα το δω με τον προμηθευτή", "θα σας ενημερώσω σε 48 ώρες", "ο υπεύθυνος λείπει", "να είσαι ευλογημένος εσύ και η οικογένεια σου" κλπ, η πραγματική πρόθεση βέβαια αποκαλύφθηκε αργότερα και ευτυχώς εμπρόθεσμα.
Η τακτική αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία, είναι πέρα για πέρα δόλια, ο πραγματικός στόχος είναι να παρέλθει η διορία για dispute και συνεπώς το τέλος, απλά έχασες τα λεφτά σου, όσα και αν είναι αυτά, ότι και να κάνεις, όσο και να παραπονεθείς.

Δεύτερο πρόβλημα
Η εξυπηρέτηση πελατών δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία πέραν την παροχής γενικών πληροφοριών.
Δηλαδή, αν είσαι τυχερός και βρεις υπάλληλο που ξέρει αγγλικά και έχει κοινή λογική, το καλύτερο που θα καταφέρεις είναι να ακούσεις μερικά "live long and prosper" και ότι έστειλαν το αίτημα σου σε κάποια "higher team" και σε 48 ώρες θα σου απαντήσουν, εν τω μεταξύ εσύ χάνεις πολύτιμο χρόνο και κινδυνέυεις να πέσεις στην παγίδα του πρώτου προβλήματος.

Τρίτο πρόβλημα
Αφού έκανες πληρωμή απευθείας με τραπεζική κάρτα και όχι με Paypal, βρίσκεσαι στο απόλυτο έλεος του Aliexpress, συνεπώς πρέπει πάντα να είσαι προετοιμασμένος ότι μπορεί να τα χάσεις όλα, ειδικά αφού έχει παρέλθει και η προθεσμία για αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα σου.

Τέταρτο πρόβλημα
Η πλατφόρμα λειτουργεί συντριπτικά υπέρ του πωλητή. Για παράδειγμα παρατηρείς αμέσως ότι για οποιοδήποτε αίτημα της πλατφόρμας από εσένα, ο χρόνος απόκρισης είναι μόνο 3 μέρες, ενώ για την πωλητή είναι 10 μέρες και συνήθως λαμβάνει και δεύτερη και τρίτη ειδοποίηση, όπως στην περίπτωση μου.

Συμπέρασμα:
Να προτιμάτε τις πλατφόρμες που έχουν εκπροσώπηση στην Ε.Ε, όπως το ebay και η Amazon ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ να πληρώνεται με Paypal που έχει 180 μέρες διορία για αναφορά προβλημάτων συναλλαγών και διέπεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Ξέρω κούρασα αλλά πραγματικά θέλω να σώσω όσους μπορώ περισσότερους από το να την πάθουν όπως εγώ.
Καλή συνέχεια!

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Haha 4
Δημοσ.

Αμφισβήτηση συναλλαγής στην κάρτα σου.

Επίσης έχει και να πληρώσεις μετά την παραλαβή αλλά μάλλον δεν το έχουν ενεργό σε όλες τις χωρες και συναλλαγές.Σου δεσμευουν το ποσό αλλά πρέπει να πατήσεις ότι παρέλαβες για αποδεσμευτεί για τον πωλητη 

AliExpress UK
Your Pay after Delivery Plan on AliExpress is now created.
Hello.......... user,

Thank you for shopping with AliExpress.

Your Pay after Delivery Plan is now created.

* An authorization for the full purchase amount has been placed on your credit card.

* This is not a charge; it is simply a hold to secure your order that will temporarily reduce your credit limit.

* This transaction usually shows as 'pending' or 'reserved' on your credit card transaction history.
 

You may receive a message from your bank or financial institution after ordering using the Pay after Delivery service. Don't worry, this is normal.

Payment for your order will be deducted from your card and the hold removed, once your order is confirmed as delivered.

If you have questions about your order, please contact the AliExpress team via the help center on the AliExpress APP.

Δημοσ.

Κι εγω ειχα παραγγειλει κατι ανταπτορες  κι ενω στο tracking φαινοταν οτι τα πηρε ο διακινητης εδω στην Ελλαδα δεν παρελαβα ποτε.Εκανα dispute αλλα δεν πηρα φραγκο τσακιστο πισω....στα ΕΛΤΑ που ρωτησα σχετικα με το δεμα μου πεταγανε αετο!!!

Βεβαια συνεχιζω να ψωνιζω απο εκει αλλα με προσοχη οι τιμες τους ειναι το μισο ή ακομα και το 1/3 απο οτι τα βρισκεις εδω

Δημοσ.

Λίγο ιδιαίτερη περίπτωση μου φαίνεται. Ίσως να παίζει και ρόλο το ύψος της συναλλαγής. Προσωπικά δεν έχω χάσει χρήματα από το άλι, ακόμη και όταν έχει παρέλθει ο χρόνος του dispute! Μου έχουν κάνει επιστροφή (μετά από εικόνες και βίντεο) μέσω της εξυπηρέτησης, χωρίς να είναι πλέον ενεργή η δυνατότητα αμφισβήτησης συναλλαγής.

  • Like 2
Δημοσ.

Προσωπικά όσες φορές μου χρειάστηκε με καλύψανε απο το ali,   αν και μερικές φορές όντως σε έχουν στείλε και βίντεο, κάνε και εκείνο κλπ

Πάντα όταν υπάρχει θέμα θα ανοίξω dispute, πότε με τον πωλητή να μου αρχίσει τα περίμενε λίγο κλπ,  για την ώρα λεφτά δεν έχω χάσει, κάποια στιγμή που κάνανε θέμα και δεν μου επιστρέψανε τα χρήμματα που πλήρωσα για να στείλω κάτι πίσω, τους τα πήρα με άλλον τρόπο

Τώρα στα 100 κομμάτια δεν ξέρω, δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο  και θα το σκεφτόμουνα πολύ να κάνω παραγγελία κάτι ακριβό (πάνω απο 150 ευρώ )

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχοντας εκτεταμενη εμπειρια με το AliExpress μπορω να πω οτι η πλατφορμα δε λειτουργει συντριπτικα υπερ του πωλητη, καθε αλλο. Σχεδον σε καθε περιπτωση που ο πωλητης εκανε κατι λαθος, ελαβα refund, ακομα και σε περιπτωσεις που ισως τελικα το λαθος να μην ηταν -μονο- του πωλητη.

 

Για τι ποσο συναλλαγης μιλαμε, ενημερωτικα?

Επεξ/σία από panos4tw
  • Like 2
Δημοσ.

Γιατί δε δοκίμασες την αγορά από alibaba που είναι για b2b (γιατί 100 τμχ για προσωπική χρήση δεν αγοράζει κανείς);

Όπως σου έγραψαν και οι περισσότεροι, dispute. Και μην το κλείσεις σε καμία περίπτωση αν δεν έχει επιλυθεί το θέμα σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σταματήστε να αγοράζετε χαζοκινεζικα  μπας κ ανεβάσουν την ποιότητα..  

Υποθέτω πήρατε κάποια φτηνη σειρά λαπτοπ κ το wifi είναι γ πεταμα? Με αλλαγη κεραίας ή module έφτιαξε δηλ?

Επεξ/σία από kage
  • Moderators
Δημοσ.

Προσωπικα εχω διφορουμενη αποψη για το Ali. Εχω κανει διαφορες αγορες, με μεγαλυτερη μια οθονη αυτοκινητου, η οποια βγηκε ανελπιστα καλη και ηρθε και γρηγορα. Εχω ομως παρει και κατι ψιψιψονια ανα διαστηματα και καποια ερχονται με τρομερη καθυστερηση, καποια δεν μου εχουν ερθει καθολου.

Σε αυτα που δεν μου εχουν ερθει καθολου, ειχα κανει dispute και σε κανα δυο περιπτωσεις μπηκαν αμεσως τα χρηματα πισω. Σε δυο περιπτωσεις δεν μου ηρθαν ποτε, την μια φορα ελεγε πως ειχε φτασει ΕΛΤΑ, τα ΕΛΤΑ μου ελεγαν πως δεν ξερουν τιποτα και την αλλη φορα το tracking εδειχνε πως ειχε ξεμεινει κανα διμηνο στην Ουγγαρια.

Το Ali δεν με αποζημιωσε ποτε, με ειχε στο περιμενε συνεχεια και  στο τελος τιποτα. Δεν ασχοληθηκα με αμφισβητηση συναλλαγης απο την καρτα μου γιατι μιλαμε για ενα ποσο 10-12 ευρω που οκ, απλως το θεμα ειναι πως θα προβληματιζομουν να αγορασω κατι πιο ακριβο. Βεβαια η οθονη που εκανε κοντα στα 200 ευρω μια χαρα ηρθε, αλλα εφυγε απο Ολλανδια και ηρθε με courier, οποτε παιζει κι αυτο τον ρολο του...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αμφισβήτηση συναλλαγής στην κάρτα σου.

Επίσης έχει και να πληρώσεις μετά την παραλαβή αλλά μάλλον δεν το έχουν ενεργό σε όλες τις χωρες και συναλλαγές.Σου δεσμευουν το ποσό αλλά πρέπει να πατήσεις ότι παρέλαβες για αποδεσμευτεί για τον πωλητη 

AliExpress UK
Your Pay after Delivery Plan on AliExpress is now created.
Hello.......... user,

Thank you for shopping with AliExpress.

Your Pay after Delivery Plan is now created.

* An authorization for the full purchase amount has been placed on your credit card.

* This is not a charge; it is simply a hold to secure your order that will temporarily reduce your credit limit.

* This transaction usually shows as 'pending' or 'reserved' on your credit card transaction history.
 

You may receive a message from your bank or financial institution after ordering using the Pay after Delivery service. Don't worry, this is normal.

Payment for your order will be deducted from your card and the hold removed, once your order is confirmed as delivered.

If you have questions about your order, please contact the AliExpress team via the help center on the AliExpress APP.

Είχα κάνει κ εγώ αμφισβήτηση συναλλαγής κ με έγραψε κανονικότατα η τράπεζά μου!!!

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζοντας για την κινεζικη πρεσβεία, στο μυαλό μου ήρθαν εικόνες από ταινίες του Βεγγου, του Ψάλτη και του Τσακωνα. Μου έδωσες καλή ιδέα πάντως άμα αντιμετωπίσω πρόβλημα ποτέ με αγοραστή από κάποια πλατφόρμα, θα πάρω τηλέφωνο την πρεσβεία της χώρας του να ρωτήσω. 

8 ώρες πριν, Geo-nar είπε

 

Τέταρτο πρόβλημα
Η πλατφόρμα λειτουργεί συντριπτικά υπέρ του πωλητή. Για παράδειγμα παρατηρείς αμέσως ότι για οποιοδήποτε αίτημα της πλατφόρμας από εσένα, ο χρόνος απόκρισης είναι μόνο 3 μέρες, ενώ για την πωλητή είναι 10 μέρες και συνήθως λαμβάνει και δεύτερη και τρίτη ειδοποίηση, όπως στην περίπτωση μου.

Αν ισχύει αυτό που λες τότε είναι υπέρ του αγοραστή όχι του πωλητή. Αφού σε τυχόν αιτήματα του πωλητη αργεί περισσότερο να απαντήσει.

Επεξ/σία από mariosnik_
Δημοσ.

απλά μην ψωνίζετε από εκεί. Παθών και γω. Άλλα παραγγέλνεις, άλλα σου στέλνουν....

Πρακτικά, ξεχνάς την επιστροφή.

δεν συμφέρει, πάλι χαμένος βγαίνεις

Δημοσ.

Έχω κάνει 100άδες παραγγελίες εδω και πολλαααααααα χρονια. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Όταν ζήταγα τα λεφτά μου πίσω γιατί δεν παρέλαβα κάτι μου τα έδιναν. Για λάθος παραλαβές δεν εχω ασχοληθεί.

Παιζει σίγουρα ρόλο και η αντιμετώπιση των πελατών ανάλογα με τις παραγγελίες που έχουν κάνει. Καποια στιγμή είχε και ranking πελάτη. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα.

Αν ο άλλος ας πουμε έχει κανει 1-2 παραγγελίες και ζητάει πίσω τα χρήματα του, ενδεχομένως να μην ασχοληθούν και τρομερά. 

  • Like 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, panos4tw είπε

Εχοντας εκτεταμενη εμπειρια με το AliExpress μπορω να πω οτι η πλατφορμα δε λειτουργει συντριπτικα υπερ του πωλητη, καθε αλλο. Σχεδον σε καθε περιπτωση που ο πωλητης εκανε κατι λαθος, ελαβα refund, ακομα και σε περιπτωσεις που ισως τελικα το λαθος να μην ηταν -μονο- του πωλητη.

 

Για τι ποσο συναλλαγης μιλαμε, ενημερωτικα?

800€

 

13 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Διαβάζοντας για την κινεζικη πρεσβεία, στο μυαλό μου ήρθαν εικόνες από ταινίες του Βεγγου, του Ψάλτη και του Τσακωνα. Μου έδωσες καλή ιδέα πάντως άμα αντιμετωπίσω πρόβλημα ποτέ με αγοραστή από κάποια πλατφόρμα, θα πάρω τηλέφωνο την πρεσβεία της χώρας του να ρωτήσω. 

Αν ισχύει αυτό που λες τότε είναι υπέρ του αγοραστή όχι του πωλητή. Αφού σε τυχόν αιτήματα του πωλητη αργεί περισσότερο να απαντήσει.

Ξαναδιάβασε τι έγραψα αλλά πιο αργά, αν δεν το καταλάβεις και πάλι άστο, προχώρα στο επόμενο topic.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...