sdikr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 On 24/08/2024 at 16:16, SabotazNic said: Σε κάθε αντίστοιχο τοπικ υπάρχει ενα τέτοιο ποστ που αφορά τα καταστήματα. Τα καταστήματα δεν είναι σε θέση τα ίδια να βγάλουν ξανά κάτι προς πώληση. Ούτε καν το stock house του Πλαισίου. Όλα στέλνονται πίσω σε προμηθευτές για έλεγχο καλής λειτουργίας και χαρακτηριστικών. Μετά αν λείπουν από μέσα εξαρτήματα, πχ θα γυρίσει στο stock house του Πλαισίου σε έκπτωση. Οι εταιρείες έχουν συμπεριλάβει μέσα στο κόστος αυτό το 0.5% που θα κάνει επιστροφή προϊόντων επειδή απλά δεν τους άρεσε το χρώμα. Δεν ξέρω που το έχεις δει αυτό, αλλά κανένας προμηθευτής δεν έχει κάποια τέτοια υπηρεσία που να μπορεί το κατάστημα να του επιστρέψει κατι που έχει γίνει χρήση και αυτός να πάρει κάτι καινούργιο, θα με ενδιεφερε αν είχες κάποιο σχετικό λινκ, κάποιο συμφωνητικό πχ Υπάρχει διαφορά στο δεν μου άρεσε το χρώμα και δεν έκανα χρήση με το έκανα χρήση και δεν μου άρεσε το χρώμα, στην μια περίπτωση ναι το βάζει ξανά στο ράφι στην άλλη δεν μπορεί
Dinos1973 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 1 hour ago, costas_pro said: Δηλαδη αυτό που έγραψες θεωρείται εξυπνάδα; Τώρα μπήκες στην εφηβεία 🪃; Μπήκες στο κόπο να γράψεις τόσο μεγάλο κείμενο για να κοροϊδέψεις και να γελάσεις; Μπράβο και σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου Το ότι εσυ περιμένεις να σε δικαιολογήσουν αφού έφτιαξες 5-6 καφεδες και είναι λογικό να το επιστρέψεις, αυτό δείχνει πραγματικά ενηλικίωση ! 1
sdikr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 36 minutes ago, christakos07 said: Κάποιοι κοροϊδεύετε αλλά είναι έτσι γραμμένη η νομοθεσία που ίσως του δίνεται η δυνατότητα (δεν συμφωνώ προσωπικά). Κοίτα δεν νομίζω να βγάλεις νόημα από εδώ. Προσωπικά ή θα δεχομουν την μείωση ή θα το πήγαινα δικαστικά, που σημαίνει παραπάνω έξοδα. Δοκίμασε και σε κάποια ΓΓΚ, πχ. Αλλά θέλει υπομονή και δεν είναι βέβαιο ότι θα δικαιωθείς. η Νομοθεσία είναι ξεκάθαρη το τι γίνεται αν έχει γίνει χρήση, το επιστρέφεις και κρατάει ενα πόσο απο αυτά που πλήρωσες.
efib Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 @costas_proεφόσον έχει γίνει σύμβαση από απόσταση μπορείς να το γυρίσεις ακόμα και αν το χρησιμοποιήσει. Έχεις 14 ημέρες να το κάνεις, εκτός και αν δεν σου έχουν γνωστοποιήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, οπότε θα έχεις 1 χρόνο περιθώριο. Σε παρακαλώ πολύ μην ακούς τι λένε εδώ πέρα. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Εάν ένα κατάστημα δεν θέλει να την τηρήσει, τότε ας μην έχει μαγαζί. Ζητά τους γραπτώς τον λόγο που δεν σου δίνουν την υπαναχώρηση και κάνε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην γενική γραμματεία καταναλωτή. Κάθε φορά η ίδια κλαψα με τα κακομοίρα τα μαγαζιά και κλάψ κλάψ τι θα κάνουν το ανοιγμένο. Ε δεν είναι δικό σου πρόβλημα. Και από εδώ και πέρα αγορές από αμαζον και άσε να κλαίνε τα μαγαζάκια. Σε κοροϊδεύουν στα μούτρα σου και ειναι παράνομοι. 1 2
sdikr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 1 minute ago, efib said: @costas_proεφόσον έχει γίνει σύμβαση από απόσταση μπορείς να το γυρίσεις ακόμα και αν το χρησιμοποιήσει. Έχεις 14 ημέρες να το κάνεις, εκτός και αν δεν σου έχουν γνωστοποιήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, οπότε θα έχεις 1 χρόνο περιθώριο. Σε παρακαλώ πολύ μην ακούς τι λένε εδώ πέρα. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Εάν ένα κατάστημα δεν θέλει να την τηρήσει, τότε ας μην έχει μαγαζί. Ζητά τους γραπτώς τον λόγο που δεν σου δίνουν την υπαναχώρηση και κάνε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην γενική γραμματεία καταναλωτή. Κάθε φορά η ίδια κλαψα με τα κακομοίρα τα μαγαζιά και κλάψ κλάψ τι θα κάνουν το ανοιγμένο. Ε δεν είναι δικό σου πρόβλημα. Και από εδώ και πέρα αγορές από αμαζον και άσε να κλαίνε τα μαγαζάκια. Σε κοροϊδεύουν στα μούτρα σου και ειναι παράνομοι. Ναι αλλά θα του κόψει κάτι απο το τίμημα, η νομοθεσία το λεεί όχι εγώ και αυτό ακριβώς προσφέρθηκε να κάνει το κατάστημα https://kepka.org/mainmenu-27/mainmenu-46/mainmenu-223/2825-to-dikaioma-ypanaxorisis
christakos07 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 11 minutes ago, sdikr said: Ναι αλλά θα του κόψει κάτι απο το τίμημα, η νομοθεσία το λεεί όχι εγώ και αυτό ακριβώς προσφέρθηκε να κάνει το κατάστημα https://kepka.org/mainmenu-27/mainmenu-46/mainmenu-223/2825-to-dikaioma-ypanaxorisis Aναφέρεται και εδώ: https://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf https://e-katanalotis.gov.gr/faq Δε συζητάμε για το πως το μεταφράζει ο καθένας ή πως θα μεταφραστεί αν λάβει την νομική οδό (θα έπρεπε κατ' εμέ, μήπως και επικαιροποιηθεί η νομοθεσία). Βάσει του παραπάνω δεν έκανε κάποια χρήση πέραν της αναγκαίας "για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λετουργίας του αγαθού". Μηχανή καφέ ήταν, καφέ έφτιαξε για να δει αν ταιριάζει στο γούστο του. Επίσης, κάτι που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι ότι σε περίπτωση υπαναχώρησης, το κατάστημα/πωλητής οφείλει να επιστρέψει εξ ολοκλήρου το ποσό των μεταφορικών και ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα μεταφορικά επιστροφής. Αστείο; Φυσικά. Όμως αυτό ορίζεται. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2024 από christakos07
efib Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Έχει αλλάξει η νομοθεσία τα τελευταία 3 χρόνια; Ενδιαφέρον αυτό που έστειλες. Θα το ψάξω λίγο γιατί μου κάνει εντύπωση αυτό, έχω κάνει χρήση δικαίωματος υπαναχώρησης με ανοιγμένη συσκευασία. Μόλις τώρα, christakos07 είπε Σε ευχαριστώ, αυτό ήξερα και εγώ.
sdikr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 1 hour ago, efib said: Έχει αλλάξει η νομοθεσία τα τελευταία 3 χρόνια; Ενδιαφέρον αυτό που έστειλες. Θα το ψάξω λίγο γιατί μου κάνει εντύπωση αυτό, έχω κάνει χρήση δικαίωματος υπαναχώρησης με ανοιγμένη συσκευασία. Σε ευχαριστώ, αυτό ήξερα και εγώ. Άλλο πράγμα το άνοιγμα συσκευασίας, άλλο πράγμα το να έχει περάσει μέσα στα κυκλώματα της συσκευής τρίτο υλικό 1 hour ago, christakos07 said: Aναφέρεται και εδώ: https://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf https://e-katanalotis.gov.gr/faq Δε συζητάμε για το πως το μεταφράζει ο καθένας ή πως θα μεταφραστεί αν λάβει την νομική οδό (θα έπρεπε κατ' εμέ, μήπως και επικαιροποιηθεί η νομοθεσία). Βάσει του παραπάνω δεν έκανε κάποια χρήση πέραν της αναγκαίας "για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λετουργίας του αγαθού". Μηχανή καφέ ήταν, καφέ έφτιαξε για να δει αν ταιριάζει στο γούστο του. Επίσης, κάτι που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι ότι σε περίπτωση υπαναχώρησης, το κατάστημα/πωλητής οφείλει να επιστρέψει εξ ολοκλήρου το ποσό των μεταφορικών και ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα μεταφορικά επιστροφής. Αστείο; Φυσικά. Όμως αυτό ορίζεται. Οπότε αφού δεν δέχεται την έκπτωση στην τιμή, τότε πάει στο δικαστήριο με την ελπίδα πως θα βγει υπερ του η χρήση με υλικό που δεν είχε μέσα η συσκευασία
costas_pro Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε Το ότι εσυ περιμένεις να σε δικαιολογήσουν αφού έφτιαξες 5-6 καφεδες και είναι λογικό να το επιστρέψεις, αυτό δείχνει πραγματικά ενηλικίωση ! Ανθρωπε μου εβαλα το κομματι του νομου που ειναι ασαφες για αυτο ρωτησα εδω αν το εχει εφαρμοσει καποιος το συγκεκριμενο. Δεν ειναι θεμα τι θελω η οχι αλλα αν εχω δικαιωμα να το κανω. Αν υπαρχει νομος που μου επιτρεπει να μπορω να χρησιμοποιησω μια πανακριβη συσκευη και αν θεωρω οτι δε με καλυπτει (οχι να το κανεις σκοινι - κορδονι) να την επιστρεψω εννοειται και θα το κανω. Τελος αν εισαι ενηλικος και θεωρεις οτι ειναι σωστο καποιος που χρειαζεται βοηθεια εσυ να τον κοροιδευεις για να κανεις τον καμποσο δε ξερω πως να σε πω. 2 ώρες πριν, efib είπε @costas_proεφόσον έχει γίνει σύμβαση από απόσταση μπορείς να το γυρίσεις ακόμα και αν το χρησιμοποιήσει. Έχεις 14 ημέρες να το κάνεις, εκτός και αν δεν σου έχουν γνωστοποιήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, οπότε θα έχεις 1 χρόνο περιθώριο. Σε παρακαλώ πολύ μην ακούς τι λένε εδώ πέρα. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Εάν ένα κατάστημα δεν θέλει να την τηρήσει, τότε ας μην έχει μαγαζί. Ζητά τους γραπτώς τον λόγο που δεν σου δίνουν την υπαναχώρηση και κάνε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην γενική γραμματεία καταναλωτή. Κάθε φορά η ίδια κλαψα με τα κακομοίρα τα μαγαζιά και κλάψ κλάψ τι θα κάνουν το ανοιγμένο. Ε δεν είναι δικό σου πρόβλημα. Και από εδώ και πέρα αγορές από αμαζον και άσε να κλαίνε τα μαγαζάκια. Σε κοροϊδεύουν στα μούτρα σου και ειναι παράνομοι. Αυτο ακριβως φιλε. Η «χασουρα» που λενε καποιοι ειναι ηδη υπολογισμενη στην τιμη πωλησης. Μιλαμε για συσκευες που εχουν πολυ υψηλο περιθωριο κερδους αλλα εδω μπηκα να ρωτησω αν μπορω να το κανω οχι να λογοκριθω αν ειναι σωστο και αν θα πεσει εξω το καθε μαγαζι 1
Neptu Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 δεν ειρωνεύομαι απλά μια ερώτηση. Δηλαδή μπορώ να κλείσω ένα μηχανάκι μέσω internet, να πληρώσω, να το παραλάβω να κόβω βόλτες 2 εβδομάδες και μετά να το πάω πίσω επειδή δε μου κάνει και να μου επιστρέψουν τα χρήματα; Θα το πληρώσω και με πιστωτική και στην ουσία δε δίνω μια. 1
JohNickZ Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, Neptu είπε δεν ειρωνεύομαι απλά μια ερώτηση. Δηλαδή μπορώ να κλείσω ένα μηχανάκι μέσω internet, να πληρώσω, να το παραλάβω να κόβω βόλτες 2 εβδομάδες και μετά να το πάω πίσω επειδή δε μου κάνει και να μου επιστρέψουν τα χρήματα; Θα το πληρώσω και με πιστωτική και στην ουσία δε δίνω μια. Σύμφωνα με μερικούς ασυνείδητους εδώ πέρα με όπλο την "νομοθεσία" και το "γράμμα του νόμου" που το θυμούνται μόνο σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, ναι. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2024 από JohNickZ 1 1
costas_pro Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 12 λεπτά πριν, JohNickZ είπε Σύμφωνα με μερικούς ασυνείδητους εδώ πέρα με όπλο την "νομοθεσία" και το "γράμμα του νόμου" που το θυμούνται μόνο σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, ναι. Να σε ρωτήσω κάτι; Το ασυνείδητους για ποιους το λες ακριβώς; Γιατί χαρακτηρίζεις άτομα αναφέροντας τη λέξη ασυνείδητους; Έκλεψε κάποιος η εξαπάτησε; καλό είναι να προσέχουμε τι γράφουμε έστω και από τον καναπέ του σπιτιού μας. Εσυ δηλαδη σα καταναλωτής δε θέλεις να εχεις δικαιώματα? Δηλαδη μονο να πληρώνεις και να μη μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα; Γιατι πρέπει να είσαι κακοπροαίρετος και να το γενικεύεις; 2
magicnumbers Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 24/8/2024 στις 12:08 ΜΜ, Neptu είπε doa σημαίνει ότι δε δουλεύει. είναι νεκρή. Εσένα δουλεύει απλά δεν είναι του γούστου σου το αποτέλεσμα. Άρα ξεχνάμε αυτό το κομμάτι. Επίσης όσον αφορά την υπαναχώρηση, αν δε κάνω λάθος αφορά αγορές μέσω ιντερνετ. Εσύ το πήρες απο το κατάστημα ή online? Αυτα με τα doa ειναι ελληνικες αλητοερμηνειες των καταστηματων, ο φιλος ειδικα για την αγορα μεσω ιντερνετ εχει καθε δικαιωμα να υοαναχωρησει κ να του επιστραφούν τα λεφτα επειδη δεν ειναι ικανοποιημενος, ασχετως doa,απλα εχει μπλεξει με ανθυπομανατζερ της κακιας ωρας που τον ταλαιπωρει. Στειλε μειλ με την νομοθεσια κ απαιτησε να απαντουν στο μειλ οχι τηλεφωνικα. Επιφυλαξη για συνηγορο καταναλωτη. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_el.htm#not-what-ordered-shop-1 Αποδειξη στα παραπανω οτι τα γερμανικα μαγαζια πχ lidl media markt εφαρμόζουν στο ακεραιο τη νομοθεσια αυτη κ διχως μα μου. Παλιοτερα μουχαν παρει ως δωρο ενα mp3 sony απτο media markt. Το ανοιγω ειχε στραβη οθονη εσωτερικα. Το παω πισω,μου δινουν αλλο σε 5" χωρις ερωτησεις. Παω σπιτι το ανοιγω παλι στραβη οθονη. Το ξαναγυρναω παλι καινουργιο αμεσα. Για την ιστορια κ το 3ο ετσι ηταν αλλα βαρεθηκα πια. Αυτο το να παει σερβις να δουν να πουν κλπ είναι μονο του πλαισιου πουθενα δε ταχω δει πραγματικα το χειρότερο κ πιο εχθρικο αδιάφορο αφτερσειλς. Σκοπος τους ειναι να σε αποθαρρύνουν απο ενέργειες επιστροφης. Δε τους κοστιζει κατι στα επεστραμενα προιοντα με καποιο ελάττωμα να πιστωθουν απτον κατασκευαστη. Κανεις δε θα βαλει να φτιαξει καφε να πιει να δει αν δουλευει. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2024 από magicnumbers
Moderators Inuyasha Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 6 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Αυτα με τα doa ειναι ελληνικες αλητοερμηνειες των καταστηματων, ο φιλος ειδικα για την αγορα μεσω ιντερνετ εχει καθε δικαιωμα να υοαναχωρησει κ να του επιστραφούν τα λεφτα επειδη δεν ειναι ικανοποιημενος, ασχετως doa,απλα εχει μπλεξει με ανθυπομανατζερ της κακιας ωρας που τον ταλαιπωρει. Στειλε μειλ με την νομοθεσια κ απαιτησε να απαντουν στο μειλ οχι τηλεφωνικα. Επιφυλαξη για συνηγορο καταναλωτη. Αποδειξη στα παραπανω οτι τα γερμανικα μαγαζια πχ lidl media markt εφαρμόζουν στο ακεραιο τη νομοθεσια αυτη κ διχως μα μου. Παλιοτερα μουχαν παρει ως δωρο ενα mp3 sony απτο media markt. Το ανοιγω ειχε στραβη οθονη εσωτερικα. Το παω πισω,μου δινουν αλλο σε 5" χωρις ερωτησεις. Παω σπιτι το ανοιγω παλι στραβη οθονη. Το ξαναγυρναω παλι καινουργιο αμεσα. Για την ιστορια κ το 3ο ετσι ηταν αλλα βαρεθηκα πια. Αυτο το να παει σερβις να δουν να πουν κλπ είναι μονο του πλαισιου πουθενα δε ταχω δει πραγματικα το χειρότερο κ πιο εχθρικο αδιάφορο αφτερσειλς. Σκοπος τους ειναι να σε αποθαρρύνουν απο ενέργειες επιστροφης. Δε τους κοστιζει κατι στα επεστραμενα προιοντα με καποιο ελάττωμα να πιστωθουν απτον κατασκευαστη. Κανεις δε θα βαλει να φτιαξει καφε να πιει να δει αν δουλευει. Εσύ μιλάς για ελαττωματική συσκευή η συσκευή του λειτουργεί στο ακαριαίο, απλά δεν του βγάζει το καφέ που περίμενε, με τι λογική αυτή, θα παραγγείλω μια ψησταριά bbq υγραερίου θα ξεσκίστω 2 βδομάδες στα ψησιματα και μετά θα την γυρίσω (μην σου πω χωρίς να την καθαρίσω κιόλας) επειδή δεν ψήνει όπως περίμενα και θα πρέπει να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω Η μηχανή δουλεύει μας είπε απλά ο καφές που βγάζει δεν του κάνει, όπως έγραψα πιο πίσω αν πήρε καφέ για την πρώτη μηχανή και δεν τον αποθηκεύσε σωστά το πιο πιθανό είναι αυτό το πρόβλημα, ειδικά χωρίς πειραματισμό στο κόψιμο του 3 2
haris_216 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Σε άλλο νήμα που συζητούσαν για ταχύτητα στην Βουλιαγμένης, το νόμιμο όριο που υπάρχει εκεί τέθηκε υπό αμφισβήτηση αφού ο δρόμος έχει πολλές λωρίδες κυκλοφορίας, είναι ευθύς και άρα το όριο (κατά την "κοινή λογική" 😜) θα έπρεπε να είναι...150 (έτσι βόλευε το σκεπτικό) Σε αυτό το νήμα η κοινή λογική πάει στην άκρη και επικαλουμαστε το νόμο (τη δική μας ερμηνεία) για να επιστρέψουμε συσκευή αφού κάνουμε καφεδάκια πρωτα (τα έκανε το μηχάνημα, απλά δεν ήταν μερακλιδικα). Θέλει ψάξιμο αν ο "νόμος" αναφέρεται μόνο σε συσκευές ή γενικά σε προϊόντα, καθώς έχω θέμα με ένα χαρτί (υγείας) που μου βγήκε...σκληρούτσικο, αν και απέξω είχε φωτογραφία από πούπουλο υπονοώντας ότι είναι απαλό (ίσως να τίθεται και θέμα εξαπάτησης). Σημ. Ιδέα. Μήπως να υποχρεωθουν οι εταιρίες να έχουν (όπως οι αντίστοιχες αυτοκινήτων) από ένα προϊόν για test drive? Just saying 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα