Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα στην ομάδα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θέμα - debate που έχω με το Πλαισιο.

Προχθες λοιπον αγορασα μια αυτοματη μηχανη καφε espresso μέςω internet απο το Πλαισιο (>300€). Τις τελευταίες 2 ημέρες έχω κάνει ρυθμίσεις στο μύλο (λεπτό κόψιμο) και ρύθμιση σε ένταση καφέ όπως αναφέρει το manual. Παρατηρώ λοιπόν ότι το προϊόν δε με ικανοποιεί καθόλου (ο καφές είναι νερουλός χωρίς αρώματα) και αποφασίζω να το πάω πίσω στο κατάστημα ενεργοποιώντας την επιλογή της υπαναχώρησης (επιστροφή χρημάτων)

Εκεινοι ξεκινησαν τα δικα τους οτι εχει λειτουργησει η καφετιερα και οτι δεν εμπιπτει σε doa. Θελουν πανε τη συκευη service και αν δεν εχει κατι πιθανως να μπορουσα να τους την αφησω αλλα η επιστροφη θα γινει με μειωμενη τιμη (-12%) γιατι εχει χρησιμοποιηθει.

Πως ακριβως θα ηξερα αν με ικανοποιει η συσκευη αν δεν την λειτουργουσα; Εχω αδικα να επιμενω στο νομο υπαναχωρησης;

Γνωμες και αν εχετε παρομοιες εμπειριες.

Ευχαριστω

 

Επεξ/σία από costas_pro
  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

doa σημαίνει ότι δε δουλεύει. είναι νεκρή. Εσένα δουλεύει απλά δεν είναι του γούστου σου το αποτέλεσμα. Άρα ξεχνάμε αυτό το κομμάτι.

Επίσης όσον αφορά την υπαναχώρηση, αν δε κάνω λάθος αφορά αγορές μέσω ιντερνετ. Εσύ το πήρες απο το κατάστημα ή online?

 

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαναχώρηση και επιστροφή χρημάτων ισχύει από όσο ξέρω για προϊόντα αχρησιμοποίητα που δεν έχουν καν ανοιχθεί. Εσύ το δοκίμασες κιόλας. Μόνη λύση βλέπω να το πουλήσεις ως μεταχειρισμένο ή να δεχτείς αυτό που σου πρότειναν.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος η υπαναχώρηση ισχύει για online αγορές και αυτό επειδή καμία φορά μπορεί να είναι κάτι άλλο από αυτό που είδες στο site ή τελικά να μην σε ικανοποιεί. Αλλά ισχύει για συσκευές που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.

Στην περίπτωση σου, ξαναλέω αν δε κάνω λάθος μεγάλο, δεν ισχύει. Όντως μπορεί να είναι κάποιο πρόβλημα και με ένα service  να διορθωθεί. Ειδάλλως θα πάρεις το -12% και η συσκευή αυτή θα πάει στο stock του πλαισίου.

Δημοσ.

ίδια ακριβώς περίπτωση μου έτυχε πριν χρόνια σε άλλο μεγάλο κατάστημα του χώρου. πήραν πίσω το προϊον με μειωμένη τιμή. Νομίζω είχα κάνει την γκάφα και πήρα ap 5GHz Μόνο και δε μου έκανε

Δημοσ.

ειχα το ιδιο θεμα με τηλεοραση ακριβως σαν περισυ αυγουστο που κλειναν ολοι για αδειες κτλ, την ανοιξα φυσικα αφου ειναι γελοιο να υπαναχωρησω χωρις να εχω δει τι κανει και πως παιζει και τα χρωματα της κτλ κτλ, πηρα και τον συνηγορο του καταναλωτη και πηρα την ιδια απαντηση, οτι δεν γινεται υπαναχωρηση αν την εχεις ανοιξει. ο μαγαζατορας ελεγε απο μενα εισαι οκ, σου παρεδωσα οτι μου ζητησηες, και "1η φορα το ακουω αυτο" να ζηταω τα χρηματα μου πισω δηλ. εφτιαξα και θεμα εδω, λεγανε σιγουρα τα μεγαλα καταστηματα δεν το κανουν αυτο θα το επαιρναν πισω σιγουρα κτλ κτλ.
καθως φαινεται ουτε τα μεγαλα το κανουν. δυστυχως αν μπορεις να την πουλησεις (εγω δεν τα καταφερα) αλλιως την παντρευεσαι i guess

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχεις κάνει χρήση λογικό δεν είναι να σου λένε οτι θα σου κόψουν κάτι;

Εσύ θα αγόραζες κάτι που έχει δοκιμάσει κάποιος σαν καινούργιο;

η Υπαναχώρηση δεν είναι για να δοκιμάσουμε κάτι αν μας κάνει

Quote

Εάν ο καταναλωτής χρησιμοποίησε τα προϊόντα, πρέπει να αποζημιώσει τον έμπορο για την απολεσθείσα αξία των αγαθών λόγω της χρήσης. Σε αυτήν την περίπτωση ο έμπορος πρέπει να αποδείξει την αξία που απωλέσθηκε.

https://kepka.org/mainmenu-27/mainmenu-46/mainmenu-223/2825-to-dikaioma-ypanaxorisis

 

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 1
Δημοσ.

δεν έχω κατάστημα, το γράφω επειδή κλασικά κάποιος εξυπνάκιας θα το πετάξει.

Αλλά να είμαστε και σοβαροί δεν είναι λογικό αυτό που ζητάμε. Μπορεί κάποιο κατάστημα να το κάνει, μπορεί στο εξωτερικό να το κάνουν αρκετοί, δε το γνωρίζω αλλά δε παίζει να είναι ο κανόνας. είναι πέρα από κάθε λογική.

Αν ο καθένας αγοράζει κάτι, το δοκιμάζει και το επιστρέφει πίσω, το κατάστημα τι θα κάνει; θα το πουλήσει στην ίδια τιμή; Τη στιγμή που εδώ αγοράζουμε κάτι και αρχίζουμε τη γκρίνια ότι είναι χτυπημένο το κουτί, ότι μάλλον έχει ανοιχτεί.....ότι, ότι.... Δηλαδή δε δεχόμαστε να πάρουμε κάτι που έχει ανοιχτεί αλλά θέλουμε να ανοίξουμε κάτι, να το επιστρέψουμε πίσω και να πάρουμε στο ακέραιο το ποσό. 

η αλήθεια είναι ότι έχω πάρει χρήματα πίσω από επιστροφή αλλά ήταν ρούχο που δε φαίνεται ότι έχει ανοιχτεί. Εκεί μπορεί το κατάστημα να το πουλήσει στην ίδια τιμή. Αλλά αν πάρεις πχ καφετέρια, τη χρησιμοποιήσεις και ζητήσεις στο ακέραιο το ποσό πίσω ε εισαι και λίγο παλαβός. Υπάρχει έστω ένας εδώ που θα αγόραζε καφετέρια με σημάδια χρήσης στη τιμή καινούργιας; Ούτε ένας. Αν σου κόβαν κάτι όμως θα την αγόραζες. Ε αυτό κάνει και το κατάστημα. Κόβει κάτι για να μπορέσει να την πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή. Είναι απόλυτα φυσιολογικό. 

 

  • Like 9
Δημοσ.
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Υπαναχώρηση και επιστροφή χρημάτων ισχύει από όσο ξέρω για προϊόντα αχρησιμοποίητα που δεν έχουν καν ανοιχθεί

Δεν ισχυει αυτο που λες.

2 ώρες πριν, Apokios είπε

Αλλά ισχύει για συσκευές που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.

Το εχω κανει εγω στο eshop .

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Neptu είπε

doa σημαίνει ότι δε δουλεύει. είναι νεκρή. Εσένα δουλεύει απλά δεν είναι του γούστου σου το αποτέλεσμα. Άρα ξεχνάμε αυτό το κομμάτι.

Επίσης όσον αφορά την υπαναχώρηση, αν δε κάνω λάθος αφορά αγορές μέσω ιντερνετ. Εσύ το πήρες απο το κατάστημα ή online?

 

Online έκανα την παραγγελία

Πατάω στο παρακάτω ότι δηλαδή έκανα χρήση για 2 ημέρες μόνο και διαπίστωσα ότι δε μου κάνει. Δηλαδή σαν καταναλωτές πρέπει να παντρευόμαστε προϊόντα ακριβά που δεν αποδίδουν όπως θα έπρεπε; Όταν π.χ μου γράφεις πλούσιο άρωμα καφέ πως θα το διαπιστώσω αν δε την χρησιμοποιήσω;

Επίσης αυτά θεωρητικά στην εταιρία δε γυρίζουν και πωλούνται μετά απο την εταιρία σαν refurbished? Συγγνώμη αλλα προσωπικά μου χτυπάει ένας μεγάλος retailer να ζηταει αποζημιωση απο καλο του πελατη. Δε του κοστιζει τιποτα στο margin του να παρει την επιστροφη. Αυτα στο δικο μου μυαλο. 

IMG_5901.jpeg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασε να ρυθμίσεις τον μύλο ψιλοκομμένο μέχρι να μπουκώσει και να μην βγάζει σχεδόν καθόλου καφέ η μηχανή και μετά σιγά σιγά να τον κάνεις πιο λεπτοκομμένο. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι αυτό είναι και ο καφές τους βγαίνει νερουλος.

Επίσης κάθε καφές θέλει διαφορετική ρύθμιση. Π.χ. στον δικό μου μύλο μπορεί ένας καφές να βγαίνει μια χαρά στο 3 και άλλος να θέλει να το πάω στο 1 για να μην είναι νερουλός.

Επεξ/σία από Silverage
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Neptu είπε

δεν έχω κατάστημα, το γράφω επειδή κλασικά κάποιος εξυπνάκιας θα το πετάξει.

Αλλά να είμαστε και σοβαροί δεν είναι λογικό αυτό που ζητάμε. Μπορεί κάποιο κατάστημα να το κάνει, μπορεί στο εξωτερικό να το κάνουν αρκετοί, δε το γνωρίζω αλλά δε παίζει να είναι ο κανόνας. είναι πέρα από κάθε λογική.

Σε κάθε αντίστοιχο τοπικ υπάρχει ενα τέτοιο ποστ που αφορά τα καταστήματα. Τα καταστήματα δεν είναι σε θέση τα ίδια να βγάλουν ξανά κάτι προς πώληση. Ούτε καν το stock house του Πλαισίου. Όλα στέλνονται πίσω σε προμηθευτές για έλεγχο καλής λειτουργίας και χαρακτηριστικών. Μετά αν λείπουν από μέσα εξαρτήματα, πχ θα γυρίσει στο stock house του Πλαισίου σε έκπτωση. 

Οι εταιρείες έχουν συμπεριλάβει μέσα στο κόστος αυτό το 0.5% που θα κάνει επιστροφή προϊόντων επειδή απλά δεν τους άρεσε το χρώμα. 

 

Δημοσ.

Πάντως αν δεν μπορούν να ισχυριστούν λόγο υγιεινής, η κείμενη νομοθεσία μια χαρά καλύπτει τον νηματοθέτη.

Π.χ. το amazon δέχεται αποσφραγισμένες συσκευασίες (πχ. ποντίκια, πληκτρολόγια). Δεν ξέρω τι θα γινόταν στην περίπτωση της καφετιέρας, βέβαια.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...