kurkosdr Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, cpc464 είπε "Το ESMC θα παράγει τσιπ υψηλής απόδοσης, βασισμένα σε πλακίδια πυριτίου 300mm με μεγέθη κόμβων 28/22nm και 16/12nm. " Και μετά κοροϊδεύουμε τα Κινεζάκια που φτιάχνουν 7nm . Αυτό ακριβώς. Αυτό το καινούριο εργοστάσιο ημιαγωγών θα βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις εταιρίες που παράγουν λευκές συσκευές να έχουν μια πιο ασφαλή εφοδιαστική αλυσίδα για τα τσιπ που χρειάζονται (μη νομίζετε ότι τα τσιπ στις ECUs των οχημάτων και στους microcontrollers των λευκών συσκευών είναι ο,τι πιο σύγχρονο, το αντίθετο μάλιστα), αλλά στα smartphone, tablet, laptop, και desktop θα συνεχίσουμε να εξαρτόμαστε σε μεγάλο βαθμό από την Ταϊβάν (με μοναδική εξαίρεση τις CPU της Intel). Που ακριβώς αυτό θέλει η TSMC: να συνεχίσει η Ταϊβάν να είναι απαραίτητη στη Δύση. 17 ώρες πριν, darkmatinee είπε Ναι γιατί θα παράγει τσιπς που χρειάζονται οι βιομηχανίες που υπάρχουν στην Ευρώπη & τελευταία φορά που τσέκαρα καμία από αυτές δεν παράγει κινητά ή υπερυπολογιστές που χρειάζονται 3nm... Η ΕΕ θα μπορούσε να είχε πάρει τη θέση της Ταϊβάν, άλλωστε η TSMC είναι "παιδί" της Philips (η οποία πούλησε το μερίδιο της στην TSMC λίγο πριν η TSMC "απογειωθεί" ως εταιρεία), αλλά αυτό θα έπρεπε να γίνει δεκαετίες πριν, και η ΕΕ ήταν (και είναι) risk-averse σε αυτοκαταστροφικό επίπεδο, δυστυχώς. 17 ώρες πριν, cpc464 είπε και όμως αν διαβάσεις την χρήση 28/22nm και 16/12nm στην σελίδα της TSMC θα δεις ότι η χρήση τους περιλαμβάνει mainstream κινητά και soc's, εγώ έκανα το αρχικό μου σχόλιο γιατί κάποιοι λένε για την Κίνα αλλά είμαστε ποιο πίσω και από αυτούς, η Ευρώπη θα έπρεπε να επιδιώκει τεχνολογία αιχμής, ειδικά όταν οι πρωτοπόροι κατασκευαστές μηχανημάτων λιθογραφίας είναι στην Ολλανδία. Τα κινητά Android των 150€ με MediaTek SoC (από τα φθηνά SoC της MediaTek, που μερικά ακόμα φτιάχνονται στα 12nm) mainstream είναι, το θέμα είναι ότι μέχρι να τελειώσει η κατασκευή αυτού του εργοστασίου στη Γερμανία, τα 12nm δεν θα τα βρίσκεις ούτε σε κινητά των 150€, άρα όχι, δεν το φτιάχνουν γι'αυτού του είδους τις συσκευές. Το φτιάχνουν ώστε τουλάχιστον στις ECUs οχημάτων και στους microcontrollers λευκών συσκευών, δηλαδή παραδοσιακές βιομηχανίες της ΕΕ, η ΕΕ να μην εξαρτάται από την Ταϊβάν και την Κίνα. Επεξ/σία 27 Αυγούστου από kurkosdr 2
anonymous999 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, Ne0n said: Η Ελλάδα έχει τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο , για να μπορεί η Γερμανία να εκμεταλλεύεται λόγο της Ε.Ε. την οικονομική μεταφορά των εμπορευμάτων της. Μην ξεχνάμε ότι για να είναι ανταγωνιστικό ένα προϊόν δεν αρκεί μόνο το εργατικό κόστος και οι πρώτες ύλες, να είναι οικονομικά, αλλά και τα έξοδα μεταφοράς του να είναι επίσης χαμηλά. Οπότε το γεγονός ότι ένας γίγαντας ημιαγωγών έρχεται στην Ευρώπη σημαίνει και μαζικότερη και οικονομικότερη παραγωγή ημιαγωγών με ταυτόχρονη ανάπτυξη σε όλους τους τομείς της οικονομίας γενικότερα στην Ευρώπη. Θα προτιμούσα στην Ελλάδα, από το να βγάζουν βαρύγδουπους τίτλους στυλ Ελλάδα 2.0 , να διευκόλυναν ανάλογες εταιρίες όπως πχ η Tesla (που χρειάστηκε 4 (!) ολόκληρα έτη για να καταφέρει να κάνει αντιπροσωπεία λόγο της γραφειοκρατίας στην Ελλάδα) ώστε να φέρουν την παραγωγή τους και στην χώρα μας ώστε να δημιουργηθεί επιτέλους η πολυπόθητη πρώτη βαριά βιομηχανία στο τεχνολογικό πεδίο. Εάν οι επιδοτήσεις στρέφονταν προς την παραγωγική κατεύθυνση γενικότερα με σκοπό την ανάπτυξη της οικονομίας ώστε να ενισχυθούν παράλληλα και οι κοινωνικές παροχές, τότε θα είχαμε κάνει το πρώτο σωστό βήμα για την συνολική ανάπτυξη της χώρας, όλα τα υπόλοιπα είναι απλά για να κερδίζουν οι λίγοι και φυσικά τα άκρα. Ως προς την πρώτη παράγραφο, τι σχέση έχουν τα μεταφορικά κόστη της Γερμανίας με την ΕΕ; Καταρχάς η Γερμανία έχει τρένα για εντός ΕΕ, και για να ναυλώσεις ένα φτηνό πλοίο τι σημασία έχει αν η σημαία του είναι ευρωπαϊκή ή όχι; Δεν ρώτησα τι προσφέρουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στη Γερμανία γενικά, αλλά τι κερδίζει η ΕΕ με το να μας έχει μέλος. Η απάντηση είναι φθηνό εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό και κάποια γεωπολιτικά οφέλη, μέχρι εκεί. Για τη δεύτερη παράγραφο συμφωνώ απόλυτα, 100% και χωρίς επιφυλάξεις. Επεξ/σία 27 Αυγούστου από anonymous999
darkmatinee Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 9 hours ago, michael92 said: Αν ήταν καθαρά Ευρωπαϊκό εγχείρημα θα συμφωνούσα. Από τη στιγμή που συμμετέχει ενεργά η TSMC είναι τραγικό. Το 2029 τα 16nm της TSMC θα είναι τεχνολογία 16 ετών ενώ τα 28nm θα είναι 18 ετών. Πρακτικά δεν αλλάζει τίποτα στην εξάρτηση της Ευρώπης από την Ταΐβάν. Μια χαρά υπάρχουν μίζες και υπερτιμολογήσεις στον ανεπτυγμένο κόσμο, απλά είναι πολύ καλά λογιστικά μαγειρεμένες και όχι κάτω από το τραπέζι. Υπάρχει άλλη εταιρεία πέρα από τις TSMC, Samsung & Intel που μπορεί να φτιάχνει foundries; Μόνο η NXP αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρεται για τέτοια projects... 7 hours ago, kurkosdr said: Η ΕΕ θα μπορούσε να είχε πάρει τη θέση της Ταϊβάν, άλλωστε η TSMC είναι "παιδί" της Philips (η οποία πούλησε το μερίδιο της στην TSMC λίγο πριν η TSMC "απογειωθεί" ως εταιρεία), αλλά αυτό θα έπρεπε να γίνει δεκαετίες πριν, και η ΕΕ ήταν (και είναι) risk-averse σε αυτοκαταστροφικό επίπεδο, δυστυχώς. Ναι ισχύει ότι όλη η Βόρεια Ευρώπη είναι risk-averse. Αλλά η TSMC είχε το πλεονέκτημα του εργατικού δυναμικού που εκπαιδεύτηκε στην αρχή στις ΗΠΑ και μετά εγχώρια για αυτή τη δουλειά. 1
michael92 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 4 ώρες πριν, darkmatinee είπε Υπάρχει άλλη εταιρεία πέρα από τις TSMC, Samsung & Intel που μπορεί να φτιάχνει foundries; Υπάρχουν αρκετές όταν δεν μιλάμε για leading edge. Συγκεκριμένα 6 έχουν την τεχνογνωσία για τα 16nm ενώ 10 για τα 28nm: 3
thanosAIAS Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου Στις 27/8/2024 στις 4:03 ΠΜ, Ne0n είπε Η Ελλάδα έχει τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο , για να μπορεί η Γερμανία να εκμεταλλεύεται λόγο της Ε.Ε. την οικονομική μεταφορά των εμπορευμάτων της. Μην ξεχνάμε ότι για να είναι ανταγωνιστικό ένα προϊόν δεν αρκεί μόνο το εργατικό κόστος και οι πρώτες ύλες, να είναι οικονομικά, αλλά και τα έξοδα μεταφοράς του να είναι επίσης χαμηλά. Οπότε το γεγονός ότι ένας γίγαντας ημιαγωγών έρχεται στην Ευρώπη σημαίνει και μαζικότερη και οικονομικότερη παραγωγή ημιαγωγών με ταυτόχρονη ανάπτυξη σε όλους τους τομείς της οικονομίας γενικότερα στην Ευρώπη. Θα προτιμούσα στην Ελλάδα, από το να βγάζουν βαρύγδουπους τίτλους στυλ Ελλάδα 2.0 , να διευκόλυναν ανάλογες εταιρίες όπως πχ η Tesla (που χρειάστηκε 4 (!) ολόκληρα έτη για να καταφέρει να κάνει αντιπροσωπεία λόγο της γραφειοκρατίας στην Ελλάδα) ώστε να φέρουν την παραγωγή τους και στην χώρα μας ώστε να δημιουργηθεί επιτέλους η πολυπόθητη πρώτη βαριά βιομηχανία στο τεχνολογικό πεδίο. Εάν οι επιδοτήσεις στρέφονταν προς την παραγωγική κατεύθυνση γενικότερα με σκοπό την ανάπτυξη της οικονομίας ώστε να ενισχυθούν παράλληλα και οι κοινωνικές παροχές, τότε θα είχαμε κάνει το πρώτο σωστό βήμα για την συνολική ανάπτυξη της χώρας, όλα τα υπόλοιπα είναι απλά για να κερδίζουν οι λίγοι και φυσικά τα άκρα. Ποια TESLA, τα Κινέζικα ηλεκτρικά να μας φέρουνε! Απείρως φθηνότερα και πολύ καλύτερα σε όλους τους τομείς!
Ne0n Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Στις 27/8/2024 στις 8:08 ΠΜ, anonymous999 είπε Ως προς την πρώτη παράγραφο, τι σχέση έχουν τα μεταφορικά κόστη της Γερμανίας με την ΕΕ; Καταρχάς η Γερμανία έχει τρένα για εντός ΕΕ, και για να ναυλώσεις ένα φτηνό πλοίο τι σημασία έχει αν η σημαία του είναι ευρωπαϊκή ή όχι; Δεν ρώτησα τι προσφέρουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στη Γερμανία γενικά, αλλά τι κερδίζει η ΕΕ με το να μας έχει μέλος. Η απάντηση είναι φθηνό εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό και κάποια γεωπολιτικά οφέλη, μέχρι εκεί. Για τη δεύτερη παράγραφο συμφωνώ απόλυτα, 100% και χωρίς επιφυλάξεις. Τι σχέση έχουν; Πολύ απλά, ο Ελληνικός εμπορικός στόλος ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως έχει το 53% με Ευρωπαϊκή σημαία, που σημαίνει πρώτον κέρδη από την φορολόγηση για την Ε.Ε. και δεύτερον και σημαντικότερο χαμηλότερα ναύλα για τα προϊόντα που εξάγονται και εισάγονται στην Ε.Ε. που συνεπάγεται ανταγωνιστικότερες τιμές πχ στα εξαγόμενα βιομηχανικά προϊόντα της Γερμανίας εκτός Ε.Ε.. 13 ώρες πριν, thanosAIAS είπε Ποια TESLA, τα Κινέζικα ηλεκτρικά να μας φέρουνε! Απείρως φθηνότερα και πολύ καλύτερα σε όλους τους τομείς! Η Tesla διαθέτει προηγμένο λογισμικό, μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, καλύτερο σχεδιασμό και ποιοτικά στάνταρ όσον αφορά τις μπαταρίες και την ασφάλεια, οπότε θα ήταν έξυπνο εάν διευκολύναμε την συγκεκριμένη εταιρία αντί κάποιας αντίστοιχης κινέζικης ώστε να δημιουργήσει εργοστάσιο παραγωγής και στην Ελλάδα, ακόμα και μεμονωμένα για κάποια ανταλλακτικά, όπου θα πετυχαίναμε την απόκτηση πολύτιμης τεχνογνωσίας παράλληλα με την αύξηση της απασχόλησης. Επεξ/σία 28 Αυγούστου από Ne0n
thanosAIAS Δημοσ. 29 Αυγούστου Δημοσ. 29 Αυγούστου 11 ώρες πριν, Ne0n είπε Τι σχέση έχουν; Πολύ απλά, ο Ελληνικός εμπορικός στόλος ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως έχει το 53% με Ευρωπαϊκή σημαία, που σημαίνει πρώτον κέρδη από την φορολόγηση για την Ε.Ε. και δεύτερον και σημαντικότερο χαμηλότερα ναύλα για τα προϊόντα που εξάγονται και εισάγονται στην Ε.Ε. που συνεπάγεται ανταγωνιστικότερες τιμές πχ στα εξαγόμενα βιομηχανικά προϊόντα της Γερμανίας εκτός Ε.Ε.. Η Tesla διαθέτει προηγμένο λογισμικό, μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, καλύτερο σχεδιασμό και ποιοτικά στάνταρ όσον αφορά τις μπαταρίες και την ασφάλεια, οπότε θα ήταν έξυπνο εάν διευκολύναμε την συγκεκριμένη εταιρία αντί κάποιας αντίστοιχης κινέζικης ώστε να δημιουργήσει εργοστάσιο παραγωγής και στην Ελλάδα, ακόμα και μεμονωμένα για κάποια ανταλλακτικά, όπου θα πετυχαίναμε την απόκτηση πολύτιμης τεχνογνωσίας παράλληλα με την αύξηση της απασχόλησης. Καλααααα....καλύτερο λογισμικό;;;; Γι'αυτό τρακαρουν στα ντουβαρια το ένα μετά το άλλο; Τελευταίο της Tesla, εκεί που οδηγείς στο δρόμο, ανοίγει το καπό του αυτοκινήτου!!!! Τρομερή τεχνογνωσία, τι να σου πω. Οι Κινέζοι έχουν τις καλύτερες ηλεκτρικές μπαταρίες! Σε ποιότητα και αντοχή. Δες τα κινέζικα κινητά. Όλα με ταχυφορτιστή. Γιατί αντέχουν δε χαλάνε όπως αυτά του iphone και της Samsung Ηλεκτρονικό αυτοκίνητο με 15 χιλιάρικα έχουν. Για δες αντίστοιχο σε χαρακτηριστικά από Tesla ή EU.
Ne0n Δημοσ. 30 Αυγούστου Δημοσ. 30 Αυγούστου 17 ώρες πριν, thanosAIAS είπε Καλααααα....καλύτερο λογισμικό;;;; Γι'αυτό τρακαρουν στα ντουβαρια το ένα μετά το άλλο; Τελευταίο της Tesla, εκεί που οδηγείς στο δρόμο, ανοίγει το καπό του αυτοκινήτου!!!! Τρομερή τεχνογνωσία, τι να σου πω. Οι Κινέζοι έχουν τις καλύτερες ηλεκτρικές μπαταρίες! Σε ποιότητα και αντοχή. Δες τα κινέζικα κινητά. Όλα με ταχυφορτιστή. Γιατί αντέχουν δε χαλάνε όπως αυτά του iphone και της Samsung Ηλεκτρονικό αυτοκίνητο με 15 χιλιάρικα έχουν. Για δες αντίστοιχο σε χαρακτηριστικά από Tesla ή EU. Όσον αφορά τα ηλεκτροκίνητα τα Tesla έχουν τις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα του λογισμικού, της ποιότητας και απόδοσης των μπαταριών τους , στον σχεδιασμό τους και φυσικά παρέχουν ασφάλεια : Γενικότερα 1. Tesla Model S - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 90%, Λογισμικό: 95%. 2. Lucid Air - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 88-90%, Λογισμικό: 90%. 3. Porsche Taycan - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 88%, Λογισμικό: 85%. 4. Tesla Model 3 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 90%, Λογισμικό: 95%. 5. Audi e-tron GT - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 88%, Λογισμικό: 85%. 6. Ford Mustang Mach-E - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 80%. 7. Hyundai Ioniq 5 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 80%. 8. Kia EV6 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 80%. 9. Nissan Leaf - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 75%. 10. Chevrolet Bolt EV - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 75%. Κινέζικα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: BYD Han EV - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 85%. NIO ES8 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 90%. Xpeng P7 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 90%. Li Auto One - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 80%. Geely Geometry A - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 75%. Τώρα όσον αφορά το θέμα με την τιμή που έθεσες υπάρχει και το παρακάτω ηλεκτροκίνητο το οποίο κοστίζει μόλις 1000 ευρώ και είναι το φθηνότερο, περί ορέξεως
thanosAIAS Δημοσ. 30 Αυγούστου Δημοσ. 30 Αυγούστου 12 ώρες πριν, Ne0n είπε Όσον αφορά τα ηλεκτροκίνητα τα Tesla έχουν τις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα του λογισμικού, της ποιότητας και απόδοσης των μπαταριών τους , στον σχεδιασμό τους και φυσικά παρέχουν ασφάλεια : Γενικότερα 1. Tesla Model S - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 90%, Λογισμικό: 95%. 2. Lucid Air - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 88-90%, Λογισμικό: 90%. 3. Porsche Taycan - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 88%, Λογισμικό: 85%. 4. Tesla Model 3 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 90%, Λογισμικό: 95%. 5. Audi e-tron GT - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 88%, Λογισμικό: 85%. 6. Ford Mustang Mach-E - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 80%. 7. Hyundai Ioniq 5 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 80%. 8. Kia EV6 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 80%. 9. Nissan Leaf - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 75%. 10. Chevrolet Bolt EV - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 75%. Κινέζικα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: BYD Han EV - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 85%. NIO ES8 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 90%. Xpeng P7 - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 85-88%, Λογισμικό: 90%. Li Auto One - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 80%. Geely Geometry A - Απόδοση μπαταρίας: περίπου 80-85%, Λογισμικό: 75%. Τώρα όσον αφορά το θέμα με την τιμή που έθεσες υπάρχει και το παρακάτω ηλεκτροκίνητο το οποίο κοστίζει μόλις 1000 ευρώ και είναι το φθηνότερο, περί ορέξεως Αφού είναι τόοοσο σίγουροι σαν εσένα για όλα αυτά που λες, γιατί ΑΝΕΒΑΣΑΝ τις ταρίφες στα εισαγώμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απο Κίνα στο 100% ??? Πρόσφατα το έκανε και ο Καναδάς. 100% πάνω. Υπακούουν στο αφεντικό τους, τις ΗΠΑ. Η δε Ευρώπη τις πήγε 35% και βλέπουμε. Στείλτους κανα email με αυτά που γράφεις μπας και αισθανθούν ασφαλέστεροι βρε
Ne0n Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου 16 ώρες πριν, thanosAIAS είπε Αφού είναι τόοοσο σίγουροι σαν εσένα για όλα αυτά που λες, γιατί ΑΝΕΒΑΣΑΝ τις ταρίφες στα εισαγώμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απο Κίνα στο 100% ??? Πρόσφατα το έκανε και ο Καναδάς. 100% πάνω. Υπακούουν στο αφεντικό τους, τις ΗΠΑ. Η δε Ευρώπη τις πήγε 35% και βλέπουμε. Στείλτους κανα email με αυτά που γράφεις μπας και αισθανθούν ασφαλέστεροι βρε Τα κινέζικα αυτοκίνητα δεν πληρούν αρκετά στάνταρ ασφαλείας και από την στιγμή που είναι και φτηνότερα φαντάσου να κυκλοφορούν αυτά στους δρόμους τι έχει να γίνει.... Από την άλλη η Δύση δεν πρόκειται να επιτρέψει στην Κίνα και στον κάθε αντιγραφέα να επιβάλλει τους κανόνες του στην Δυτική αγορά με αθέμιτους τρόπους και ανεξέλεγκτα σε αντίθεση με αυτό που συνέβαινε στο παρελθόν με τα γνωστά αποτελέσματα.... 1
thanosAIAS Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ne0n είπε Τα κινέζικα αυτοκίνητα δεν πληρούν αρκετά στάνταρ ασφαλείας και από την στιγμή που είναι και φτηνότερα φαντάσου να κυκλοφορούν αυτά στους δρόμους τι έχει να γίνει.... Από την άλλη η Δύση δεν πρόκειται να επιτρέψει στην Κίνα και στον κάθε αντιγραφέα να επιβάλλει τους κανόνες του στην Δυτική αγορά με αθέμιτους τρόπους και ανεξέλεγκτα σε αντίθεση με αυτό που συνέβαινε στο παρελθόν με τα γνωστά αποτελέσματα.... Αυτά τα περί ασφαλείας των ηλεκτρονικών Κινεζικών αυτοκινήτων και τα άλλα που έγραψες πιο πάνω για τις αποδόσεις των μπαταριών είναι προσωπικές σου απόψεις και τίποτα παραπάνω. Η Κίνα δεν είναι η χώρα που θυμάσαι 50 χρόνια πριν. Εγώ δεν έχω καμία προσωπική αντζεντα και δε μιλάω για τη Δύση αλλά για την αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ και της ΕΕ. Αυτό που βλέπω είναι φτηνές και ανταγωνιστικές λύσεις που δεν μπορώ να τις αποκτήσω σαν καταναλωτής γιατι δε συμφέρει κάποιες εταιρείες και δε μου αρέσει. Κλειδώνουν τεχνητά την αγορά γιατί φοβούνται και πληρώνουμε όλοι την ανικανότητα τους να τους ανταγωνιστούν. Να κλείσουν αν δε μπορούν όπως κλείσανε τις δικές μας βιομηχανίες. Δε με νοιάζει αν θα έχει δουλειά ο Αμερικανός ή ο Γερμανός όπως δεν τους ένοιαζε αυτούς αν θα έχουμε δουλειές εμείς. Το ίδιο έκαναν παλαιότερα αν θυμάσαι με τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Το εχασαν το στοίχημα ότι και να προσπάθησαν. Ελπίζω να το χάσουν πάλι. Εμένα με συμφέρει σαν καταναλωτή. Επεξ/σία 31 Αυγούστου από thanosAIAS
AtiX Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου 2 ώρες πριν, thanosAIAS είπε Αυτά τα περί ασφαλείας των ηλεκτρονικών Κινεζικών αυτοκινήτων και τα άλλα που έγραψες πιο πάνω για τις αποδόσεις των μπαταριών είναι προσωπικές σου απόψεις και τίποτα παραπάνω. Η Κίνα δεν είναι η χώρα που θυμάσαι 50 χρόνια πριν. Εγώ δεν έχω καμία προσωπική αντζεντα και δε μιλάω για τη Δύση αλλά για την αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ και της ΕΕ. Αυτό που βλέπω είναι φτηνές και ανταγωνιστικές λύσεις που δεν μπορώ να τις αποκτήσω σαν καταναλωτής γιατι δε συμφέρει κάποιες εταιρείες και δε μου αρέσει. Κλειδώνουν τεχνητά την αγορά γιατί φοβούνται και πληρώνουμε όλοι την ανικανότητα τους να τους ανταγωνιστούν. Να κλείσουν αν δε μπορούν όπως κλείσανε τις δικές μας βιομηχανίες. Δε με νοιάζει αν θα έχει δουλειά ο Αμερικανός ή ο Γερμανός όπως δεν τους ένοιαζε αυτούς αν θα έχουμε δουλειές εμείς. Το ίδιο έκαναν παλαιότερα αν θυμάσαι με τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Το εχασαν το στοίχημα ότι και να προσπάθησαν. Ελπίζω να το χάσουν πάλι. Εμένα με συμφέρει σαν καταναλωτή. Μέσα στους δεσμούς περιλαμβάνονται και οι πιστοποιήσεις ασφαλείας, οι εγγυήσεις, τα πνευματικά δικαιώματα και πολλά αλλά που τα κινεζικά προϊόντα έχουν γραμμένα στα παλιά τους τα παπούτσια… 1 1
Ne0n Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, thanosAIAS είπε Αυτά τα περί ασφαλείας των ηλεκτρονικών Κινεζικών αυτοκινήτων και τα άλλα που έγραψες πιο πάνω για τις αποδόσεις των μπαταριών είναι προσωπικές σου απόψεις και τίποτα παραπάνω. Η Κίνα δεν είναι η χώρα που θυμάσαι 50 χρόνια πριν. Εγώ δεν έχω καμία προσωπική αντζεντα και δε μιλάω για τη Δύση αλλά για την αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ και της ΕΕ. Αυτό που βλέπω είναι φτηνές και ανταγωνιστικές λύσεις που δεν μπορώ να τις αποκτήσω σαν καταναλωτής γιατι δε συμφέρει κάποιες εταιρείες και δε μου αρέσει. Κλειδώνουν τεχνητά την αγορά γιατί φοβούνται και πληρώνουμε όλοι την ανικανότητα τους να τους ανταγωνιστούν. Όσον αφορά τα θέματα ασφάλειας και ποιότητας πάντα υπήρχε θέμα με τα κινέζικα προϊόντα, οι δυτικές εταιρίες ήταν που έθεταν τα στάνταρ ή οι ιαπωνικές που οδηγούσαν τις τεχνολογικές εξελίξεις και χωρίς την τεχνολογική εμπειρία αυτών των χωρών η Κίνα αποτελούσε μόνο την δυναμική παραγωγή, λόγο του πληθυσμού τους και λόγο της φιλοσοφίας τους που οδηγούσε σε χαμηλό παραγωγικό κόστος, με όλα τα αρνητικά αλυσιδωτά συνεπακόλουθα που φέρνει μια ανάλογη κατάσταση. Σίγουρα η σημερινή Κίνα δεν έχει καμμιά σχέση με την Κίνα πριν 50 χρόνια και η φιλοσοφία της πλέον έχει αλλάξει (σε αλλοιωμένο ημι-δυτικό πρότυπο) με την διαφορά ότι πλέον έχει αποκτήσει τεράστια οικονομική δύναμη η οποία ενισχύει το δικτατορικό καθεστώς που την κυβερνά με όλα τα συνεπακόλουθα που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια. Το πρόβλημα πλέον είναι γεωπολιτικό-οικονομικό και έχει να κάνει με την επικράτηση και την ισχύ. Με λίγα λόγια η επικράτηση της σημαίνει ότι το "φτηνό" θα το πληρώσουμε πολύ ακριβά στο τέλος από πολλές απόψεις, εάν δεν στραφούμε προς την ποιότητα γενικότερα και στην τοπική κυκλική οικονομία. 3 ώρες πριν, thanosAIAS είπε Να κλείσουν αν δε μπορούν όπως κλείσανε τις δικές μας βιομηχανίες. Δε με νοιάζει αν θα έχει δουλειά ο Αμερικανός ή ο Γερμανός όπως δεν τους ένοιαζε αυτούς αν θα έχουμε δουλειές εμείς. Το ίδιο έκαναν παλαιότερα αν θυμάσαι με τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Το εχασαν το στοίχημα ότι και να προσπάθησαν. Ελπίζω να το χάσουν πάλι. Εμένα με συμφέρει σαν καταναλωτή. Καταλαβαίνω το μένος σου όσον αφορά την "αδικία" που υπέστη η χώρα μας για δεκαετίες αλλά εδώ πρέπει να σου επισημάνω ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το είχαμε εμείς, από την στιγμή που η Ε.Ε. παρείχε άφθονο χρήμα και πόρους ώστε να ενισχύσουμε ή και να προσθέσουμε συγκεκριμένους τομείς παραγωγής ώστε να αναπτυχθούμε και να εξελιχθούμε οικονομικά και εμείς αντί να το εκμεταλλευτούμε προς την σωστή κατεύθυνση ώστε να δημιουργήσουμε επιτέλους δυνατές παραγωγικές βιομηχανίες φροντίσαμε να το κάψουμε θυσία στον άρχοντα του γλεντιού και του κομματισμού. Όσον αφορά τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που αναφέρεις δικό μας πάλι το λάθος για τους προαναφερθέν λόγους, δεν έχουμε την ικανότητα, φαίνεται να φιλτράρουμε και να αξιοποιούμε τις δυνατότητες που μας παρέχονται και αρκούμαστε στο να υποστηρίζουμε τις ακραίες απόψεις, γιατί είναι φυσικά πιο εύκολες να ακολουθήσουμε σαν λαός και παράλληλα πιο κερδοφόρες για λίγους που σε οποιαδήποτε περίπτωση είναι ασύμφορες για τους περισσότερους "καταναλωτές". Επεξ/σία 31 Αυγούστου από Ne0n 1
thanosAIAS Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου 41 λεπτά πριν, AtiX είπε Μέσα στους δεσμούς περιλαμβάνονται και οι πιστοποιήσεις ασφαλείας, οι εγγυήσεις, τα πνευματικά δικαιώματα και πολλά αλλά που τα κινεζικά προϊόντα έχουν γραμμένα στα παλιά τους τα παπούτσια… Ποιούς δεσμούς? Δεν υπάρχει κανένα Link στο post που έκανε!!! 35 λεπτά πριν, Ne0n είπε Όσον αφορά τα θέματα ασφάλειας και ποιότητας πάντα υπήρχε θέμα με τα κινέζικα προϊόντα, οι δυτικές εταιρίες ήταν που έθεταν τα στάνταρ ή οι ιαπωνικές που οδηγούσαν τις τεχνολογικές εξελίξεις και χωρίς την τεχνολογική εμπειρία αυτών των χωρών η Κίνα αποτελούσε μόνο την δυναμική παραγωγή, λόγο του πληθυσμού τους και λόγο της φιλοσοφίας τους που οδηγούσε σε χαμηλό παραγωγικό κόστος, με όλα τα αρνητικά αλυσιδωτά συνεπακόλουθα που φέρνει μια ανάλογη κατάσταση. Σίγουρα η σημερινή Κίνα δεν έχει καμμιά σχέση με την Κίνα πριν 50 χρόνια και η φιλοσοφία της πλέον έχει αλλάξει (σε αλλοιωμένο ημι-δυτικό πρότυπο) με την διαφορά ότι πλέον έχει αποκτήσει τεράστια οικονομική δύναμη η οποία ενισχύει το δικτατορικό καθεστώς που την κυβερνά με όλα τα συνεπακόλουθα που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια. Το πρόβλημα πλέον είναι γεωπολιτικό-οικονομικό και έχει να κάνει με την επικράτηση και την ισχύ. Με λίγα λόγια η επικράτηση της σημαίνει ότι το "φτηνό" θα το πληρώσουμε πολύ ακριβά στο τέλος από πολλές απόψεις, εάν δεν στραφούμε προς την ποιότητα γενικότερα και στην τοπική κυκλική οικονομία. Καταλαβαίνω το μένος σου όσον αφορά την "αδικία" που υπέστη η χώρα μας για δεκαετίες αλλά εδώ πρέπει να σου επισημάνω ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το είχαμε εμείς, από την στιγμή που η Ε.Ε. παρείχε άφθονο χρήμα και πόρους ώστε να ενισχύσουμε ή και να προσθέσουμε συγκεκριμένους τομείς παραγωγής ώστε να αναπτυχθούμε και να εξελιχθούμε οικονομικά και εμείς αντί να το εκμεταλλευτούμε προς την σωστή κατεύθυνση ώστε να δημιουργήσουμε επιτέλους δυνατές παραγωγικές βιομηχανίες φροντίσαμε να το κάψουμε θυσία στον άρχοντα του γλεντιού και του κομματισμού. Όσον αφορά τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που αναφέρεις δικό μας πάλι το λάθος για τους προαναφερθέν λόγους, δεν έχουμε την ικανότητα, φαίνεται να φιλτράρουμε και να αξιοποιούμε τις δυνατότητες που μας παρέχονται και αρκούμαστε στο να υποστηρίζουμε τις ακραίες απόψεις, γιατί είναι φυσικά πιο εύκολες να ακολουθήσουμε σαν λαός και παράλληλα πιο κερδοφόρες για λίγους που σε οποιαδήποτε περίπτωση είναι ασύμφορες για τους περισσότερους "καταναλωτές". Αυτά είναι ΠΡΩΣΟΠΙΚΕΣ απόψεις σου, δικαίωμά σου να τα πιστεύεις, εγώ όχι. Απο κει και πέρα το θέμα μας είναι ότι εγω σαν καταναλωτής δεν έχω πρόσβαση σε προϊόντα της αγοράς επειδή έτσι συμφέρει κάποιους. Το αν τα προϊόντα αυτα είναι καλά ή όχι θα το κρίνουμε εμείς οι καταναλωτές. Δεν είμαστε χαζοί! Έτσι δεν μας έλεγαν πάντα οι διαπρύσιοι κήρυκες της ελεύθερης αγοράς;
AtiX Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, thanosAIAS είπε Ποιούς δεσμούς? Δεν υπάρχει κανένα Link στο post που έκανε!!! Κάθε εταιρία που εισάγει από Κίνα έχει και διαφορετικές ανατιμήσεις στις τιμές των προϊόντων τους… πχ ξέρω εταιρία που εισήγαγε μετασχηματιστές και για 1 χρόνο επιπλέον εγγύηση ουσιαστικά στοίχιζε 50% στην αρχική τιμή… 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα