Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δούλεψα στο Σκρουτζ για 3 μήνες περίπου επειδή έπρεπε να βγάλω μερικά € για ένα χειρουργείο .

Δεν έχω συναντήσει χειρότερο άνθρωπο στ ζωή μου από αυτόν τ τύπο που είναι εκεί και καλά σαν υπεύθυνος .

Με το έτσι θέλω ήθελε να μου βάλει περισσότερα δέματα , με έβαζε να τα κουβαλάω μόνος μου (6th floor μέχρι το βαν έξω στ πλατεία ). Ήθελε διαφορά χαρτιά όταν είχα κωδικό παραγγελίας και κωδικό collect  / deliver parcel .

Μου έλεγε πως θα του τα κλέψω etc .

kaizer Ομόνοια αν δεν κάνω λάθος επάνω στ πλατεία .

το έκανα για ένα μήνα και μετά σταμάτησα.

Έκανα petition συνέχεια γράφοντας «άρνηση παραλαβής « κάτω από το μαγαζί για να κοιτάνε στο gps πως σαν δρομολόγιο το είχαμε κάνει και φεύγαμε .

εχω κάνει 10 σεζόν Μύκονο/3 Dubai /Monaco και 3 σεζόν courchevel (Γάλλοι ) 

Τόσο κακό άνθρωπο δεν έχω συνάντησει.

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στο συγκεκριμενο καταστημα πριν 10 χρονια αγορασα ενα Galaxy S5 και ζητησα εγω να το ανοιξουμε πριν φυγω μπροστα στον πωλητη, ο οποιος δεν ειχε χαρει κι ολας. Ολα καλα ηταν, απλα δεν εχει τυχει να ξαναψωνισω απο εκει.

Πως αλλαζουν οι καιροι...

Δημοσ.

κανενας δεν ειναι υπερανω του νομου , οτι κανονισμους και αν εχουν τα κατασταστηματα εαν εισαι διαθετημενος να πας δικαστηριο θα χασουν,ωστοσο ολοι αυτοι πονταρουν στο οτι δεν εχεις την οικονομικη ευχαιρια να το συνεχισεις περαιτερω. Αισχρο για ολους αυτους αλλα γενικως κερδιζουν βαση αυτου του αξιωματος...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως που πήρα μια μητρηκή ούτε καν πήγαν να την ανοίξουν, την κατέβασαν από το πατάρι μου την έδωσαν και έφυγα...

Ίσως ο υπάλληλος βαριόταν να την ανοίξει αλλά και φυσικά αν πήγαινε να την ανοίξει δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω.

Επεξ/σία από godfather0991
Δημοσ.
21 ώρες πριν, nikopoup είπε

Διαβάζουμε όλο το άρθρο όχι τις δύο πρώτες γραμμές 

Εάν αγοράσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω διαδικτύου, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παράδοση χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσετε τους λόγους σας. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης του συμβολαίου. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Αυτό ονομάζεται «δικαίωμα υπαναχώρησης».

ΑΚΡΙΒΩΣ, διαβάζουμε ΟΛΟ το άρθρο, όχι μονο αυτό που λέτε, πάτε πιο πάνω λοιπόν ΠΡΙΝ την "πρόσθετη προστασία" κ αναγράφει.....

image.png.ee28be256b066603c57ca41707537093.png

κ αν θυμάμαι καλά, παλιά ήταν14 μέρες για αγορές face to face κ ένας μήνας για διαδικτυακές αγορές

  • Moderators
Δημοσ.
On 23/08/2024 at 19:29, filip123go said:

Και εγώ σου λέω το άλλο, πας σπίτι και είναι σπασμένο. 

Δεν μου έχει τύχει ποτέ τα τελευταία 30 χρόνια που πέρασα την νηπιακή μου ηλικία να έχω αγοράσει συσκευή σοβαρής εταιρείας με το κουτί της σφραγισμένο και στην πένα και όταν την ανοίξω να είναι χτυπημένη/ραγισμένη/γραντζουνισμένη. Είναι πρακτικά αδύνατο κάτι τέτοιο και δεν το έχω ακούσει ποτέ να συμβαίνει.

Μια φορά μου έχει τύχει να ανοίξει ο γιος μου ένα LEGO του εικοσάευρου και να λείπουν κομμάτια από ένα σακουλάκι. Πήρα τηλέφωνο στην εταιρεία και μας έστειλαν το σακουλάκι με τα χαμένα κομμάτια. Μέχρι εκεί έχω εμπειρία.

Τώρα αν μιλάμε για φανταστικά σενάριο, τι να πω.

Δημοσ.
1 hour ago, Malthador said:

Δεν μου έχει τύχει ποτέ τα τελευταία 30 χρόνια που πέρασα την νηπιακή μου ηλικία να έχω αγοράσει συσκευή σοβαρής εταιρείας με το κουτί της σφραγισμένο και στην πένα και όταν την ανοίξω να είναι χτυπημένη/ραγισμένη/γραντζουνισμένη. Είναι πρακτικά αδύνατο κάτι τέτοιο και δεν το έχω ακούσει ποτέ να συμβαίνει.

Μια φορά μου έχει τύχει να ανοίξει ο γιος μου ένα LEGO του εικοσάευρου και να λείπουν κομμάτια από ένα σακουλάκι. Πήρα τηλέφωνο στην εταιρεία και μας έστειλαν το σακουλάκι με τα χαμένα κομμάτια. Μέχρι εκεί έχω εμπειρία.

Τώρα αν μιλάμε για φανταστικά σενάριο, τι να πω.

Για πολλά χρόνια δούλευα στο μεγαλύτερο (τότε) επισκευαστικό κέντο. Παίζει να γινόταν τέτοιο περιστατικό 1 φορά το 2μηνο. Το αποκορύφωμα ήταν ένα πανάκριβο και ολοκαίνουργιο Microsoft surface. Ο τύπος το είχε παραγγείλει, το είχε πληρώσει και έφυγε εξωτερικό, οπότε το παρέλαβε η αδερφή του και απλά το άφησε στην άκρη. (Το ότι ήταν εξωτερικό, εξακριβωμένο, γιατί μας έδειξε το διαβατήριο ο άνθρωπος) . Οπότε το ανοιξε μετά από 1 μηνα, που επέστρεψε. Ε ήταν σπασμένο.

Η MS, όταν επικοινωνούσαμε  εμείς μαζί της, ανένδοτη, "φταίει ο user , το έσπασε αυτός." Εν τω μεταξύ, ο άνθρωπος, επιτόπου, αγόρασε καινούριο, γιατί το χρειάζονταν για τη δουλειά. 

Τελικά , αφού ο ίδιος επικοινώνησε με την MS, τότε έκαναν διακανονισμό και του δώσανε καινούριο. 

Να ξέρεις , είναι συχνό φαινόμενο. Και εγώ είχα παραγγείλει ένα s21 πριν 3 χρόνια και είχε θεματακι η οθόνη. Ειχα ανοίξει και θέμα εδώ μέσα. Ευτυχώς μου το αντικατέστησαν, χωρίς να μου δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα.

  • Moderators
Δημοσ.
30 minutes ago, filip123go said:

Για πολλά χρόνια δούλευα στο μεγαλύτερο (τότε) επισκευαστικό κέντο. Παίζει να γινόταν τέτοιο περιστατικό 1 φορά το 2μηνο. Το αποκορύφωμα ήταν ένα πανάκριβο και ολοκαίνουργιο Microsoft surface. Ο τύπος το είχε παραγγείλει, το είχε πληρώσει και έφυγε εξωτερικό, οπότε το παρέλαβε η αδερφή του και απλά το άφησε στην άκρη. (Το ότι ήταν εξωτερικό, εξακριβωμένο, γιατί μας έδειξε το διαβατήριο ο άνθρωπος) . Οπότε το ανοιξε μετά από 1 μηνα, που επέστρεψε. Ε ήταν σπασμένο.

Η MS, όταν επικοινωνούσαμε  εμείς μαζί της, ανένδοτη, "φταίει ο user , το έσπασε αυτός." Εν τω μεταξύ, ο άνθρωπος, επιτόπου, αγόρασε καινούριο, γιατί το χρειάζονταν για τη δουλειά. 

Τελικά , αφού ο ίδιος επικοινώνησε με την MS, τότε έκαναν διακανονισμό και του δώσανε καινούριο. 

Να ξέρεις , είναι συχνό φαινόμενο. Και εγώ είχα παραγγείλει ένα s21 πριν 3 χρόνια και είχε θεματακι η οθόνη. Ειχα ανοίξει και θέμα εδώ μέσα. Ευτυχώς μου το αντικατέστησαν, χωρίς να μου δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα.

Δεν είπα ότι δεν μπορεί να έχει πρόβλημα μια ολοκαίνουρια συσκευή, λέω ότι δεν έχω συναντήσει ποτέ μου χτύπημα, σπάσιμο κλπ, όταν η εξωτερική συσκευασία είναι άψογη. Μια κλειστή συσκευασία κινητού π.χ. και να την κοπανήσεις στο πάτωμα, δεν βλέπω πως μπορεί να σπάσει το κινητό στο εσωτερικό της. Εάν η συσκευασία έχει γίνει φυσαρμόνικα, προφανώς θα έχει γίνει και η συσκευή κομμάτια μέσα, αλλά δεν μιλάμε για αυτές τις περιπτώσεις. Εκεί ναι, και εγώ θα ζητούσα άνοιγμα της συσκευασίας (πριν εξοφλήσω όμως).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 23/08/2024 at 20:59, forgotten said:

Μου εχει τυχει σε αγορα 4κ τηλεορασης απο κωτσο στη κυπρο να θελω σφραγισμενη και μολις την πληρωσα να θενε να την ανοιξουν εκει για να δουν οτι δουλευει κατι που αρνηθηκα και μου ειπαν το θεικο να υπογραψω οτι εχω αρνηθει τον ελεγχο και αρα απαλλασονται του doa. Δεν υπεγραψα τπτ και εφυγα απο κει και για καλη τους τυχη η τηλεοραση δεν ειχε κανενα θεμα, ωστοσο τετοιες πρακτικες με αηδιαζουν οποτε και δεν ξαναπηρα απο κει. Υστερογραφο δεν εοστε υποχρεωμενοι να ανεκτειτε τπτ που δεν στεκει νομικα.

Τα ίδια έπαθα κ γω σε αγορά TV από κει (ΚΤΣΒΛΟ). Για να "δουν" πως είναι οκ εξωτερικά το πάνελ(είναι "οδηγία" - του τονίζω πως ΠΡΙΝ πληρώσω ΔΕΝ μου μεταφέρθηκε η "οδηγία" αυτή καθόλου).

Χωρίς μα και μου άνοιξε σε δευτερόλεπτα το κουτί ο υπάλληλος. Δε χρειάζεται, του λέω ΕΚΤΟΣ και την ανάψεις κιόλας για έλεγχο λειτουργίας, κι εφόσον δεν με ικανοποιεί αυτό που δω πχ κάποιο σφάλμα εξωτερικά ή στο πάνελ εκ κατασκευής, αρνούμαι να την πάρω σπίτι και θα απαιτήσω άλλη σφραγισμένη από την αποθήκη. Αν δεν έχετε άλλη , τότε μου επιστρέψετε τα χρήματα πλήρως. "Α δε την ανάβουμε", μου λέει. Έχε χάρη που ήταν σε τιμή ευκαιρίας (486€ από 649€), δεν έβρισκα κάτι άλλο εκεί κοντά και τελικώς ήταν οκ. 

Φυσικά το έχουν κάνει και σε άλλους έμαθα αργότερα. Δεν νομίζω ότι θα πάρω ξανά tv από κει (τουλάχιστον ήταν σχετικά ευγενικός ο αποθηκάριος, σε σχέση με την αγενέστατη και ξινή μεσήλικη ταμεία)

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.

Παντως εγω εχω ψωνισει καμποσες φορες απο κει, μικροπραγματα (ποντικια, δισκους, usb κλπ) και ποτε κανεις δεν ανοιξε το προϊον ουτε με ρωτησε να το ανοιξει, το πηρα κλειστο κι εφυγα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...