Προς το περιεχόμενο

Για πρώτη φορά η BMW ξεπερνά την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εξέλιξη αυτή, σε συνδυασμό με τις πιέσεις που ασκούνται και από την Κίνα και την ευρύτερη ρευστότητα της αγοράς, θα μπορούσε να αποτελέσει προάγγελο ευρύτερων ανακατατάξεων.

H ζήτηση οχημάτων στην Ευρώπη ενισχύθηκε κατά 2% τον περασμένο μήνα σε σχέση με το ίδιο διάστημα το 2023. Τα δεδομένα της JATO Dynamics για 28 ευρωπαϊκές αγορές αποκαλύπτουν ότι καταχωρήθηκαν στα μητρώα 1,03 εκατομμύρια οχήματα, αριθμός που ανεβάζει τις εγγραφές κατά το τελευταίο δωδεκάμηνο στα σχεδόν 7,9 εκατομμύρια οχήματα. Ιδιαίτερα έντονη υπήρξε η ενίσχυση στην Πολωνία (+19%), την Πορτογαλία (+27%) και τη Σλοβακία (+12%).

Μικρή αύξηση καταγράφηκε επίσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (+3%), την Ιταλία (+5%) και την Ισπανία (+5%). Αντίθετα, μείωση καταγράφηκε στις εγγραφές νέων οχημάτων στη Γερμανία (-2%), τη Γαλλία (-2%), το Βέλγιο (-7%), την Ολλανδία (-4%) και την Ιρλανδία (-5%).

Κατά την τελευταία δεκαετία, τα SUV είδαν τη δημοφιλία τους να ενισχύεται. Τον Ιούλιο, αντιστοιχούσαν στο 54% του συνόλου των εγγραφών, καταγράφοντας νέο ρεκόρ. Τον περασμένο μήνα, καταχωρήθηκαν 554.000 νέα SUV, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 6% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2023. Το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση των SUV το τελευταίο δωδεκάμηνο να καταγράψει άνοδο 5%, φτάνοντας τα 4,2 εκατομμύρια οχήματα.

Toyota, BMW, Mercedes και Όμιλος Geely βρέθηκαν πίσω από την ανοδική πορεία της κατηγορίας των SUV, με τον Όμιλο Volkswagen να κατακτά τα πρωτεία, βάσει όγκου πωλήσεων. Το 26% των εγγραφών SUV αφορούσαν οχήματα του Ομίλου Volkswagen, με τη Hyundai-Kia στη δεύτερη θέση με ποσοστό 12% και τη Stellantis να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα, με 11,5%. Τα C-SUV (compact μοντέλα) κατέγραψαν την υψηλότερη ζήτηση, μετρώντας 210.600 οχήματα, αριθμός που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης του 3%. Στην κατηγορία αυτή, βασικές παράμετροι ήταν τα B-SUV (μικρά μοντέλα), με αύξηση όγκου πωλήσεων στο 14% και 204.300 νέες εγγραφές. Τα E-SUV (μεγάλα μοντέλα) μέτρησαν 27.600 οχήματα ενώ τα F-SUV (μοντέλα πολυτελείας) προσέθεσαν 5.022 οχήματα, αύξηση της τάξης του 23% και 32%, αντίστοιχα.

Η ζήτηση για D-SUV (μεσαίας κατηγορίας μοντέλα) μειώθηκε κατά 7% τον Ιούλιο, καταγράφοντας 106.500 οχήματα. Ο Φελίπε Μουνιόθ, αναλυτής της JATO Dynamics, έκανε το εξής σχόλιο: "Οι καταναλωτές στην Ευρώπη διαθέτουν πλέον πρόσβαση σε περισσότερες επιλογές από κάθε άλλη φορά και τα SUV αποτελούν μια περισσότερο άνετη και επιθυμητή επιλογή για πολλούς. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αυξημένη διαθεσιμότητα προσιτών μοντέλων βοηθά τους καταναλωτές να περάσουν από παραδοσιακές κατηγορίες στα SUV".

Η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων μειώθηκε τον Ιούλιο, με το μερίδιο αγοράς τους να μειώνεται από το 14,6% τον Ιούλιο του 2023 στο 13,5% τον περασμένο μήνα. Σύμφωνα με τα δεδομένα της JATO, τον περασμένο μήνα καταχωρήθηκαν 139.300 νέα ηλεκτρικά οχήματα, σημειώνοντας πτώση 6% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι. Σύμφωνα με το Μουνιόθ, "Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με τα κίνητρα απόκτησης  -και το μέλλον- των ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζει να αποτελεί εμπόδιο ώστε να εξετάσουν οι καταναλωτές την απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι παράγοντες αυτοί, σε συνδυασμό με τη χαμηλή διατήρηση της αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων συνέβαλαν στην πτώση που καταγράφηκε τον Ιούλιο".

Η BMW κατέκτησε τα πρωτεία στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων τον περασμένο μήνα, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 35% σε σχέση με πέρυσι. Πρόκειται για μια σημαντική επίδοση, ιδίως σε σύγκριση με εκείνη της Tesla, που σημείωσε πτώση 16% έναντι του 2023. Παρότι τα Model Y και 3 της Tesla εξακολουθούν να κυριαρχούν, το τελευταίο διάστημα μετρούν απώλειες σε επίπεδο μεριδίου αγοράς.

Το Model Y έπαψε να είναι το πλέον ευπώλητο όχημα στην κατηγορία του στην Ευρώπη, πέφτοντας στην ένατη θέση τον Ιούλιο, στη συνολική κατάταξη. Τα νέα μοντέλα της BMW -συμπεριλαμβανομένων των iX, i4 και i5- πήγαν καλά τον Ιούλιο, ενώ το νέο iX2 μέτρησε πάνω από 1.300 νέες εγγραφές. Εντωμεταξύ, είναι σαφές ότι οι εγγραφές ηλεκτρικών μοντέλων της BMW ξεπερνούν εκείνες των αντίστοιχων προτάσεων της Mercedes και της Audi.

Το Dacia Sandero αποτέλεσε το πλέον περιζήτητο όχημα στην Ευρώπη τον Ιούλιο, μετρώντας 22.400 εγγραφές και αύξηση της τάξης του 34%. Αυτό μεταφράζεται σε πάνω από 3.000 περισσότερα οχήματα από ό,τι το δεύτερο όχημα στην κατηγορία, το Volkswagen T-Roc (παρουσιάστηκε στην αγορά το 2017). Η λίστα των 10 οχημάτων με τις καλύτερες πωλήσεις για τον Ιούλιο περιλαμβάνει πέντε SUV και πέντε hatchback.

Τα Volkswagen T-Cross, Toyota C-HR, BMW X1, Peugeot 3008, Skoda Kamiq, Skoda Fabia, Seat Ibiza, Kia Niro, Jeep Avenger και Mercedes GLC τα πήγαν επίσης καλά τον Ιούλιο. Αντίθετα, πτώση κατέγραψαν μοντέλα όπως τα Ford Puma, Tesla Model Y, Fiat Panda, Audi A3, Fiat/Abarth 500, Mini Hatch, Opel/Vauxhall Mokka, Kia Picanto, Volkswagen ID.4, Mercedes C-Class και Skoda Enyaq.

Το δεύτερο δημοφιλέστερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη για τον Ιούλιο ήταν το Volvo EX30, με σχεδόν 6.600 εγγραφές. Η MG μέτρησε 4.000 οχήματα με το MG3, η Fiat 2.636 εγγραφές για το 600, ενώ η BMW κατέγραψε 2.302 εγγραφές για το i5. Το ίδιο διάστημα, η Renault είδε 2.235 εγγραφές του νέου μοντέλου Scenic και, τέλος, η Lexus είχε 2.186 νέες εγγραφές για το LBX.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Το Dacia Sandero αποτέλεσε το πλέον περιζήτητο όχημα στην Ευρώπη τον Ιούλιο, μετρώντας 22.400 εγγραφές και αύξηση της τάξης του 34%."

Για πρώτη φορά η BMW περνά την Tesla αλλά οι θερμικοί κινητήρες πουλάνε περισσότερο.

a6551edcb2c2a2b74cc6d094fc345cd9.jpg

  • Like 1
  • Confused 2
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, cpc464 είπε

"Το Dacia Sandero αποτέλεσε το πλέον περιζήτητο όχημα στην Ευρώπη τον Ιούλιο, μετρώντας 22.400 εγγραφές και αύξηση της τάξης του 34%."

Για πρώτη φορά η BMW περνά την Tesla αλλά οι θερμικοί κινητήρες πουλάνε περισσότερο.

a6551edcb2c2a2b74cc6d094fc345cd9.jpg

πολύ άκυρο και το σχόλιο, και η σύγκριση στην φωτογραφία.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε

πολύ άκυρο και το σχόλιο, και η σύγκριση στην φωτογραφία.

Για εσένα ίσως,γιατί ο τίτλος του άρθρου θα έπρεπε να είναι "Το Dacia Sandero πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε τώρα για την εταιρία που σε βάζει να πληρώσεις όλο το hardware του αυτοκινήτου που επιλέγεις και μετά (θέλει να) σου προσφέρει ή σε υποχρεώνει σε συνδρομή για την ενεργοποίηση των λειτουργιών του.

elizabeth olsen GIF

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα πω το πιο παιδικο/ χαζο παράδειγμα που κατα την γνωμη μου ειναι λογος επιλογης αμαξιού. Η Tesla αφαιρεσε του διακοπτες πισω απο το τιμόνι για φλας φωτα μπλα μπλα. Εχω οδηγήσει πολλα αυτοκινητα και ειχα και για καποιους μηνες Tesla. Χωρις τους διακοπτες δεν γίνεται... ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ αυτος ειναι λογος να μην παρω tesla ΑΝ πεσει στο τραπεζι μια αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ελπιζω να πεσουν και αλλο οι πωλήσεις μπας και βαλουν λιγο μυαλο και διορθωσουν ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ

Επεξ/σία από Devil9697
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Hellenicsun είπε

Μιλάμε τώρα για την εταιρία που σε βάζει να πληρώσεις όλο το hardware του αυτοκινήτου που επιλέγεις και μετά (θέλει να) σου προσφέρει ή σε υποχρεώνει σε συνδρομή για την ενεργοποίηση των λειτουργιών του.

elizabeth olsen GIF

Νομίζω πήγε άκλαφτο αυτό και το κατήργησε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Nakis93 είπε

Νομίζω πήγε άκλαφτο αυτό και το κατήργησε.

Σωστά. Μετά δοκίμασε άλλη λειτουργία. Βρίσκεται ακόμη σε trial & error κατάσταση περιμένοντας να δει τι εν τέλει θα "κολλήσει στον τοίχο".

Το σημαντικότερο είναι ότι σου δείχνει πόσο αδίστακτοι είναι ως εταιρεία και πόσο σκοπεύουν να ξεζουμίσουν τον πελάτη που ήδη του έχουν πουλήσει πανάκριβα ένα αυτοκίνητο αφού - βάσει εταιρικού στόχου - φτάνουν τη μείωση κόστους παραγωγής στο επόμενο έτος κατά 25%. Αυτή η μείωση υποτίθεται πως θα περνούσε (περάσει) στον πελάτη μα ως τώρα οι όποιες - ομολογουμένως γενναίες - εκπτώσεις έχει κάνει αφορά μοντέλα που πάτωσαν εμπορικά (ΠΧ XM).

Επεξ/σία από Hellenicsun
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά η Τεσλα έπαιζε μπάλα όσο ήταν μόνη της. Τώρα που μπήκαν οι "βετεράνοι" στο παιχνίδι, ε πως να το κάνουμε... άλλο τεσλα άλλο bmw. Και αντικειμενικά καλύτερο να είναι ένα τεσλα μοντέλο... η bmw είναι bmw.

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο με το άρθρο αλλά είμαι ο μόνος που θεωρεί τους Οδηγούς BMW ειδική κατηγορία?, είναι λες και όλοι έχουν βγει από σχολή σαν την παρακάτω.

 

  • Haha 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, cpc464 said:

"Το Dacia Sandero αποτέλεσε το πλέον περιζήτητο όχημα στην Ευρώπη τον Ιούλιο, μετρώντας 22.400 εγγραφές και αύξηση της τάξης του 34%."

Για πρώτη φορά η BMW περνά την Tesla αλλά οι θερμικοί κινητήρες πουλάνε περισσότερο.

a6551edcb2c2a2b74cc6d094fc345cd9.jpg

Το ότι είναι δυσανάλογα ακριβα ,το οτι το κόστος αλλαγής μπαταρίας είναι τεράστιο και άρα ρίχνει την μεταπωλητική αξία δεν αποτελεί κριτήριο?Όπως επίσης αποδείχτηκε πως οι αυτονομίες είναι σε όλα τα μοντέλα αρκετά μικρότερες από τις υποσχόμενες.Όταν με το καλό πέσουν αρκετά οι τιμές τους το ξανασυζητάμε(γιατί αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα μέχρι να κάνεις απόσβεση την διαφορά τιμής θα ερχεται η ώρα για αλλαγή μπαταριών) για την ώρα εγω το υβριδικό το θεωρώ ότι καλύτερο μπορείς να αγοράσεις.

ΥΓ επειδή φέτος είχαμε και τεράστιο πρόβλημα με την ζέστη τα ηλεκτρικά μετά τους 35 βαθμούς έχουν απώλεια επιπλέον 20-30% στην αυτονομία.

 

Στο μέλλον όλα αυτά τα προβλήματα σταδιακά θα λυθούν αλλά για την ώρα είναι υπαρκτά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cpc464 είπε

είμαι ο μόνος που θεωρεί τους Οδηγούς BMW ειδική κατηγορία?

στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν  άσχημη φήμη , τους θεωρούν ειδική κατηγορία ανθρώπων , οι πιο αντιπαθητικοί 

New research has revealed that BMW drivers have the worst reputation amongst UK motorists, with 82% of survey respondents stating that they disliked BMW drivers, 80% said that they expected BMW drivers to be aggressive behind the wheel, and rather randomly, 34% of those questioned also stated that they wouldn’t even consider dating a BMW owner.

Επεξ/σία από ethereum
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...