Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, nikos_evg28 είπε

Συγνωμη αλλά τα στατιστικά λένε ότι πληρώνουμε και μάλιστα εχουμε σχεδόν τις ακριβότερες τιμές στην Ευρώπη.Εκτος και αν φυσικά δεν είσαι Ελλάδα,τότε το δέχομαι ότι δεν πληρώνεις

φιλε μου εισαι σωστος σε αυτο που λες. αλλα αυτο ειναι αλλο πραγμα. 

Δημοσ.
14 minutes ago, nikos_evg28 said:

.Το WiFi calling δε φτιαχτηκε από τις εταιρειεσ για να μίλαμε δωρεάν ( χαζές είναι οι εταιρείες να χάσουν χρήματα)εγώ αυτό που λέω είναι ότι είναι μια τεχνολογία που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και το σωστό θα ήταν να μίλαμε χρεώνοντας μας μόνο δεδομένα και γιατί να μην το διεκδηκησουμε .

Αδερφέ, ειλικρινά δηλαδή δεν κουράστηκες; 😂😂

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Engimek είπε

Επειδή υπάρχει περίπτωση να γίνεται η ερώτηση στα σοβαρά ας δωσουμε και ένα πρακτικό παράδειγμα...

To Netflix παλιά ενοικίαζε DVD μέσω ταχυδρομείου.

Όταν έκανε τη μετάβαση σε πλατφόρμα streaming θα έπρεπε οι χρήστες να σταματήσουν να πληρώνουν, σωστά?  Πάντα με την λογική του TS. Αφού δεν πληρώνουν πια ταχυδρομικά έξοδα και όλα γίνονται μέσω internet... και ήδη πληρώνουμε για τα δεδομένα που ξοδεύουμε!!!

Το Netflix δεν είναι πλατφόρμα επικοινωνίας πληρώνεις διότι οι σειρές που βλέπεις έχουν δικαιώματα.Αρα στο viber με βάση αυτό που λες εκτός από τα δεδομένα θα πρέπει να σε χρεώνει και για την κλήση σωστά;

Δημοσ.

Φίλε TS, προσπάθησαν και οι προηγούμενοι, αλλά δε βαριέσαι, Σάββατο είναι.

Πάμε: πληρώνεις την χρήση των λεπτών ομιλίας σου, ανεξαρτήτως του τρόπου/τεχνολογίας δρομολόγησης, διότι η εταιρεία σου έχει επενδύσει σε hardware για να υλοποιήσει το voWiFi στο δίκτυο της. Έτσι γίνεται σε όλο τον πλανήτη, όχι μόνο εδώ. Αν ήθελαν, θα μπορούσαν να σου χρεώνουν και πάγιο για την διευκόλυνση, ευτυχώς δε το κάνουν.

Αυτό που λες με την χρήση data δε το καταλαβαίνω. Εγώ έχω κινητό voda και vdsl οτε. Όταν είμαι σπίτι και μιλάω με wifi calling, τα δεδομένα που λες ότι καταναλώνω, πρακτικά είναι wifi κίνηση που μετράει στη χρήση της οτε vdsl γραμμής μου. Η voda εδώ δεν έχει σχέση με δεδομένα, οπότε τι να σου; Η κίνηση καταλήγει στο δίκτυο της voda, όπου πλέον δρομολογείται ως κλήση στον συνομιλητή σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, polaki είπε

Αδερφέ, ειλικρινά δηλαδή δεν 

20 λεπτά πριν, polaki είπε

Αδερφέ, ειλικρινά δηλαδή δεν κουράστηκες; 😂😂

Κουραστικά να μου απαντάνε ότι με λίγα λόγια οι εταιρείες απλά χρεώνουν γιατί μπορούν 😂 εγώ αυτό καταλαβαίνω χωρισ εξηγήσεις τεχνικά πάνω στο θέμα.Πιστευω η ίδια Vodafone μπορεί να είναι πιο θετική ως προς αυτό που λέω σε σχέση με κάποιους από εδώ που είναι καταναλωτές με τις οχειρότερες και πιο ακριβές υπηρεσίες στην Ευρώπη 

12 λεπτά πριν, _vbm_ είπε

Φίλε TS, προσπάθησαν και οι προηγούμενοι, αλλά δε βαριέσαι, Σάββατο είναι.

Πάμε: πληρώνεις την χρήση των λεπτών ομιλίας σου, ανεξαρτήτως του τρόπου/τεχνολογίας δρομολόγησης, διότι η εταιρεία σου έχει επενδύσει σε hardware για να υλοποιήσει το voWiFi στο δίκτυο της. Έτσι γίνεται σε όλο τον πλανήτη, όχι μόνο εδώ. Αν ήθελαν, θα μπορούσαν να σου χρεώνουν και πάγιο για την διευκόλυνση, ευτυχώς δε το κάνουν.

Αυτό που λες με την χρήση data δε το καταλαβαίνω. Εγώ έχω κινητό voda και vdsl οτε. Όταν είμαι σπίτι και μιλάω με wifi calling, τα δεδομένα που λες ότι καταναλώνω, πρακτικά είναι wifi κίνηση που μετράει στη χρήση της οτε vdsl γραμμής μου. Η voda εδώ δεν έχει σχέση με δεδομένα, οπότε τι να σου; Η κίνηση καταλήγει στο δίκτυο της voda, όπου πλέον δρομολογείται ως κλήση στον συνομιλητή σου.

Εγώ αυτό που λέω είναι ότι θα έπρεπε να χρεώνουν πάγιο αν δεις στα προηγούμενα σχόλια μου.Επισης αν ξέρει κάποιος να μου πει πως γίνεται η κλήση μέσω WiFi calling και τι παρέμβαλεται πέρα από μια μια ανάδρομολόγηση και κάποια codecs που χρησιμοπουνται  και τι διαφορά έχει αυτή η τεχνολογία σε σχέση με viber  ας μου πει αν θέλει.Μην απαντατε απλά για να μου αποδείξετε ότι έχω αδικο χωρίς να ξέρετε ακριβώς.Ευχαριστω πάντως για όλες τις απαντήσεις

Επεξ/σία από nikos_evg28
Δημοσ.

Ρε μπας και θελεις να μαζεψεις ποστς , για να μπορεσεις να βαλεις αγγελιες ? Και ποιος καλυτερος τροπος απο το να τρολλαρεις ... να γινει μανουρα και να ανεβασεις post count χωρις να το παρει κανεις χαμπαρι , ουτε καν εσυ ;) 

  • Haha 4
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, nikos_evg28 είπε
42 λεπτά πριν, etheo είπε

Είναι διαφορετικό να τερματίζω κλήση σε έναν αριθμό που είναι register σε έναν πάροχο μέσω WiFi calling και διαφορετικό ότι κάνω κλήση σε contact μιας εφαρμογής  μεσω WiFi , όπου εφαρμογή βάλε messenger viber κλπ. Ελπίζω να έγινα κατανοητός . 

 Διαφορά στην αρχή λειτουργίας εφόσον και το άλλο άτομο είναι σε WiFi από όσο ξέρω δεν υπάρχει, η μόνη διαφορά όπως είπες είναι ότι ο αριθμός είναι registered στον πάροχο  όποτε το εκμεταλλεύεται και σε χρεώνει οπωσ θέλει και όχι στο viber όποτε σε χρεώνει όπως θέλει.Διορθωσε με αν κάνω λάθος

Δεν αντιλαμβάνομαι το σε χρεώνει όπως θέλει ? Ξαναλέω άλλο καλώ σε αριθμό και άλλο καλώ σε επαφή εφαρμογής . Άσχετα πως ο πάροχος υλοποιεί την κλήση . Πχ έχω στο σπίτι internet χωρίς όμως τηλεφωνία . Η τηλεφωνία είναι σε πάροχο voip ο οποίος για να κάνει register τον αριθμό με χρεώνει κόστος ανά έτος. Όταν και αν επιλέξω να κάνω κλήση τότε χρεώνομαι . Αν καλέσω μέσω Ίντερνετ σε επαφή messenger από το σπίτι εννοείται δεν με χρεώνει ο πάροχος voip . Αντιληπτό ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@nikos_evg28

1. Για να καλέσεις με κάποια "free" λύση, τύπου Viber, χρειάζεται υποστήριξη από τον provider της κινητής σου σύνδεσης; Όχι. Για να καλέσεις από τον κλασικό dialer του κινητού σου μέσω wifi και να φαίνεται στον συνομιλητή ότι καλείς από τον αριθμό του κινητού σου, χρειάζεται υποστήριξη και υλοποίηση από τον provider σου; Ναι. Καταλαμβάνεις πόρους στο δίκτυο όσο μιλάς; Ναι. Έχεις την απάντηση σου νομίζω. 

2. Ξεκινάς ένα θέμα, όντας έξαλλος με την voda. Σου απαντάνε δέκα άτομα ότι το σκέφτεσαι λάθος. Ποια προσέγγιση θα ακολουθήσεις; Θα συνεχίσεις να κράζεις μέχρι να βρεθεί ένας να συμφωνήσει, και να πεις "ωραία, είμαστε δυο"; Έτσι κι αλλιώς, την καταγγελία σου έχεις αποφασίσει ότι θα την κάνεις, άρα δεν αλλάζει κάτι με το να επιβεβαιωθείς εδώ μέσα 

Επεξ/σία από _vbm_
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, etheo είπε

Δεν αντιλαμβάνομαι το σε χρεώνει όπως θέλει ? Ξαναλέω άλλο καλώ σε αριθμό και άλλο καλώ σε επαφή εφαρμογής . Άσχετα πως ο πάροχος υλοποιεί την κλήση . Πχ έχω στο σπίτι internet χωρίς όμως τηλεφωνία . Η τηλεφωνία είναι σε πάροχο voip ο οποίος για να κάνει register τον αριθμό με χρεώνει κόστος ανά έτος. Όταν και αν επιλέξω να κάνω κλήση τότε χρεώνομαι . Αν καλέσω μέσω Ίντερνετ σε επαφή messenger από το σπίτι εννοείται δεν με χρεώνει ο πάροχος voip . Αντιληπτό ? 

Αντιληπτό αυτο που λες αλλά αυτό που προσπαθώ να πω  είναι ότι όχι δεν είναι άσχετο το πως ο πάροχος υλοποιεί την κλήση εφοσον γίνεται με το ίδιο τρόπο με το viber θα έπρεπε να σε χρεώνει σαν υπηρεσία και μόνο.

3 λεπτά πριν, _vbm_ είπε

@nikos_evg28

1. Για να καλέσεις με κάποια "free" λύση, τύπου Viber, χρειάζεται υποστήριξη από τον provider της κινητής σου σύνδεσης; Όχι. Για να καλέσεις από τον κλασικό dialer του κινητού σου μέσω wifi και να φαίνεται στον συνομιλητή ότι καλείς από τον αριθμό του κινητού σου, χρειάζεται υποστήριξη και υλοποίηση από τον provider σου; Ναι. Καταλαμβάνεις πόρους στο δίκτυο όσο μιλάς; Ναι. Έχεις την απάντηση σου νομίζω. 

2. Ξεκινάς ένα θέμα, όντας έξαλλος με την voda. Σου απαντάνε δέκα άτομα ότι το σκέφτεσαι λάθος. Ποια προσέγγιση θα ακολουθήσεις; Θα συνεχίσεις να κράζεις μέχρι να βρεθεί ένας να συμφωνήσει, και να πεις "ωραία, είμαστε δυο"; Έτσι κι αλλιώς, την καταγγελία σου έχεις αποφασίσει ότι θα την κάνεις, άρα δεν αλλάζει κάτι με το να επιβεβαιωθείς εδώ μέσα 

Για να καλέσεις μέσω viber χρειάζεσαι υποστήριξη μέσω της εφαρμογής viber;Ναι Άρα με βάση τη λογική σου θα πρέπει να μας χρεώνει και το viber και πι άλλες εφαρμογές για την υπηρεσία και τα δεδομένα σωστά;

Δημοσ.
23 minutes ago, nikos_evg28 said:

Εγώ αυτό που λέω είναι ότι θα έπρεπε να χρεώνουν πάγιο αν δεις στα προηγούμενα σχόλια μου.Επισης αν ξέρει κάποιος να μου πει πως γίνεται η κλήση μέσω WiFi calling και τι παρέμβαλεται πέρα από μια μια ανάδρομολόγηση και κάποια codecs που χρησιμοπουνται  και τι διαφορά έχει αυτή η τεχνολογία σε σχέση με viber  ας μου πει αν θέλει.Μην απαντατε απλά για να μου αποδείξετε ότι έχω αδικο χωρίς να ξέρετε ακριβώς.Ευχαριστω πάντως για όλες τις απαντήσεις

Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με viber ή ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο προγραμμα επικοινωνίας. 

Ο λόγος είναι ότι χρησιμοποιείς το δίκτυο του παρόχου κινητής και ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ WIFI (που μπορεί να είναι της κυρά Κατίνας με Voda ενώ εσύ εχεις Cosmo) για να πραγματοποιήσεις «ΚΑΝΟΝΙΚΗ» κλήση ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ.

Σε κανένα άλλο app δεν μπορείς να καλέσεις πχ ΣΤΑΘΕΡΟ αριθμό, και ο μοναδικός λόγος που χρειάζεσαι σε κάποια (όχι σε όλα) τα apps αριθμό τηλεφώνου, είναι για να δημιουργείται ο χρήστης σου και να μην υπάρχουν spam accounts. Πχ Viber, WhatsApp. Δεν περνάει τίποτα από το VOICE δίκτυο του παρόχου σου, περνάνε όλα από data servers του εκάστοτε app. 

Είναι αποκλειστικά και μόνο ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ υπηρεσία για τη βελτίωση της τηλεφωνικής (και όχι data) κλήσης.

End of story, πάμε παρακάτω. Διάβασε αργά και σταθερά τις παραγράφους αυτές όπως και του Poulinos και θα σου λυθούν όλες οι τεχνικές απορίες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, nikos_evg28 είπε

Για να καλέσεις μέσω viber χρειάζεσαι υποστήριξη μέσω της εφαρμογής viber;Ναι Άρα με βάση τη λογική σου θα πρέπει να μας χρεώνει και το viber και πι άλλες εφαρμογές για την υπηρεσία και τα δεδομένα σωστά;

Όχι. Το Viber θα έπρεπε να σε χρεώνει για την υπηρεσία μόνο, όχι για το δίκτυο. Γιατί το δίκτυο δεν είναι δικό του. Αντί να σε χρεώνει όμως, αποφάσισε να βαδίσει με μοντέλο διαφημίσεων, και να χρεώνει μόνο τις πιο premium υπηρεσίες (πχ viber out).

Στο wifi calling, ο πάροχος σου σου παρέχει και την υποδομή, όχι ένα mobile app όπως είναι το Viber.

Επεξ/σία από _vbm_
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nikos_evg28 είπε
12 λεπτά πριν, etheo είπε

Δεν αντιλαμβάνομαι το σε χρεώνει όπως θέλει ? Ξαναλέω άλλο καλώ σε αριθμό και άλλο καλώ σε επαφή εφαρμογής . Άσχετα πως ο πάροχος υλοποιεί την κλήση . Πχ έχω στο σπίτι internet χωρίς όμως τηλεφωνία . Η τηλεφωνία είναι σε πάροχο voip ο οποίος για να κάνει register τον αριθμό με χρεώνει κόστος ανά έτος. Όταν και αν επιλέξω να κάνω κλήση τότε χρεώνομαι . Αν καλέσω μέσω Ίντερνετ σε επαφή messenger από το σπίτι εννοείται δεν με χρεώνει ο πάροχος voip . Αντιληπτό ? 

Αντιληπτό αυτο που λες αλλά αυτό που προσπαθώ να πω  είναι ότι όχι δεν είναι άσχετο το πως ο πάροχος υλοποιεί την κλήση εφοσον γίνεται με το ίδιο τρόπο με το viber θα έπρεπε να σε χρεώνει σαν υπηρεσία και μόνο.

9 λεπτά πριν, _vbm_ είπε

Έχω όλη την καλή διάθεση να σου εξηγήσω αλλά δεν αντιλαμβάνεσαι την διαφορά. Στην περίπτωση του WiFi calling , o πάροχος κανει register τον αριθμό του κινητού σου μέσω του WiFi του σπιτιού σου για δική σου ευκολία μιας και δεν πιάνει σήμα το κινητό σου. Αρα δρομολογεί την κλήση και πάλι σε αριθμό . Τώρα πιο κατανοητό ? 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, _vbm_ είπε

Όχι. Το Viber θα έπρεπε να σε χρεώνει για την υπηρεσία μόνο, όχι για το δίκτυο. Γιατί το δίκτυο δεν είναι δικό του. Αντί να σε χρεώνει όμως, αποφάσισε να βαδίσει με μοντέλο διαφημίσεων, και να χρεώνει μόνο τις πιο premium υπηρεσίες (πχ viber out).

Στο wifi calling, ο πάροχος σου σου παρέχει και την υποδομή, όχι ένα mobile app όπως είναι το Viber.

Προφανώς και δεν μπορεί να σε χρεώσει το viber για δεδομένα δεν είπα κάτι τέτοιο τα δεδομένα τα χρεώνεσαι στο πάροχο σου έτσι κι αλλιώς.Δες απλά τις χρεώσεις ομιλίας της Vodafone εκτός παγίου για μια υπηρεσία η οποία ουσιαστικά έχει ελάχιστο  κόστος για τη Vodafone και είναι σχεδόν παντού δωρεάν εκτός των εταιρειών κινητης

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, nikos_evg28 είπε

Το Netflix δεν είναι πλατφόρμα επικοινωνίας πληρώνεις διότι οι σειρές που βλέπεις έχουν δικαιώματα

Και στον πάροχο κινητής πληρώνεις διότι σου παρέχει την υποδομή.

Και στο μανάβη πληρώνεις όταν αγοράζεις πατάτες γιατί και αυτός πλήρωσε για αυτές.

(Δεν κάνω πλάκα, πραγματικά δεν μπορώ να δω που πάει το επιχείρημα)

48 λεπτά πριν, nikos_evg28 είπε

Αρα στο viber με βάση αυτό που λες εκτός από τα δεδομένα θα πρέπει να σε χρεώνει και για την κλήση σωστά;

Νομίζω το έχουν αναφέρει και άλλοι. Κάθε επιχείρηση έχει το δικό της μοντέλο. Το viber βγάζει λεφτά από το πρόγραμμα viber out όπου όντως χρεώνει για τις κλήσεις εκτός εφαρμογής. Και από το viber wallet αν "προκόψει".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, etheo είπε

Έχω όλη την καλή διάθεση να σου εξηγήσω αλλά δεν αντιλαμβάνεσαι την διαφορά. Στην περίπτωση του WiFi calling , o πάροχος κανει register τον αριθμό του κινητού σου μέσω του WiFi του σπιτιού σου για δική σου ευκολία μιας και δεν πιάνει σήμα το κινητό σου. Αρα δρομολογεί την κλήση και πάλι σε αριθμό . Τώρα πιο κατανοητό ? 

 

Ναι όταν το άλλο άτομο δεν είναι σε δίκτυο WiFi έχεις δίκιο διότι παρεμβάλλεται κεραία γι αυτό και οι κλήσεις viber out χρεώνονται,το είπα και σε προηγούμενα σχόλια ότι μιλάω για κλήσεις στις οποίες καταναλώθηκαν μόνο δεδομένα για να εκτελεστούν.Αν ξέρει κάποιος τη διαφορά στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Vodafone για το WiFi calling σε σχέση με το viber κτλ και γιατί το κόστος έχει τόσο μεγάλη διαφορά ας μου το πει αν θέλει.Διοτι το μόνο που έχω ακούσει μέχρι τώρα είναι ότι χρεώνουν γιατί έτσι θέλουν χωρίς καμία ανάλυση.Ευχαριστω

Επεξ/σία από nikos_evg28
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...