Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο eshop αποστολη λαθος προιοντος αρνηση επιστροφης


safridia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο το κατάστημα αποδεκτηκαν το λαθος. Εσυ ομως οταν τα ελαβες θα επρεπε να δεις οτι ειναι λαθος η διασταση απο το κουτι. Τα λαθη πληρωνονται . Εσυ πεταξες τα κουτια και δεν μπορεις να τα επιστρέψεις και το καταστημα εχασε απο την διαφορά των προιοντων. Το δίκαιωμα σου επιστροφης το χάνεις απο την στιγμη που κατεστρεψες τις συσκευασίες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω εμεις κραταμε κουτια απο προϊόντα για να ειμαστε 100% σιγουροι για την καλυψη της εγγυησης....
Βεβαια το eshop ειναι ισως οτι καλυτερο στo aftersales. Eχω παρει παρα πολλες φορες πραγματα που χαλασαν και πηρα πιστωση μπαμ-μπαμ. Θυμαμαι ακομη και κατι huawei buds ειχα παρει και επειδη δεν μου αρεσαν στην πρωτη ωρα χρησης πηγα πισω και τους ειπα δεν μου κανουν. Η απαντηση; "ενταξει παρε πιστωτικο" :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τις αξιολογησεις και νεκροι ανασταινονται.
Εκανα αξιολογηση με τα γεγονοτα, εγινε αυτο, εκανα εκεινο, μου απαντησαν αυτο, χωρις απολυτος καμια προσβολη.
Με καλεσαν απο το καταστημα για να μου ζητησουν συγνωμη για την κακη εξυπηρετηση και οτι οντως ετσι ειναι ο κανονισμος οποτε ο υπαλληλος ακολουθησε τον κανονισμο, αλλα δεχθηκε οτι προηγηθηκε το λαθος απο μεριας τους και θα επρεπε να ειχαν δεχθει την επιστροφη.
Μου προσφερθηκαν διαφορα με ανταλλαγμα να αποσυρθει η αξιολογηση, κατι που φυσικα δεν δεχθηκα. Τα προιοντα τα εχω δωσει σε χαμηλοτερη τιμη η ειναι κλεισμενα να φυγουν.
Εχασα εγω, προφανος με την ταλαιπωρια αλλα και οτι τα εδωσα σε χαμηλοτερη τιμη απ'οσο τα πηρα, αλλα περιμεναν οτι απλα θα το καταπιω και δεν θα πω την γνωμη μου για αυτο; Ξεχνανε οτι υπαρχουν αξιολογησεις; Ξεχνανε οτι οι εστω υποβοηθουμενες αξιολογησεις ειναι ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ για ενα καταστημα;
Ολο αυτο ειναι μια διαφημιση για το μεγαλο καταστημα πολυεθνικης και εναντιων των μικρων (που σαν ηλιθιο ζωον που ειμαι πηγα να στηριξω συνειδητα)
Δεν ξερω μονο τι θα ελεγε ο συνηγορος καταναλωτη, τελικα δεν απευθυνθηκα ποτε σε αυτους. Βλεπω οτι ειναι ενα μικρο καταστημα που προσπαθουν, δεν εχω προθεση να τους κανω ζημια.


Δεν καταλαβαινω γιατι εδω στο φορουμ ειστε οι περισσοτεροι τοσο εναντια στον καταναλωτη και τοσο πολυ υπερ των καθε ειδους καταστηματος. Παντα ο πελατης πρεπει να προβλεπει ολα τα στραβα που μπορει να συμβουν και τα καταστηματα αν κανουν λαθη οκ συμβαινουν καποιες φορες.
 

Επεξ/σία από safridia
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λιγα λογια, για 17 ευρω που "εχασες" αλλα ξαναπηρες, αντε λεω γω εχασες 5 ευρω, και αφου σου ζητησαν και συγγνωμη και σου προσφεραν και ανταλλαγμα ενω ειχαν μονο τη μιση ευθυνη, εσυ επελεξες να αφησεις την αρνητικη αξιολογηση, και μετα λες κιολας οτι δεν ειχες προθεση να τους κανεις ζημια.

Μετα μην παραπονιομαστε αν κλεινουν τα μικρομαγαζα και συγκεντρωνονται ολα τα προϊοντα σε μεγαλες εταιρειες, πλαισια, κωτσους, public κλπ που κατουρανε τον καταναλωτη και του τα τριβουν και στα μουτρα μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...