Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η νομική διαμάχη μεταξύ των γιγάντων του ηλεκτρονικού εμπορίου Shein και Temu κλιμακώνεται, με νέες καταγγελίες που ρίχνουν φως στις αμφιλεγόμενες πρακτικές του κλάδου.

Η Shein, γνωστή για τα φθηνά ρούχα της, κατηγορεί την Temu για συστηματική παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και αθέμιτο ανταγωνισμό.

Σύμφωνα με τη μήνυση, η Temu φέρεται να χρησιμοποιεί τακτικές που θυμίζουν μαφία για να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά. Η εταιρεία κατηγορείται ότι ελέγχει πλήρως τους πωλητές της πλατφόρμας της, καθορίζοντας τιμές και προϊόντα, ενώ παράλληλα τους ενθαρρύνει να παραβιάζουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων.

Η ένταση μεταξύ των δύο εταιρειών δεν είναι καινούργια. Προηγούμενες νομικές διαμάχες περιελάμβαναν ισχυρισμούς για εκφοβισμό κατασκευαστών και διάδοση ψευδών πληροφοριών μέσω influencers. Ωστόσο, η πρόσφατη κλιμάκωση έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για τη Shein, καθώς ετοιμάζεται να εισέλθει στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ.

Η Temu, από την πλευρά της, έχει κατηγορήσει τη Shein για παράνομη τακτική προκειμένου να υποχρεώνει τους εμπόρους να μη συνεργάζονται μαζί της. Η είσοδος της Temu στην αμερικανική αγορά το 2022 προκάλεσε σημαντική πτώση στην αξία της Shein, γεγονός που εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο εταιρείες εκμεταλλεύονται ένα νομικό παραθυράκι που επιτρέπει την αδασμολόγητη εισαγωγή πακέτων αξίας κάτω των 800 δολαρίων από την Κίνα στις ΗΠΑ. Η σχετική πρακτική έχει συμβάλει στην ικανότητά τους να προσφέρουν εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

Η Shein ισχυρίζεται ότι η Temu χρησιμοποιεί αθέμιτες πρακτικές για να επιτύχει τις χαμηλές της τιμές, συμπεριλαμβανομένης της κλοπής εμπορικών μυστικών και της παραπλανητικής διαφήμισης. Ωστόσο, η ίδια η Shein αντιμετωπίζει παρόμοιες κατηγορίες από ανεξάρτητους σχεδιαστές και μεγάλες εταιρείες μόδας.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο κολοσσών του φθηνού ηλεκτρονικού εμπορίου αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της γρήγορης μόδας. Καθώς οι καταναλωτές απαιτούν όλο και χαμηλότερες τιμές, οι εταιρείες ωθούνται σε πρακτικές που συχνά βρίσκονται στα όρια της νομιμότητας. Παράλληλα η υπόθεση θέτει σημαντικά ερωτήματα σχετικά με τη βιωσιμότητα του μοντέλου της γρήγορης μόδας και τις επιπτώσεις του στην παγκόσμια αγορά. Ενώ οι καταναλωτές επωφελούνται από τις χαμηλές τιμές, το κόστος για το περιβάλλον και τα εργασιακά δικαιώματα παραμένει υψηλό.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ενώ οι καταναλωτές επωφελούνται από τις χαμηλές τιμές

aka

 ενω οι καταναλωτες ψωνιζουν οτι σαβουρα βρουν

  • Like 15
  • Thanks 4
  • Confused 1
  • Haha 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εμείς παίρνουμε ότι σκουπίδι έχουν και τα 2...

Επεξ/σία από comfuzio
  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Axlmon είπε

Η Shein, γνωστή για τα φθηνά ρούχα της, κατηγορεί την Temu για συστηματική παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και αθέμιτο ανταγωνισμό.

Η μια κινεζική εταιρία κατηγορεί την άλλη κινεζική εταιρία για συστηματική παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων όταν η ίδια έκανε τα ίδια στα υπόλοιπα μη κινεζικά καταστήματα, το θέατρο του παραλόγου και της υποκρισίας…

  • Like 16
  • Confused 1
Δημοσ.
4 minutes ago, AtiX said:

Η μια κινεζική εταιρία κατηγορεί την άλλη κινεζική εταιρία για συστηματική παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων όταν η ίδια έκανε τα ίδια στα υπόλοιπα μη κινεζικά καταστήματα, το θέατρο του παραλόγου και της υποκρισίας…

ειναι πολλα τα λεφταααα

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, poulinos είπε

Ενώ οι καταναλωτές επωφελούνται από τις χαμηλές τιμές

aka

 ενω οι καταναλωτες ψωνιζουν οτι σαβουρα βρουν

Έτσι, μια που γράφτηκα και μου έβγαλε κάποια προσφορά για 2 αντικείμενα δωρεάν και άλλη μια για κάτι κουπόνια 200-200 ευρώ δεν ξέρω πόσα είχαν φτάσει με τις "προσφορές", τελικά έπρεπε να δώσω για την μια προσφορά 20 ευρώ για την άλλη 40 ή κάτι τέτοιο, δελεάστηκα είναι αλήθεια, έκανα τις αγορές, διαπίστωσα ότι τα κουπόνια είναι έκπτωση από επόμενες παραγγελίες, έχασα 60 ευρώ, πήρα κάμποσα μικροπράγματα που μπορούσα να ζήσω και χωρίς αυτά χωρίς να επηρεαστεί η ζωή μου στο ελάχιστο, απενεργοποίησα τις ειδοποιήσεις  και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. 

  • Like 12
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Η Shein, γνωστή για τα φθηνά ρούχα της, κατηγορεί την Temu για συστηματική παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και αθέμιτο ανταγωνισμό."

Κορυφαίο..! Σε μία χώρα όπου η αντιγραφή είναι κουλτούρα (θεωρείται περίπου ως "τιμή" για τον αντιγραφόμενο..) και τα πνευματικά δικαιώματα μάλλον ανύπαρκτα, βγαίνει μία τέτοια είδηση. Τελικά η "τιμή" αφορά μόνο στην αντιγραφή των ξένων προϊόντων (που δεν υπόκεινται στην κινέζικη νομοθεσία).

Υ.Γ: το πόσος κόσμος έχει τσιμπήσει και ψωνίζει από Shein & Temu σα να μην υπάρχει αύριο, δε λέγεται (ποια εργασιακά δικαιώματα και περιβαλλοντικά κόστη τώρα..)

Επεξ/σία από gadgetseek
  • Like 3
Δημοσ.
25 minutes ago, Conan2046 said:

Έτσι, μια που γράφτηκα και μου έβγαλε κάποια προσφορά για 2 αντικείμενα δωρεάν και άλλη μια για κάτι κουπόνια 200-200 ευρώ δεν ξέρω πόσα είχαν φτάσει με τις "προσφορές", τελικά έπρεπε να δώσω για την μια προσφορά 20 ευρώ για την άλλη 40 ή κάτι τέτοιο, δελεάστηκα είναι αλήθεια, έκανα τις αγορές, διαπίστωσα ότι τα κουπόνια είναι έκπτωση από επόμενες παραγγελίες, έχασα 60 ευρώ, πήρα κάμποσα μικροπράγματα που μπορούσα να ζήσω και χωρίς αυτά χωρίς να επηρεαστεί η ζωή μου στο ελάχιστο, απενεργοποίησα τις ειδοποιήσεις  και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. 

Το ίδιο και εγώ μόνο που πήρα κάτι πραγματάκια που τα ήθελα αλλά δεν ήταν και πρώτης ή δεύτερης ανάγκης. Αλλά τώρα τα κουπόνια είναι για αγορές από 100€ και άνω οπότε χαμένα πάνε

Δημοσ.

Αδερφός να τουφεκάει αδερφό? Πέρα από την πλάκα, ότι έχω πάρει από Temu το πέταξα με συνοπτικές, κακή ποιότητα προιόντων

Δημοσ.
27 minutes ago, Conan2046 said:

Έτσι, μια που γράφτηκα και μου έβγαλε κάποια προσφορά για 2 αντικείμενα δωρεάν και άλλη μια για κάτι κουπόνια 200-200 ευρώ δεν ξέρω πόσα είχαν φτάσει με τις "προσφορές", τελικά έπρεπε να δώσω για την μια προσφορά 20 ευρώ για την άλλη 40 ή κάτι τέτοιο, δελεάστηκα είναι αλήθεια, έκανα τις αγορές, διαπίστωσα ότι τα κουπόνια είναι έκπτωση από επόμενες παραγγελίες, έχασα 60 ευρώ, πήρα κάμποσα μικροπράγματα που μπορούσα να ζήσω και χωρίς αυτά χωρίς να επηρεαστεί η ζωή μου στο ελάχιστο, απενεργοποίησα τις ειδοποιήσεις  και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. 

μα εκει πονταρουν.παρε πχ 20 ευρω δωρο αλλα πρεπει να ψωνισεις 40 για παραδειγμα.φαντασου με τι κερδος παιζουν.και μολις παρεις, καπακια δευτερη επιταγη δωρο για επομενη παραγγελια.jumbo φαση.μπαινεις και ολα εχουν 1 ευρω και φευγεις εχοντας σκασει 40 .

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα είναι να ξέρεις τι ψωνίζεις και όχι να βάζεις στο καλάθι ότι σου γυαλίσει στο μάτι.Εγω έχω κάνει καλές αγορές από temu και πήρα πράγματα που και καλά αποδείχθηκαν και στην τελική τα χρειαζόμουν γιατί εδώ δεν υπήρχαν.Αν ψαχτεις σωστά έχει πολλά μικροπραγματα και εργαλεία που χρησιμεύουν για πολλά μαστορεματα και σε γλυτώνουν από πολύ κόπο κι ατυχήματα.

Και στην τελική δε με ενδιαφέρει αν είναι κινεζικό εν έτει 2024 αφού δεν υπάρχει αντικείμενο πλέον που δεν είναι made in China.Μακαρι να υπήρχε κάτι αντίστοιχο ελληνικό σε τιμές και ποικιλία αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει,και μη μου πεις κάνεις τα jumbo γιατί αυτά πουλάνε κινεζιες του 1995 σε ποιότητα.

  • Like 10
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Saggitaro είπε

Το θέμα είναι να ξέρεις τι ψωνίζεις και όχι να βάζεις στο καλάθι ότι σου γυαλίσει στο μάτι.Εγω έχω κάνει καλές αγορές από temu και πήρα πράγματα που και καλά αποδείχθηκαν και στην τελική τα χρειαζόμουν γιατί εδώ δεν υπήρχαν.Αν ψαχτεις σωστά έχει πολλά μικροπραγματα και εργαλεία που χρησιμεύουν για πολλά μαστορεματα και σε γλυτώνουν από πολύ κόπο κι ατυχήματα.

Και στην τελική δε με ενδιαφέρει αν είναι κινεζικό εν έτει 2024 αφού δεν υπάρχει αντικείμενο πλέον που δεν είναι made in China.Μακαρι να υπήρχε κάτι αντίστοιχο ελληνικό σε τιμές και ποικιλία αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει,και μη μου πεις κάνεις τα jumbo γιατί αυτά πουλάνε κινεζιες του 1995 σε ποιότητα.

Πιθανόν ανήκεις στο ποσοστό που δεν πολύ-θέλουν για πελάτες. Άτομα που. παίρνουν μόνο προϊόντα  που χρειάζονται και δεν απαιτείται να έχουν ποιότητα.
Τα μοντέλα τους (μέσω της ανθρώπινης ψυχολογίας) στοχεύουν στην πλειοψηφία. Είναι τα ανάλογα του Instagram, TikTok & Facebook σε ηλεκτρονικές αγορές. Είναι ο παρορμητισμός-υπερκαταναλωτισμός που θα  ωθήσει τον χρήστη στο λάθος. Τα υπόλοιπα επιπλέον κόλπα τους έχουν την συνταγή της Amazon.

Κινέζικο από κινέζικο έχει διαφορά. Άλλο Quality Control & Quality Standards έχει ένα προιον designed in ΕΕ/ΗΠΑ and made in China και άλλο το αμιγώς κινέζικο. Πρόσθεσε σε αυτό το After Sales (πχ Support) μάζι με έξοδα που όντως δεν μας νοιάζει σαν καταναλωτές και δικαιολογείται η χαμηλή τιμή.

Τέλος, βάλε και το Data mining και την προσπάθεια εισχώρησης στην Δύση που θέλει η Κίνα . Πιθανόν να επιδοτούνται από το κόμμα και οι δύο.

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...