Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, sdikr είπε

Δεν ξέρω που το έχεις δει αυτό, αλλά κανένας προμηθευτής δεν έχει κάποια τέτοια υπηρεσία που να μπορεί το κατάστημα να του επιστρέψει κατι που έχει γίνει χρήση και αυτός να πάρει κάτι καινούργιο, θα με ενδιεφερε αν είχες κάποιο σχετικό λινκ, κάποιο συμφωνητικό πχ

Υπάρχει διαφορά στο δεν μου άρεσε το χρώμα και δεν έκανα χρήση με το έκανα χρήση και δεν μου άρεσε το χρώμα,  στην μια περίπτωση ναι το βάζει ξανά στο ράφι στην άλλη δεν μπορεί

 

Ξανά, στην σχετική νομοθεσία αναφέρει την "αναιτιολογητη" επιστροφή. 

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

Όσο για το άλλο, δεν με απασχολεί το πως γίνεται 

22 ώρες πριν, sdikr είπε

η Νομοθεσία είναι ξεκάθαρη το τι γίνεται αν έχει γίνει χρήση, το επιστρέφεις και κρατάει ενα πόσο απο αυτά που πλήρωσες.

 

Δεν αναφέρει πουθενά την παρακράτηση ποσού σε ποσοστό, πάρα μόνο μέχρι να γίνει αποστολή των ειδών πίσω 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, SabotazNic said:

Ξανά, στην σχετική νομοθεσία αναφέρει την "αναιτιολογητη" επιστροφή. 

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

Όσο για το άλλο, δεν με απασχολεί το πως γίνεται 

Δεν αναφέρει πουθενά την παρακράτηση ποσού σε ποσοστό, πάρα μόνο μέχρι να γίνει αποστολή των ειδών πίσω 

Ξανά στην νομοθεσία σχετικά με το αν εχει γίνει χρήση, βλέπω οτι  δεν το διαβάζει κανεις το έχω με κοκκινο βελάκι

Χαίρομαι ακόμα που δεν ξέρεις τίποτα για το άλλο, μου φάνηκε περίεργο που ήσουν τόσο σίγουρος οτι τα γυρίζουν πίσω στον προμηθευτή που είπα οτι ίσως κάτι ξερεις

Screenshot_1.webp.198adc372b4e0ad1944c5a42187180a5.webp

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, sdikr said:

Ξανά στην νομοθεσία σχετικά με το αν εχει γίνει χρήση, βλέπω οτι  δεν το διαβάζει κανεις το έχω με κοκκινο βελάκι

Χαίρομαι ακόμα που δεν ξέρεις τίποτα για το άλλο, μου φάνηκε περίεργο που ήσουν τόσο σίγουρος οτι τα γυρίζουν πίσω στον προμηθευτή που είπα οτι ίσως κάτι ξερεις

Screenshot_1.webp.198adc372b4e0ad1944c5a42187180a5.webp

Συμφωνώ μαζί σου. Όλο το νόημα στον νόμο είναι εδώ (και στο πως μεταφράζεται αυτό): 
Άρθρο 3ι. Παρ 2: Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Αρχικά δεν είμαι νομικός και λέω απλά πως το διαβάζω εγώ. Έτσι όπως το διαβάζω εγώ αυτό δεν φαίνεται να καλύπτει την χρήση, καθώς όλα αυτά τα αναγκαία μπορούν να γίνουν εύκολα, ειδικά σε γνωστά επώνυμα προϊόντα, με την οπτική επαφή με τη συσκευασία. πχ. άμα αγοράσεις ένα κινητό σου λέει ξεκάθαρα πχ. ότι είναι κινητό, σου λέει ποιο μοντέλο είναι ακριβώς και σου λέει από πίσω στο κουτί τα βασικά χαρακτηρίστηκα του (εδώ μπορεί να αξίζει να δούμε άμα υπάρχει ΕΕ νομοθεσία που να λέει τι πρέπει να έχει πάνω η συσκευασία... άμα λέει ότι πρέπει να έχουν τα παραπάνω τότε μάλλον και νομικά η οπτική αναγνώριση αρκεί). 

Ο νόμος δεν δίνει πουθενά, από όσο είδα, ανάλυση σε τι βάθος μπορούν να ελεγχθούν από τον χρήστη τα παραπάνω, και φαντάζομαι ότι εκεί πατάνε πολλοί στην κάλυψη της χρήσης. Αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι η χρήση καλύπτει τον όρο "αναγκαία".
 

Επεξ/σία από nick_souvlaki
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...