bill999r Δημοσ. 27 Αυγούστου Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 7 ώρες πριν, jimmy1966 είπε και ομως η Peugeot λεει οτι τα λαδια κιβωτιου δεν αλλαζονται..... Και στο δικό μου Ρενό το ίδιο έλεγε αλλά το πήρα στο χέρι.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 27 Αυγούστου Share Δημοσ. 27 Αυγούστου Αυτες οι μ@λακιες με το οχι αλλαγες, ειλικρινα πιστευω οτι γινονται επιτηδες ωστε οντως να παθεις ζημια. Στο Megane μας, αυτοματο, διπλοσυμπλεκτο ξηρου τυπου, λεει επισης τα ιδια. Προσφατα που καναμε το γενικο οπου αλλαξα τα παντα, αλλαξαμε και το λαδι του σασμαν. Για 2 λιτρα λαδι δεν παιζω με την τυχη μου. Αυτο που βγαλαμε ηταν σαν μαζουτ. Αποφασισα να ξανακανουμε συντομα αλλαγη για να καθαρισει οσο γινεται καλυτερα… Και εννοειται οτι και λαδια κινητηρα αλλαζω ανα 10k και οχι 30k που λενε… Για να δειξουν αραιη συντηρηση οι κ@λοεταιριες, στο τελος τελικα σου κανουν ζημια και στα παιρνουν μαζεμενα… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxontas2323 Δημοσ. 27 Αυγούστου Share Δημοσ. 27 Αυγούστου Αυτό με τις αλλαγές Επ αόριστον είναι ένα ψέμα…πραγματικά δηλαδή… δείτε τα ford που λέει ποτέ αλλαγή στο σασμάν και ποσά τα εχουν πάρει στο χέρι…και εκεί δεν μιλάμε για 2L λάδι αλλά για πολλά… στο Clio της κοπέλας μου διπλοσυμπλεκτο τα αλλάξαμε στις 90.000χλμ και ήταν κατάμαυρα… παιδιά για 40-50€ μην το ρισκάρετε… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα